Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
2 хвилин тому, sanbOK сказано:

 

Це номер рахунку для систем електронних платежів (8 цифр) номер договору це 5-6 цифр в старих абонентів ще може бути буква "i" вкінці. 

В якому кабінеті сказали? Дізнатись по заявці та термінах вирішення проблеми можна виключно за телефона підтримки. По твоїй проблемі я уже написав в ПМ.

 

 

Яка прикрість ....

Перезаключи договір на родича і буде тобі акція.

А, просто включити до акції вже діючих абонентів у провайдера розуму не вистачає, чи йому на діючих вже насрати?

Опубліковано
Только что, planirovschik сказал:

А, просто включити до акції вже діючих абонентів у провайдера розуму не вистачає, чи йому на діючих вже насрати?

 

Так "зверху" в головному офісі придумали і на це вплинути особисто я не можу і вважаю це також не зовсім правильним.

 

 

Опубліковано
3 минуты назад, Voronin10 сказал:

@sanbOK

195587

які прогнози?

 

Наряд є. Згорів порт. Пробував включити він автоматично блокується свічом. Завтра по цій адресі в другому під'їзді буде мінятись свіч. 

Опубліковано

Доброго дня!
Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося.
 

Опубліковано
13 часа назад, noob_tm сказал:

Доброго дня!
Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося.
 

 

 

Свіч завис. До обіду заїдуть перезагрузять.

Опубліковано
1 година тому, sanbOK сказано:

 

 

Свіч завис. До обіду заїдуть перезагрузять.

Ви офіційно від датагруп надаєте інфу на форумі?

Опубліковано
18 часов назад, noob_tm сказал:

Доброго дня!
Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося.
 

 

Бачу, що уже працює з 12:35. 

  • Подобається 1
Опубліковано
3 годин тому, sanbOK сказано:

 

ні. я екстрасенс

Класно, в нас рандомно пропадає телефонний зв'язок раз в місяць, зможете допомогти?

Опубліковано
Только что, alexvvv сказал:

Класно, в нас рандомно пропадає телефонний зв'язок раз в місяць, зможете допомогти?

 

Я більше по Інтернету ніж по телефонії. 

Подайте заявку на підтримку (0 800 21 0000) коли він не буде працювати і опишіть оператору, що ви чуєте в трубці. Рандомно це саме проблемніше визначити де проблема. 

Опубліковано
11 хвилин тому, sanbOK сказано:

 

Я більше по Інтернету ніж по телефонії. 

Подайте заявку на підтримку (0 800 21 0000) коли він не буде працювати і опишіть оператору, що ви чуєте в трубці. Рандомно це саме проблемніше визначити де проблема. 

Заявку звичайно подаю, за 2-3 дні як правило зв'язок відновлюють. А ще 2-дні тому почалась проблеми з обривом зв'язку адсл. У  Вас нічого не чути?

Опубліковано

Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння.

Опубліковано
33 хвилин тому, noob_tm сказано:

Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння.

 

Перезавантаж сам

Опубліковано
Щойно, Oli сказано:

 

Перезавантаж сам

Свіча? Як:?  1. В мене драбини немає на чердак 2. Наскільки мені відомо на щитку висить замок...

Опубліковано
12 хвилин тому, Oli сказано:

 

Перезавантаж сам

ем, а там хіба нема такого собі тайиера як в усіх процах, типу завіс. таймер не скидае і при певному значенні ребут?

Опубліковано
25 минут назад, noob_tm сказал:

Свіча? Як:?  1. В мене драбини немає на чердак 2. Наскільки мені відомо на щитку висить замок...

Вам треба інтернет чи ні?)

Опубліковано
Щойно, AnimaNoir сказано:

Вам треба інтернет чи ні?)

Звичайно треба) ... Я не пойму що ви пропонуєте?

Опубліковано
9 часов назад, Oli сказал:

 

Перезавантаж сам

Свіч провайдера! Як він може його перезавантажити? Хіба що обрубати живлення на коробку :)

Опубліковано

Після ремонту через раз почав працювати,сил вже не було,Датагруп-OFF,Київ Стар підключили менше чим за добу,поки робить.

Опубліковано
12 часов назад, noob_tm сказал:

Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння.

 

Таке враження, що десь напруга стрибає і свіча плющить. Звернення ваше бачу. 

Опубліковано

AnryABC

100%,після ремонту знову якісь проблеми з Датагрупом(Ютуб ще нормально іде,а Твітч,Дейлімошн,наприклад,неможливо дивитись стало).До блискавки і ремонту після неї все норм було.Чим далі,тим більше хочеться перейти на щось інше.Вибір невеликий але доведеться,чи що.

 

Опубліковано

sanbOK

Доброго дня! Допоможіть ще й мені! Номера Договору біля себе немаю, є рахунок на оплату 94829022. Тричі, за останні днів 5, звертався в техпідтримку. На ранок сьогодні результату немає. Почалося все з дощів/грози, спочатку доводилося вимикати роутер разів 3-5 аби з'явилося з'єднання, після перших дзвінків до тех підтримки за д-ка годин інтернет з'являвся, з позавчорашнього вечора інтернет відсутній. Дякую!

 

Опубліковано
3 часа назад, sanjul сказал:

sanbOK

Доброго дня! Допоможіть ще й мені! Номера Договору біля себе немаю, є рахунок на оплату 94829022. Тричі, за останні днів 5, звертався в техпідтримку. На ранок сьогодні результату немає. Почалося все з дощів/грози, спочатку доводилося вимикати роутер разів 3-5 аби з'явилося з'єднання, після перших дзвінків до тех підтримки за д-ка годин інтернет з'являвся, з позавчорашнього вечора інтернет відсутній. Дякую!

 

 

Без роутера пробуйте і подивіться чи у кабель у квартирі цілий особливо в районі конектора. Скоріше за все проблема з роутером

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...