planirovschik Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:48 #1326 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 19:48 2 хвилин тому, sanbOK сказано: Це номер рахунку для систем електронних платежів (8 цифр) номер договору це 5-6 цифр в старих абонентів ще може бути буква "i" вкінці. В якому кабінеті сказали? Дізнатись по заявці та термінах вирішення проблеми можна виключно за телефона підтримки. По твоїй проблемі я уже написав в ПМ. Яка прикрість .... Перезаключи договір на родича і буде тобі акція. А, просто включити до акції вже діючих абонентів у провайдера розуму не вистачає, чи йому на діючих вже насрати?
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:36 #1327 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:36 Только что, planirovschik сказал: А, просто включити до акції вже діючих абонентів у провайдера розуму не вистачає, чи йому на діючих вже насрати? Так "зверху" в головному офісі придумали і на це вплинути особисто я не можу і вважаю це також не зовсім правильним.
Factory Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:39 #1328 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:39 @sanbOK 195587 які прогнози?
sanbOK Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:44 #1329 Опубліковано 25 Липня, 2017 в 20:44 3 минуты назад, Voronin10 сказал: @sanbOK 195587 які прогнози? Наряд є. Згорів порт. Пробував включити він автоматично блокується свічом. Завтра по цій адресі в другому під'їзді буде мінятись свіч.
noob_tm Опубліковано 27 Липня, 2017 в 17:11 #1330 Опубліковано 27 Липня, 2017 в 17:11 Доброго дня! Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося.
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 06:39 #1331 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 06:39 13 часа назад, noob_tm сказал: Доброго дня! Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося. Свіч завис. До обіду заїдуть перезагрузять.
alexvvv Опубліковано 28 Липня, 2017 в 07:43 #1332 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 07:43 1 година тому, sanbOK сказано: Свіч завис. До обіду заїдуть перезагрузять. Ви офіційно від датагруп надаєте інфу на форумі?
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 07:44 #1333 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 07:44 Только что, alexvvv сказал: Ви офіційно від датагруп надаєте інфу на форумі? ні. я екстрасенс 1 1
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:28 #1334 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:28 18 часов назад, noob_tm сказал: Доброго дня! Номер договору 199576, від вчорашнього дня інтернету немає, скажіть хочаб що сталося. Бачу, що уже працює з 12:35. 1
alexvvv Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:33 #1335 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:33 3 годин тому, sanbOK сказано: ні. я екстрасенс Класно, в нас рандомно пропадає телефонний зв'язок раз в місяць, зможете допомогти?
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:40 #1336 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 11:40 Только что, alexvvv сказал: Класно, в нас рандомно пропадає телефонний зв'язок раз в місяць, зможете допомогти? Я більше по Інтернету ніж по телефонії. Подайте заявку на підтримку (0 800 21 0000) коли він не буде працювати і опишіть оператору, що ви чуєте в трубці. Рандомно це саме проблемніше визначити де проблема.
alexvvv Опубліковано 28 Липня, 2017 в 12:01 #1337 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 12:01 11 хвилин тому, sanbOK сказано: Я більше по Інтернету ніж по телефонії. Подайте заявку на підтримку (0 800 21 0000) коли він не буде працювати і опишіть оператору, що ви чуєте в трубці. Рандомно це саме проблемніше визначити де проблема. Заявку звичайно подаю, за 2-3 дні як правило зв'язок відновлюють. А ще 2-дні тому почалась проблеми з обривом зв'язку адсл. У Вас нічого не чути?
sanbOK Опубліковано 28 Липня, 2017 в 12:03 #1338 Опубліковано 28 Липня, 2017 в 12:03 На кого договір та адреса напиши в ПМ я гляну. Якщо потрібен буде виїзд то тільки з понеділка.
noob_tm Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:21 #1339 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:21 Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння.
Oli Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:54 #1340 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:54 33 хвилин тому, noob_tm сказано: Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння. Перезавантаж сам
noob_tm Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:56 #1341 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 19:56 Щойно, Oli сказано: Перезавантаж сам Свіча? Як:? 1. В мене драбини немає на чердак 2. Наскільки мені відомо на щитку висить замок...
Factory Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:08 #1342 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:08 12 хвилин тому, Oli сказано: Перезавантаж сам ем, а там хіба нема такого собі тайиера як в усіх процах, типу завіс. таймер не скидае і при певному значенні ребут?
AnimaNoir Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:22 #1343 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:22 25 минут назад, noob_tm сказал: Свіча? Як:? 1. В мене драбини немає на чердак 2. Наскільки мені відомо на щитку висить замок... Вам треба інтернет чи ні?)
noob_tm Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:27 #1344 Опубліковано 31 Липня, 2017 в 20:27 Щойно, AnimaNoir сказано: Вам треба інтернет чи ні?) Звичайно треба) ... Я не пойму що ви пропонуєте?
vaz75 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 05:30 #1345 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 05:30 9 часов назад, Oli сказал: Перезавантаж сам Свіч провайдера! Як він може його перезавантажити? Хіба що обрубати живлення на коробку
AnryABC Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 05:40 #1346 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 05:40 Після ремонту через раз почав працювати,сил вже не було,Датагруп-OFF,Київ Стар підключили менше чим за добу,поки робить.
sanbOK Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 07:27 #1347 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 07:27 12 часов назад, noob_tm сказал: Доброго вечора! Дякую що полагодили інтернет по договору 199576, але у мене ЗНОВУ пропав інтернет...якщо знову проблема у тому, що свіч завис, надіюся, що не прийдется чекати 3 дні як це було минулого разу... Дякую за розуміння. Таке враження, що десь напруга стрибає і свіча плющить. Звернення ваше бачу.
Гість Штекер36 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 08:09 #1348 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 08:09 AnryABC 100%,після ремонту знову якісь проблеми з Датагрупом(Ютуб ще нормально іде,а Твітч,Дейлімошн,наприклад,неможливо дивитись стало).До блискавки і ремонту після неї все норм було.Чим далі,тим більше хочеться перейти на щось інше.Вибір невеликий але доведеться,чи що.
sanjul Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 08:58 #1349 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 08:58 sanbOK Доброго дня! Допоможіть ще й мені! Номера Договору біля себе немаю, є рахунок на оплату 94829022. Тричі, за останні днів 5, звертався в техпідтримку. На ранок сьогодні результату немає. Почалося все з дощів/грози, спочатку доводилося вимикати роутер разів 3-5 аби з'явилося з'єднання, після перших дзвінків до тех підтримки за д-ка годин інтернет з'являвся, з позавчорашнього вечора інтернет відсутній. Дякую!
sanbOK Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 13:00 #1350 Опубліковано 1 Серпня, 2017 в 13:00 3 часа назад, sanjul сказал: sanbOK Доброго дня! Допоможіть ще й мені! Номера Договору біля себе немаю, є рахунок на оплату 94829022. Тричі, за останні днів 5, звертався в техпідтримку. На ранок сьогодні результату немає. Почалося все з дощів/грози, спочатку доводилося вимикати роутер разів 3-5 аби з'явилося з'єднання, після перших дзвінків до тех підтримки за д-ка годин інтернет з'являвся, з позавчорашнього вечора інтернет відсутній. Дякую! Без роутера пробуйте і подивіться чи у кабель у квартирі цілий особливо в районі конектора. Скоріше за все проблема з роутером
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти