Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Напевно є якісь проблеми бо мені також не приходила. Таке уже траплялось десь півтора роки назад з часом пофіксять. 

 

В загальному дам пораду, ставте нагадування на телефоні з опцією повтрювати кожен місяць :)

Опубліковано

Чи є можливість призупинити користування інтернетом? переїхав на зйомну квартиру, вдома поки в інтернеті потреби немає. Та чи треба для цього їхати в офіс, чи можна зробити онлайн? дякую! 

Опубліковано
5 годин тому, Alexander47 сказано:

Чи є можливість призупинити користування інтернетом? переїхав на зйомну квартиру, вдома поки в інтернеті потреби немає. Та чи треба для цього їхати в офіс, чи можна зробити онлайн? дякую! 

Та можна, в принципі:

s_1456994289_8363983_b45e82fa72.png

  • +1 1
Опубліковано

Останній тиждень постійно немає інтернету, причому цілими днями. Постійні заявки від мене і сусідів не особливо допомагають. Сьогодні вже ніби є інтернет (пропадає, але інколи все-таки є), але його швидкість 1 мб/сек, хоча має бути 50 мб/сек. 

Конякіна 25.

Якщо так буде далі, то від вас півбудинку відключиться.

Опубліковано
В 08.03.2016 at 17:55, Superman сказал:

Останній тиждень постійно немає інтернету, причому цілими днями. Постійні заявки від мене і сусідів не особливо допомагають. Сьогодні вже ніби є інтернет (пропадає, але інколи все-таки є), але його швидкість 1 мб/сек, хоча має бути 50 мб/сек. 

Конякіна 25.

Якщо так буде далі, то від вас півбудинку відключиться.

1 подъезд - это не полдома.

По факту - видели работали, там хитрый трабл был, далеко не сразу себя раскрыл. Пофиксили.

Опубліковано

Два дні лагає інет на Коновальця. Телефонував два рази, перший раз сказали, що все ок, проблем не має. Другий раз що, проблема в луцьких електромережах, поломка в них, не дають електрику на обладнання. Взагалі Датагруп цікаве підприємство. За весь час користування жодного разу не визнало трабліа з своєї сторони. Був період, коли регулярно розривало сессію. За вечір могло два, три рази. Телефонував - в нас все ок, у вас галімий роутер. А що з роутером, щл без, що з іншим роутером, все рівно лишалась. Зараз сиджу на тому самому галімому роутері, все ок, все чудово працює. При чому навіть прошивку не міняв.

П.С. за помилки соррі, тапаю з телефона.

  • -1 1
Опубліковано
22 часа назад, Therion сказал:

Два дні лагає інет на Коновальця. Телефонував два рази, перший раз сказали, що все ок, проблем не має. Другий раз що, проблема в луцьких електромережах, поломка в них, не дають електрику на обладнання. Взагалі Датагруп цікаве підприємство. За весь час користування жодного разу не визнало трабліа з своєї сторони. Був період, коли регулярно розривало сессію. За вечір могло два, три рази. Телефонував - в нас все ок, у вас галімий роутер. А що з роутером, щл без, що з іншим роутером, все рівно лишалась. Зараз сиджу на тому самому галімому роутері, все ок, все чудово працює. При чому навіть прошивку не міняв.

П.С. за помилки соррі, тапаю з телефона.

 

Роутер не роутер, але проблеми з електроживлення на Коновальця та інших адресах, які включені з вузлів привозкального району насправді були.

Потрібно розуміти, що Обляенерго має також проблеми на своїх мережах і ДГ напряму від цього залежать.

Акуми в УПСах тримають не вічно тому годину другу без інету можна посидіти поки відновлять електроживлення.

Опубліковано

Нащо ваш колл-центр взагалі питає номер телефону для контакту, якщо в відповідальних за це працівників не хватає розуму надати будь-яку інформацію по цьому ж самому номеру?

В моєму випадку інтернет був поганий ще з кінця лютого і фіксився, як мінімум, тиждень. Я раз 5 залишав телефон і до мене передзвонили 1 раз. І знаєте що сказали? Спитали чи в мене телефон працює нормально, я сказав, що так і на мене почали наїжджати нащо я тоді заявку залишав. Хоча я не залишав ніяких заявок щодо телефонного зв"язку. Мені кілька хвилин вперто доказували, що я залишав саме заявку про телефон, а не інтернет. 

 

Берете контактний номер, передзвоніть і скажіть, що зламалось те то те, нове обладнання їде з Києва, буде завтра, до 12:00 післязавтра все буде точно готове. А не сидиш тиждень фактично без нету, а в колл-центрі тільки те й роблять, що беруть твій телефон і все.

 

Опубліковано
6 часов назад, Superman сказал:

Нащо ваш колл-центр взагалі питає номер телефону для контакту, якщо в відповідальних за це працівників не хватає розуму надати будь-яку інформацію по цьому ж самому номеру?

В моєму випадку інтернет був поганий ще з кінця лютого і фіксився, як мінімум, тиждень. Я раз 5 залишав телефон і до мене передзвонили 1 раз. І знаєте що сказали? Спитали чи в мене телефон працює нормально, я сказав, що так і на мене почали наїжджати нащо я тоді заявку залишав. Хоча я не залишав ніяких заявок щодо телефонного зв"язку. Мені кілька хвилин вперто доказували, що я залишав саме заявку про телефон, а не інтернет. 

 

Берете контактний номер, передзвоніть і скажіть, що зламалось те то те, нове обладнання їде з Києва, буде завтра, до 12:00 післязавтра все буде точно готове. А не сидиш тиждень фактично без нету, а в колл-центрі тільки те й роблять, що беруть твій телефон і все.

 

 

До вашого відома в контакт-центрі є інструкція згідно якої оператор зобов'язаний отримати від клієнт потрібну інформацію (ну так уж склалось що є інструкції в роботі тут нічого не зробиш). Телефон береться не для того щоб обов'язково передзвонити. Якщо проблему можна вирішити в телефонному режимі тоді телефонують, якщо її можна вирішити без дзвінка то не телефонують.

 

Те що у Вас був поганий інтернет це ні про що не говорить. Поганим може бути молоко в магазині, а інтернет може пропадати чи бути низька швидкість і т.д. але поганий мені поняття не відоме.

 

Якщо у Вас проблеми з інтернетом то напишіть свій номер договору глянем, що не так бо я кагбе екстрасенсорними властивостями не володію і бажання вичисляти Ваші 5 звернень тимбільше немає.

Опубліковано

а тю ... не парся я уже знайшов хто Ви.

Якщо це Конякіна 25 то там крім кабеля ще свіч міняли бо він щось приздох, але якщо зараз є проблеми то напишіть в якому піз'їзді

Опубліковано

Зараз все гаразд, на Коновальця, працює, але інету майже добу не було. А взагалі особливих проблем не має. Був період, про який я згадував, але все гаразд зараз.

 Доречі, хотів запитати: коли вимикають інет за неоплату, то перейти на my.domtele.com майже неможливо. Завжди переходжу в особистий кабінет, активую послугу "робота в кредит" та олпачую відразу. Але щоб попасти в особистий кабінет, потрібне просто нелюдське терпіння? Можна якось це виправити? 

Опубліковано
19 час назад, Therion сказал:

Зараз все гаразд, на Коновальця, працює, але інету майже добу не було. А взагалі особливих проблем не має. Був період, про який я згадував, але все гаразд зараз.

 Доречі, хотів запитати: коли вимикають інет за неоплату, то перейти на my.domtele.com майже неможливо. Завжди переходжу в особистий кабінет, активую послугу "робота в кредит" та олпачую відразу. Але щоб попасти в особистий кабінет, потрібне просто нелюдське терпіння? Можна якось це виправити? 

 

Один раз не було це можна і потерпіти бо про причину я писав вище це не залежить від ДГ.

Самий простий спосіб щоб не пропадав 1-го числа - платити вчасно.

Самий швидкий спосіб платити це EasyPay та через прівєтбанк. Обома способами я користуюсь уже бульше 2-х років.

 

  • +1 1
  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Зустрічайте нові акційні тарифи «Азартне літо»!

Цитувати

Цього літа «Домашній телеком» приготував спеціальну гарячу пропозицію! – Максимальна швидкість доступу до ресурсів Інтернет за супер ціною в тарифі «Азартне літо».

З 13.06.2016 по 31.08.2016 року включно всі нові абоненти в зазначених містах, можуть підключити Інтернет на максимальній швидкості 100 Мбіт за спеціальною ціною.

Тариф «Азартне літо» для мешканців таких міст:

Швидкість

Абонентська плата в місяць

Місто дії Акції

100 Мбіт/с

55 грн.

Рівне, Луцьк, с. Прилуцьке, с. Липи, Володимир-Волинський

Акційний тариф діє з моменту підключення і до 30 листопада 2016 року.

Поспішайте підключити високошвидкісний Інтернет за спеціальними акційними тарифами і оцінити всі переваги «Домашнього телекому»!

Детальніше з умовами акційної пропозиції можливо ознайомитися за посиланням

 

  • 3 місяця потому...
Опубліковано

Хто-небудь в курсі, плануються якісь цікаві акції для існуючих абонентів ? А то моя акція за тиждень закінчується і так не хочеться платити більше і за меншу швидкість :)

Опубліковано

Мене теж це цікавить, акційний хороший тариф є але в особистому кабінеті він не доступний. І в загалі в особистому кабінеті є якісь такі тарифи який на оф. сайті немає, бардак....



2016-09-2218-11-39.png

  • +1 1
Опубліковано

@Maniko Якщо за цей тариф "яркая осень", то дійсно дуже привабливо, АЛЕ ! Тут сказано що лише для нових абонентів дійсний, та й діяти буде всього 2 місяці, так що нам то не світить. А в особистому кабінеті в мене ті самі всі тарифи відображаються, певно то ще старі залишились

  • +1 1
Опубліковано

тобто ті хто вже давно приносить бабло.. тих "нафік", а нових треба підманити... який вихід? на місяць змінити провайдера, а потім вернутись новим?)))

Опубліковано
1 година тому, SergLutsk сказано:

так що нам то не світить

Таки да! Але я до цього два рази підряд замовляв акційний тариф "шалені 50 за 50" (термін дії 1 рік) а тепер походу все, лавочка закрилась...

Опубліковано

Аналогічна фігня, також сидів 2 роки на акції 50 за 50, цілком задовільняло ! А тепер от за тиждень закінчується і починаю чухати репу...:(  Авось таки ще щось підкинуть ?!  А то що нових абонентів завжди балували заманухами, то тут нічого дивного, звичайно що вигідніше приманити ще 10 кдієнтів за 50 грн, ніж зменшувати ціну старим абонентам :)

Опубліковано

Ну почекай, претензій особливо ніхто не виставляв, просто обговорювались можливі пропозиції, варіанти, ціни. Що в цьому ненормального ? Чи ти завжди шукаєш найдорожчий товар чи послугу щоб відчути себе крутим ? Чи коли є можливість взяти те саме дешевше чи дорожче то вибираєш дорожче ? Так що залиш свою іронічну зверхність при собі

  • +1 5
Опубліковано
2 часа назад, SergLutsk сказал:

Ну почекай, претензій особливо ніхто не виставляв, просто обговорювались можливі пропозиції, варіанти, ціни. Що в цьому ненормального ? Чи ти завжди шукаєш найдорожчий товар чи послугу щоб відчути себе крутим ? Чи коли є можливість взяти те саме дешевше чи дорожче то вибираєш дорожче ? Так що залиш свою іронічну зверхність при собі

 

ну Ви також почекайте .... подивіться на ціну розміщення обладнання в будинку, ціну ящика (метелевого+замок), ціну електроенергії, якою живиться свіч, ціну витої пари (або доведення оптики до ящика, тут взагалі ціна космос), ціну обладнання (купується в доларах бо в Україні такого не виробляють), ціну підключення (1 грн 20 коп.), ціну оплати роботи монтерів, які протягнули кабель, витратні матеріали (конектори, стяжки, скобки .... ), а також дозволи, проекти, технічні умови та бумажки за які також потрібно платити .... і тепер Ви хочете сказати, що 2-3 долари це багато. Провайдер, як і кожен підприємець хоче заробляти, а щоб відбити затрачені кошти може піти від 5-10 місяців до N років і це тільки відбити. Це ситуація у всіх провайдерів бо демпінгувати до рівня нижче 50 грн взагалі не вигідно при доларі 25-26 грн і навряд чи хтось це буде робити.  

 

1 час назад, Alexgv сказал:

В багатьох людей зарплати 50-100 доларів і на них треба якось цілий місяць прожити :angry:

 

ну і що? зарплата пересічного українця це тіпа показник встановлення ціни на послуги інтернет? ціни не міняються уже 3-4 роки (приблизно) від коли зарплата була 200-300 доларів по курсу 8. Тут в магазин виходиш і зразу -100-150 грн купивши саме необхідне і так кожен день або через день. 

 

В нас в Луцьку провайдерів вагон+маленька тєлєжка ціни приблизно однакові. Я шукав альтернативу ДГ, але при відношенні швидкість/ціна/сервіс, різниця складала від 5 до 10 грн в місяць .... і тут питання нафіга той лишній гемор за 5-10 грн, якщо воно і так працює. Альтернативу шукати варто тільки по причині коли якість подачі послуги не влаштовує, і виправити це неможливо, або невиправдано завишена ціна.

Опубліковано

да хз, як вони виживають з такими витратами.. Ваші слова мають певну правду, якщо рахувати ці затрати зі сторони споживачів.. суми там вражаючі, враховуючи наші зарплатні... а от враховуючи дохід провайдера, то не така вже і велика сума) http://deps.ua/en/knowledge-base/item/pributki-internet-provajderiv-ukrajini-zrostayut.html 

я вважаю, що якби, то було збитково, чи малоокупно, то ніхто б тим не займався.. а кількість провайдерів росте як гриби після дощу..  що ж стосується переваги новим клієнтам, так я вважаю це щось на подобі боротьби Аверсу і Волі... провайдери, скоріш, бажають переманити до себе клієнтів конкурента, ніж зацікавити тих у кого ще інтернету нема... тому згідно законів ринку...  чим більше пропозицій тим менше ціна.. ну по крайній мірі так мало б бути) але не у нас) ІМХО

  • 4 тижня потому...
Опубліковано
4 годин тому, Itzamna сказано:

Де, чи які тарифи на нет в датагруп ? Ціни , швидкість де подивитися ?

Провайдери в будинку тільки укртелеком і ця байда в якої на сайт http://www.domtele.com/services/internet в мене помилка (CDbException CDbConnection failed to open the DB connection. )

Спробуй інший браузер, в мене завантажується ОК (Firefox).

Domtele.jpg

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...