Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Чи надає Датагруп послуги інтернет зі швидкістю 100 мбіт/с по технології Ethernet в будинку за адресою м.Луцьк,вул. Січова, буд.1?

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
On 07.07.2019 at 17:15, father сказано:

Чи надає Датагруп послуги інтернет зі швидкістю 100 мбіт/с по технології Ethernet в будинку за адресою м.Луцьк,вул. Січова, буд.1?

 

німа

  • 1 місяць потому...
Опубліковано
20 хвилин тому, WILDCHILD сказано:

В кого не робить датагруп?

Підтримка сказала що аварія і цілий день її неможуть усунути.

 

Номер договору який?

Опубліковано
1 хвилина тому, WILDCHILD сказано:

адреса підійде? (інтернет у батьків договір непам'ятаю)

 

Підійде, але мушу зауважити що в даний момент аварій по Луцьку немає і все обладнання доступне і працює в штатному режимі

 

Напишіть в приват адресу я перевірю

Опубліковано

Останні 2-3 вечора щось якість зв'язку не радує, тормоза і підвисання. Район пр.Волі. Хоча перед цим таких проблем майже не помічав, принаймні з такою стабільністю. Є якісь проблеми з обладнанням ? Ремонти ?

Опубліковано
22 хвилин тому, SergLutsk сказано:

Останні 2-3 вечора щось якість зв'язку не радує, тормоза і підвисання. Район пр.Волі. Хоча перед цим таких проблем майже не помічав, принаймні з такою стабільністю. Є якісь проблеми з обладнанням ? Ремонти ?

 

нема

Опубліковано

Дивно, ну і що так раптово на районі різко зросла кількість абонентів і навантаження на мережу в час пік теж малоймовірно...  Бо відчуття саме такі, що мережа не справляється

Опубліковано
3 годин тому, SergLutsk сказано:

Дивно, ну і що так раптово на районі різко зросла кількість абонентів і навантаження на мережу в час пік теж малоймовірно...  Бо відчуття саме такі, що мережа не справляється

 

Враховуючи кількість клієнтів на твоєму вузлі і ширину каналу можу з впевненістю сказати, що він в час пік більше, як на 30% не завантажується. 

 

Якби були проблеми то хоч би хтось звернувся, а так за останні тижні звернень з твого району або з району який відноситься до даного вузла зв'язку не було. 

 

Напиши номер договору я ще подивлюсь але сумніваюсь, що проблема носить який глобальний характер. Якщо не забуду поставим на моніторинг і побачим чи є якісь проблеми

Опубліковано

Добре, якщо ввечері повториться то напишу в приват договір.

Справа в тому, що 95% часу дійсно все гуд, без претензій. Але от цей тиждень стабільно десь з 20:00 до 22:00-23:00 починаються відчутні лаги, підвисання, підторможування....  Ніби і є зв'язок, але таке враження що падає до 100-300 кбіт. От і випішив уточнити чи не ведуться якісь роботи в той час.

Опубліковано
1 хвилина тому, SergLutsk сказано:

Добре, якщо ввечері повториться то напишу в приват договір.

Справа в тому, що 95% часу дійсно все гуд, без претензій. Але от цей тиждень стабільно десь з 20:00 до 22:00-23:00 починаються відчутні лаги, підвисання, підторможування....  Ніби і є зв'язок, але таке враження що падає до 100-300 кбіт. От і випішив уточнити чи не ведуться якісь роботи в той час.

 

Не ведуться і який сенс вести якісь роботи на мережі коли всі вдома, якщо роботи і проводяться то вночі.

проблема зі швидкістю тільки вайфай чи по кабелю також?

  • 1 місяць потому...
Опубліковано (змінено)

Рассказываю ситуацию по Datagroup. Подключён почти год. В квартиру идут два кабель по 500 Мбить на два стационарных компьютера. (Работа и т.п.)

1) Первые пол года полет отличный.

2) Месяца три назад пропал интернет на дней 9. (По двум договрам) Я звонил каждый день в тех поддержку, мол в чем дело, никто не реагируют? Они там каждый день разбирались, но толку было мало. После только как прошла неделя пришлось идти в офис с вопросом. В итоге нашли: получи ответ, что где-то прошел обрыв кабеля, и "сегодня мастера не пришли" так как нет кабеля на замену! (У провайдера нет кабеля) В итоге возобновили подачу еще через три дня. Я уж заявление о компенсации отсутствия не писал, не хотел терять время еще. 

3) Месяца два назад опять пропал интернет на неделю. (По двум договрам) Опять обрыв? Ну в общем ситуация прежняя, возобновили подачу по итогу.

 

Сейчас вот уже две недели наблюдается пропажа интернета по двум договорам (то по первому, то по второму, то по обоим сразу). Это происходит по вечерам, отсутвтует где-то час-два (иногда больше). Всю прошлую неделю звонил им в службу. Первый раз пришли техники. Не разобрались в чем проблема. Предложили мне самому "понаблюдать". Ну я и наблюдаю последнюю неделю. Звоню в поддержку каждый день, так техники уже перестали реагировать. Сегодня ко мне на вызов должны были подъехать, но вот уже ночь. Я звоню в ТП, мне отвечают что несмотря на то, что вызов был зафиксирован, они не приехали, так как указали что "Интернет должен был восстновиться". Я тут вообще офигел, честное слово. Настолько пох_ного отношения я давно не встречал. У меня нет слов.

 

Змінено користувачем eikichiKiory
  • Збентежений 1
  • Cумний 1
Опубліковано (змінено)
56 хвилин тому, eikichiKiory сказано:

Рассказываю ситуацию по Datagroup. Подключён почти год. В квартиру идут два кабель по 500 Мбить на два стационарных компьютера. (Работа и т.п.)

1) Первые пол года полет отличный.

2) Месяца три назад пропал интернет на дней 9. Я звонил каждый день в тех поддержку, мол в чем дело, никто не реагируют? Они там каждый день разбирались, но толку было мало. После только как прошла неделя пришлось идти в офис с вопросом. В итоге нашли: получи ответ, что где-то прошел обрыв кабеля, и "сегодня мастера не пришли" так как нет кабеля на замену! (У провайдера нет кабеля) В итоге возобновили подачу еще через три дня. Я уж заявление о компенсации отсутствия не писал, не хотел терять время еще. 

3) Месяца два назад опять пропал интернет на неделю. Опять обрыв? Ну в общем ситуация прежняя, возобновили подачу по итогу.

 

Сейчас вот уже две недели наблюдается пропажа интернета по двум договорам (то по первому, то по второму, то по обоим сразу). Это происходит по вечерам, отсутвтует где-то час-два (иногда больше). Всю прошлую неделю звонил им в службу. Первый раз пришли техники. Не разобрались в чем проблема. Предложили мне самому "понаблюдать". Ну я и наблюдаю последнюю неделю. Звоню в поддержку каждый день, так техники уже перестали реагировать. Сегодня ко мне на вызов должны были подъехать, но вот уже ночь. Я звоню в ТП, мне отвечают что несмотря на то, что вызов был зафиксирован, они не приехали, так как указали что "Интернет должен был восстновиться". Я тут вообще офигел, честное слово. Настолько пох_ного отношения я давно не встречал. У меня нет слов.

 

 

Про Вашу ситуацію вкурсі і те що було по пункту 1 це в першу чергу проблеми з доступом до місць де проходить кабель. Зараз практично всі будинки належать ОСББ і дістатись до місця де була оптична муфта зайняло декілька днів бо є різні "персонажі" до деяких можна додзвонитись, а деякі просто не хочуть іти на контакт і взагалі допомагати навіть при тому, що ми їм платим ... унікальні люди ці ОСББшніки. До того ми міняли порти/СФП модулі тобто всю требуху, яку в першу чергу перевіряємо для усунення проблеми. Як виявилось проблема з кабелем. 

 

По пункту 3 я уже і не пам'ятаю, що було але здається тоді також були проблеми з кабелем але уже в іншому місці і поки ми перевірили справність обладнання зі своєї сторони це зайняло деякий час. 

 

На рахунок теперішньої ситуації і в чому проблема я чесно скажу навіть незнаю куда дивитись бо фізично з'єднання все ок, коли ви виключаєте комп ваші порти переходять в з 1гб на 10мб тобто з'єднання ніде не обривається. Помилок на портах свіча і на ваших портах я не побачив. Порти для тесту ми міняли, як на свічі вище так і Ваші (клієнські).

 

Хто Вам сказав що хтось має приїхати можу тільки здогадуватись бо їхати чи ні вирішую поки що я, а не якийсь оператор з 0800 ..... Сьогодні за Вашим підключенням спеціально прослідкував і бачив активну сесію яка почалась в 09:12 ранку. По тому, як воно працює в плані того що з'являється на зразу передав на розборки адмінам. Завтра буду їх штурмити. Якщо нічого не вирішиться ще спробуємо замінити свіч бо це єдине, що у Вас не мінялось з моменту підключення.... ну а далі буде видно.

 

... пох_ного отношения ... - от не треба такі висновки робити. Я б тут в 12 ночі не відписував якби мені було пох.

 

upd0: Бачу що Ваші порти то піднімаються то падають і відсутня макадреса була на обох портах, але зараз на одному з'вилась, а на іншому поки ні. 

 

upd1: Змінив деякі налаштування тому прослідкуйте завтра на протязі дня, а ми зі своєї сторони подивимось.

 

 

 

Змінено користувачем sanbOK
Опубліковано (змінено)

Не пишу что всей организации пофиг на мою ситуацию, но тем людям, которые сегодня отменили свой выезд ко мне в одностороннем порядке - это уж точно. Как иначе?

Я со своей стороны рассказываю как это происходит: почему-то провайдер не может провести идентификацию то одного компьютера, то другого. Это просиходит при включение компьютера в вечернее время. Если компьютер включается утром и не отключается то с интернетом все в порядке.

 

Лично мой компьютер (по договору ... 704) был включен с утра. - По нему сегодня все в порядке

А вот второй компьютер (по договору ... 710) был включен в 22:00 или около того, и до сих пор инетернета нет. Висела идентификация пару минут, после этого "Неопознаная сеть"

 

С утра у меня всегда всё работает. В крайнем случае, я неполадок с интернетом утром не замечал. И раз мне ТП по телефону сказала что на понедельник ко мне запланирован был выезд, я ждал людей по своему адресу. 

Понимаете, все в сумме, за последние три месяца крайне испортили впечатление, которое формировалось первые пол года. Три довольно продолжительные неполадки за последние три месяца. Я развожу руками.

 

Пожалуйста, сделайте все, что необходимо для восстановления нормальной работоспособности по обеим договорам. Мне нравлось пользоваться Datagroup когда-то, я не хочу менять провайдера, и если интернет будет работать так в дальнейшем, у меня не будет выбора.

Змінено користувачем eikichiKiory
Опубліковано (змінено)
1 час назад, eikichiKiory сказал:

Не пишу что всей организации пофиг на мою ситуацию, но тем людям, которые сегодня отменили свой выезд ко мне в одностороннем порядке - это уж точно. Как иначе?

Я со своей стороны рассказываю как это происходит: почему-то провайдер не может провести идентификацию то одного компьютера, то другого. Это просиходит при включение компьютера в вечернее время. Если компьютер включается утром и не отключается то с интернетом все в порядке.

 

Лично мой компьютер (по договору ... 704) был включен с утра. - По нему сегодня все в порядке

А вот второй компьютер (по договору ... 710) был включен в 22:00 или около того, и до сих пор инетернета нет. Висела идентификация пару минут, после этого "Неопознаная сеть"

 

С утра у меня всегда всё работает. В крайнем случае, я неполадок с интернетом утром не замечал. И раз мне ТП по телефону сказала что на понедельник ко мне запланирован был выезд, я ждал людей по своему адресу. 

Понимаете, все в сумме, за последние три месяца крайне испортили впечатление, которое формировалось первые пол года. Три довольно продолжительные неполадки за последние три месяца. Я развожу руками.

 

Пожалуйста, сделайте все, что необходимо для восстановления нормальной работоспособности по обеим договорам. Мне нравлось пользоваться Datagroup когда-то, я не хочу менять провайдера, и если интернет будет работать так в дальнейшем, у меня не будет выбора.

Та міняйте не задумуючись. Користуюсь конкурентами ( не називатиму щоб не казали що реклама), інтернет пропадає раз, ну може два в рік. Тех підтримка відповідає навіть в 2-3 години ночі. І не на місцевому форумі, а в режимі онлайн, по телефоні або в чаті на сайті провайдера. Розумію що пробоеми бувають в всіх, але це вже занадто.

Змінено користувачем AnimaNoir
  • +1 2
Опубліковано (змінено)

Сейчас что-то новенькое - прямо при подключении (играл в онлайнлвый шутер на одном компе) выбило и сейчас интернета на двух договорах нет. Второй комп также был включен.

 

 

Змінено користувачем eikichiKiory
Опубліковано
1 година тому, eikichiKiory сказано:

Сейчас что-то новенькое - прямо при подключении (играл в онлайнлвый шутер на одном компе) выбило и сейчас интернета на двух договорах нет. Второй комп также был включен.

 

 

 

Свіч міняли. 

Опубліковано
43 хвилин тому, eikichiKiory сказано:

Ну надеюсь сейчас будет все в порядке. Поживем увидим :)

 

Якщо будуть проблеми пишіть або тут або на підтримку бо в будь-якому випадку воно все прийде до мене :)

  • +1 1
Опубліковано
В 19.11.2019 в 01:34, AnimaNoir сказал:

Та міняйте не задумуючись. Користуюсь конкурентами ( не називатиму щоб не казали що реклама), інтернет пропадає раз, ну може два в рік. Тех підтримка відповідає навіть в 2-3 години ночі. І не на місцевому форумі, а в режимі онлайн, по телефоні або в чаті на сайті провайдера. Розумію що пробоеми бувають в всіх, але це вже занадто.

А в приват можете озвучити назву конкурентів?

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...