Перейти до змісту

датагруп


Рекомендовані повідомлення

7 годин тому, sanbOK сказано:

Всі в кого не працює інтернет звертайтесь на тех підтримку 78 00 03, 78 00 08, 0800 21 0000.

 

Всіх хто зверненться будуть перевірені, всі хто буде далі щось доказувати про грозозахисти і про роутери і не звернеться, відповідно не перевірим бо для відновлення послуги потрібно знати кому відновлювати. 

 

 

 

 

Заявка в колцентрі з 21-го числа, результат "0". Сьогодні, взагалі, не додзвонитись. "П-підтримка..."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, sanbOK сказано:

Мережа ж залишиться та ж сама і люди які за її роботу відповідають також

 

Типу того...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У друга ваш "грозозахист" одночасно "вбив" 2 роутера по 1500 грн. ПЗДЦ. Я і шоці від такого провайдера. ТП мовчить. Нюню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Які ціни на ті плати грозозахисту?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Стосується БУДЬ-ЯКОГО провайдера - робим оф. експертизу, що спалено обладнання грозою, тобто через кабель, що ВХОДИТЬ В ПРИМІЩЕННЯ, а не через блок живлення невправний, наприклад (можна не одну, на різних фірмах) і в  СУД. Невже ніде в нормах ніякий не прописано наявність грозозахисту? Чи на фірмі, чи підприємець, який вдома тримає сервак з інетмагазом і статик айпі, завжди в  вихідні хтось має чергувати і чекати, поки гроза буде?

P.S. Мені Київстар палив так мамку дуже недешеву - під феном 8-ядерний (лан ібудований аж вспух, мамка труп), 2 роутери (один з яких якраз з мамкою) з інтервалом в рік ,причому раз - з мережевою ІнтелПрро, яка сама по собі не дуже мало коштує... Відповідь техпідтримки аналогічно в стилі "самдурак".

 Поставив смарт упс АРС з захистом ЛАН - разок пальнуло сам той захист, зате техніка жужжить і не кашляє тепер, ну, і завів звичку таки вирубати WAN з роутера, як їду кудись (ну не кожен же день так робити - іноді домашній ПК треба в віддаленому доступі, а даром передчуття грози не володію). Якось так..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

Зондеркоманду з автоматами вишлете? :D

 

Як хочеш. Я всього навсього запитав і хотів допомогти.  

 

1 час назад, saperavi сказал:

Заявка в колцентрі з 21-го числа, результат "0". Сьогодні, взагалі, не додзвонитись. "П-підтримка..."

 

Номер договору який?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Cам сиджу на датагруп, бувало, що пропадав і обривало, але так щоб більше суток не було.. не пригадаю. Підтримка звісно не онлайн 24\7.  Але знову таки поки не було срАчнейших поводів туди звернутись.. на рахунок згорівшого обладнання... та хз не горіло жодного разу... певно щастить, ніколи не виймав з розеток і т д..  але певно як разок вигорить, то буду під емоціями..) Ціни підняли звісно і це не може подобатись, але не в виправдання телекому, а в загальному.. а де ціни не попіднімались?? Про Європу і сервіс.. там у людей інший менталітет.. і у нашому поколінні від 30 і вище кінця тому тунелю не буде.. ІМХО.. і по барабану київстар то чи датагруп чи може воля.. працюють там люди ті самі.. хтось хороший і відповідальний, а хтось бембо дурнувате.. мабуть у кожного такі знайомі чи друзі є.. от поки вони будуть до тих пір буде і срака.. і ніякий вступ куда б там не було не допоможе... і сервісу і людям...) 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

і нафіга я тему підняв..... поки невідписався було ж тихо....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ОДА. ОБЛ(Я)ЕНЕРГО доблималось вночі світлом, тепер до 5 вечора не буде інету на 2-х каналах (оптика) - в ДГ повирубало обладнання на Волі, лягли пошта, і всі сайти + в мене ввечері здих упс і блок живлення на одному серваку. Грози не було, так енергетики допомогли. І то вже не провайдер винен, то вже просто ппц... Саме головне - НІХТО за пошкодження, спричинені тим блиманням не відповідає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

43 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

Саме головне - НІХТО за пошкодження, спричинені тим блиманням не відповідає.

А якже ж:

11 час назад, AgentSmith13 сказал:

Стосується БУДЬ-ЯКОГО провайдера - робим оф. експертизу, що спалено обладнання грозою, тобто через кабель, що ВХОДИТЬ В ПРИМІЩЕННЯ, а не через блок живлення невправний, наприклад (можна не одну, на різних фірмах) і в  СУД

 

 

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 минут назад, AgentSmith13 сказал:

ОДА. ОБЛ(Я)ЕНЕРГО доблималось вночі світлом, тепер до 5 вечора не буде інету на 2-х каналах (оптика) - в ДГ повирубало обладнання на Волі, лягли пошта, і всі сайти + в мене ввечері здих упс і блок живлення на одному серваку. Грози не було, так енергетики допомогли. І то вже не провайдер винен, то вже просто ппц... Саме головне - НІХТО за пошкодження, спричинені тим блиманням не відповідає.

 

Ну в тебе прямо якась чорна полоса. Номер договору так і не написав. 

 

На Волі завезли генератор поки Обленерго відновить живлення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

54 минуты назад, AgentSmith13 сказал:

ОДА. ОБЛ(Я)ЕНЕРГО доблималось вночі світлом, тепер до 5 вечора не буде інету на 2-х каналах (оптика) - в ДГ повирубало обладнання на Волі, лягли пошта, і всі сайти

Буду в якості кепа. Ось для таких випадків і потрібна резервна лінія нету від будь якого іншого оператора, навіть банальний адсл від укртелекома.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інет вже робить, резервний канал є, номера договору не знаю - то не в мене були проблеми з Датагрупом, мені просто дзвонили знайомі всі вихідні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

7 минут назад, AgentSmith13 сказал:

Інет вже робить, резервний канал є, номера договору не знаю - то не в мене були проблеми з Датагрупом, мені просто дзвонили знайомі всі вихідні.

 

Враховуючи, що наші екстрасенси у відпустці попросіть знайомих дзвонити не Вам, а на підтрику провайдера 0800 21 0000.

Буду вдячний якщо передасте цю інфу та напишите номер будинку та під'їзд де в них проблема. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Фірма то, і там вже все робить - порт АДСЛ завис, здається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

збс. значить анонім запрацював

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І взагалі то не в мене Ви питали номер договору :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я обстоїть ситуація на соборності?

195587
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 годин тому, sanbOK сказано:

Номер договору який?

о, звершилось! %) 

отже з 18:00 21.07.17 до 13:00 25.07.17 послуга була відсутня. Сказали, що після відновлення передзвонять повідомлять причину і вибачаться, аякже :о)

договір 87256

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

30 минут назад, saperavi сказал:

о, звершилось! %) 

отже з 18:00 21.07.17 до 13:00 25.07.17 послуга була відсутня. Сказали, що після відновлення передзвонять повідомлять причину і вибачаться, аякже :о)

договір 87256

 

 

Іван Петрович, згорів Ваш порт на свічі. Замінили перед обідом.

 

30 минут назад, saperavi сказал:

і вибачаться, аякже :о)

 

 

%D0%98%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ок, приймається. можна було б і оперативніше. Тепер підкажіть, чи потрібно йти на офіс з заявою на перерахунок, чи в колцентр достатньо?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

37 минут назад, saperavi сказал:

ок, приймається. можна було б і оперативніше. Тепер підкажіть, чи потрібно йти на офіс з заявою на перерахунок, чи в колцентр достатньо?

 

По всім фінансовим питанням звертайтесь в розрахунковий відділ 78 00 32 в робочий час з 8:30 до 17:30.

Я точно не скажу, яка процедура бо до фінансової служби відношення не маю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі ніхто навіть не передзвонив до цих пір,хоча сам заїхав на Карбишева і отримав запевнення що через 30-40 хв.вам відзвонять(це ще вчора в 10:00 був).Це дно.

877 274 10 ном договору

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 23.07.2017 at 19:21, Slate сказано:

http://www.domtele.com/uploads/img/actions/2017/pdf/leto2017.pdf

 

3 місяці з дати підключення

Дата груп проводить акції тільки для нових клієнтів, для тих хто вже підключився на акції може не розраховувати. Скучно якось. Колись був на київстарі, там цікавіше, там не ділили на нових і старих. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 часа назад, AnryABC сказал:

До речі ніхто навіть не передзвонив до цих пір,хоча сам заїхав на Карбишева і отримав запевнення що через 30-40 хв.вам відзвонять(це ще вчора в 10:00 був).Це дно.

877 274 10 ном договору

 

Це номер рахунку для систем електронних платежів (8 цифр) номер договору це 5-6 цифр в старих абонентів ще може бути буква "i" вкінці. 

В якому кабінеті сказали? Дізнатись по заявці та термінах вирішення проблеми можна виключно за телефона підтримки. По твоїй проблемі я уже написав в ПМ.

 

1 час назад, planirovschik сказал:

Дата груп проводить акції тільки для нових клієнтів, для тих хто вже підключився на акції може не розраховувати. Скучно якось. Колись був на київстарі, там цікавіше, там не ділили на нових і старих. 

 

 

Яка прикрість ....

Перезаключи договір на родича і буде тобі акція.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...