sanbOK Опубліковано 2 Березня, 2016 в 18:33 #1201 Опубліковано 2 Березня, 2016 в 18:33 Напевно є якісь проблеми бо мені також не приходила. Таке уже траплялось десь півтора роки назад з часом пофіксять. В загальному дам пораду, ставте нагадування на телефоні з опцією повтрювати кожен місяць
Alexander47 Опубліковано 3 Березня, 2016 в 03:18 #1202 Опубліковано 3 Березня, 2016 в 03:18 Чи є можливість призупинити користування інтернетом? переїхав на зйомну квартиру, вдома поки в інтернеті потреби немає. Та чи треба для цього їхати в офіс, чи можна зробити онлайн? дякую!
BACbOK Опубліковано 3 Березня, 2016 в 08:38 #1203 Опубліковано 3 Березня, 2016 в 08:38 5 годин тому, Alexander47 сказано: Чи є можливість призупинити користування інтернетом? переїхав на зйомну квартиру, вдома поки в інтернеті потреби немає. Та чи треба для цього їхати в офіс, чи можна зробити онлайн? дякую! Та можна, в принципі: 1
Superman Опубліковано 8 Березня, 2016 в 15:55 #1204 Опубліковано 8 Березня, 2016 в 15:55 Останній тиждень постійно немає інтернету, причому цілими днями. Постійні заявки від мене і сусідів не особливо допомагають. Сьогодні вже ніби є інтернет (пропадає, але інколи все-таки є), але його швидкість 1 мб/сек, хоча має бути 50 мб/сек. Конякіна 25. Якщо так буде далі, то від вас півбудинку відключиться.
Raniel-Atero Опубліковано 10 Березня, 2016 в 13:13 #1205 Опубліковано 10 Березня, 2016 в 13:13 В 08.03.2016 at 17:55, Superman сказал: Останній тиждень постійно немає інтернету, причому цілими днями. Постійні заявки від мене і сусідів не особливо допомагають. Сьогодні вже ніби є інтернет (пропадає, але інколи все-таки є), але його швидкість 1 мб/сек, хоча має бути 50 мб/сек. Конякіна 25. Якщо так буде далі, то від вас півбудинку відключиться. 1 подъезд - это не полдома. По факту - видели работали, там хитрый трабл был, далеко не сразу себя раскрыл. Пофиксили.
Therion Опубліковано 13 Березня, 2016 в 09:58 #1206 Опубліковано 13 Березня, 2016 в 09:58 Два дні лагає інет на Коновальця. Телефонував два рази, перший раз сказали, що все ок, проблем не має. Другий раз що, проблема в луцьких електромережах, поломка в них, не дають електрику на обладнання. Взагалі Датагруп цікаве підприємство. За весь час користування жодного разу не визнало трабліа з своєї сторони. Був період, коли регулярно розривало сессію. За вечір могло два, три рази. Телефонував - в нас все ок, у вас галімий роутер. А що з роутером, щл без, що з іншим роутером, все рівно лишалась. Зараз сиджу на тому самому галімому роутері, все ок, все чудово працює. При чому навіть прошивку не міняв. П.С. за помилки соррі, тапаю з телефона. 1
sanbOK Опубліковано 14 Березня, 2016 в 08:35 #1207 Опубліковано 14 Березня, 2016 в 08:35 22 часа назад, Therion сказал: Два дні лагає інет на Коновальця. Телефонував два рази, перший раз сказали, що все ок, проблем не має. Другий раз що, проблема в луцьких електромережах, поломка в них, не дають електрику на обладнання. Взагалі Датагруп цікаве підприємство. За весь час користування жодного разу не визнало трабліа з своєї сторони. Був період, коли регулярно розривало сессію. За вечір могло два, три рази. Телефонував - в нас все ок, у вас галімий роутер. А що з роутером, щл без, що з іншим роутером, все рівно лишалась. Зараз сиджу на тому самому галімому роутері, все ок, все чудово працює. При чому навіть прошивку не міняв. П.С. за помилки соррі, тапаю з телефона. Роутер не роутер, але проблеми з електроживлення на Коновальця та інших адресах, які включені з вузлів привозкального району насправді були. Потрібно розуміти, що Обляенерго має також проблеми на своїх мережах і ДГ напряму від цього залежать. Акуми в УПСах тримають не вічно тому годину другу без інету можна посидіти поки відновлять електроживлення.
Superman Опубліковано 14 Березня, 2016 в 12:23 #1208 Опубліковано 14 Березня, 2016 в 12:23 Нащо ваш колл-центр взагалі питає номер телефону для контакту, якщо в відповідальних за це працівників не хватає розуму надати будь-яку інформацію по цьому ж самому номеру? В моєму випадку інтернет був поганий ще з кінця лютого і фіксився, як мінімум, тиждень. Я раз 5 залишав телефон і до мене передзвонили 1 раз. І знаєте що сказали? Спитали чи в мене телефон працює нормально, я сказав, що так і на мене почали наїжджати нащо я тоді заявку залишав. Хоча я не залишав ніяких заявок щодо телефонного зв"язку. Мені кілька хвилин вперто доказували, що я залишав саме заявку про телефон, а не інтернет. Берете контактний номер, передзвоніть і скажіть, що зламалось те то те, нове обладнання їде з Києва, буде завтра, до 12:00 післязавтра все буде точно готове. А не сидиш тиждень фактично без нету, а в колл-центрі тільки те й роблять, що беруть твій телефон і все.
sanbOK Опубліковано 14 Березня, 2016 в 19:18 #1209 Опубліковано 14 Березня, 2016 в 19:18 6 часов назад, Superman сказал: Нащо ваш колл-центр взагалі питає номер телефону для контакту, якщо в відповідальних за це працівників не хватає розуму надати будь-яку інформацію по цьому ж самому номеру? В моєму випадку інтернет був поганий ще з кінця лютого і фіксився, як мінімум, тиждень. Я раз 5 залишав телефон і до мене передзвонили 1 раз. І знаєте що сказали? Спитали чи в мене телефон працює нормально, я сказав, що так і на мене почали наїжджати нащо я тоді заявку залишав. Хоча я не залишав ніяких заявок щодо телефонного зв"язку. Мені кілька хвилин вперто доказували, що я залишав саме заявку про телефон, а не інтернет. Берете контактний номер, передзвоніть і скажіть, що зламалось те то те, нове обладнання їде з Києва, буде завтра, до 12:00 післязавтра все буде точно готове. А не сидиш тиждень фактично без нету, а в колл-центрі тільки те й роблять, що беруть твій телефон і все. До вашого відома в контакт-центрі є інструкція згідно якої оператор зобов'язаний отримати від клієнт потрібну інформацію (ну так уж склалось що є інструкції в роботі тут нічого не зробиш). Телефон береться не для того щоб обов'язково передзвонити. Якщо проблему можна вирішити в телефонному режимі тоді телефонують, якщо її можна вирішити без дзвінка то не телефонують. Те що у Вас був поганий інтернет це ні про що не говорить. Поганим може бути молоко в магазині, а інтернет може пропадати чи бути низька швидкість і т.д. але поганий мені поняття не відоме. Якщо у Вас проблеми з інтернетом то напишіть свій номер договору глянем, що не так бо я кагбе екстрасенсорними властивостями не володію і бажання вичисляти Ваші 5 звернень тимбільше немає.
sanbOK Опубліковано 14 Березня, 2016 в 19:22 #1210 Опубліковано 14 Березня, 2016 в 19:22 а тю ... не парся я уже знайшов хто Ви. Якщо це Конякіна 25 то там крім кабеля ще свіч міняли бо він щось приздох, але якщо зараз є проблеми то напишіть в якому піз'їзді
Therion Опубліковано 15 Березня, 2016 в 12:04 #1211 Опубліковано 15 Березня, 2016 в 12:04 Зараз все гаразд, на Коновальця, працює, але інету майже добу не було. А взагалі особливих проблем не має. Був період, про який я згадував, але все гаразд зараз. Доречі, хотів запитати: коли вимикають інет за неоплату, то перейти на my.domtele.com майже неможливо. Завжди переходжу в особистий кабінет, активую послугу "робота в кредит" та олпачую відразу. Але щоб попасти в особистий кабінет, потрібне просто нелюдське терпіння? Можна якось це виправити?
sanbOK Опубліковано 16 Березня, 2016 в 07:20 #1212 Опубліковано 16 Березня, 2016 в 07:20 19 час назад, Therion сказал: Зараз все гаразд, на Коновальця, працює, але інету майже добу не було. А взагалі особливих проблем не має. Був період, про який я згадував, але все гаразд зараз. Доречі, хотів запитати: коли вимикають інет за неоплату, то перейти на my.domtele.com майже неможливо. Завжди переходжу в особистий кабінет, активую послугу "робота в кредит" та олпачую відразу. Але щоб попасти в особистий кабінет, потрібне просто нелюдське терпіння? Можна якось це виправити? Один раз не було це можна і потерпіти бо про причину я писав вище це не залежить від ДГ. Самий простий спосіб щоб не пропадав 1-го числа - платити вчасно. Самий швидкий спосіб платити це EasyPay та через прівєтбанк. Обома способами я користуюсь уже бульше 2-х років. 1
Panek Опубліковано 20 Червня, 2016 в 09:25 #1213 Опубліковано 20 Червня, 2016 в 09:25 Зустрічайте нові акційні тарифи «Азартне літо»! Цитувати Цього літа «Домашній телеком» приготував спеціальну гарячу пропозицію! – Максимальна швидкість доступу до ресурсів Інтернет за супер ціною в тарифі «Азартне літо». З 13.06.2016 по 31.08.2016 року включно всі нові абоненти в зазначених містах, можуть підключити Інтернет на максимальній швидкості 100 Мбіт за спеціальною ціною. Тариф «Азартне літо» для мешканців таких міст: Швидкість Абонентська плата в місяць Місто дії Акції 100 Мбіт/с 55 грн. Рівне, Луцьк, с. Прилуцьке, с. Липи, Володимир-Волинський Акційний тариф діє з моменту підключення і до 30 листопада 2016 року. Поспішайте підключити високошвидкісний Інтернет за спеціальними акційними тарифами і оцінити всі переваги «Домашнього телекому»! Детальніше з умовами акційної пропозиції можливо ознайомитися за посиланням
SergLutsk Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 14:19 #1214 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 14:19 Хто-небудь в курсі, плануються якісь цікаві акції для існуючих абонентів ? А то моя акція за тиждень закінчується і так не хочеться платити більше і за меншу швидкість
Maniko Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 15:23 #1215 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 15:23 Мене теж це цікавить, акційний хороший тариф є але в особистому кабінеті він не доступний. І в загалі в особистому кабінеті є якісь такі тарифи який на оф. сайті немає, бардак.... 1
SergLutsk Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 18:40 #1216 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 18:40 @Maniko Якщо за цей тариф "яркая осень", то дійсно дуже привабливо, АЛЕ ! Тут сказано що лише для нових абонентів дійсний, та й діяти буде всього 2 місяці, так що нам то не світить. А в особистому кабінеті в мене ті самі всі тарифи відображаються, певно то ще старі залишились 1
Ridec7 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 19:33 #1217 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 19:33 тобто ті хто вже давно приносить бабло.. тих "нафік", а нових треба підманити... який вихід? на місяць змінити провайдера, а потім вернутись новим?)))
Maniko Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 20:15 #1218 Опубліковано 22 Вересня, 2016 в 20:15 1 година тому, SergLutsk сказано: так що нам то не світить Таки да! Але я до цього два рази підряд замовляв акційний тариф "шалені 50 за 50" (термін дії 1 рік) а тепер походу все, лавочка закрилась...
SergLutsk Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 06:10 #1219 Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 06:10 Аналогічна фігня, також сидів 2 роки на акції 50 за 50, цілком задовільняло ! А тепер от за тиждень закінчується і починаю чухати репу...:( Авось таки ще щось підкинуть ?! А то що нових абонентів завжди балували заманухами, то тут нічого дивного, звичайно що вигідніше приманити ще 10 кдієнтів за 50 грн, ніж зменшувати ціну старим абонентам
sanbOK Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 08:36 #1220 Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 08:36 так цікаво спостерігати за людьми, які платять 2-3 доллари за інтернет і ще претензії виставляють 2 1
SergLutsk Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 09:35 #1221 Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 09:35 Ну почекай, претензій особливо ніхто не виставляв, просто обговорювались можливі пропозиції, варіанти, ціни. Що в цьому ненормального ? Чи ти завжди шукаєш найдорожчий товар чи послугу щоб відчути себе крутим ? Чи коли є можливість взяти те саме дешевше чи дорожче то вибираєш дорожче ? Так що залиш свою іронічну зверхність при собі 5
sanbOK Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 12:57 #1222 Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 12:57 2 часа назад, SergLutsk сказал: Ну почекай, претензій особливо ніхто не виставляв, просто обговорювались можливі пропозиції, варіанти, ціни. Що в цьому ненормального ? Чи ти завжди шукаєш найдорожчий товар чи послугу щоб відчути себе крутим ? Чи коли є можливість взяти те саме дешевше чи дорожче то вибираєш дорожче ? Так що залиш свою іронічну зверхність при собі ну Ви також почекайте .... подивіться на ціну розміщення обладнання в будинку, ціну ящика (метелевого+замок), ціну електроенергії, якою живиться свіч, ціну витої пари (або доведення оптики до ящика, тут взагалі ціна космос), ціну обладнання (купується в доларах бо в Україні такого не виробляють), ціну підключення (1 грн 20 коп.), ціну оплати роботи монтерів, які протягнули кабель, витратні матеріали (конектори, стяжки, скобки .... ), а також дозволи, проекти, технічні умови та бумажки за які також потрібно платити .... і тепер Ви хочете сказати, що 2-3 долари це багато. Провайдер, як і кожен підприємець хоче заробляти, а щоб відбити затрачені кошти може піти від 5-10 місяців до N років і це тільки відбити. Це ситуація у всіх провайдерів бо демпінгувати до рівня нижче 50 грн взагалі не вигідно при доларі 25-26 грн і навряд чи хтось це буде робити. 1 час назад, Alexgv сказал: В багатьох людей зарплати 50-100 доларів і на них треба якось цілий місяць прожити ну і що? зарплата пересічного українця це тіпа показник встановлення ціни на послуги інтернет? ціни не міняються уже 3-4 роки (приблизно) від коли зарплата була 200-300 доларів по курсу 8. Тут в магазин виходиш і зразу -100-150 грн купивши саме необхідне і так кожен день або через день. В нас в Луцьку провайдерів вагон+маленька тєлєжка ціни приблизно однакові. Я шукав альтернативу ДГ, але при відношенні швидкість/ціна/сервіс, різниця складала від 5 до 10 грн в місяць .... і тут питання нафіга той лишній гемор за 5-10 грн, якщо воно і так працює. Альтернативу шукати варто тільки по причині коли якість подачі послуги не влаштовує, і виправити це неможливо, або невиправдано завишена ціна.
Ridec7 Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 17:07 #1223 Опубліковано 23 Вересня, 2016 в 17:07 да хз, як вони виживають з такими витратами.. Ваші слова мають певну правду, якщо рахувати ці затрати зі сторони споживачів.. суми там вражаючі, враховуючи наші зарплатні... а от враховуючи дохід провайдера, то не така вже і велика сума) http://deps.ua/en/knowledge-base/item/pributki-internet-provajderiv-ukrajini-zrostayut.html я вважаю, що якби, то було збитково, чи малоокупно, то ніхто б тим не займався.. а кількість провайдерів росте як гриби після дощу.. що ж стосується переваги новим клієнтам, так я вважаю це щось на подобі боротьби Аверсу і Волі... провайдери, скоріш, бажають переманити до себе клієнтів конкурента, ніж зацікавити тих у кого ще інтернету нема... тому згідно законів ринку... чим більше пропозицій тим менше ціна.. ну по крайній мірі так мало б бути) але не у нас) ІМХО
Zevs_Isver Опубліковано 30 Вересня, 2016 в 09:49 #1224 Опубліковано 30 Вересня, 2016 в 09:49 для ДГ з'явилось мобільне ПЗ в Маркеті https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.datagroup.domtelecom
Serpent Опубліковано 26 Жовтня, 2016 в 00:14 #1225 Опубліковано 26 Жовтня, 2016 в 00:14 4 годин тому, Itzamna сказано: Де, чи які тарифи на нет в датагруп ? Ціни , швидкість де подивитися ? Провайдери в будинку тільки укртелеком і ця байда в якої на сайт http://www.domtele.com/services/internet в мене помилка (CDbException CDbConnection failed to open the DB connection. ) Спробуй інший браузер, в мене завантажується ОК (Firefox). 1
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти