Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Рекомендовані повідомлення

Змінився напрямок головної дороги на Франка після Сапалаївки: було - направо, стало - прямо.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю, "Салюту" дякувати - найбільше від того світлофору виграють саме вони.

Салют проплатив.

Салюту обійшовся регульований пішохідний перехід в 900'000 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю, "Салюту" дякувати - найбільше від того світлофору виграють саме вони.

Салют проплатив.

Салюту обійшовся регульований пішохідний перехід в 900'000 грн.

Перехід золотий? В нулях не промахнувся. Там на 100К немає, що робити. Во розцінки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Карпенка-Карого на роділювальній смузі(навпроти Сафрона) зробили розворот.Але розворот можна робити тільки в напрямку руху від Варшавки.Якщо їхати до варшавки,то на розвороті стоїть знак "рух тільки прямо".Тобто розвернутись можна лише в кінці розділювальної смуги.

В четвер і пятницю бачив,як босота вже стояла и ловила неуважних.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз дуже "класно" стало - виїжджаєш з Молоді на зелений, повертаєш наліво і відразу стоїш на червоний біля першого світлофору і усі мають ставати дугою посеред дороги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз дуже "класно" стало - виїжджаєш з Молоді на зелений, повертаєш наліво і відразу стоїш на червоний біля першого світлофору і усі мають ставати дугою посеред дороги.

от як раз на це звернув сьогодні увагу, коли йшов по новому переходу.

Натякну.

А Стоп-лінія перед переходом є (п.16.8)?

;)

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю, "Салюту" дякувати - найбільше від того світлофору виграють саме вони.

Салют проплатив.

Салюту обійшовся регульований пішохідний перехід в 900'000 грн.

як тепер його закрити? це ж маразм ставати через кожних 10 метрів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я давно казав, що треба збільшити зелене світло світлофора на основних магістралях міста на 30 сек. Пробок буде менше багато будуть попадати в зелену волну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от як раз на це звернув сьогодні увагу, коли йшов по новому переходу.

Натякну.

А Стоп-лінія перед переходом є (п.16.8)?

;)

Стоп лінії немає, але це не дозволяє їхати на червоне світло і збивати пішоходів. Перехід біля Гостинця - це був хороший варіант, але хтось вирішив повернутись в минуле і зробити як було 20 років тому.

як тепер його закрити? це ж маразм ставати через кожних 10 метрів

заставити власника салюта побудувати підземний перехід

Змінено користувачем Black
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от як раз на це звернув сьогодні увагу, коли йшов по новому переходу.

Натякну.

А Стоп-лінія перед переходом є (п.16.8)?

;)

Стоп лінії немає, але це не дозволяє їхати на червоне світло і збивати пішоходів. Перехід біля Гостинця - це був хороший варіант, але хтось вирішив повернутись в минуле і зробити як було 20 років тому.

як тепер його закрити? це ж маразм ставати через кожних 10 метрів

заставити власника салюта побудувати підземний перехід

І один раз в рік буде смертельний басейн після гарного дощу, як в минулому році.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз дуже "класно" стало - виїжджаєш з Молоді на зелений, повертаєш наліво і відразу стоїш на червоний біля першого світлофору і усі мають ставати дугою посеред дороги.

Натякну.

А Стоп-лінія перед переходом є (п.16.8)?

Стоп лінії немає, але це не дозволяє їхати на червоне світло і збивати пішоходів. ...

До чого тут "збивати пішоходів"?!? Пішоходів ніде не можна збивати незалежно ні від яких світлофорів/перехресть!

А от якщо там нема "стоп-лінії", то ніщо тебе не змушує "ставати дугою", бо тобі дозволено їхати

16.8. Водій, який виїхав на перехрещення проїзних частин згідно із сигналом світлофора, що дозволяє рух, повинен виїхати у наміченому напрямку незалежно від сигналів світлофора на виїзді. Проте, якщо на перехрестях перед світлофорами на шляху руху водія є дорожня розмітка 1.12 (стоп-лінія) або дорожній знак 5.62, він повинен керуватися сигналами кожного світлофора.
Змінено користувачем jack74
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да пофарбуйте вже соборності в "зебру" і зробіть його пішохідним.

3-смуговий проспект, а світофорів як ніде. Був єдиний варіант об'їхати корок на варшавці тепер весь потік піде по спальним районам, бо нікому не хочеться на світлофорах стояти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3-смуговий проспект, а світофорів як ніде.

Ти там не живеш, і нічого не знаєш про той проспект. Я там більше 30 років живу. І бачив його від початку і до сьогодні. Він ще колись був вулицею Маліновського.

І чудово знаю, як вміють розігнатися з мосту і летіти аж до "шайби" понад 180!

А Стоп-лінія перед переходом є

Який сенс малювати розмітку там, де немає дороги???

Змінено користувачем Zheny@
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти там не живеш, і нічого не знаєш про 33-й. Я там більше 30 років живу. І бачив його від початку і до сьогодні. І чудово знаю, як вміють розігнатися з мосту і летіти аж до "шайби" понад 180!
А може непотрібно за мене розписуватись, я там 20 років жив.

Що до льотчиків, а ви там ще 5 світлофорів поставте, щоб одні маршрутки лишились. Якраз звільните злітну смугу, а світлофори льотчикам не перепона. Колись вони "літали" тільки вночі, а тепер ще і в день будуть і я дуже сумніваюсь, що на них вплине кількість світлофорів.

Змінено користувачем SysR
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

світлофори льотчикам не перепона.

Якщо вони порожні - то да, їм насрати. Якщо є ще авто - тоді іти на взльот трохи тяжко.

Я ЗА той перехід. І мені пох*єру хто спонсор, і у скільки обійшлося. Але особисто для себе бачу переваги.

Щоб перейти дорогу потрібно або йти до перехрестя ВОїнів-Інтернаціоналістів, або аж до Гостинця. Бо там паркан на розідльній смузі.

Тепер це шлях скоротився.

Вас більшість почитати, то всім подавай суцільний автобан по місту. А ще краще, щоб і без пішоходів. Вам, блін, все заважає. "Зебра" заважає, світлофор - заважає. Пішоходи - також заважають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо вони порожні - то да, їм насрати. Якщо є ще авто - тоді іти на взльот трохи тяжко.
Навантаження на пр. Соборності зараз відсотків 20 від можливого. Збільшуючи кількість світлофорів проспект автоматично розвантажиться на прилеглі вулиці, бо нормальні водії будуть старатись його об'їхати щоб не ставати на кожному переході. "Зеленю хвилю" там ніхто не зробить, бо на Перемоги уже з цим був трагічний випадок після чого світлофори повернули так як вони працювали.
Тепер це шлях скоротився.
Зробіть Соборності пішохідним і буде вам щастя їздити велосипедами ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нормальні водії будуть старатись його об'їхати щоб не ставати на кожному переході.

Ти ж також велосипедист. Їздиш тими дворами? То проїдься :) реально доріг там немає. І пішоходів там ще більше, тому проїхати швидше - не вийде.

Якщо мені потрібно від Там-Там-а до "глобуса" то я дворами петляти не стану. Виїхав на проспект і вперед.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А Стоп-лінія перед переходом є

Який сенс малювати розмітку там, де немає дороги???

Жень, ти спотворив мій комент - він закінчується знаком питання і смайликом, що підморгує. Змінив всю суть.

Зробили новий світлофорний об'єкт і обов'язково мусили зробити розмітку. Ремонт проспекту явно не в цьому кошторисі :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти ж також велосипедист. Їздиш тими дворами? То проїдься реально доріг там немає. І пішоходів там ще більше, тому проїхати швидше - не вийде. Якщо мені потрібно від Там-Там-а до "глобуса" то я дворами петляти не стану. Виїхав на проспект і вперед.
Ти говориш як пішохід. Я вже Соборності об'їжджаю як водій ;) а як велосипедисту, світлофори мені не заважають. Вчора, щоб проїхати 500м від Аверсу до Гостинця я зупинявся 3 рази і мав я таке на увазі. Краще я до Глобуса по Кравчука поїду чи по Конякіна.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нормальні водії будуть старатись його об'їхати щоб не ставати на кожному переході.

Ти ж також велосипедист. Їздиш тими дворами? То проїдься :) реально доріг там немає. І пішоходів там ще більше, тому проїхати швидше - не вийде.

Якщо мені потрібно від Там-Там-а до "глобуса" то я дворами петляти не стану. Виїхав на проспект і вперед.

Якщо треба на Перемоги, то Соборності не минути ніяк і ніяким двором. Та й на Ківерці в базарний день швидше проїхати по Соборності-Воїнів-Кравчука. :)

Катання по розбитим дворам лише створює видимість їзди, тоді як по часу практично нічого не виграєш.

Краще я до Глобуса по Кравчука поїду чи по Конякіна.

Для чистоти експерименту треба час засікти. ;) Імхо, виграшу не буде нікуя, лише руля накрутишся, ями об'їжджаючи.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти говориш як пішохід.

Я цього й не приховую.

Вчора, щоб проїхати 500м від Аверсу до Гостинця я зупинявся 3 рази і мав я таке на увазі.

Знаєш, я тут ото згадав тему одну, де ти і Котя доказували мені, що місто не тільки для автомобілістів. Приводили в приклад Копенгаген. Пам'ятаєш? Чому зараз ти сам собі перечиш??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Зеленю хвилю" там ніхто не зробить

Від світлофору який йде після перехрестя вул.Чорновола до гостинця "зелена хвиля".

Поки що

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Из за таких "не умных решений" на Каравчука уже улицу перейти невозможно бывает. т.к. пешеходных переходов там аж 1. А на Соборности скоро будет через каждые 10 метров. И это учитывая то , что Соборности широченная улица разделённая забором, а на Кравчука 2 машины только разьехаться могут. Я Соборности - тоже днём стараюсь обьезжать :) как и Воли.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...