Перейти до змісту

Дорожная обстановка


Hexus

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

извините, немного отклонюсь от темы, но всё таки в тему:не сочтите меня циником, но когда я читаю в новостях, что где то, кто то с официальной формулировкой "водій не справився з управліням та на великій шкидкості врізався в дерево/стовп/стіну" у меня возникает только одна мысль: естественный отбор ещё никто не отменял... вот только жаль, что очень часто этот отбор забирает ни в чёи не винных людей...

погоджуюсь під всім написаним, а щоб побачити всіх цих відібраних - можна заглянути у тему про максимальну швидкість і пройтися по тим хто пробує себе у ролі Шумахера на автомобілях котрі не в"яжуться із великими швидкостями, принаймі у тих у кого є здоровий глузд, тим більше знаючи рівень наших доріг.

Люди хочуть бути обраними і доля їх обирає, але жалко що при цьому виборі можуть бути присутні інші, котрі мирно йдуть по тротуару, стоять на зупинці чи ще у якомусь місці, котре асоціюється з безпекою

Опубліковано

Ти фізику в школі вчив? За рахцнок чого авто тримається дороги? Тертя. А що трамплін зробить з тертям (зчепленням з дорогою)? Усуне його. Що ми отримаємо в результаті? Некерований політ > 1Т металу у випадковому напрямку.

От таких водіїв як ти і треба боятись пішоходам в першу чергу, тому що:

- їздить на ненадійному авто/ на високій як для ненадійного авто швидкості;

- неправильно обиратиме швидкістний режим наближаючись до перепони, схоже, маючи на меті застосувати екстренне гальмування(здогад);

- знаючи що попереду перепона у вигляді "трампліна-мєнта" він, згідно його логіки, виявить несправність гальм лише тоді, коли вже буде пізно вивертати кермо в бровку чи на встрєчку, і спокійнісінько зберігатиме прямолінійну траекторію в напрямку трампліна і пішохода;

Розшифрую свою логіку щоб не виникало непорозумінь. З твоїх слів виходить що ти виявиш несправність гальм на малій відстані (і на досить високій для "злету" швидкості) до трампліна, тобто тоді, коли ти вже не матимеш часу на гальмування ручніком чи двигуном, а також ти цілком не розглядаєш можливості вивертання керма в сторону, бо цитую:

і тут в нього якась поломка, загальмувати він не може і налітає на того мента, від чого в нього рвуться тяги чи вілитає колесо...

Та й взагалі, гальма можуть зламатися (коли вже пізно) і поблизу світлофора, і поблизу бампера Майбаха. Тому розглядати цей випадок тільки у контексті лежачого поліцейського чи саме цьоо переходу незовсім доречно. Інакше б їх ніхто не встановлював.

АВТО ЦЕ МЕХАНІЗМ ЯКИЙ МАЄ ЗДАТНІСТЬ РАПТОВО ЛАМАТИСЯ

ламається він раптово, але виявити несправність можна вчасно.

Виправ мене якщо я неправильно тебе зрозумів. І утримайся, будь-ласка, від оцінок моїх інтелектуальних здібностей і знань фізики.

2 nickel, в контексті обговорення доцільності зебри на тому місці ти правий. Але зебра там вже є, отож варто обговорювати як зробити цей перехід безпечнішим.

Опубліковано

тут сусід пропонував взяти лінєйку і, починаючи від магазину з пивом, заміряти. :) Вистачить. :) І до речі, якщо даєць надумає міряти відстань, то рулетка має бути повірена в держстандарті ;)

Сусіде....З мене рулєтка, з вас крейда. Пиво загальне (в кожного свої смаки). Пішли міряти нафіг...Телєхфон в підписі.

2all. В нас тут депутати міськради десь з"являлися...Ото дати йому партзавдання на депутатський запит щодо аварійності на цьому переході в ДАІ.

Опубліковано

Ти фізику в школі вчив? За рахцнок чого авто тримається дороги? Тертя. А що трамплін зробить з тертям (зчепленням з дорогою)? Усуне його. Що ми отримаємо в результаті? Некерований політ > 1Т металу у випадковому напрямку.

От таких водіїв як ти і треба боятись пішоходам в першу чергу, тому що:

- їздить на ненадійному авто/ на високій як для ненадійного авто швидкості;

- неправильно обиратиме швидкістний режим наближаючись до перепони, схоже, маючи на меті застосувати екстренне гальмування(здогад);

- знаючи що попереду перепона у вигляді "трампліна-мєнта" він, згідно його логіки, виявить несправність гальм лише тоді, коли вже буде пізно вивертати кермо в бровку чи на встрєчку, і спокійнісінько зберігатиме прямолінійну траекторію в напрямку трампліна і пішохода;

Розшифрую свою логіку щоб не виникало непорозумінь. З твоїх слів виходить що ти виявиш несправність гальм на малій відстані (і на досить високій для "злету" швидкості) до трампліна, тобто тоді, коли ти вже не матимеш часу на гальмування ручніком чи двигуном, а також ти цілком не розглядаєш можливості вивертання керма в сторону, бо цитую:

і тут в нього якась поломка, загальмувати він не може і налітає на того мента, від чого в нього рвуться тяги чи вілитає колесо...

Та й взагалі, гальма можуть зламатися (коли вже пізно) і поблизу світлофора, і поблизу бампера Майбаха. Тому розглядати цей випадок тільки у контексті лежачого поліцейського чи саме цьоо переходу незовсім доречно. Інакше б їх ніхто не встановлював.

АВТО ЦЕ МЕХАНІЗМ ЯКИЙ МАЄ ЗДАТНІСТЬ РАПТОВО ЛАМАТИСЯ

ламається він раптово, але виявити несправність можна вчасно.

Виправ мене якщо я неправильно тебе зрозумів. І утримайся, будь-ласка, від оцінок моїх інтелектуальних здібностей і знань фізики.

2 nickel, в контексті обговорення доцільності зебри на тому місці ти правий. Але зебра там вже є, отож варто обговорювати як зробити цей перехід безпечнішим.

Свої здогади тримай при собі, особливо коли вони не відповідають дійсності.

Опубліковано

2 nickel, в контексті обговорення доцільності зебри на тому місці ти правий. Але зебра там вже є, отож варто обговорювати як зробити цей перехід безпечнішим.

Яма на дорозі вже є, ремонтувати ми її не будемо, бо це недоцільно - після зими знову вилізе, давай краще придумаємо як зробити, щоб авто туди не попадали... Провів аналогію.

  • +1 1
Опубліковано

з зебри хоч комусь є користь.

Хоча всі ми бачили як в каналізаційні колодязі без люків вставляли гілки дерев "придумаємо як зробити, щоб авто туди не попадали"

Опубліковано

з зебри хоч комусь є користь.

Скільки ще життів пішоходів ти готовий віддати за примарну корисність цього пішохідного переходу?

  • +1 1
Опубліковано

Я готовий там убити пару тисяч підвісок на авто особливо офігєвших ваділ які ворон рахують замість того щоб дивиись за дорогою. А обговорювати його доцільність вважаю неблагодарною справою. Вважаю доцільним обговорювати засіб примусового зниження швидкості на данному відрізку дороги, бо саме швидкість на спуску є причиною 90%аварій на відрізку до ДОСАФа.

Опубліковано

Краще займатися лікуванням наслідків, ніж усунути причину?

VadimM, яка в тебе машина? Як часто їздиш? Який водійський досвід (років, тис.км)?

Опубліковано

Ховаю під спойлер, оскільки "многабукафф".

А сьогоднішні реалії такі, що потік авто виріс у декілька разів та й продуктового магазину там вже кільканадцять років немає.

Сьогоднішні реалії такі, що в 20му будинку вже є 5 діючих магазинів, ще 2 планується здаватись; в 18-му 2 аптеки, хімчистка, адвокат, будматеріали, та магазин посуду. Мало?

І ти не відповів на запитання: З якою періодичністю (в метрах), на твою авторитетну думку, повинні повторюватися пішохідні переходи на рівній ділянці дороги?

Не дивлячись на відверту іронію з твого боку, скажу: для такої вулиці як Львівська, - через 300 метрів.

Ти краще глянь статистику не тих хто порушує, а тих хто постраждав на цьому переході,

Я кажу про загальну статистику ДТП, в розрізі якої і йдеться про те, з чиєї вини сталось ДТП, і про кількість постраждалих.

все тут такие умные, но будет ли результат? услышат ли нас те службы, которые могут практически, на деле решить этот вопрос?

Тут точно не почують, хоча особисто в мене є велика спокуса дати лінк сюди певним посадовим особам.

В нас тут депутати міськради десь з"являлися...Ото дати йому партзавдання на депутатський запит щодо аварійності на цьому переході в ДАІ.

Тим депутатам поф. Листа тре самим писати, чим я власне і займусь, попередньо вивчивши новий закон про доступ до публічної інформації.

Яма на дорозі вже є, ремонтувати ми її не будемо, бо це недоцільно - після зими знову вилізе, давай краще придумаємо як зробити, щоб авто туди не попадали... Провів аналогію.

Фігова аналогія.

Там зараз "зебра" на дорогу не нанесена - мо з неї розпочати тре? От як перехід і під'їзд до нього буде відповідати всім вимогам ПДР і ДБН, то тоді і будем дивитись на кількість порушень.

Скільки ще життів пішоходів ти готовий віддати за примарну корисність цього пішохідного переходу?

Ууу! Не перебільшуй! Скажи скільки вже "віддано"?

Краще займатися лікуванням наслідків, ніж усунути причину?

Краще займатись попередженням порушень, а не "одним - всьо, іншим - нічо".

fedot, сходим обов'язково, як тільки "страсті уляжуцца" ;D

Опубліковано

Я готовий там убити пару тисяч підвісок на авто особливо офігєвших ваділ які ворон рахують замість того щоб дивиись за дорогою. А обговорювати його доцільність вважаю неблагодарною справою. Вважаю доцільним обговорювати засіб примусового зниження швидкості на данному відрізку дороги, бо саме швидкість на спуску є причиною 90%аварій на відрізку до ДОСАФа.

Єдиним варіантом є встановлення "лежачих". За неперевіреною інформацією одна полоса коштує 50 тисяч гривень. Як ви думаєте, наскільки це реально? І це без встановлення.

Опубліковано

fedot, сходим обов'язково, як тільки "страсті уляжуцца" ;D

Не вляжуться. певно знов треба до Ярчика звертатися...Бо так пива і не поп"єм))

Dream, nickel.....Пропоную зустрітися втрьох....Біля того ж переходу. Завтречка ввечері))

Опубліковано

Dream, nickel.....Пропоную зустрітися втрьох....Біля того ж переходу. Завтречка ввечері))

Саабразім? ;D Ой чує моє сердце, що то якимось версалем може кінчитись )))

Опубліковано

nickel, вагомий коментар.

Бо й немає що коментувати ;)

п.с. fedot, я вже два тижні як "лежачий поліцейський" не можу ходити - травма ноги. Максимум скачу в туалет. :D

  • +1 1
Опубліковано

Dream, nickel.....Пропоную зустрітися втрьох....Біля того ж переходу. Завтречка ввечері))

Саабразім? ;D Ой чує моє сердце, що то якимось версалем може кінчитись )))

Версаль відпадає - я не прихильник ригайлівок))

п.с. fedot, я вже два тижні як "лежачий поліцейський" не можу ходити - травма ноги. Максимум скачу в туалет. :D

Хм....На тому переході зачепило?)

Опубліковано

Хм....На тому переході зачепило?)

Я ж не камікадзе там переходити... :D На дачі, з драбини...

Ікар, млін...

Опубліковано

VadimM, яка в тебе машина? Як часто їздиш? Який водійський досвід (років, тис.км)?

читай уважніше мої пости

я як професійний пішохід скажу

Навіть прав не маю:), і педалі плутаю. Зате фізику знаю.

Краще займатися лікуванням наслідків, ніж усунути причину?

Дрім вже відповів, я з ним погоджуюсь.

Краще займатись попередженням порушень, а не "одним - всьо, іншим - нічо".

Недивлячись на те що живу неподалік від того переходу, користувався ним раз чи два.

Єдиним варіантом є встановлення "лежачих". За неперевіреною інформацією одна полоса коштує 50 тисяч гривень. Як ви думаєте, наскільки це реально? І це без встановлення.

Так на цьому можна заробити, всякі там відкати, втридорога і т.д.

Опубліковано

VadimM, в тому то й діло, що твоя позиція надто однобока. Кожен водій є й пішоходом. І на відміну від тебе, вони знають і розуміють поводження автомобіля на дорозі. Жоден адекватний водій не буде переходити дорогу, як стара квочка з двома торбами, що побачила маршрутку і летить, не дивлячись по сторонам.

Ти, як пішохід, не розумієш водія. Поїздив би трохи нашими розбитими дорогами, в дощ, в сутінки, подивився б на наші реалії, то не висував би таких пропозицій.

Опубліковано

Поїздив би трохи нашими розбитими дорогами, в дощ, в сутінки, подивився б на наші реалії, то не висував би таких пропозицій.

Можливо ти і правий, але чому ніхто не кіпішує щодо "лежачих" біля 4ї школи, на Чернишевського, біля Там-Тама?

Невже цей 1 "лежачий" зробить "погоду" водіям? Тим більше, як писали тут, кому треба з центра потрапити на АС-1 чи 40й квартал їдуть в об*їзд моста по Перемоги.

Опубліковано

Про лежачий поліцейських біля 4-ї школи і на Чернишевського в цій темі вже писали. Встановлення їх біля 4-ї школи є виправданим. Ще пропонував там поставити світлофор з кнопками для пішоходів.

На Чернишевського з тими "попригунчиками" явно перебор був. До того ж останнім часом вони перебували в жахливому стані. Недавно там ремонт дороги робили, ще не бачив як там зараз ситуація, цими днями тудою не їздив.

Біля Там-Таму попригунчики нафіг нада. Не бачу там в них користі.

Ось що написано в Державних будівельних нормах ДБН В.2.3-5-2001 "Вулиці та дороги населених пунктів"

На пішохідних переходах поблизу загальноосвітніх шкіл, навчальних закладів при значній інтен¬сивності руху пішоходів без влаштування регульованого переходу перед переходами можуть улаштовуватися підвищення проїзної частини для примусового зменшення швидкості транспортних засобів.

Получається, що раз на Чершишевського є світлофор, то "попригунчиків" там бути не повинно. І біля Там-Таму навчально закладу поряд немає...

Треба норми детальніше перечитати, може там і про відстань до мостів щось сказано.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...