Перейти до змісту

У МВФ розкусили новий уряд і кредит не дадуть?


b0rg

Рекомендовані повідомлення

На сьогоднішній день є велика вірогідність того, що Міжнародний валютний фонд може відмовити Україні у реалізації нової програми співпраці найближчим часом.

Про це УНІАН повідомив джерело в Україні, детально поінформоване про переговори України та МВФ.

"Сьогодні вірогідність того, що МВФ відмовить Україні в продовженні співпраці за новою програмою, складає 9 до 1", - заявив співрозмовник агентства.

При цьому він підкреслив, що однією з основних причин можливої відмови є те, що МВФ фактично упевнений, що в держбюджеті України на 2010 рік закладено істотно занижений дефіцит.

"У МВФ розкусили, що реальний дефіцит в Україні по підсумку року буде не 5,3% ВВП, як прийняли, а приблизно 14%. Крім того, в МВФ не бачать від України вирішення проблем "Нафтогазу", намірів реформувати систему пенсійного забезпечення і підвищення ціни на газ для населення. Сьогодні, враховуючи плани провести місцеві вибори восени, на реформування пенсійної системи і підвищення ціни ніхто не піде", - сказав співрозмовник агентства.

При цьому він зазначив, що навряд чи ситуацію може змінити позиція Росії, яка заявила про підтримку продовження співпраці, оскільки чинить опір її продовженню в обставинах, що склалися, керівництво європейського департаменту МВФ.

"Позиція Росії, звичайно, важлива, проте наприкінці минулого року Росія також фактично підтримувала надання Україні чергового транша кредиту, проте ситуацію переламати не удалося. Позиція євродепартаменту виявилася сильнішою".

Як повідомляв УНІАН, уряд України веде переговори з МВФ про початок нової програми співпраці, що передбачає виділення кредиту в розмірі до 19 млрд. дол. на 2,5 роки. Проте процес переговорів затягується.

Раніше Україна планувала отримати перший транш за новою програмою співпраці з МВФ вже в червні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продовжимо логічну цепочку:

- пацани панімають що забугорних лохів розвести не сложилось

- пацани рішають що опять прийдеться викручуватись за рахунок мєсних лохів - населення

- якраз сьогодні прочитав на правді перший маячок про підняття тарифів населенню за "здешевшавший" газ

- пацани починають думати на чому б ще, окрім подорожчання горілки сигарет та газу, можна підзаробити. Є ще в принципі медикаменти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нашо видалили запис, я шось не потемі написав про лохів чи про бандитів? і шо вони сплять і бачать на своїх рахунках цифру з сімома нулями?

IncvizitoR

зара і твій видалять, це театр одного актора напевно...

а нехай грабують населення шоб електорат януковича прозрів, щоб вночі снився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нашо видалили запис, я шось не потемі написав про лохів чи про бандитів?

це економічно-обґрунтована новина з суто економічним підтекстом. сказали не дають. чому не дають написано по пунктах. чітко. тому попереджую - махати прапорами і суто автобіографічно про лохів фантазувати гоу в політику

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

МВФ зробить велику послугу для Українського народу якщо не дасть новий кредит, адже еекономічна політика нової влади не ефективна а додаткові борги для держави нідочого. Нехай спочатку роблять економічні реформи а тоді вже гроші просять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нідочого? а що ти скажеш дідкам і бабцям коли не буде пенсій по 3 місяці - в пенсійному то діра в 29 млрд намічається

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нідочого? а що ти скажеш дідкам і бабцям коли не буде пенсій по 3 місяці - в пенсійному то діра в 29 млрд намічається

І що ти пропонуєш? Кожен раз, як утворюється "діра" клянчити кредит? ІМХО, кредит повинен іти на реформи, а не на проїдання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нідочого? а що ти скажеш дідкам і бабцям коли не буде пенсій по 3 місяці - в пенсійному то діра в 29 млрд намічається

ну заплатять три місяці справно пенсії, потім гроші кінчаться, а от кредит віддавати прийдеться і потянуть назад ті гроші з кишень пенсіонерів та інших платників податків, тільки вже з добрими відсотками

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

b0rg

а що ти скажеш внукам коли їх через борги продадуть разом з землею в рабство для відпрацювання на якийсь завод тіпа "Кромберг і Шубарт" з умовою державі невтручатись в зарплатну політику завода?

[nd]

от буде смішно коли транш недадуть, а пенсію всеодно будуть платити, і куди та дірка ділась? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нє, кредити то ігла для економіки нашої держави.

Я розумію Америка, в якої борги перед світом шалені, але треба брати до уваги що там валовий продукт країни - будтє любєзни...

А нашій напів-банановій республіці фінансові вливання це зло. І крім того всього всі ті кредити тупо розкрадаються, в економіку вливається якась частина.

От брали кредити на рекапіталізацію банків, і шо, появились в державі доступні кредити на житло чи ще щось? впали кредитні ставки? Ні, бабло подерибанили по своїх "партійних" банках. Хтось то коли-небудь розкопає і оприлюднить? Знову ні! Тому що в обох сторін рильця в пушку, і в конкретний момент часу краде той хто у руля...

Не знашою владою, економікою та корупцією влазити в кредити. Тому може це єдиний плюс який можна записати на рахунок заслуг Фьодоровича перед вітчизною - йому не дадуть кредити, і країна менше збідніє.

:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

[nd]

от буде смішно коли транш недадуть, а пенсію всеодно будуть платити, і куди та дірка ділась? :)

і тоді через два тижні вічнозелений візьме позначку в 15 якщо не 20 грн, а ще через два тижні на всіх гривневих купюрах Нац банк по одному ноліку домалює... от тоді і буде смішно...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

от буде смішно коли транш недадуть, а пенсію всеодно будуть платити, і куди та дірка ділась? :)

і тоді через два тижні вічнозелений візьме позначку в 15 якщо не 20 грн,

Не факт про вічнозелений...

Це смотря звідки візьмуть кошти на ті соціальні виплати...

1. Якщо просто надрукують необхідну кількість паперу то да, долар скочить

2. Якщо кошти викроять з якихось менш нагальних потреб: пам’ятники + соціалка депутатів та чиновників + продадуть трохи майбахів чиновницьких + крастимуть менше = і пенсії будуть і курс не постраждає.

Але той факт що себе вони ущимляти не віміють то варто очікувати чергових коливань в котіровках...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пам'ятається мені як будучи прем'єром, Ющенко нагрібся, як він тоді пояснив - "дешевих" кредитів. Після нього прем'єру Януковичу кредитів уже не давали.

Друга серія - уряд Тимошенко набрався кредитів "як сучка блох" (не я так сказала, цитата попереднього гаранта). І що? Мільярди проїлись, як було уже зазначено вище.

Мабуть таки краще на власні сили розраховувати. Без вмикання станка. Тим більше ЄС виділяє Україні 500 млн євро. Під реформи. Побачимо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

[nd]

от буде смішно коли транш недадуть, а пенсію всеодно будуть платити, і куди та дірка ділась? :)

і тоді через два тижні вічнозелений візьме позначку в 15 якщо не 20 грн, а ще через два тижні на всіх гривневих купюрах Нац банк по одному ноліку домалює... от тоді і буде смішно...

так вони ж не в євро платити будуть пенсії, всеодно треба десь гривні брати хоч ти їх малюй хоч забирай з інших сфер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нідочого? а що ти скажеш дідкам і бабцям коли не буде пенсій по 3 місяці - в пенсійному то діра в 29 млрд намічається

ну заплатять три місяці справно пенсії, потім гроші кінчаться, а от кредит віддавати прийдеться і потянуть назад ті гроші з кишень пенсіонерів та інших платників податків, тільки вже з добрими відсотками

не уподобайся компанії "політиканів". що за фрази "потянуть гроші з кишень вже з добрими відсотками"??? - так можуть бабці на базарі між собою говорити лузаючи сємкі.

тут будь-ласка конкретику

зрозумій - дефіцит є, це так би мовити аксіома. і міжнародні кредити це найкращий і найдешевший спосіб цей дефіцит перекрити. не дадуть кредиту - буде (імовірніше всього) емісія. а це удар по економіці набагато сильніший ніж збільшення зовнішнього боргу. ясно класно не позичати і жити своїми, але давай виходити з наявного - наразі дефіцит 15% ввп

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Financial Times мовчить.

Вони люблять давати коментарі, так би мовити, наперед.

Сухенько. Остання стаття - аналіз можливостей злиття в сфері енергетики. Карочє, пока "в Багдадє всьо спакойна".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це нагадує вісилицю, коли жертва тяне час просьбами, ствердженнями що щось знає і .т.д., і колапс все-одно станеться. Я не керуюся цифрами фінансової системи, я бачу часову тенденцію і всі спроби це виправити. Чесно не бачу взагалі нічого дієвого. Так і я знаю наскільки гірше неотримання кредиту :0011:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як повідомляв УНІАН, уряд України веде переговори з МВФ про початок нової програми співпраці, що передбачає виділення кредиту в розмірі до 19 млрд. дол. на 2,5 роки. Проте процес переговорів затягується.

а через 2,5 роки де ми візьмем 19 млрд. дол.? візьмем новий кредит щоб погасити цей? Гроші потрібно брати під конкретні реформи та дії а не на проїдання, проїдати їх можна коли самі будем на це заробляти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Перша ластівка.

Нєкій Adrian Karatnycky керуючий партнер якоїсь Myrmidon Group LLC, а також консультант по східній Європі Атлантичної ради США, дав тлумачення останнім подіям в економіці і політиці України. Тонко натякнув на дефіцит бюджету і згадав про 19 млрд які ми хочемо взяти у МВФ. При цьому акцентував увагу на нашому проросійському курсі і якихось міфічних інвестиціях з Китаю і східної Азії.

Далі буде...

тут (треба реєструватись)

Is Ukraine drifting toward Russia and away from Europe? Several recent developments suggest it may be.

Although the pendulum has swung toward Moscow, a case can be made that a foreign policy balance will be struck in the coming months.

Having secured a significant trade-off – the long-term presence of Russia’s fleet in Ukraine’s port of Sevastopol in return for cheap gas – Russia has upped the ante.

Its leaders have bombarded Kiev with a string of additional proposals: a merger of Ukraine’s Naftohaz and Gazprom (really a take-over); a consortium to export electricity to Europe; a joint-venture to build nuclear power plants in Ukraine; and deep integration of the aerospace industry.

Cumulatively, it looks like a wholesale economic take-over of Ukraine.

Not all the ideas are unreasonable. After all, the freeze in relations during the administration of President Yushchenko (2005-20010) eliminated an important source of investment capital – essential, if Ukraine is to make a strong recovery.

Indeed, some Russian proposals would make sense – with the inclusion of third parties. But, if implemented without further ado, they could fundamentally erode Ukraine’s sovereignty.

In agreeing to Russia’s intimate involvement in the country’s economic and cultural life, President Yanukovych faces a fresh challenge: how to mould a unifying sense of national identity within his east and south Ukrainian political base, where identity is weak and susceptible to Russian influence.

A presidential committee has been set up to shape a consensus on national identity, as the 20th anniversary of independence approaches in 2011. The committee will need to engage cultural and political leaders from the opposition.

Still, the alarm over the country’s geopolitical direction needs a reality-check. The gaggle of offers and rumours surrounding deals are just that. So far, one big decision has been made: the gas-for-naval facilities deal. The president’s team argues this was necessary to trim the budget deficit and meet the conditions for a new IMF aid package of $19bn, essential for the return of western investors.

Moreover, bonhomie between Moscow and Kiev contributes to Ukraine’s European aims, say Mr Yanukovych’s advisers. An agreement on a treaty demarcating Ukraine’s borders with Russia can speed a more relaxed visa regime with the EU.

From this perspective, there is no let-up in Mr Yanukovych’s commitment to European integration – an aim he professes publicly and with great regularity, enforcing it vehemently when his officials stray off-message.

The president is ambitious. Having achieved high office, he is not inclined to become a second-rate administrator of a Russian province. Nor does he benefit from a highly polarised country and an enraged opposition, factors that resulted in the Orange Revolution of 2004.

The end of the fire sale was most apparent at the May 17-18 summit of presidents Medvedev and Yanukovych in Kiev. There, the leaders opened the door to closer co-operation on energy, aviation, and culture, but Ukraine veered away from a wholesale turnover of key industries to Russia.

President Yanukovych even struck a dissonant note by pressing for Russia’s retreat from the South Stream gas pipeline, a project that could undermine Ukraine’s role as a gas transit powerhouse.

The president wants results in his first 100 days and Russia has a strategic interest in obliging him – if at a high price.

In the coming months, Mr Yanukovych is likely to tackle the slower moving Europe agenda, including pursuit of a free trade agreement and energy sector deals that would ensure Europe’s as well as Russia’s participation.

He also is planning investment promotion efforts focused on China, east Asia, Europe, and North America.

This is not to say that there is no cause for concern. Clearly, a strong pro-Russia bloc exists inside the ruling Regions party and the government.

In addition, the absence in the new ruling coalition of politicians with a pedigree of struggle for independence means many at the helm have a tin ear to issues of national identity.

The coalition lack former members of the Communist nomenklatura who backed independence in 1991 and patriotic anti-Communist democrats. Indeed, some of its members are so pro-Russian and suffused with Soviet-nostalgia as to be incapable of articulating why Ukraine should remain independent.

While this is the situation within the government and inside the parliamentary coalition, the same cannot be said of the president’s team.

It is dominated by well educated, highly professional 30- and 40-somethings, who have spent their entire adult lives in an independent Ukraine.

They support Mr Yanukovych’s more nuanced view of Ukraine as a European state with deep and friendly relations with Russia.

For the moment, the one-sided nature of events in Kiev has raised concerns and suggests the jury is out on whether Russo-Ukrainian deal-making is more a case of “Make me an offer I can’t refuse” than “Make me an offer. I can’t refuse.”

Official Kiev continues to argue that it is the former and that a balanced approach will emerge in the months ahead. Deeds must now follow words.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
це економічно-обґрунтована новина з суто економічним підтекстом. сказали не дають. чому не дають написано по пунктах. чітко. тому попереджую - махати прапорами і суто автобіографічно про лохів фантазувати гоу в політику

без прапорів

Давайте прикинимо в кого "ми" беремо кредит, або хочемо його взяти, я про МВФ. В вікі багато цікавого про нього, я наведу тільки дещо:

МВФ предоставляет займы с выдвижением ряда требований — свобода передвижения капиталов, приватизация (в том числе естественных монополий — железнодорожный транспорт и коммунальные услуги), минимизация или даже ликвидация правительственных расходов на социальные программы — на образование, здравоохранение, удешевление жилья, общественный транспорт и т. п.; отказ от защиты окружающей среды; сокращение зарплат, ограничение прав трудящихся; усиление налогового давления на бедных и т. п.

До чого ця вся велич і красота приводить:

Спонсируемые МВФ программы с тех пор последовательно продолжали уничтожение индустриального сектора и постепенно демонтировали югославское государство «всеобщего благоденствия». Соглашения о реструктуризации увеличили внешний долг и обеспечили мандат для девальвации югославской валюты, что сильно ударило по уровню жизни югославов. Этот начальный раунд реструктуризации заложил её основы. В течение 1980-х годов МВФ периодически прописывал дальнейшие дозы своей горькой «экономической терапии», тогда как югославская экономика медленно впадала в кому. Промышленное производство докатилось до 10-процентного падения к 1990 году — со всеми предсказуемыми социальными последствиями.

продовжуємо

Большая часть кредитов, выданных МВФ Югославии в 80-ых годах, ушла на обслуживание этого долга и решение проблем, вызванных выполнением рецептов МВФ. Фонд заставил Югославию прекратить экономическое выравнивание регионов, что привело к росту сепаратизма и дальнейшей гражданской войне, унёсшей жизнь 600 тыс. человек.

В 1989 году МВФ предоставил Руанде займ при условии, что правительство перестанет оказывать поддержку фермерским хозяйствам (что является нормой во многих странах мира, включая и США) и проведёт девальвацию местной валюты. Это спровоцировало крах доходов населения и, как следствие, кровавую гражданскую войну между хуту и тутси, в которой погибло более полутора миллионов человек.

В 80-ые годы из-за резкого падения цен на нефть рухнула мексиканская экономика. МВФ стал действовать: кредиты выдавались в обмен на масштабную приватизацию, сокращение государственных расходов и т. п. До 57 % государственных расходов уходило на выплату внешнего долга. В результате из страны ушло около 45 млрд долларов. Безработица достигала 40 % экономически активного населения. Страну вынудили вступить в НАФТА и предоставить колоссальные льготы американским корпорациям. Доходы мексиканских рабочих моментально сократились.

В результате реформ Мексика — страна, где впервые была одомашнена кукуруза — стала её импортировать. Полностью была уничтожена система поддержки мексиканских фермерских хозяйств. После вступления страны в НАФТА в 1994 году либерализация пошла ещё быстрее, стали ликвидроваться протекционистские тарифы. США же своих фермеров поддержки не лишали и активно поставляли кукурузу в Мексику.

Предложение взять, а потом выплачивать внешний долг в иностранной валюте ведёт к ориентации экономики исключительно на экспорт, невзирая ни на какие меры продовольственной безопасности (как это было во многих странах Африки, на Филиппинах и т. д.)

це робилось з економіками куди прикрученішими за нашу, а що буде (реально - вже є) з нашою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В вікі посилання на статтю і там краще розписано діяльність цієї організації на прикладі Руанди

Еще более разрушительными были действия МВФ в Руанде. Руанда долгое время считалась удачной моделью развития сельского хозяйства. Однако в конце 80-х страна пережила два климатически неблагоприятных года, что вызвало жестокие неурожаи. Под урожай кофе 1989 г. Руанда получила у МВФ грандиозный заем, однако в 1989 г. на мировом рынке произошел обвал цен на кофе. Новые займы МВФ предоставил Руанде только при условии отказа страны от политики продовольственного самообеспечения и отказа от государственной поддержки фермерских хозяйств (поскольку это – «не рыночная политика»), а также при условии девальвации руандийского франка.

Все это вызвало галопирующую инфляцию и крах реальных доходов населения. При этом эксперты из МВФ прекрасно знали, что каждый раз, когда в Руанде начинается экономический кризис, в стране вспыхивает гражданская война. Руанда населена в основном двумя этническими группами: автохтонными земледельцами хуту (около 90 %) и пришедшими с севера в XVI–XVII вв. скотоводами тутси (менее 10 %). Тутси покорили хуту и создали в Руанде феодальную монархию. На протяжении столетий тутси жесточайшим террором поддерживали свою власть в стране. Поэтому хуту испытывают к тутси врожденную ненависть. После достижения Руандой независимости каждый экономический кризис в стране кончался либо тем, что хуту резали тутси, либо тем, что тутси резали хуту. Естественно, в 1990–1991 гг. все повторилось. Профессиональные воины-тутси устроили грандиозную резню хуту, но поскольку хуту было гораздо больше, тутси проиграли и сотнями тысяч бежали в соседние страны. За полгода погибло 1,5 млн человек! Все накопленное национальное богатство было уничтожено, все денежные запасы Руанды перетекли в западные банки. Экономика страны была разрушена. По требованию МВФ новое правительство Руанды разогнало сберегательно-кредитные кооперативы в стране (как «социалистические»), что повлекло за собой массовое разорение фермеров, и заморозило закупочные цены на кофе на уровне кризисного 1989 г. (хотя стоимость жизни в Руанде чрезвычайно выросла, и цена на кофе на мировых рынках также заметной возросла). В результате фермеры массами разорялись (только в 1992 г. они от отчаяния вырубили 300 тыс. кофейных деревьев), а их земли скупали ТНК. Внешний долг Руанды за эти годы вырос со 150,3 млн долларов США до 804,3 млн! Сегодня Руанда – страна, не имеющая никаких перспектив и работающая исключительно на то, чтобы платить проценты по долгам.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мушу додати

Зато отказ от «реформ по МВФ» при президентстве известного леворадикального социолога и экономиста Фернанду Кардозу позволил стабилизировать экономику Бразилии и резко – на 5 млн человек – уменьшить число бедняков в стране.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гнати потрібно той МВФ в шию, або підприсувати договори про займи на взаємовигідних для двох сторін умовах, що б потім не була гра в одні ворота...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гра в одні ворота почалась коли підтримали створення ООН і їх підрозділів МВФ і МБРР і возвели на п'єдистал міжнародний долар. За пару десятків тон паперу можна купити все цінне, що є в будь-які країні. Чуваки фактично переплюнули алхіміків середньовіччя, ті хоч з свинцю золото старались добути, а сучасні з паперу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...