Перейти до змісту

Хочу отказаться от Датагруп!


Рекомендовані повідомлення

Я один такой, или может есть еще кто?

Почему, поддержка не на высоком уровне, постоянные и частые перебои...

Не вытягивают обещанную скорость 30 Мегабит, сейчас что максимум то у меня 5 мегабит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ти не один... :rolleyes: Але навіщо ця тема? Іди і відмовляйся.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я один такой, или может есть еще кто?

Почему, поддержка не на высоком уровне, постоянные и частые перебои...

Не вытягивают обещанную скорость 30 Мегабит, сейчас что максимум то у меня 5 мегабит.

Більше постів подібного роду і може kmd і тобі 50 грн. за відключення запропонує ))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зачем тема, чтобы узнать, может это только у меня проблемы с нетом от Датагруп, вот была компания Фотаком, вообще было все отлично, ну были проблемы но не такие частые, вот потому создал тему, как-то уже свыкся я с этой компанией :) столько лет, а тут последний год одни траблы.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зачем тема, чтобы узнать, может это только у меня проблемы с нетом от Датагруп, вот была компания Фотаком, вообще было все отлично, ну были проблемы но не такие частые, вот потому создал тему, как-то уже свыкся я с этой компанией :) столько лет, а тут последний год одни траблы.

А ти пробував перечитувавти хо якісь теми?

http://board.lutsk.ua/index.php/topic/57403/

http://board.lutsk.ua/index.php/topic/57414/page__st__250

http://board.lutsk.ua/index.php/topic/44223/page__st__350

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дякую за підборку, читав звичайно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в інших операторів та сама картина, так що сильно не поспішайте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

глобально у ДГ все пашет, как ситуация у отдельно взятого домашника - судить тяжело

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В общем я понял, как у кого, просто нехочется если и менять, то "шило на мыло" :) посмотрим еще этот месяц что и как.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а на якого провайдера працює Tum@n ? :) а то мінусика поставив. Типу я то придумав :)

за день купа народу проходить і можу точно сказати що у всіх є глюкі. В когось частіше, в когось рідше.

Більшість знайомих сидить на Укртелекомі - зараз це самий страшний провайдер після того як ввів Ультру.

працівники і не віднєкуються.

Так що я б зараз сидів і не рипався, поки до нас якась Воля не добереться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не є працівником жодного ISP, але користувався і зустрічаюсь з роботою багатьох.

Мінус поставив за необгрунтований підсумок роботи провайдерів. Як не придумав то розкажи, послугами яких операторів ти користуєшся і дай компетентну оцінку їх роботі..

А з твоєю то репутацією особливо моїм мінусом перейматись не варто..

Про якість роботи Воля Бродбенд з власноно досвіду знаєш? Особисто у мене, враження після користування у столиці негативні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

репутація в мене більше 50 була і завтра повернеться, просто -148 поставив один баран сьогодні.

і я нею трошки переймаюсь як і тим що кажу.

Про Укртелеком написав, користуюсь і вдома і нароботі.

Ну про датагруп топікстартер описав, хоча помоєму саме в них найбільше резервів і найрідше пропадає інет, але відать окрім того глюків вистачає, бо найчастіше (після ОГО) сваряться саме на них.

Приват-онлайном користувався раніше - там напевно ніц не помінялось - свічі в будинках живляться з під"їзду, хтось клацнув вимикач - сегмент ліг. Хоча дааавно не бачив їхніх клієнтів.

Інфоком кажися приватним особам не роздає.

Білайн відносно новий, тому там поки статистика погана, але вже є різні відгуки.

ну Аверс не рахуємо взагалі, то просто поприколу здається в них додаток до бізнесу.

Залишається Візор... на їхній інтернет нарікань найменше, но !! сервіс, нарахування трафіку і і всякі фінансові питання - там влітають в сиві волосинки.

займаюсь реалізацією комп.техніки більше десяти років в неостанніх компаніях. Тому з людьми постійно спілкуюсь і свою думку на те все маю троха обгрунтовану. Ну але як то кажуть ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Залишається Візор... на їхній інтернет нарікань найменше, но !! сервіс, нарахування трафіку і і всякі фінансові питання - там влітають в сиві волосинки.

Візор всього на одну сходинку вище Аверса :) Далеко не втікли.
займаюсь реалізацією комп.техніки більше десяти років в неостанніх компаніях. Тому з людьми постійно спілкуюсь і свою думку на те все маю троха обгрунтовану.

Дуже часто люди характеризують якість послуги словами 'Странічка вконтакті тормозить'. Якщо збирати статистику на основі таких розмов то дійсно можна думку сформувати ще й не таку.. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ладно, проїхали.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tum@n, стримуй своє ЧСВ хоч трохи. Не один ти у Луцьку розумієшся на принципах роботи мереж. Ну чесно, повір. Ні, ну справді, я не жартую. А дехто ще й набагато більше розуміється. :dont: Тому не треба писати з тонким натяком на те, що співрозмовник зі своїми знайомими — нуби, а ти — д’Артаньян, все зовсім навпаки насправді.

А інет в Укртелекома останнім часом дуже і дуже нестабільний. Про мобільний взагалі мовчу: нещодавно довелось зайти, жахи, добре, що немає великої потреби користуватись. Ну, розгребуться — поправиться все.

На роботі Датагруп. Нічо, робить. Та і мені здається, Датагруп якось більш адекватно діє на ринку. У нього уже є база для запровадження нових цікавих тарифів. Так що тут і не користуючись можна зробити висновки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я вот признаццо подумываю вернуться на ДГ - нехватает скорости , а траф 300г выбрать на скорости 5мбит нереально ... хибашо комп не выключать ... хотя.. если в ДГ на анлим тарифах будут считать внутренний локальный трафик как внешний .. то ето както не улыбается .. хм

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю, що кожен випадок варто оцінювати і вивчати окремо.

Оскільки топікстартер лише розповів про своє не бажання користуватися послугами одного із місцевих провайдерів. Мотивуючи це виключно голослівним трактуванням "немає 30, є лише 5". Якийсь ping, tracert (traceroute), netstat, хоч щось, щоб могло б показати реальну картинку. Швидкість закачки (торрент із кількома сотнями/тисячами сідерів) фтп, тощо. Він не представив.

Можливо автор вже викачав весь свій ліміт у 100-200-300 Гігабайт, і згідно договору швидкість впала із 30 до 5Мбіт ?? Теж невідомо.

Укртелеком - молодці! Підтримка, якість і т.д. На рівні. В мене за весь час (3 роки) ніяких граблів не було. Окрім загальноукраїнських граблів із авторизацією, та переходами на нові тарифи, що заставляють чухатися решту провайдерів.

Білайн - новий козачок - пожуємо, побачимо.

ДГ - користувався дома, користуюся на роботі. Знову ж варто брати кожен окремий випадок. Бувало горіли свічі після грози (поки не провели оптику), бувало лягав DNS сервер. Все вирішувалося.

Візор - ні інтернету, ні підтримки. Користувався по роботі. Знаю, про що кажу.

Аверс - в сестри дома вже скоро рік. Задоволені. 1 раз щось пропадало і все. А так, цілком нормально для їхніх потреб.

Ось і все. І перш, ніж кричати, озбройтеся фактами і аргументами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Tum@n, стримуй своє ЧСВ хоч трохи. Не один ти у Луцьку розумієшся на принципах роботи мереж. Ну чесно, повір. Ні, ну справді, я не жартую. А дехто ще й набагато більше розуміється.  :dont: Тому не треба писати з тонким натяком на те, що співрозмовник зі своїми знайомими — нуби, а ти — д’Артаньян, все зовсім навпаки насправді.

Ніхто не заважає вам демонструвати знання, вирішуючи ними чиїсь проблеми. 

Мене абсолютно не цікавить кваліфікаця дописувача і його знайомих, але молоть, що у всіх провайдерів одне й те саме.. то дійсно розуму треба багато мати.

І це ще треба запитати у кого ЧСВ запалене, якщо із за одного мінуса в репутацію стільки шуму :)

репутація в мене більше 50 була і завтра повернеться, просто -148 поставив один баран сьогодні.

і я нею трошки переймаюсь як і тим що кажу.

Тут допоможуть...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знаю шо там і як в вас тормозить,

але на Укртелекомі (1мбіт/с) в мене 24/7 лушпашить торрент і майже цілий день хтось глубається в інеті ...

звісно ж, бувають і зббої, дісконекти і так далі ... але їх частота та/або періодичність не смєртєльно опасна (хоча б в моєму випадку)

тому цілком можу сказати шо інет досить стабільний, якісний та, що зараз дуже актуально, не дорогий!

єдине шо хотілося б ше, то це високошвидкісний файлообмінник! але і то, таке бажання з*являється періодично ...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не знаю шо там і як в вас тормозить,

але на Укртелекомі (1мбіт/с) в мене 24/7 лушпашить торрент і майже цілий день хтось глубається в інеті ...

Поддерживаю. Я уже около семи лет на Укртелекоме и лишь несколько раз в истории пропадал интернет на время равное моему пребыванию в душе :) Так что в масштабах стабильности связи это всего лишь пылинка. В противовес - не так давно около года занимался сайтом, через который организовывали он-лайн турниры по ФИФе. И тут провайдеры показали себя во всей красе. С телекомовцами НИКОГДА не было ни единых проблем, в отличие от датагруповцев, у которых с завидным постоянством происходили проблемы: то у них интернет на 3 дня пропал из-за страшнейшей аварии, то в мирку месяц не заходит, то пинг скачет от 100 до 700 (в нашем случае это был один из важнейших факторов); за Аверс вообще нечего говорить - это скорее прикол, чем провайдер.

Служба поддержки Датагрупа тоже радовала - звонишь с вопросом, по какой причине пропал интернет, а они тебе:"У нас все в порядке, почистите компьютер от вирусов." Ну блин, вроде никто никогда не жаловался, что у меня голос, как у блондинки, а тут такие ценные советы :) Через некоторое время интернет чудом появлялся (наверное вирусам не хватало харчей на компьютере и они умирали).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

при нормальному і грамотному підході - всі трабли вирішуються. У мене після переходу на Ультру теж глюки були. Паро заяв і дзвінків в сапорт (з скрінами, логами і трейсерами, а не просто "бла-бла-бла у мене не паше")і проблему усунули. Зараз - жодних нарікань.

Варто розуміти, шо в провайдера теж люди працюють і обладнання теж може ламатись. І замість того шоб створювати теми на борді, може варто було би зателефонувати чи навіть заїхати на той же ДГ і спробувати локалізувати і вирішити проблему? ІМХО звісно, але то все наш менталітет - не працює шось, значить піду розкажу всім шо якість гівно. а то шо сам не удосужився заявку подати, так то фігня, нє?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Візор всього на одну сходинку вище Аверса :) Далеко не втікли.

Звідки такі дані? Чи це суб"єктивний висновок?

Останній рік інтернет Візора мене влаштовує фактично у всьому...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кому критично инет дома, тогда две линии советую иметь, у меня Датагруп и ОГО, и Билайн еще прикрутился, только вот немогу понять политику Датагрупа, если у вас траблы, так возмещайте убытки автоматически людям, а то как "содрать" сразу всю сумму так пожалуйста мы первые, а вот когда у нас проблемы, тогда пишите заявление, мы будем рассматривать и так дальше. У меня есть сервер в компании одной, так там если пропал пинг на 2 минуты, то возвращают сумму абонплаты за тот же лень, автоматически.

Тут не в деньгах дело, дело просто в отношении к клиентам и все. Вернули 1 грн. - это мелочь, а приятно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звідки такі дані? Чи це суб"єктивний висновок?

Останній рік інтернет Візора мене влаштовує фактично у всьому...

Можливо, тому, що у них 1/30 користувачів залишилось протягом останніх 3-4 років?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Кому критично инет дома, тогда две линии советую иметь, у меня Датагруп и ОГО, и Билайн еще прикрутился, только вот немогу понять политику Датагрупа, если у вас траблы, так возмещайте убытки автоматически людям, а то как "содрать" сразу всю сумму так пожалуйста мы первые, а вот когда у нас проблемы, тогда пишите заявление, мы будем рассматривать и так дальше. У меня есть сервер в компании одной, так там если пропал пинг на 2 минуты, то возвращают сумму абонплаты за тот же лень, автоматически.

Тут не в деньгах дело, дело просто в отношении к клиентам и все. Вернули 1 грн. - это мелочь, а приятно.

У ДГ коли граблі якісь, то вічливо не рахується трафік :)

Сьогодні провели роботи по заміні одної залізяки.

В слідуючому місяці закупляється ще одна.

Так що все ок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...