Перейти до змісту

Новини від Білайн


Рекомендовані повідомлення

Сказується невмілість роботи маркетингово персоналу..

Проблеми в позиціювання сервісів.

І спішка при наборі абон. бази.

От і думають коли вже в повній каці, що молодь спасе світ та їхню компанію на цьому рику :)

КМД а ты случайно не на фотокоме работаешь? :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 328
  • Створено
  • Остання відповідь
КМД а ты случайно не на фотокоме работаешь?

:)

шота я не догнал причем тут фотаком и где кмд работает...

веселая трава?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сервіс для студентів, але вже аж ніяк не для роботи бізнесу і просто не для людей які звикли за послуги і сервіс платити.

От і купляє білайн "маладёж" полосатими речами.

Ти щось маєш проти студентів? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

КМД а ты случайно не на фотокоме работаешь? :mdr:

нєа. за моєю інформацією вроді на UMC ;)

Сервіс для студентів, але вже аж ніяк не для роботи бізнесу і просто не для людей які звикли за послуги і сервіс платити.

От і купляє білайн "маладёж" полосатими речами.

Ти щось маєш проти студентів? :naezd:

так. деякі роблять висновки і починають наїжати, навіть ни вникнувши в написане :glare:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не для людей які звикли за послуги і сервіс платити

Саме про цю частину фрази я кажу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так ти подумай - студенту тоді треба наїжати на компанію яка через те що він споживач скажемо так "економ" класу впарює ніяку якість та сервіс мовляв і так карашо. а буде сваритись шапку подарим, прийде заяву писать рукавички всунем, а не успокоїться - рот шарфіком туго-туго перемотаєм :naezd:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сказується невмілість роботи маркетингово персоналу..

Проблеми в позиціювання сервісів.

І спішка при наборі абон. бази.

От і думають коли вже в повній каці, що молодь спасе світ та їхню компанію на цьому рику :jeer:

так ти подумай - студенту тоді треба наїжати на компанію яка через те що він споживач скажемо так "економ" класу впарює ніяку якість та сервіс мовляв і так карашо. а буде сваритись шапку подарим, прийде заяву писать рукавички всунем, а не успокоїться - рот шарфіком туго-туго перемотаєм :jeer:

Скажу своє слово.

За період з серпня по цей час я, як дилер "Білайн" реалізував велику кількість пакетів і карток поповнення.

Більше того, я відмовився від безлімітного від UMC в користь Білайна.

Поки що задоволений на всі 100%. Якщо не займатись демагогією і дивитись на всі речі з позиції "в мене круче", то сервіс якісний і стабільний. Принаймні, глюки були 2 рази за півроку, коли сервіс по всьому Західному регіону просто пропав.

Більше того, розкажу про те, що компанія "Білайн" в даний момент по темпам розвитку переплюнула всіх:)

А ще, компанія має позицію "нічого безкоштовного". Зате вони постійно проводять акції лояльності окремо для дилерів, окремо для продавців, окремо для покупців.

І від цього виграють усі.

На рахунок позиціонування, маркетингу і підходу. З усіх українських мобільних операторів найправильніше поводяться на ринку "КИЇВСТАР" та "Білайн".

Перший, наприклад, замовляє тренінги для своїх працівників у таких знаменитостей, як Майкл Портер.

"Білайн" - вже 10 років на Нью-Йоркській фондовій біржі(NYSE). Вони теж постійно намагаються наростити потенціал всіх сторін: персоналу, дилерів і продавців.

Отож, я думаю, що факти подекуди поганого звязку "Білайн" нині - це доказ (наперекір усім поганим словам) впевненого росту.

У 2001 році компанія "Київстар" теж не могла похвалитись якістю - перевірено власним досвідом. Але наразі компанія - лідер ринку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

файна промова! :jeer:

вибачте за порівняня, але "Білайн" схожий на мережу міських туалетів, де завжди черга і не понятно в кого спитати де рукомийка, в той час , коли ЮМС виглядає цивільним ватерклозетом з паперовими полотенцями і тучею кабінок зі справними замочками у них!

а Білайн все розростається і розростається... і навіть тоді, коли очко буде забите г№мном, своїх клієнтів завжди мало не буде....

все - балачки!!!

питання в тому, чи вартий той сервіс тих грошей!

як би не хвалили той білайн, як би він не виростав на міжнародних біржах.... він буде рубати гроші ні за шо, в той час , коли ЮМС з КС підніматимуть сервіс....

ІМХО Білайн - це мережа запорожців-таксі, які розвозять пьяний люд за півціни, причому половину дороги люд той запор пхає... ЮМС та КС в такому випадку - Мерседес-таксі, і фактор розвитку тут ні до чого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

файна промова! ;)

вибачте за порівняня, але "Білайн" схожий на мережу міських туалетів, де завжди черга і не понятно в кого спитати де рукомийка, в той час , коли ЮМС виглядає цивільним ватерклозетом з паперовими полотенцями і тучею кабінок зі справними замочками у них!

а Білайн все розростається і розростається... і навіть тоді, коли очко буде забите г№мном, своїх клієнтів завжди мало не буде....

все - балачки!!!

питання в тому, чи вартий той сервіс тих грошей!

як би не хвалили той білайн, як би він не виростав на міжнародних біржах.... він буде рубати гроші ні за шо, в той час , коли ЮМС з КС підніматимуть сервіс....

ІМХО Білайн - це мережа запорожців-таксі, які розвозять пьяний люд за півціни, причому половину дороги люд той запор пхає... ЮМС та КС в такому випадку - Мерседес-таксі, і фактор розвитку тут ні до чого.

Слова для мене не факти:)

Сервіс вартий того, за що платять люди. Не так давно - рік тому, КС і ЮМС мали такі нарікання на сервіс, що в даний час порівнювати недоцільно.

В нашого народу є звичка ЗВИКАТИ. От тому і вбиваємо дітей, навіть не давши можливості вирости і показати себе.

Я не фан "Білайну". І промов не роблю. Я описав свою думку. І вона має право на життя.

Не кожен з учасників борди використовує в місяць 640 грн на мобільний звязок.

І я не з тих людей, хто б платив такі гроші за лайно. Так що, в умовах ринкової економіки право на життя має кожен товар, адже на нього всеодно знайдеться свій покупець.

А невдолених вистачає завжди. Наприклад, багато хто тут нарікає на сервіс, а інші люди - 2000 чоловік у моєму місті(з 15-ти всього) твердо віддали перевагу Білайну. І сервіс на відмінно працює. Доказ цьому 20-30 чол. щодня додається. І такі ж цифри в оптових продавців мобільного ринку м. Луцька.

"Білайн" рве на шматки всіх цабе. Ажіотаж не спадає вже півроку, і це свідчить про правильну і цілеспрямовану і рекламну, і цінову політику.

ІМХО. :ok:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочу свої "5 копійок" вставити. Проти білайну нічого проти не маю. Хай розвивається. Все-таки він ліпший за лайф, бо більш передбачуваний, "халяви" не роздає і вислуховує клієнтів (юмс такого не практикує, як тільки Ви кажете про поганий звязок - "У вас телефон глючить" - відповідає СЦ). Серед позитивів для мене - мої витрати на мобільний звязок не змінились із переходом з сім-сім на Мобі, а потім на білайн і продовжують залишатись на рівні 30 гривень в місяць. Але! Розмовляю тепер не менше 1 години в день(голова справна, бо є така річ, як гарнітура, гучний звязок тощо) із друзями, дівчиною, іншими цікавими людьми на інших операторах МЗ. Негативи - "падає" час від часу мережа і звязок нестабільний (розрива розмови). Розумні люди кажуть, що це через погане налаштування БС (а найліпші налаштовувачі таки на київстарі), а "піарщики" тут ледь зі шкури не лізуть, щоб довести протилежне. Оце найбільше "дістає".

Так, оператор розвивається, це добре, але хай його представники (центральний офіс, до речі, такого НІКОЛИ не казав і ще не скоро скаже) не кажуть, що все "рожево і пухнасто", а ліпше хай запитують і виправляють ситуацію. Особисто знаю людей, які спокусились на рекламу, придбали пакет, але і викинули зразу, бо там, де вони живуть, погане покриття. Я користувач Білайна зі стажем (починав з Мобі), тому стверджую, що недоліків є ще багато, але було раніше ще більше. Якби їх виправляли там, де живу я і мої друзі, то було би ще ліпше, а то інколи таки хочеться телефон розтрощити.

І наостанок новину - відтепер Білайн підримує каскадні конференції для контрактного підключення в місті Луцьку (Велком нью, Солодке життя тощо). Цікаво, яка ситуація із Базікою. Для порівняння скажу, що ні джинс, ні джус не мають навіть очікування дзвінка, не кажучи про конференції. Для любителів юмс можу сказати - візьміть протестуйте розмову юмс-юмс і білайн-білайн (на жаль, для білайна треба бути біля БС близько) на хорошому телефоні. Поговоривши білайн-білайн, на юмс Ви не повернетесь, на білайні кожен подих чути, а на юмс - металізований голос. В юмс кодек розмов НР і нижче, а в Білайна в Луцьку навіть АМR трапляється.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну по сервису ЮМС тоже good не назовешь: при зае*истой плате за соединение бывает что дозвониться не возможно, хоть и редко ЗАТО МЕТКО!!!!!!!. У друзей билайн, говорят тянет норма, да и перегрузок почти нет. В соотношении цена-качесто билайн внеконкуренции. Ну а покачеству всетаки мож и уступает :ok:.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А також для корпоративних користувачів змінено тарифікацію на дзвінки закордон - тарифи значно знижено!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...
А також для корпоративних користувачів змінено тарифікацію на дзвінки закордон - тарифи значно знижено!

Стоимость международных вызовов для корпоративных абонентов «Beeline» снижена от 50 до 80%, в зависимости от направления звонка.

Отныне абонентам не надо запоминать сложные тарифы в каждую из стран мира. Для удобства пользователей все страны разделены на четыре простые тарифные зоны, а максимальный тариф составляет всего 2,5 грн/минуту.

Тарифные зоны и стоимость звонков:

Россия — 0,70 грн/минута

Страны СНГ — 1,50 грн/минута

Европа и Северная Америка — 2 грн/минута

Остальные страны — 2,50 грн.

Новые тарифы на международные звонки вступили в силу с 7 декабря, и действуют для всех абонентов, которые подключены к любому из корпоративных тарифных планов «Beeline».

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лайф це ж колишнє DCC, до Волині взагалі не дійшли.

А в порівнянні якості звязку - Лайф взагалі відпочиває.

не згідний!!!!

в мене вже більше року ЛАЙФ!!! якщо говорим про Луцьк, то якість звязку вища, ніж (УВАГА!!!!!!!!) на Діджусі!!! маю 2 пакета, тому впевнено можу це стверджувати.....

а якщо говорити про покриття, то лайф не так дового на нашому ринку.....

на 24 серпня був на Пісочному, що в сторону Ратно.... ЮМС там досі не тяне нормально.... тільки ото між тими двома деревами..... То про шо може бути мова?

ці слова казав я....

але як все може змінитись...

терпів.... але....

ВСЕ!!!

ДОСТАЛО!!!

Я СЬОГОДНІ ЦІЛИЙ ДЕНЬ ПОЗА ЗОНОЮ ДОСЯЖНОСТІ!!!

МЕНЕ ЦЕ ВЖЕ ЗАДОВБАЛО!!!

НА РАХУНКУ 42 ГРИВНІ, А ПОЗВОНИТИ НЕ МОЖУ.... МАЯЧНЯ ЯКАСЬ!!!

ДЯКУЮ лайф ЗА ГАРНИЙ ЗВЯЗОК!!!

TO Beeline:

ЦЕ НЕ АГІТРЕКЛАМА ЗА БІЛАЙН)))

просто нехай кожен зробить свій висновок!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На 1 декабря 2006 года количество абонентов «Beeline» в Украине составило 1 595 400. В ноябре «Beeline» подключил 323 730 новых пользователей, что на 25% больше, чем в прошлом месяце.

По данным независимых аналитиков сотовой связи, «Beeline» продолжает оставаться наиболее быстрорастущим оператором Украины. Появившись на высококонкурентном рынке в апреле 2006 года, «Beeline» за короткое время сумел понравиться и полюбиться более полутора миллионам пользователей.

За полгода «Beeline» удалось практически полностью «обновить» сеть сотовой связи, установив новое высокотехнологичное оборудование на базе решения Ericsson. Впервые на территории Украины был реализован масштабный проект комплексной модернизации сети — заменены и усовершенствованы базовые станции, установлены медиашлюзы нового поколения, расширена сеть коммутаторов.

Наряду с этим были проведены работы по замене всего оборудования для Call-центра компании, внедрены новые программные решения для управления контактами, заменены биллинговые платформы.

«Инвестируя в развитие «Beeline», мы инвестируем в развитие новых технологий в Украине. За неполный год наша компания создала в Украине более тысячи новых рабочих мест, открыла 39 эксклюзивных офисов, создала эффективную сбытовую сеть, обучила более 6000 сотрудников партнерских компаний, обеспечила заказами десятки организаций, задействованных в сфере IT, строительства, транспортных услуг, логистики, маркетинга и т.д. Практика показала, что первый год деятельности «Beeline» в Украине оказался более чем успешным, и мы уверены в закреплении этого успеха в наступающем году» — добавил Евгений Малиновский.

www.mobilnik.ua

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

В новогодние и рождественские праздники абоненты предоплаченных тарифных пакетов «Beeline» могут общаться со всем миром по специальным новогодним тарифам.

С 25 декабря 2006 года по 14 января 2007 года «Beeline» снижает стоимость международных звонков во всех направлениях до 85% в зависимости от направления звонка.

Все страны разбиты на три удобные тарифные зоны, а максимальная стоимость звонка составляет всего 2,50 грн. за минуту.

Тарифные зоны и стоимость звонков:

1. Россия — 0,95 грн/минута.

2. Страны СНГ, Европа, США, Центральная Азия — 2 грн/минута.

3. Остальные страны — 2,5 грн/минута.

Рождественские тарифы на международные звонки действуют для абонентов тарифных пакетов «Простые вещи», «Вы популярны!», «Говори легко», «Говорун» и контрактного тарифного плана «Сладкая жизнь». В тарифном плане «Говори легко» стоимость минуты любых звонков в Россию не меняется, и остается 0,70 грн.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на нашому сайті www.beeline.ua відтепер можна поповнити рахунок

любого номеру Beeline, маючи картку VISA. :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акція від Beeline «Забери свої 700 хвилин!»

З 1 січня по 11 лютого 2007 року

читачі січневого номера журналу «Сота»

можуть підключитися до тарифу «Прості речі»

у фірмових салонах Beeline і отримати додатково

700 безкоштовних хвилин у мережі Beeline.

Виріжте свій купон з журналу «Сота» і відвідайте один з фірмових салонів Beeline, де ви можете обміняти його на безкоштовні хвилини при підключенні до пакету «Прості речі».

а тут докладніше))

Акція «Щасливий дзвінок»

Щодня Beeline розігрує стильний мобільний телефон Motorola V3 серед абонентів, які витратили за попередній день 1 і більше гривень на послуги мобільного зв'язку. Спілкуйтеся, відправляйте sms, користуйтеся wap або завантажуйте картинки - живіть яскраво й один з 28 мобільних телефонів може стати саме вашим. Акція триває з 4 по 31 грудня 2006.

Акція «Щасливий дзвінок» проходить із 4 по 31 грудня 2006 року й поширює свою дію на всю територію України.

В акції беруть участь всі абоненти ТМ Beeline, що досягли 16-літнього віку, що витратили 1 грн. і більше в будь-який день акції на будь-які послуги мережі мобільного зв'язку Beeline, включаючи голосові послуги, sms, mms, послуги передачі даних і послуги контент-провайдерів.

Визначення переможців проходить щодня серед абонентів, які задовольняють умовам акції за підсумками попереднього дня, шляхом випадкового відбору.

Абонент, що за підсумками дня став переможцем, буде проінформований про це вповноваженим співробітником компанії по телефону.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Питання до працівників Beeline:

"* До 31 января 2007 действует специальный тариф на звонки абонентам тарифного плана «Говорун» и отправку SMS внутри сети Beeline. О стоимости звонков и SMS после 31 января 2007 будет сообщено дополнительно."

Можливо вам уже відомо про вартість дзвінків і смс між говорунами після 31го січня 2007? Хотілось би взнати

на рахунок "ГОВОРУНА"...

на жаль, поки шо інформації ще немає...

як тільки щось стане відомо, відразу читайте на форумі)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Beeline:

Сколько стоит активация "любимого номера" в пакете "простые вещи"? Просто на сайте beeline.ua не нашел этой инфо... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...