Перейти до змісту

Велосипедисты vs автомобилисты


difoto

Рекомендовані повідомлення

Я искренне рад, что велосипедисты - наиболее трезвомыслящая часть на дорогах города

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

нас від міста не відділяє скло автомобіля чи ракушечні паркани приватних територій ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я искренне рад, что велосипедисты - наиболее трезвомыслящая часть на дорогах города

Я вчора бачив такого "трезвомислящого". Їду на авто, маю повертати вправо. Бачу, що ззаду несеться "трезвомислящая часть". Автомобілів поряд немає, включаю правий поворотник, показую, що повертаю направо. Йух там, "трєзвомислящій часті" пох, вона і не збирається об'їхати мене зліва, а несеться з правої сторони авто. Я , розпочавши поворот, мушу тиснути на гальма, щоб пропустити того придурка, який промчав справа від мене, й далі почесав.

І таких прикладів можна навести чимало.

Ді, при всій повазі до тебе - якщо хочеш довести, що наявність рами з колесами між ногами впливає на "трезвомисліє" - напиши краще наукову роботу, а не тут кидай такі провокативні кличі, мол, "я і мну подобниє - трєзво мислять, а решта - ваще з вакуумом між вухами".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Yarchik. Та наявність рами між ногами, чи шкіряного сидіння під сракою розуму в голові не добавляє. Придурки були, є і будуть. Чому тут дивуватися?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якто ти повертаєш вправо?.... ммммммммм?

Просто показав поворот і рахуєш, що ти прав?

Для нас, велосипедистів, нема додаткової полоси для руху... отже, якщо я рухаюсь прямо.. то що? мені треба перестроюватися в лівий ряд.. щоб тебе пропустити?

Так?

А якщо це не шосер чи не гонщик, який може їхати зі швидкістю автомобіля, а жінка з дитиною на велі.......?

То що? Вона має гальмувати, бо ти повертаєш праворуч?

При здійсненні маневра, треба оцінити дорожню обстановку і лише тоді, персвідчившись що ти нікому не заважаєш... (звичайно їдучи по ПДР) продовжити його.

Я не завжди їду по правилах.... але стараюсь не заважати, якщо заважаю.. то піднімаю руку і вибачаюсь за свою поведінку.

Треба бути уважним і коректним на дорогах і не важливо чи в тебе шкіра під сракою чи карбон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для нас, велосипедистів, нема додаткової полоси для руху... отже, якщо я рухаюсь прямо.. то що? мені треба перестроюватися в лівий ряд.. щоб тебе пропустити?

Так?

ОК. Хочеш розібратися з ситуацією? Давай.

Ось схема:

IMG263-1241685020.jpg

Ті, хто їдуть прямо - їдуть в ЛІВОМУ ряду. Ті, хто повертають направо - в ПРАВОМУ.

Якого х.. велосипедист (трєзвомислящій, бля!!!) преться в правому ряду, знає, що я робитиму поворот направо - і тим не менше, обганяє мене справа, при цьому їде вперед? Він трєзвомислящій? Да він ДИБІЛ!!! Йому п...ц як повезло, що я вирішив почекати, і глянути, що буде. А міг би того не робити, і запросто повертати направо.

Да, для велосипедиста нема полоси для руху на Ковельській. І знаєш, що? Якщо там полоси для велосипедиста немає - значить, я його там не повинен чекати, і не повинен здогадатися, що він втулиться мені в правий бік, якщо я поверну направо.

Так що давай не будем. Я не раз тебе бачив на Лесі Українки, як ти преш - скутеристи по пішохідній зоні і то так не ганяють. Да, ти прораховуєш маршрут на кілька десятків метрів уперед. Але не дай Бог якийсь пішохід кинеться в сторону - до смітника, в магазин, чи просто когось побачить - ти сам знаєш, що трапиться.

Так що відносно "трєзвомислія" окремих членів велобратства можна ще ой як посперечатися.

Завдяки посту Діфото про "трезвомислящіх" ми неабияк відхилилися від теми топіка.

Тому прошу надалі нюанси їзди по дорогах обговорювати в іншій темі, а тут - давайте про парк :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Ярчик.

Ти прав. Просто коли я їду, наприклад біля Варшавки вверх, там є зїзд перед мостом направо.. на Карпенка-Карого, там бувають постійно нюанси. Велосипедист їде під гірку і ще й має їхати тоді виходить в лівому ряду.. щоб машинам не мішати має бути швидкість 40+ або стояти і пропускати всі автомобілі, що провертають праворуч. От я й подумав, що саме така була ситуація......

А щодо мене, тьфу 3 рази.. ;)

Згадалась фраз з всім відомого фільму....

Хороща машина, хороший водій.. в чому проблема?

Я вибираю оптимальну траєкторію руху, стараюсь навіть накатом вел не пускати.. щоб не злякати випадково пішохода роботою собачок в барабані.... якщо вільні бокові полоси.. я з радістю їду по них. Руки на гальмах, швидкість контрольована, маневри безпечні.

По парку....

Срали сруть і будуть срати поки не буде замість голови жопа.

Смітників не вистачає дійсно. Меліорацію видно по воді яка стоїть при вході по обидва боки. Розчистили, прибирають... теж видно. Побили ліхтарі ... дауни... сморід з зоопарку, розбира ротонда.... Туалети в такому стані, що туди не то, що зайти...... пройти поруч не можливо. Ментів нема. За кожним деревом чи кущем насрано, валяють ються бумажки, бутилки... банки.. що хочеш.... собаки без повідків гоняться туди сюди.

Це факти.

Далі лірика. Якщо хочемо щось зробити .. треба вести пропаганду, висміювати, навіть вивішувати на біг бордах прізвища людей затриманих за конкретні правопрушення... проводити відповідну роботу в школах, на підприємствах, установах... організаціях, батькам приділяти більше уваги дітям і їхньому ПРАВИЛЬНОМУ вихованню......

Якось так... в двох словах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вообще под трезвомыслящими я подразумевал то, что велосипедисты нашего форума не строят иллюзий по поводу "богатого хазяйственного мецената", а трезво смотрят на подобные вещи. :)

А вообще на Ковельской при разрешаюзем повороте направо движение прямо запрещено, и таки да, этот велосипедист - дебил.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Yarchik

Предлгаю создать тему про дорожные ситуации, и начать с твоего поста.

Да, ти прораховуєш маршрут на кілька десятків метрів уперед. Але не дай Бог якийсь пішохід кинеться в сторону - до смітника, в магазин, чи просто когось побачить - ти сам знаєш, що трапиться.

Пешеход просто может тебя начать "пропускать", а ты рассчитываешь что он с твоей траектории свалит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поехали!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ті, хто їдуть прямо - їдуть в ЛІВОМУ ряду. Ті, хто повертають направо - в ПРАВОМУ.

Якого х.. велосипедист (трєзвомислящій, бля!!!) преться в правому ряду, знає, що я робитиму поворот направо - і тим не менше, обганяє мене справа, при цьому їде вперед? Він трєзвомислящій? Да він ДИБІЛ!!! Йому п...ц як повезло, що я вирішив почекати, і глянути, що буде. А міг би того не робити, і запросто повертати направо.

Да, для велосипедиста нема полоси для руху на Ковельській. І знаєш, що? Якщо там полоси для велосипедиста немає - значить, я його там не повинен чекати, і не повинен здогадатися, що він втулиться мені в правий бік, якщо я поверну направо.

По нашим х... правилам велосипедист не може їхати в ЛІВОМУ ряду. Тільки в правому і тільки не далі метра від тротуару, якраз там де валяється сміття, бите скло, відкриті каналізаційні решітки...

Десь читав неофіційну, звичайно, думку, що треба ці правила все-таки для себе інтерпретувати трохи інакше. На перехресті їхати в крайньому правому ряду, який дозволяє рух прямо. Їхати на відстані метра не від обочини, а від того гівна, що під нею наскладано... :)

Сам роблю іноді так, іноді так.

Тобто, Yarchyk, велосипедист їхав в своїй смузі, але був ідіотом. Бо якщо він був позаду тебе, а в тебе був увімкнений поворотник і ти почав рух, то логічно зрозуміло, що він мав тебе пропустити (обгін справа в нас здається заборонений :), крім випадку, коли авто перед тобою повертає наліво). Якби він був вже збоку, коли ти починав рух, то перевага була б у нього. Але передусім він величезний ідіот через те, що їхав на червоне, бо там дійсно зелене або прямо, або направо.

Часто велосипедисти не стають на світлофорах, де тільки пішохідний перехід... Але не ставати не перехрестях - це дірка в голові.

А ще мене дивують ті, хто об'їжджає припарковані автомобілі, не обертаючись назад (дзеркалець теж немає) - в них що, 100% інтуїція?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пешеход просто может тебя начать "пропускать", а ты рассчитываешь что он с твоей траектории свалит.

Я не думаю, що він там має зробити, я стараюсь йому такої можливості не дати.. :D :D :D

Повільніше/швидше проїхати, дітей.. 10 дорогою.. там нічого не можна передбачити....

Ззаду "вхолосу" не підкрадаюсь.

На трасі дивлюся вперд через вікно маршрутки, виглядаю з-за автомобіля, кручу головою на 360...

На світлофорах не стаю.... перехрестя проходжу швидко. Стараюсь з автомобілями, які їдуть в потрібному мені напрямку, або поки вони ще не почали рух. Стараюсь не заважати, одним словом. Про своъ наміри сигналізую жестами. :D

Не правильно? Ну звиняйте...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хорошо-то как сказал!

На світлофорах не стаю....
Не правильно? Ну звиняйте...

И главное - правильный вывод сделал ;)

Стараюсь не заважати, одним словом.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

про що тут сперечатися?

дибіли є і на двох колесах і на чотирьох...

нещодавно бачив як на ровенській два підлітки летіли на велосипедах по зустрічній і один з них хресив дорогу і хрестився сам... чомусь мені здалося що знання правил в цій ситуації дали б йому більше шансів аніж хресні знамення...

так само автомобілісти - часто вони велосипедистів в упор не бачать - не раз на перехресті набережна-стрілецька коли їду по головній з другорядної стараються на капоті прокатати...

так що по поодиноких випадках відсутності банальної поваги до інших та інстинкту самозбереження про всіх судити не варто

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А мені попадають унікали, як їхати від чернишевського в сторону нашого краю, вже третій раз саме там...

Головна, як їдеш звідти повертає наліво, і відповідно ті що піднімають вверх по шевченка, пропускають тих що їдуть по головній.

Десь з роки два тому, один дядько, десь років 40, який не дивлячись ні на шо, тупо, навіть не показавши шо він повертає, там де наш край, погнав вверх на шевчена.. добре що в шкоди були нормальні тормоза і я притиснувся до обочини...

А недавно ще одне чудо помолодше так само летіло, добре що вистачило сигналу, а то він би перевірив би мій кенгурятник на мітцубісі...

А там взагалі часто аварії бачу. Саме на тій головній.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Багато разів там де потрібно непропускали, нагло їхали... шо в упор незамічають це точно!

А серед так названих "велопесидистів" то кумарять хрони на Українах які часто ідуть по зустрісній смузі!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В среднем автомобилисты дисциплинированы более велосипедистов и это факт.

Велосипедист это не полноправный участник движения, а элемент повышенной опасности с

буквой У на всю голову.

Велосипедисты в шлемах нарушают ПДД в 50% случаев. Велосипедисты без шлемов в 99%.

Я уже молчу про маячки / фары ночью. Их тупо нету.

То же самое касается всех мопедистов, скутеристов, телеговозов и мотоциклистов (этих тоже 50/50).

Если бы была возможность их всех телепортировать на отдельные дорожки, уверяю вас, общее

количество ДТП значительно бы сократилось. Однако тоже знаю что это не реально (даже если

физически дорожки будут присутствовать).

Для себя я отмечаю всех вышеупомянутых как скороходных пешеходов и уступаю им всегда и

в любой ситуации.

p.S. Даже когда я сам на байке ;))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Вся тема флейм. :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Велосипедист это не полноправный участник движения

В правилах дор. руху - повноправний. Ой як видно ставлення "я купіл авто і права купіл" до двохколісного трансворту в цілому і в середньому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Велосепедистів значно менше ніж автомобілістів, а дебілів велосепедистів ще менше, так як шанси пережити свій дебілізм значно менші порівняно з водіями автотранспорту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Велосипедист это не полноправный участник движения

В правилах дор. руху - повноправний. Ой як видно ставлення "я купіл авто і права купіл" до двохколісного трансворту в цілому і в середньому.

дык именно потому что тема полноправности часто возникает в связи с тем, что так

указано в правилах я и поясняю - не полноправный.

и как поездив на байке не одну тысячу километров тоже скажу - не полноправный.

де факто.

p.S. права на авто не покупал ;)) честно ходил и учился.

Велосепедистів значно менше ніж автомобілістів, а дебілів велосепедистів ще менше, так як шанси пережити свій дебілізм значно менші порівняно з водіями автотранспорту.

ничо. как пару-тройку раз "чуть не собьете" (и не по своей вине) летящее чудо, уверенное в своей

уникальности оптимизма поубавится.

велосипедисты как и пешеходы требуют бережного к себе обращения.

это машину можно обогнать в полуметре. для велосипедиста нужно делать

намного более значительный запас.

жаль. но многие тезис о равноправности трактуют именно как вело ничем не отличается от авто

на дороге.

отличается. радикально и значительно.

и чем раньше это принять тем целее будут велосипедисты.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ничо. как пару-тройку раз "чуть не собьете" (и не по своей вине) летящее чудо, уверенное в своей

уникальности оптимизма поубавится.

велосипедисты как и пешеходы требуют бережного к себе обращения.

это машину можно обогнать в полуметре. для велосипедиста нужно делать

намного более значительный запас.

жаль. но многие тезис о равноправности трактуют именно как вело ничем не отличается от авто

на дороге.

отличается. радикально и значительно.

и чем раньше это принять тем целее будут велосипедисты.

Я писав як пішоход, коїм являюсь тривалий проміжок часу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...