Yaryk Опубліковано 12 Вересня, 2010 в 19:10 #151 Опубліковано 12 Вересня, 2010 в 19:10 До речі, на цьому байку (Niner Jet 9) Буш покращив свій результат на 3 хвилини (щоправда, невідомо на якій дистанції ) Такшо, великі колеса рулять - президенти не можуть помилятись
Yaryk Опубліковано 4 Жовтня, 2010 в 08:19 #152 Опубліковано 4 Жовтня, 2010 в 08:19 До речі, Mavic випускає топову модель своїх коліс Crossmax також під 29".Випускається вона ще з 2008го року і називається C29ssmax.Важить вілсет 1750 грам (935 перед, 815 зад).
Yaryk Опубліковано 4 Жовтня, 2010 в 15:05 #153 Опубліковано 4 Жовтня, 2010 в 15:05 Why stop at 29"? 36 inches makes everybody smile.
Yaryk Опубліковано 13 Листопада, 2010 в 07:37 #155 Опубліковано 13 Листопада, 2010 в 07:37 Найнер вагою 7,25 кг, на лефті та з електротрансмісією ©bikerumor.com
Shkoder Опубліковано 16 Листопада, 2010 в 18:14 #156 Опубліковано 16 Листопада, 2010 в 18:14 вдруг кому-то еще будут интересны эти майндкарты :покрышкивилки
Yaryk Опубліковано 17 Грудня, 2010 в 20:13 #157 Опубліковано 17 Грудня, 2010 в 20:13 Це пост для тих, хто досі впевнений, що найнери великі і високі, підходять лише для людей високого зросту. Американська гонщиця Уілоу Кербер - двічі бронзова призерка чемпіонатів світу в 2009 та 2010 роках. Не зважаючи на свій зріст в 157см, виборола вона ці медалі саме на найнері. А ось фото гонщиці на її улюбленому Gary Fisher SuperFly 29er ростовки 15,5" Ростовка велосипеда, це лише відстань від центра каретки до верхньої труби. Найнери, так само як і інші байки, виготовляють і в малих ростовках. Відстань від землі до центра каретки у 26" і 29" теж однакова і складає 310-330мм. Висоту руля визначає діаметр колеса та висота рульового стакана рами. Колесо більше на 3" (76мм), а рульові труби рам найнерів роблять висотою 90-100мм проти 120-150мм 26" байків. Зменшивши кількість проставочних кілець та встановивши правильний винос, можна легко добитись посадку ідентичну до 26"
Andruha_gpz28 Опубліковано 17 Грудня, 2010 в 20:28 #158 Опубліковано 17 Грудня, 2010 в 20:28 Фотка збоку чимось дуже нагадує Таню на ХТС.
Yaryk Опубліковано 17 Грудня, 2010 в 20:35 #159 Опубліковано 17 Грудня, 2010 в 20:35 А може в наступному році 29er-и з'являться і на велозоні? Bergamont Revox 6.1 29er Bergamont Revox 9.1 29er
odna Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 09:12 #160 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 09:12 Лично я, тока - за
Andruha_gpz28 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 10:46 #161 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 10:46 Дуже симпатичні бегемотики. Особливо мені сподобалась чорна рама.
Yaryk Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 13:17 #162 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 13:17 Зовнішній вигляд - то фігня... У іншому справа. Основною проблемою всіх найнерів є мала бокова жорсткість викликана довгими нижніми перами (в середньому на 1,5" довші ніж у 26"). Різні виробники викручуються по різному. Деякі роблять масивні пера висотою понад 40мм для збільшення жорсткості. Деякі вводять фрезерований конштейн, такий як на мому В1: Деякі просто забивають на це, і випускають м'які рами розтягнувши 26". Інші намагаються максимально вкоротити нижні пера. Середня довжина 445-450мм, трапляються екземпляри по 455-460мм. Топові карбонові найнери мають 435-440мм chainstay, це вже значно краще. Бергамотські конструктори поступили досить хитро, проявивши знання тонкощів найнеробудування Вони зробили гнутою вертикальну трубу (якби залишили її прямою - гума б терлась об неї) та скоротили нижні пера до 429мм. До того ж пера є досить масивними та видно, що варяться вони не безпосередньо до рами. Нажаль, фоток з інших ракурсів неамє, але дуаю там теж є елемент, що збільшує жорсткість, можливо такий, як на платонах. Вертикальна труба під 31,6 - це теж дуже добре. Чим більші діаметри труб, тим жорсткіша рама. А ще радує низько розміщена верхня труба. Взагалі, чим більше дивлюсь бергамонтівські 29er тим більше хочу собі такого Геометрія у них дуже правильна. Думаю, накат буде кращй ніж у 95% найнерів, що зараз випускаються.
TreNeR Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 15:01 Автор #163 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 15:01 Мне тоже понравились. И как то душа больше лежит к 6.1. Думаю он и дешевле немного. Хотя цена наверно будет 1700-2200 ойро. Точно не меньше. Ну и колесики от 9.1 и будет вообще кошерно
Yaryk Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 15:09 #164 Опубліковано 18 Грудня, 2010 в 15:09 Для кошерності колеса мають бути ZTR
Yaryk Опубліковано 3 Січня, 2011 в 17:26 #165 Опубліковано 3 Січня, 2011 в 17:26 І ще одна новинка. Найнер від Santa Cruz - 9,1 кг. Конструкція рами подібна до вище згаданих бергамонтівських: гнута вертикальна труба, короткі та масивні нижні пера.
Yaryk Опубліковано 24 Січня, 2011 в 19:24 #166 Опубліковано 24 Січня, 2011 в 19:24 © richphillipscycles
Yaryk Опубліковано 13 Лютого, 2011 в 17:25 #167 Опубліковано 13 Лютого, 2011 в 17:25 Ось тут продається рама BeOne Axigon 29er. Ростовка 53см (21"), ЕТТ - 605мм. Точно така-ж як у мене. Правда ціна трохи завищена - мені нова рама дешевше обійшлась Але варіант.
Yaryk Опубліковано 7 Квітня, 2011 в 19:54 #169 Опубліковано 7 Квітня, 2011 в 19:54 З 27го березня по 3тє квітня проходив знаменитий супермарафон Cape Epic. Перемогла команда 36One Songo-Specialized. Як можна здогадатись по назві, на велосипедах Specialized. Команда складалась з добре відомого Крістофера Созера та трохи менш відомого Баррі Стендера. В якості інструмента перемоги у них були найнери-підвіси Epic Marathon 29. http://www.cyclingnews.com/races/cape-epic-shc-1/stage-7/results http://www.sauserwind.com/diary.asp
Yaryk Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 12:05 #170 Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 12:05 Хороші новини від полтавських найнероводів Magellan таки випустив 29er Vollans Ось специфікація: Цитата Frame: Magellan VolansSize frame: 18"; 20" Fork: Sf11-XCRLD29 Shimano group full Alivio Octalink Rims: Alex EN 24 (29) Tire: Maxxis cross mark 29*2.25 Hubs: BikePositive disc Brakes: Tektro disc Novela Mechanical rotor 160 Роздрібна ціна велосипеда: 650 $ Велосипед повинен з'явитись в магазинах вже в травні цього року. Рама окремо продаватись не буде. Ось серійний дизайн рами:
TreNeR Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 14:25 Автор #171 Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 14:25 Не вел а набор компонентов под замену. ИМХО лучше бы раму продавали за 250-300$.
Shkoder Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 14:33 #172 Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 14:33 TreNeR, не скажи. Alivio этого года очень даже приятен. не хуже, чем Deore предыдущего
TreNeR Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 16:10 Автор #173 Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 16:10 А тормоза? Да и аливио конечно не предел мечтаний Вилка тоже непонятная какая-то. Гугл её не знает.
Yaryk Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 16:31 #174 Опубліковано 12 Квітня, 2011 в 16:31 В 12.04.2011 в 14:25, TreNeR сказав: Не вел а набор компонентов под замену. ИМХО лучше бы раму продавали за 250-300$. Заміна з якою метою? Рама тут важка, без гоночних амбіцій. Тому ставити на неї ХТ-ХТЯ немає сенсу. Алівіо, звичайно, не найбільш кошерна група. Але для покатушок-туризму її вистачить на сезон-другий. Нагадую, що алівіо 2011 року вже йде під 9 Вилка, ось вона: http://www.srsuntour-cycling.com/dstore/products/Forks/3081/XCR/SF11-XCR+LO+29%27.html?sid=1 В загальному, непоганий вел за ці гроші. Багато народу зможе відкрити для себе 29er
Lexx_Giant Опубліковано 13 Квітня, 2011 в 09:21 #175 Опубліковано 13 Квітня, 2011 в 09:21 Для туризму супер !!!Взяв би собі найнера.. Мож за міжсезоння вдасться зібрати потрібну суму. Фішера свого продаватиму.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.