Yaryk Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:25 Поділитися #126 Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:25 Іще: А ось ця техніка в дії: http://www.youtube.com/watch?v=fYt6IqaHk_Q Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andruha_gpz28 Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:34 Поділитися #127 Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:34 Офігєть!!!! Цікаво, в кого в Луцьку буде перший 36"er... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
NeoN Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:35 Поділитися #128 Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:35 та ні, це перебор, воно навіть дивиться якось.. страшно, ненормально.. і крутити мабуть незручно, ну але це тільки думка. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vampirich Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:43 Поділитися #129 Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:43 а аммо вилку туди можна присобачить? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:45 Поділитися #130 Опубліковано 25 Травня, 2010 в 14:45 Великі колеса значно плавніше перекочуються через різноманітні нерівності. Це помітно навіть на 29"А у випадку з 36" їзда настільки м'яка, що немає сенсу ставити аммо. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
imp13 Опубліковано 31 Травня, 2010 в 15:04 Поділитися #131 Опубліковано 31 Травня, 2010 в 15:04 OMFG Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 31 Травня, 2010 в 15:51 Поділитися #132 Опубліковано 31 Травня, 2010 в 15:51 Великі колеса значно плавніше перекочуються через різноманітні нерівності. Це помітно навіть на 29"А у випадку з 36" їзда настільки м'яка, що немає сенсу ставити аммо.Да-да, возьмите шоссер и сами заметите, насколько легче на нем ехать по бездорожью. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 31 Травня, 2010 в 16:01 Поділитися #133 Опубліковано 31 Травня, 2010 в 16:01 назад к "паукам"!! даешь фоти-файверы!!11 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 31 Травня, 2010 в 16:30 Поділитися #134 Опубліковано 31 Травня, 2010 в 16:30 Да-да, возьмите шоссер и сами заметите, насколько легче на нем ехать по бездорожью.Не плутай діаметр колеса з шириною покришки. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
difoto Опубліковано 31 Травня, 2010 в 16:53 Поділитися #135 Опубліковано 31 Травня, 2010 в 16:53 Я не путаю Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andruha_gpz28 Опубліковано 1 Червня, 2010 в 19:48 Поділитися #136 Опубліковано 1 Червня, 2010 в 19:48 Specialized Hardrock SPORT DISC 29" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 1 Червня, 2010 в 20:37 Поділитися #137 Опубліковано 1 Червня, 2010 в 20:37 Andruha_gpz28І шо?Взагалі у спешика в 2009 році були дуже прикольні найнерські рами, особливо Rockhopper (нажаль з оффсайта їх вже видалили)А в 2010 уже не ті... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Andruha_gpz28 Опубліковано 1 Червня, 2010 в 20:53 Поділитися #138 Опубліковано 1 Червня, 2010 в 20:53 Та нічого. Просто якось не слідкував за цим питанням, а сьогодні випадково набрів в інтернеті на спешовський найнер. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 5 Червня, 2010 в 20:55 Поділитися #139 Опубліковано 5 Червня, 2010 в 20:55 Кристоф Созер победил на первом этапе марафона Craft Bike Trans Germany.Ну, победы для него не в новинку (http://iamspecialized.com/xc-mtb/rider/christoph-sauser/1006). Интересней вот что. Кристоф все чаще садится на хардтейл. И это найнер (Spec. S-Works Stumpjumper 29er). В трансгерманской гонке он занял место прежнего "хронического" Созерова 26" двухподвеса S-Works Epic. Симптом? Симптом. Когда-то любители классики считали фразу "Созер сядет на найнер" синонимом выражения "рак на горе свистнет". А он взял и свистнул. http://sauserwind.com/race_det.asp?id=332 Если не ошибаюсь, последний раз Созер ездил серьезные гонки на хардтейле аж в 2000-м году, когда был в знаменитой команде Volvo Cannondale (http://sauserwind.com/pictures_det.asp?id=14&masterid=2). © tourist.kharkov.ua Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 7 Червня, 2010 в 20:25 Поділитися #140 Опубліковано 7 Червня, 2010 в 20:25 В кінці 2009го року в Німеччині відмінили заборону використання 29er на змаганнях. І ось анонсовано перший найнер від німецького виробника: FOCUS REDSKIN 29ER На фото лише прототип. Реальний байк буде випускатись з 2011року в двох модифікація: з компонентами SRAM XX або SHIMANO; на одній і тій-же рамі вагою 1800 грам з алюмінію серії 7000. Інші заявлені компоненти: RockShox Recon, DT Swiss 370 SL, Avid Elixir 3, Continental Race King, Fi'zi: k Tundra. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 8 Липня, 2010 в 13:41 Поділитися #141 Опубліковано 8 Липня, 2010 в 13:41 Specialized анонсує випуск багатьох цікавих моделей в 2011 році : 2011 Specialized Epic FSR 29er - 9.66кг 2011 Specialized Epic Comp Carbon 29er 2011 Specialized Camber 29er 2011 Specialized Stumpjumper FSR 29er Expert Carbon 2011 Specialized Stumpjumper S-Works 29er Carbon 2011 Specialized Stumpjumper 29er Expert Carbon 2011 Specialized Stumpjumper 29er Singlespeed Hardtail 2011 Specialized Rockhopper 29er Expert 2011 Specialized Hardrock 29er Disc (с) 2011 Specialized Mountain Bikes - New 21.3lb Epic 29er, Camber Trail Bike and Much More! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 14 Липня, 2010 в 16:28 Поділитися #142 Опубліковано 14 Липня, 2010 в 16:28 В 2011 році нас чекають нові моделі вилок від RockShox:Recon Silver TK - Solo Air, 100mm, 29" 9mm QR, Black/Silver, TurnKey Crown Adjust, Alum Steerer 1 1/8", Disc (Steel Upper Tubes)- 330$Recon Gold TK - Solo Air, 100mm, 29" 9mm QR, Black/Silver, TurnKey Crown Adjust, Alum Steerer 1 1/8", Disc (Aluminum Upper Tubes) - 450$Tora TK - Coil, 100mm, 29" 9mm QR, White/Silver, TurnKey Crown Adjust, Alum Steerer 1 1/8", Rim/Disc - 220$Очевидно, крім нових моделей, нас чекає також нове позначення модельного ряду. Замість звичних SL, Race, Team будуть TK, Silver TK, Gold TK... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 15 Липня, 2010 в 21:47 Поділитися #143 Опубліковано 15 Липня, 2010 в 21:47 Поступила информация, что из-за многих негативных факторов, в этом году ни рам ни велосипедов Volans не будет. :cry:Следующий ориентир это 2011год, вероятно баттированая версия рамы и велосипеды в сборе. Прошу прощения, если кого-то сильно обнадёжил. Вопросы поставок от меня не зависят. ©nils_tisebe Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Merck Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 07:59 Поділитися #144 Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 07:59 29-е колёса наступают Смерть 26" хардтейла Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 08:37 Поділитися #145 Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 08:37 Merck, ми вже ось тут пробували обговорювати дану статтю Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Merck Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 09:39 Поділитися #146 Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 09:39 Та то Лекс пытаеться найнерами заразить Начал изучать более подробно что к чему и эта статья на глаза попала, а тут уже оказываеться всё перетёрли Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 09:52 Поділитися #147 Опубліковано 19 Серпня, 2010 в 09:52 Ще оце почитай: Сопротивление движению велосипеда и диаметр колеса Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 3 Вересня, 2010 в 18:53 Поділитися #148 Опубліковано 3 Вересня, 2010 в 18:53 Giant Anthem X 29er 2011 Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yaryk Опубліковано 12 Вересня, 2010 в 18:20 Поділитися #149 Опубліковано 12 Вересня, 2010 в 18:20 Джордж Буш теж надає перевагу великим колесам © Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Atarax Опубліковано 12 Вересня, 2010 в 18:40 Поділитися #150 Опубліковано 12 Вересня, 2010 в 18:40 і Континенталівському Race King Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.