Driver Опубліковано 31 Січня, 2012 в 16:28 #51 Опубліковано 31 Січня, 2012 в 16:28 Обіцянками годують нас. По телевізору, в газетах. Депутати, мери. Набридло. До велосипедних дорожок мабуть їм дуже глибоко. Навіщо якісь дорожки робити, як можна виділені гроші спіонерити і купити собі лексуса або бтр шоб по колдобінам дорожнім їздити.
difoto Опубліковано 31 Січня, 2012 в 17:28 Автор #52 Опубліковано 31 Січня, 2012 в 17:28 Народ, проснитесь!Я был на круглом столе, Кравчук сам сказал - велодорожки нужны! Создана рабочая группа, в которую входит глава архитектуры города. Поставлена задача - начать строить велоинфраструктуру, что вам не нравится???
Atarax Опубліковано 31 Січня, 2012 в 17:45 #53 Опубліковано 31 Січня, 2012 в 17:45 Народ, проснитесь!Я был на круглом столе, Кравчук сам сказал - велодорожки нужны! Создана рабочая группа, в которую входит глава архитектуры города. Поставлена задача - начать строить велоинфраструктуру, что вам не нравится???не нравітса що щось зроблено для цього.Всім умнікам в цій темі - хто з вас подав звернення в міськ раду, хто з вас ініціював круглий стіл, хто з вас хоч щось зробив для того, щоб це питання рухнулось з місця? Є такі? Нема? То не*йу 3,14здеть!п.с.: а коли з"являться перші 100метрів велодоріжки, не забудьте подякувати особисто druid"у і тим хто до цього приклав руку!п.п.с.: так що там з проектом по реконструкції Волі? Просвітіть, бо сам не зміг підійти на круглий стіл нажаль(
druid Опубліковано 31 Січня, 2012 в 17:59 #54 Опубліковано 31 Січня, 2012 в 17:59 п.п.с.: так що там з проектом по реконструкції Волі? Просвітіть, бо сам не зміг підійти на круглий стіл нажаль(робота буде вестись двома напрямками:1- доопрацювання загальної схеми і затвердження концепції.2 - пропозиції по проспекту волі і парку. На основі протоколу кргулого столу має бути розроблено доручення на відповідальних осіб (жкг, архіфтектура), які мають зробити подання на проектантів, щоб ті вже включили вд в проект. результат будем знати через кілька місяців: якщо в проекті вд будуть - значить будуть в реальності.Драйвер, в інтернеті є багато посилань на те як збільшити пісюна. Я думаю, якщо ти витрачатимеш час саме на це - тобі буде приємніше, а нам спокійніше.запамятайте всі. ніхто нікому нічого не обіцяє. просто люди роблять зусилля.... як вміють і як знають. не буде доріжок - вибачте, нішмагла. Будуть - кожен свої моральні дивіденти отримає.
Driver Опубліковано 31 Січня, 2012 в 18:36 #55 Опубліковано 31 Січня, 2012 в 18:36 Плещіть язиками і далі.Побачим коли буде перший метр доріжки, якщо буде.Бюрократія і корупція рулять.
odna Опубліковано 31 Січня, 2012 в 21:11 #56 Опубліковано 31 Січня, 2012 в 21:11 Плещіть язиками і далі.У вас есть конкретное предложение, товарисч?Что бы вы делали? К примеру?
Atarax Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 08:14 #57 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 08:14 Бюрократія і корупція рулять. Ііііі? Це привід для ніфіга нє дєланія? Чи може хочеш сказати, що друід і діфото отримають відкат за велодоріжки? Так це ж кльово!8-)
Lexx_Giant Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 08:24 #58 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 08:24 Був учасником цього круглого столу..Коли там побачив Кравчука.. і потім почув начальників відділів і управлінь... з якими знайомий особисто, зрозумів.. ми таки їх дожали.. а особливо хочу подякувати Друїду.Молодець.. так тримати.... а ми (активісти АВЛ) постраємось відстояти інтереси велосипедістів нашого міста, а також його гостей.DriverЗважаючи на твій нік.. і аватарку... ти напевно автомобіліст.Хочу почути твою думку.. по розмежуванню руху пішоходів, автомобілістів і велосипедистів, конкретно в районі центру, вул. Лесі Українки і Парку ім. Лесі Українки.Є що сказати? Прошу....
ostapus Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 09:05 #59 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 09:05 мені здається - то досить складнна задача - зробити велодоріжку по вже існуючих дорогах. Це треба або від тротуару відкусити клапоть або від дорожного полотна. Треба погоджувати ці питання з усіма службами (дорожниками, даїшниками, електриками, транспортниками, і т.д.)Мислю в голос, що на Волі велодоріжку буде зробити важко і дорого - мова йде не про кусок дороги, відділеної суцільною полосою, бо то не є велодоріжка, а про повноцінну окремостоячу (лежачу))). Інша справа - другорядні дороги, де не ходить громадський транспорт. Парк - це буде номер один. Де ще? Питання до велосипедистів. Ці ідеї можна викладати і оговорювати тут.Мабуть треба розробити концепцію велодоріжок і велоруху в Луцьку. Для цього варто подумати і прокласти найбільш популярні маршрути і винести ці пропозиції на міськвиконком чи архітектуру. Це можуть бути просто невеликі відрізки в різних районах міста, які відносно легко(з меншими зусиллями) і недорого (для міського бюджету це важливо, і якщо стане питання про виділення грошей, то реальніше) можуть бути реалізовані. В подальшому концепція повинна містити перспективу обєднання усіх доріжок в одну єдину мережу.
lilechka Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 09:13 #60 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 09:13 Мабуть треба розробити концепцію велодоріжок і велоруху в Луцьку. Для цього варто подумати і прокласти найбільш популярні маршрути і винести ці пропозиції на міськвиконком чи архітектуру. Це можуть бути просто невеликі відрізки в різних районах міста, які відносно легко(з меншими зусиллями) і недорого (для міського бюджету це важливо, і якщо стане питання про виділення грошей, то реальніше) можуть бути реалізовані. В подальшому концепція повинна містити перспективу обєднання усіх доріжок в одну єдину мережу. Це все вже існує!
odna Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 10:07 #61 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 10:07 мы, как раз года 3 назад, работали над концепцией. Вплоть до того, что проехали и пролезли через все городские трущебы в поисках ее(концепции). Такчто, дело делается и, как видим, двигается.ПС: Лично я считаю, что Центр удачно об*езжается велосипедами, необязательно ломить по главной
Соромітник Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 10:23 #62 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 10:23 може трішки оффтоп але буде дико актуально.а як будете боротися з бидлом для якого та доріжка то лишнє місце для парковки ? ..... ми ж нажаль не в європі і всім насрать однозначно буде. і даїшникам в першу чергу.p.s.: катаю від лучеська в центр і було б кльово не стрибати по тротуарах. Тому підтримую двома руками.
odna Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:03 #63 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:03 а як будете боротися з бидлом для якого та доріжка то лишнє місце для парковки ? ..... ми ж нажаль не в європі і всім насрать однозначно буде. і даїшникам в першу чергу.Будем бороться, как и сейчас боремся с теми, кто подрезает, не пропускает, паркуется на переходах и перекрестках...К концепции велоинфраструктруры этот вопрос не относится. Проблема общей культуры тут не рассматривается.
Zevs_Isver Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:18 #64 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:18 сделайте пилотный проэкт "від лучеська в центр" и посмотрим как будем работать
difoto Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:24 Автор #65 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:24 А если предположить, что при реконструкции дороги велодорожку вынесут на уровень тротуара?
odna Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:44 #66 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 11:44 А если предположить, что при реконструкции дороги велодорожку вынесут на уровень тротуара? это технически то же, что и расширить тротуар за счет проезжей части. Врядли это допустимо. Если у нас и на тротуарах парковки по всюду, то нам от этой проблемы не уйти и там. Будем делать дорожки, а там, глядишь, и цивилизация с культурой до нас дойдут
ostapus Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 13:32 #67 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 13:32 Я катався в Кракові по велодорожках.. З окраїни до самого центра поряд з автодорогою і за тротуаром за 3-5 а подекуди і більше метрів(як дозволяв рельєф і комунікації) були велодоріжки. Велодоріжка тільки з одного боку, тобто рух по ній був в обидва напрямки. Круто... народ їздить. В Луцьку щось подібне уявляю вздовж набережної, де і місце є і нікому не заважаєш і є де розігнатись (хоча це не популярний район для катання)...
Zevs_Isver Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:00 #68 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:00 А если предположить, что при реконструкции дороги велодорожку вынесут на уровень тротуара?а нужно попробовать и позырить
GOODMAN Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:10 #69 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:10 Те саме можу сказати і про Варшаву, хоча в її центрі велодоріжок немає. Всі про це знають і тому на велосипедистів, які їдуть по тротуарам( здебільшого жінки) ніхто не звертає уваги. Сусіди, а культура на порядок вища.
difoto Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:30 Автор #70 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:30 Доречі, мимохідь на круглому столі промайнула фраза про те, що вздовж набережної за велодоріжки виступили Алфьоров і ще один бізнесмен, яким "підпорядкована" ця територія. Наскільки я зрозумів, благоустрій біля цієї дороги поклали на плечі бізнесу, що знаходиться поруч, а бізнес крім всього вирішив зразу і велодоріжки забабахати. Можу помилятись, але з вуст Кравчука, здається, пролунало "Алфьоров і ......(?) теж подавали запит про велодоріжку на набережній".
ostapus Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:49 #71 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:49 Доречі, мимохідь на круглому столі промайнула фраза про те, що вздовж набережної за велодоріжки виступили Алфьоров і ще один бізнесмен, яким "підпорядкована" ця територія. Наскільки я зрозумів, благоустрій біля цієї дороги поклали на плечі бізнесу, що знаходиться поруч, а бізнес крім всього вирішив зразу і велодоріжки забабахати. Можу помилятись, але з вуст Кравчука, здається, пролунало "Алфьоров і ......(?) теж подавали запит про велодоріжку на набережній".логіка в тому є. Розвиваєш інфраструктуру поряд зі своїм бізнесом, зростає потік людей і бізнес процвітає. Крім того бізнесмени немало бачили такого в Європі і світі, і самі теж катаються...
Driver Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:55 #72 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 14:55 Виявляється в Луцьку є велодоріжка. Біля “Слона» зі сторони Кравчука)). з розміткою, зеброю, мостом :-) без ям. Було б добре по Луцьку на таких ганяти.
Atarax Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 16:42 #73 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 16:42 а як будете боротися з бидлом для якого та доріжка то лишнє місце для парковки ? ..... ми ж нажаль не в європі і всім насрать однозначно буде. і даїшникам в першу чергу.я думаю, якщо цьому бидлу спустити хоча б 2 колеса на нуль, то наступного разу "воно" перед тим як паркуватись, подумає, там воно приткнуло своє корито чи не там.А якщо серйозно, то була б велодоріжка, а паркуватись поза нею навчаться.На Волі велодоріжка цілком можлива, і дуже корисна в плані популяризації велосипеду, адже це центральна вулиця міста, там найбільший рух, найбільше людей. Набержна полюбе, Соборності і Перемоги - теж не бачу проблем. Вулиці досить широкі, щоб вмісти і потік авто, і 1,5 метра велодоріжки (чи скільки там по нормах)
laser Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 16:58 #74 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 16:58 а я думаю що бидло не второпає від чого колеса спущені… от би була царапина така товстезна на кузові то да на волі варто робити доріжку через те що вулиця відносно вузька. постінйно хтось на обочині паркується, маршрутки підрізають. дуже важко безпечно пересуватись. на соборності-перемоги по 2 полоси в обидві сторони, проблем не бачу.
VeryFate Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:00 #75 Опубліковано 1 Лютого, 2012 в 17:00 Чтота мисль меня заволновала....Под відом - всьо народу, дорожкі велосіпедістам, реальним стане ...... нові парковочні місця, з парковочними автоматами і т.д. Тіпа - "Ми хотіли як краще, але на жаль реалії сьогодення такі, що парковок взагалі нема, транспортний потік великий..."Каби Троянскій конь не вийшов.А такой варіант. Стоіт мурло на велодорожке і прадайот парковочні місця. Праблеми ? Званок другу, і актівістов грузят в бобік за "порушення громадського порядку". Оні ж не проплачівают.....Або абіжене крутоє ліцо-яйцо (наприклад паркування біля входу сш №4)- Іді сюда малиш, ет ти калесо спустіл, не ? А мне пох, ти не ти, ви велосіпепепепедісти все на одно ліцо.Дуже надіюсь такого не буде. Літом вже будуть дорожкі ?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.