ptk Опубліковано 18 Березня, 2009 в 21:46 #1 Опубліковано 18 Березня, 2009 в 21:46 мав цікаву ситуацію...в супорті Фотакома нова фішка, дзвониш на супорт, а там все тебе випитують, навіть страшно розповідати, таке враження шо досє пишуть, тай ше після 5 хв випитування кажуть чекайте годинку вам зазвонять...але то ще не саме смішне...прикол в тому що звонить черговий, можливо адмініс тратор, а можливо не дуже, ну і звісно питає чо то сталось...так мол і так, а потрібно було поправити АДСЛ модем... сам я модеми Фотакомівські строю раз в рік то й забуваю шо до чого ..от так суть в чому він мені сказав шо в різних модемів то все по різному, а на кінець ляпнув шо пппоє мені якраз буде в пору, я звісно чуть з стільця не звалився...ОТАКЕ БУВАЄ...Дуже велике дякую KMD за допомогу...приношу вибачення що потурбував в неробочий час по такім мєлочам...Робіть висновки панове...
ZloY Опубліковано 18 Березня, 2009 в 22:50 #2 Опубліковано 18 Березня, 2009 в 22:50 з одної сторони розумію ледащого адміна, кожні модеми налаштовуються по-різному, але суть налаштування одна і та ж, міг би й розповісти що за чим, може ти б далі і сам додумався; також як варіант: йому впадло було виясняти що за модем і розкладати по полочкам що і як) міг відмазатись типу інет вам підключений, а що ви намутили з модемом це вже не наші проблеми)але якщо модем при підключенні брався в фотакомі то вони зобовязані були б допомогти. я не користуюсь послугами даного провайдера тому нічо детальніше сказати не можу)
Адміністратори serega Опубліковано 19 Березня, 2009 в 06:54 Адміністратори #3 Опубліковано 19 Березня, 2009 в 06:54 Відділ передачі даних та інтернет(системних адміністраторів) з абонентами по таким питанням не спілкується.
Адміністратори kmd Опубліковано 19 Березня, 2009 в 07:10 Адміністратори #4 Опубліковано 19 Березня, 2009 в 07:10 Дзвінки приходять до дівчаток, які виясняють хто і я ка проблема, потім спускають цю заявку змінним інженерам. Які вже телефонують до клієнта і намагаються допомогти. Видно в результаті цього вийшло якесь непорозуміння. Дуже дивно що ляпнули про пппоє. ДГ в Волинській області його на даний момент не використовує.
Jack Опубліковано 19 Березня, 2009 в 07:35 #5 Опубліковано 19 Березня, 2009 в 07:35 КМД не в обіду напевно краще платити гроші дівчаткам на САLL центрі DG чим людям що скоротили ти знаэш я про кого
ptk Опубліковано 19 Березня, 2009 в 07:44 Автор #6 Опубліковано 19 Березня, 2009 в 07:44 і доречі, напевне, якщо їм дати інфу, часом буде швидше і простіше коли ті ж дівчата шось знатимуть, а то ми чекали чуть не годину, щоб нам подзвонили та сказали шо ппоеу фоотакома!!я власне чого зі стільця чуть не впав, ми з колегою ржали довго і голосно, а з людиною яка нам зателефонувала про щось балакати не було сенсу, бо шо шо а ппое це точно не фотаком -)навіть позвонивши до знайогомого, який не є спеціалістом в АДСЛ справах ві і то сказав третій пункт знизу, і був правий.. тобто некомпетентна людина більше допомогла чим спеціаліст :-)А дівчатам можна просто дати шось на зразок факи, і замість того щоб випитувати іформацію про користувача (близько 5 хв), що нас теж повеселило, можна було б дати нам відповідь!а з ше спитавши логін, думаю можна всю інформацію про користувача глянути по базі...
nameless Опубліковано 24 Березня, 2009 в 08:38 #7 Опубліковано 24 Березня, 2009 в 08:38 2kmd у вас якийсь тікет менеджмент, чи ви усно?
Адміністратори kmd Опубліковано 24 Березня, 2009 в 10:54 Адміністратори #8 Опубліковано 24 Березня, 2009 в 10:54 Незнаю. Я туда не лізу.
yvazhaemuy Опубліковано 30 Березня, 2009 в 12:02 #9 Опубліковано 30 Березня, 2009 в 12:02 мав цікаву ситуацію...в супорті Фотакома нова фішка, дзвониш на супорт, а там все тебе випитують, навіть страшно розповідати, таке враження шо досє пишуть, тай ше після 5 хв випитування кажуть чекайте годинку вам зазвонять...Сьогодні стикнувся з ними.. Це такий перепрошую ДИБІЛІЗМ ці дівчатка... Вони до речі не винні, а ті ххто їх там посадив. Це те саме, що приходиш в магазин а в тебе записують що тобі потрібно - хліб булочки, майонез і через годину приносять сир масло і все що ти не просив... Куди воно лізе (йде)?
consultant_plus Опубліковано 30 Березня, 2009 в 13:09 #10 Опубліковано 30 Березня, 2009 в 13:09 а ви часто звертаєтесь в службу технічної допомоги до операторів дебільного зв'язку? Я колись одного разу звернувся, - більше немає терпіння... Ось і тут, мабудь, прогрес.
ptk Опубліковано 30 Березня, 2009 в 21:13 Автор #11 Опубліковано 30 Березня, 2009 в 21:13 Власне не охота звертатись до супорта який таким не являється..і не треба казати що от там воше не який супорт, от, не буду писати де, супорт цілодобовий проте там піся 18 - 19 00 нікого на телефоні нема :-), а шо такоє на сайті є супорт там і дивіться...звісно недобре, проте нічого ніхто не зморозить...добре шо є до кого зазвонити та спитати... :-)
D@ve Опубліковано 31 Березня, 2009 в 05:29 #12 Опубліковано 31 Березня, 2009 в 05:29 ОФФтопі не треба казати що от там воше не який супорт, от, не буду писати де, супорт цілодобовий проте там піся 18 - 19 00 нікого на телефоні нема :-), а шо такоє на сайті є супорт там і дивіться...Блін, ледве очі зранку не поламав таку каляку-маляку читати...
nameless Опубліковано 31 Березня, 2009 в 08:59 #13 Опубліковано 31 Березня, 2009 в 08:59 На датагрупівський супорт було діло звонив, знайомій пошту потрібно було налаштувати. Після роботи було діло десь в 19.40-20.00 нормальний чувак сидів, всі необхідні дані надав, притензій ніяких взагалі. Номер супорта на бумажці там де логін і пароль для мила був вказаний. Блін, мож ми з різними супортами спілкувалися?а ви часто звертаєтесь в службу технічної допомоги до операторів дебільного зв'язку? Я колись одного разу звернувся, - більше немає терпіння..Декілька разів звонив, шоб ММS помогли налаштувати, бо для мого патіфона немає автоматичних настройок - абсолютно без проблем супорт видав саме ту інформацію, яка мені була потрібна, тепер шлю і приймаю ммсочки. Люди, можливо вам потрібно вчитись культурі спілкування, ну хоч трішечки?
D@ve Опубліковано 31 Березня, 2009 в 09:22 #14 Опубліковано 31 Березня, 2009 в 09:22 На ДГ мали робити всеукраїнськи колцентр. Можливо 780003 вже туди завернули, тому й така ситуація виходить?
Вoвчик Опубліковано 31 Березня, 2009 в 09:29 #15 Опубліковано 31 Березня, 2009 в 09:29 На датагрупівський супорт було діло звонив, знайомій пошту потрібно було налаштувати. Після роботи було діло десь в 19.40-20.00 нормальний чувак сидів, всі необхідні дані надав, притензій ніяких взагалі. Номер супорта на бумажці там де логін і пароль для мила був вказаний. Блін, мож ми з різними супортами спілкувалися?может ты не в DataGroup, а случайно не тот номер набрал =)
Zheny@ Опубліковано 31 Березня, 2009 в 09:44 #16 Опубліковано 31 Березня, 2009 в 09:44 А може кричав " Не было ни единого разрыва!!"
VaLeRa Опубліковано 31 Березня, 2009 в 13:36 #17 Опубліковано 31 Березня, 2009 в 13:36 Zheny@ про розриви я недавно кричав після перевстановлення віндовса. Але потім таки сам все налаштував без допомоги майстра.
ThinkMaster Опубліковано 31 Березня, 2009 в 13:49 #18 Опубліковано 31 Березня, 2009 в 13:49 На ДГ мали робити всеукраїнськи колцентр. Можливо 780003 вже туди завернули, тому й така ситуація виходить?саме так
D@ve Опубліковано 31 Березня, 2009 в 18:02 #19 Опубліковано 31 Березня, 2009 в 18:02 Тоді зразу питання: а тих дівчаток є доступ до інформації про користувачів (ПІБ по логіну до прикладу)?
Zevs_Isver Опубліковано 31 Березня, 2009 в 18:17 #20 Опубліковано 31 Березня, 2009 в 18:17 Тоді зразу питання: а тих дівчаток є доступ до інформації про користувачів (ПІБ по логіну до прикладу)?пасворда
iriuss Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 02:57 #21 Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 02:57 Тоді зразу питання: а тих дівчаток є доступ до інформації про користувачів (ПІБ по логіну до прикладу)? Нет, нету, они сразу же выдают "Вам на протяжении часа перезвонят" и все тут...
ptk Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 07:35 Автор #22 Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 07:35 звонив я знову якось до них, шось вони мене лякають...дивні якісь вони там, мо то шо не месні? :-)
DarkMark Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 14:13 #23 Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 14:13 Да все таки весело побудували вони свою роботу.Але от таке питання до абонентів ДГ, а особливо до тих хто в ДМ....якщо хтось користується такою програмкою як TeamSpeak. Чи немає у вас з нею проблем?Моя ситуація: TS сервери погано пінгуються(або взагалі не пінгуються), а маршрутизація чомусь має дивний вигляд з зірочками на перших точках (на будь-якій IP) Ще одна дивина (якщо все ж таки вдається підключитись) мене люди чують нормально, а я їх ні Оо.Не довелося правда перевірити інші аналогічні програми....але вони мені і не потрібні. Разом з цим інтернет працює нормально, інтернет-радіо безперебійно, закачка різніх файлів також на відбувається на високій швидкості.Така ситуація не вперше...але зараз це вже затянулось на декілька днів.(Ніяких змін на компьютері не проводилось, у багатьох людей з інших областей України та інших країн все працює як завжди добре)
DarkMark Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 20:14 #24 Опубліковано 3 Квітня, 2009 в 20:14 Ще раз про супорт ДГ. Довелося поспілкуватися з годинку тому з ними ще раз...дізнався про "надсекретний" відділ якогось там контролю, та те, що з ними можна звязатися тільки через [email protected]. Відчуваю, що довгенько прийдеться чекати відповіді від них, так як моїй проблемі присвоїли стутус "специфічна"....хоча хто знає А ось телефонував я їм з такого приводу: інтернет є, все працює як завжди стабільно, а от ресурси відмовляються як слід пінгуватися...результат іноді навіть 100% втрат, при чому перелально відкріваю сторінку ресурсу...відкрівається без проблем в секунді. (перепінгував з добрих півтора десятка довільно вибраних великим Google) tracert - також як би нормальні результати дає (майже без зірочок), з прийнятним відкліком в залежності від місця знаходження ресурсу. Ніхто в себе такого не спостерігає...спробуйте заради цікавості, та відпишіть хоть що-небудь. P.S. Невже з сотень користувачів ДГ(ДМ) ніхто не користується тімспіком
D@ve Опубліковано 4 Квітня, 2009 в 06:21 #25 Опубліковано 4 Квітня, 2009 в 06:21 На ДГ був один нормальний спеціаліст на сапорті, який тягнув на собі весь інтернет напрямок, та й того звільнили, деб%ли. Головному керівнику пофіг що робиться з кадрами, кум на кумі, сват за свата. Які були спеціалісти - майже всі вже повтікали або звільнили за скороченням. Залишилось тільки кілька старих перевірених тєхнарєй, на яких ще й тримається вся робота (Серьога, кдм, дімка - привіт, заздрю вашому терпінню). Сумно це все...
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.