fog Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 06:43 #101 Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 06:43 На день-два пропиши замість оснвного dns ір адресу 4.2.2.2
Valyanok Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 06:56 #102 Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 06:56 Десь на днях Датагруп має провести нет сусіду. Скажіть будь-ласка, що потрібно щоб розкинути його на трьох? Щоб потім не переробляти, перенастроювати. Можна зразу їх попросити щоб вони це зробили?
fog Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 07:06 #103 Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 07:06 D-Link DIR-320 і попросити відвязати від авторизатора.
Black Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 07:25 Автор #104 Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 07:25 На день-два пропиши замість оснвного dns ір адресу 4.2.2.2Думав, що можливо ДНС! Першим ділом прописував інші - все те саме..........Все таки думаю, що це DNS. Після заміни просто не робив renew або исправить. З прописаним DNS-сервером OpenDNS проблема зникає.
Valyanok Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 09:12 #105 Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 09:12 D-Link DIR-320 і попросити відвязати від авторизатора.Це була відповідь на моє запитання? Тоді скільки тоді це буде вартувати?
Адміністратори serega Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 09:31 Адміністратори #106 Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 09:31 На день-два пропиши замість оснвного dns ір адресу 4.2.2.2Думав, що можливо ДНС! Першим ділом прописував інші - все те саме...Запиши ці глюки з допомогою якогось packet capture типу wireshark і передай на аналяз. Там якраз і буде видно хто тобі рве з'єднання.Без цього це пусті слова.
D@ve Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 09:59 #107 Опубліковано 10 Квітня, 2009 в 09:59 D-Link DIR-320 і попросити відвязати від авторизатора.Це була відповідь на моє запитання? Тоді скільки тоді це буде вартувати?http://www.matrix.ua/shop/?p_id=40291 ^)
Black Опубліковано 12 Квітня, 2009 в 12:34 Автор #108 Опубліковано 12 Квітня, 2009 в 12:34 Ось так в мене сьогодні працює інтернет. Боард грузиться десь хвилину... З фтп закачка 30-50 кбайт/с, інет не швидше працює. На фото 2 скріна, щоб було видно, що то не якийсь конкретно невдалий момент, а швидкість справді така.
Black Опубліковано 12 Квітня, 2009 в 12:50 Автор #109 Опубліковано 12 Квітня, 2009 в 12:50 Зателефонував - порекомендували Касперського відключити. Але за 15 хвилин запрацювало, тепер приблизно 600 Кбайт/с. Цікаво в чому ж причина? Хтось підгріб весь канал під себе?
Black Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 17:28 Автор #110 Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 17:28 Пройшло 3 дні, результату від Датагрупа ніякого не добився, порадили виключити антивір і перетикнули в інший порт мій кабель. Пропускна здатність каналу до Датагрупа на всіх, хто включений в свіч десь 6-7 Мбіт (800 Кбайт/с - це потолок для закачки з ftp.lm.lutsk.ua), якщо хтось один тягне з фтп, то в усіх інших інет тормозить, сторінка грузиться десь до 2 хвилин або відразу пише сторінка недоступна. Сьогодні після обіду перестали пахати merchant.webmoney.ru і wm.exchanger.ru, це не вперше таке і завжди приблизно в той самий час. І це проблема клієнта. Думаю відключитись від цього [censored] і заодно відключити телефон і підключитись до ОГО! Бо ці знущання набридло терпіти. Якщо не одне, то інше вилазить постійно.
Адміністратори serega Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 18:09 Адміністратори #111 Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 18:09 Погана в тебе карма, ... і сусіди Ти правильно робиш. Пиши, тільки не тут, (руська мова)бєсполєзно. Ті, що тут читають, відповідають зовсім за інше. Я тільки можу сказати що у вас якийсь особливий будинок по Соборності 20а.
ART Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 20:35 #112 Опубліковано 14 Квітня, 2009 в 20:35 Я тільки можу сказати що у вас якийсь особливий будинок по Соборності 20а.це точно! Там поробленно...
Black Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 11:07 Автор #113 Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 11:07 Оце скрін з швидкістю закачки з фтп людини з сусіднього будинку і в кількох знайомих теж така швидкість. Порівняйте з моєю швидкістю на скріну, в "щасливі хвилини" це значення досягає 800 Кбайт/с. Так що чекаю Датагруп з священником, щоб освятив обладнання, раз там пороблено і вони не в змозі нічого зробити, а то прийдеться йти на Датагруп проводити там обряд екзорцизму з працівниками.
Zheny@ Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 11:28 #114 Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 11:28 Нізя священника, все повинно робити на Daemon-ах. А якщо священник їх звідти вижене? Як же воно працюватиме. ..? Як варіант, спробувати потестувати іншу машину в тебе на підключенні. Тобто нотік (ноутбук) чи нет-ік (нетбук) - дзвінок в саппорт (в робочий час, щоб мак-адресу іншої машинки вписати) і тестувати. Думаю, serega, буде радий допомогти (раз він вже був готовий трафік списувати, протестований).
consultant_plus Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 13:51 #115 Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 13:51 Сьогодні після обіду перестали пахати merchant.webmoney.ru і wm.exchanger.ru, це не вперше таке і завжди приблизно в той самий час. І це проблема клієнта. Думаю відключитись від цього [censored] і заодно відключити телефон і підключитись до ОГО! Бо ці знущання набридло терпіти. Якщо не одне, то інше вилазить постійно.Товарищ, может причина в этом?http://www.mobus.com/190920.html
Black Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 14:40 Автор #116 Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 14:40 Стаття надумана. Хто заважає цим типам купити WMU за гривні і поміняти на сьогодні по курсу 7,75 на WMZ? Просто люди далекі від цього, то що поробиш, такі і купляють по 1400 грн за 100 WMZ. Стельмах тут взагалі не при чому.
Адміністратори serega Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 19:17 Адміністратори #117 Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 19:17 Думаю, serega, буде радий допомогти (раз він вже був готовий трафік списувати, протестований). Я? Допомогти? Лише адекваним.
Zheny@ Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 19:35 #118 Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 19:35 Це щоб все розставити на свої місця.
Адміністратори serega Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 19:48 Адміністратори #119 Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 19:48 Це щоб все розставити на свої місця.Я можу лише здогадуватись в чому проблема на соборності 20а, і майже впевнений що знаю, але то моя робота не в тому полягає і забирати її в інших не маю жодного бажання.
Zheny@ Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 20:04 #120 Опубліковано 15 Квітня, 2009 в 20:04 Якщо так, то я цілком підтримую. quod licet iovi non licet bovi
VitalikDG Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 12:02 #121 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 12:02 Це щоб все розставити на свої місця.Я можу лише здогадуватись в чому проблема на соборності 20а, і майже впевнений що знаю, але то моя робота не в тому полягає і забирати її в інших не маю жодного бажання.Нічо...шось рєшим...
Black Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 12:28 Автор #122 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 12:28 Причину знайдено? Коли мені вже будуть вірити в Датагрупі, що якщо я звертаюсь, то дійсно щось не працює...Майже завжди після обіду немає доступу до wm.exchanger.ru і merchant.webmoney.ru саме з Датагрупа. З мобільного МТС заходжу, анонімайзер теж відкриває, в кого Укртелеком теж. А в мене майже щодня після обіду таке.Трассировка маршрута к wm.exchanger.ru [212.118.48.219]с максимальным числом прыжков 30:1 1 ms <1 мс <1 мс 10.42.0.1 2 1 ms 1 ms 1 ms vpdn.itt.net.ua [193.238.96.10] 3 1 ms 1 ms 1 ms v2.corecat.itt.net.ua [193.238.96.30] 4 11 ms 11 ms 11 ms ll-fotakom-l.newline.net.ua [80.91.184.253] 5 40 ms 40 ms 40 ms tr1-v454.de-fra.datagroup.ua [80.91.160.206] 6 65 ms 40 ms 40 ms r9-ge-0-0-3-23-Fra-Anct.DE.DataBone.net [217.28.250.41] 7 61 ms 61 ms 61 ms r9-xe-5-1-0-0-Sln-Song.SE.DataBone.net [212.47.201.197] 8 66 ms 66 ms 67 ms r9-xe-5-2-0-1-Tln-Linx.EE.DataBone.net [212.47.201.191] 9 74 ms 74 ms 74 ms r9-xe-1-3-0-1-Spb-Boro.RU.DataBone.net [212.47.201.85] 10 87 ms 87 ms 87 ms r9-xe-5-3-0-1-Mow-M9.RU.DataBone.net [212.47.201.89] 11 87 ms 87 ms 87 ms 89.188.100.37 12 87 ms 87 ms 125 ms 89.188.100.30 13 87 ms 86 ms 88 ms relsoft-gw1.citylan.ru [88.210.48.226] 14 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 15 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 16 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 17 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 18 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 19 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 20 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 21 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 22 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 23 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 24 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 25 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 26 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 27 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 28 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 29 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 30 * * * Превышен интервал ожидания для запроса.Трассировка завершена.
fog Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 12:35 #123 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 12:35 Може у тебе з зором погано, але відрізок за який відповідає Датагруп пакет проходить ще на 5тому хопі
Black Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 12:50 Автор #124 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 12:50 Як я маю відповісти не написавши другий раз за день в цей розділ? Зараз знову буде РО на два дні?Я бачу, що то не в Датагрупа тухне. Але в інших провайдерів все ОК. Звертайтесь до тих до кого ви підключені чи як. Майже щодня таке і приблизно в той самий час. Чи вам відключають цей напрямок чи блокують ваші айпішки, я не знаю. Несправності щодня на каналі не можуть бути в один той самий час. Зупиняэться або на r9-xe-5-3-0-1-Mow-M9.RU.DataBone.net [212.47.201.89] або на relsoft-gw1.citylan.ru [88.210.48.226] Неможливо поміняти Webmoney або здійснити платіж через merchant. Я зі своєї сторони звернувся в сапорт вебмань. Зараз от таке: 1 <1 мс <1 мс <1 мс 10.42.0.1 2 1 ms 1 ms 1 ms vpdn.itt.net.ua [193.238.96.10] 3 1 ms 1 ms 1 ms v2.corecat.itt.net.ua [193.238.96.30] 4 11 ms 11 ms 11 ms ll-fotakom-l.newline.net.ua [80.91.184.253] 5 40 ms 40 ms 40 ms tr1-v454.de-fra.datagroup.ua [80.91.160.206] 6 40 ms 40 ms 40 ms r9-ge-0-0-3-23-Fra-Anct.DE.DataBone.net [217.28.250.41] 7 138 ms 82 ms 213 ms 212.162.25.5 8 48 ms 41 ms 41 ms ae-2-79.edge4.Frankfurt1.Level3.net [4.68.23.76] 9 41 ms 40 ms 41 ms telia-level3.frankfurt1.level3.net [4.68.63.122] 10 41 ms 41 ms 41 ms ffm-bb2-link.telia.net [80.91.251.125] 11 66 ms 79 ms 68 ms s-bb2-link.telia.net [80.91.248.58] 12 89 ms 91 ms 94 ms mow-b2-link.telia.net [80.91.254.52] 13 91 ms 91 ms 91 ms mow-m9-i2-link.telia.net [80.91.254.70] 14 91 ms 91 ms 91 ms caravan-internet-103718-mow-b2.c.telia.net [213.248.66.22] 15 91 ms 91 ms 91 ms 62.213.127.9 16 92 ms 92 ms 91 ms relsoft-gw.caravan.ru [212.24.37.134] 17 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 18 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 19 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 20 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 21 * * * Превышен интервал ожидания для запроса. 22 * * * Превышен интервал ожидания для запроса.І що робити блін?Вже запрацювало!
D@ve Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 14:39 #125 Опубліковано 16 Квітня, 2009 в 14:39 Ги, а що ти хочеш щоб тобі ДГ зробив?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.