Перейти до змісту

Підвищення акцизу


Alto®WoLF

Рекомендовані повідомлення

Верховна Рада оприлюднила закон про підвищення акцизів на автомобілі та кузова і транспортного збору

Верховна Рада України оприлюднила на своєму веб-сайті закон "Про внесення змін у деякі закони України з питань оподатковування", яким, зокрема, підвищений акцизний збір на автомобілі в 1,5-10 разів залежно від об'єму двигуна, а також уводяться нові ставки податку із власників легкових автомобілів.

Відповідно до оприлюдненого закону, ставки акцизного збору на автомобілі з об'ємом циліндра двигуна до 1 л підвищуються в 2,5 рази до EUR0,05 за 1 куб. см, тоді як із двигуном від 1 л до 1,5 л - в 1,5 рази, до EUR0,03 за 1 куб. см, з об'ємом двигуна від 1,5 л до 2,2 л - у чотири рази, до EUR0,12 за 1 куб. см.

Разом з тим, на автомобілі з об'ємом двигуна від 2,2 до 3 л акцизи підвищені у два рази - до EUR0,12 за 1 куб. см (раніше уряд пропонував 10-кратне підвищення), а на автомобілі із двигуном більше 3 л - в 10 разів до EUR1 за 1 куб. см.

На автомобілі з дизельним або напівдизельним двигуном ставки акцизу підвищені: до 1,5 л - в 2,5 рази, до EUR0,05 за 1 куб. см, від 1,5 до 2,5 л - у п'ять разів, до EUR0,15 за 1 куб. см, більше 2,5 л - в 10 разів, до EUR1 за 1 куб. см.

Ставки акцизного збору на кузови для промислового складання автомобілів підвищені з 200 грн за 1 шт. до 1 тис. грн.

Законом також прийняті нові ставки податку із власників транспортних засобів.

При цьому, як повідомлялося, змінена розбивка по об'ємах двигунів від 1801 до 3001 і більше куб. см. Зокрема, у чинній редакції закону ставки встановлювалися на автомобілі з об'ємом циліндра двигуна від 1,8 л до 2,5 л у розмірі 10 грн із 100 куб. см на нові автомобілі, 12 грн за 100 куб. см на експлуатовані до 8 років, і 500 грн із 1000 куб.см на авто старші 8 років. На автомобілі із двигунами від 2,5 л до 3,5 л ставки збору становили відповідно 25 грн, 30 грн і 750 грн, більше 3,5 л - 40 грн, 45 грн та 1 тис. грн за 100 куб. см.

Прийнятим же законом транспортний збір на автомобілі із двигуном від 1, 8 л до 2,2 л залишається незмінним (як нові, так і старі), а з 2,2 л до 3 л становить 75 грн за 100 куб. см для нових та 90 грн для експлуатованих до 8 років, і залишається незмінним для авто старших 8 років - 750 грн за 100 куб.см. На автомобілі з двигуном від 3 л ставки відповідно встановлені в розмірі 120 грн, 135 грн та 1 тис. грн за 100 куб.см.

При перереєстрації та технічному огляді ставка транспортного збору на легкові автомобілі із двигуном до 1 тис. куб см залишається незмінною - 3 грн за 100 куб. см, із двигуном більше 1 л до 1,5 л - збільшується з 4 до 5 грн за 100 куб. см, від 1,5 л до 1,8 л - з 5 грн до 7 грн за 100 куб. см.

Незмінною залишається ставка транспортного збору із власників автомобілів з об'ємом циліндра двигуна від 1,8 до 2,2 л - 10 грн за 100 куб. см, а на автомобілі із двигунами від 2,2 л до 3 л і більше 3 вони збільшені відповідно до 75 грн та 120 грн із 100 куб. см.

Як повідомлялося, у закон не внесені зміни відносно збільшення транспортного збору для власників автобусів.

Як повідомлялося, 25 грудня Верховна Рада внесла зміни в цілу низку законів з питань акцизних зборів, збільшивши їх для тютюнових виробів, алкоголю, нафтопродуктів і транспортних засобів.

P.S. При оплате транспортного сбора я был немного шокирован объявленной мне ценой, за год 3.800 гр., за 2-ва 7.680!!!! при литраже двигателя 3.2

Жить становится веселее. При очередном проходе тех., осмотра приготовьтесь к сюрпризу. Уверен что многие и духом не слышали о новом законе.

Страна чудес.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 71
  • Створено
  • Остання відповідь

То шо ж це тоді получається: якщо у мене дизель 1.9 то я буду платити ~2800 грн!? Я правильно зрозумів?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сьогодні мені одна людина про це говорила, каже що післявчора платив дорожній податок 25 грн за 100 кубіків, а вчора вже 75грн/100кубіків. Плюс не забуваємо про штрафи. Ось і покатались.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я просто в шоці від такої "приємної" новини......

Хоч бери і на самокат пересідай...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

цього року кажись пронесло 2151куб.смCDI чекаю підвищення на наступний:0141:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це називається — приїхали, мля :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

imho, совершенно правильное решение насчет транспортных сборов. потенциальных владельцев это подтолкнет к покупке практичной машины, а если кто уже купил себе городской грузовик наплевав на окружающих, то пусть и платит соответственно. а вот с повышением акциза на микро- и малолитражки они, конечно, погорячились.. тем более, акциз установлен в евро :dont:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блин, хотел себе ставить 2л двиг, но теперь сильно задумался. Слишком много гемора по легализации и теперь и сбор подняли :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блин, хотел себе ставить 2л двиг, но теперь сильно задумался. Слишком много гемора по легализации и теперь и сбор подняли :(

ну так в техпаспорте же нету номера двигла, перекинь и делов то, кто будет знать родной он или нет :)

у меня например в документации мотор 1980 кубов , а на шильдике и по продажным бумагам 2,0 :( из за каких то идиотов попадаю на бабло. Ну например до 2х литров цивилка в 2 раза дешевле :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

новых владельцев это подтолкнет к поку....

извините, кого?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Скільки коштуватиме автомобіль у 2009-му році, або Новорічний “подарунок” автолюбителям"

Цитата звідти ж: "У ВААІД повідомили, що від імені учасників готуються звернення до Президента й інших державних інстанцій, із закликами заветувати цей Закон."

Так що, значить не заветували цей закон?! :( Хто точну інфу знає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Alto®WoLF, юзаєм пошук? <_<

ТИЦЬ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну так в техпаспорте же нету номера двигла, перекинь и делов то, кто будет знать родной он или нет :)

у меня например в документации мотор 1980 кубов , а на шильдике и по продажным бумагам 2,0 :( из за каких то идиотов попадаю на бабло. Ну например до 2х литров цивилка в 2 раза дешевле :(

1. Если обнаружат(а могут нехделать), будет хуже.

2. у меня в техпаспорте написано 1299см3

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В продовження теми...

Акциз-2009: нормативное обеспечение

Ажиотажная активность нормотворцев конца 2008 года способна реанимировать даже самого безучастного бухгалтера. Примером тому может послужить и недавнее принятие Закона N 797-VI от 25.12.2008 г., подвергнувшего существенным корректировкам ряд нормативных документов.

В числе "пострадавших" оказались:

........

тут покоцано

........

Закон Украины "О налоге с владельцев транспортных средств и других самоходных машин и механизмов" (N 75/97-ВР от 18.02.97 г.) - существенно увеличены ставки налога на легковые автомобили в зависимости от объема двигателя.

Взято з: "Еженедельная электронная газета от Компании «Динай»"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Скільки коштуватиме автомобіль у 2009-му році, або Новорічний “подарунок” автолюбителям"

Цитата звідти ж: "У ВААІД повідомили, що від імені учасників готуються звернення до Президента й інших державних інстанцій, із закликами заветувати цей Закон."

Так що, значить не заветували цей закон?! :( Хто точну інфу знає?

Придавили народ народні вибранці по повній програмі. Будемо мати надію що безглузде підняття цін відмінять. Я згоден платити половину від того що мені нарахували. При сьогоднішніх заробітках прийдеться машину ставити в гараж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоч маю авто з движком 2,5 - але погоджуюся з ініціативою законодавців. От тільки що буде з тачкою, коли їй 8 років мине... По 750 грн. за 100 куб - це понад 18 тис. грн. Це вже трохи лишнє. Але за 8 років багато чого зміниться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В принципі з новими податками можна було б і погодитись, якби гроші ішли на ремонт автошляхів і розбудову інфраструктури. Але, вибачте, якого милого я маю платити скажені бабки за свій ВАЗ 93 року тільки тому що не хватає бабла на Євро 2012....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоч маю авто з движком 2,5 - але погоджуюся з ініціативою законодавців. От тільки що буде з тачкою, коли їй 8 років мине... По 750 грн. за 100 куб - це понад 18 тис. грн. Це вже трохи лишнє. Але за 8 років багато чого зміниться.

Не плутай першу реєстрацію з транспортним податком... за черговий техогляд прийдеться вивалити 75(тариф за 100кубиків)*25(2500кубиків)*2роки=3750 грн.

у меня например в документации мотор 1980 кубов , а на шильдике и по продажным бумагам 2,0 :( из за каких то идиотов попадаю на бабло. Ну например до 2х литров цивилка в 2 раза дешевле :(

Не попадаєш... від 1,6 до 2,2 ставка 10 грн

То шо ж це тоді получається: якщо у мене дизель 1.9 то я буду платити ~2800 грн!? Я правильно зрозумів?

10*19*2=380

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоч маю авто з движком 2,5 - але погоджуюся з ініціативою законодавців. От тільки що буде з тачкою, коли їй 8 років мине... По 750 грн. за 100 куб - це понад 18 тис. грн. Це вже трохи лишнє. Але за 8 років багато чого зміниться.

Не плутай першу реєстрацію з транспортним податком... за черговий техогляд прийдеться вивалити 75(тариф за 100кубиків)*25(2500кубиків)*2роки=3750 грн.

Блін... точно... це ж акцизний збір при ввезенні, а не транспортний податок :) Ну, я розслабився...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

люди ну чому от ми це все повинні терпіти і пересідати там на малорітражки і т.д. непростіше "попросити"(читай заставити) "народних обранців" змінити тупорилий новий закон :mdr: .....хай зарплату свою зменшать до олімпіади, задекларують свої доходи, заплатять податок на надприбуткі свої.........

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Много кто поддерживает закон. Согласен что сколько людей столько и мнений. Но не все смогут вот так запросто выложить 8000 гривен потому что на его 15-ти летнем коне стоит 3-х литровый двигатель. Средний класс населения при сегодняшнем доходе не в состоянии платить такой высокий налог. Если он уже вообще существует. По-моему общество разделилось на два класса... супер пупер БОГАТЫЕ и вторая сторона медали - нищие, с которых забирают последнюю рубашку. Это лично моё мнение. Средний класс уже почти вымер... :glare:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

почитав!

б...ь, я просто вмираю з сміху!

а це фраза дня

а ви думаєте чого вся європа на мікролітражках їздить?

аффтар жги ешшо!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

краще приєднуйтесь СЮДИ, якщо хто буде в Києві!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

почитав!

б...ь, я просто вмираю з сміху!

а це фраза дня

а ви думаєте чого вся європа на мікролітражках їздить?

аффтар жги ешшо!

Ну, я надіюся, що ти вже вмер зо сміху. Якщо ж ні - то скажи, що тебе так розсмішило? Поясни мені, чому 0,7 л Smart - машина багатьох європейців? Чому там реально на вулицях так часто не побачиш Паджеро, Лексусів, і Крузерів? Чому КІА випустила свою модель CEED - орієнтовану на Європу з огляду на економічність? Чому в Лондоні в'їзд в центр міста дозволений лише пасажирському транспорту, транспорту до 1 л і транспорту на альтернативних видах палива? Чому мер Москви взяв зобов'язання забезпечити халявну заправку на 24000 рублів новокуплених малолітражок, та надати їм 50% скидки на парковку?

Хоч я і їжджу на 2,5 літровому досить великому автомобілі, маю під дупою достатню кількість конячок, але все-таки хочу мати ще й Смарта, або, на крайняк, пижика 107-го. Тому, що усвідомлюю економічність цієї машинки в місті - 5-5,5 л по місту на автоматі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чому ........................

Чому ........................

Чому ........................

Чому ........................

а чому кильки в бочку взалит больше чем хамсы? ;)

+ современные забугорные тачанки даже 5летней давности по нормам CO гораздо чище гавнидла от нашего автопрома, которое таким образом пытаются дополнительно стимулировать.

Это намеренное выдавливание бабла из тех слоев населения, которое хоть как-то выбилось из черты бедности, "раскулачивание по новоукраїнськи"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...