Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

А прочитати у важно релігія не дозволяє? там же в моєму пості пише:

Активація тарифного плану «ОГО!Поліпшення»

1. Тарифні плани не доступні абонентам для вибору на персональній сторінці на сайті my.ukrtelecom.ua

2. Активація тарифних планів програми лояльності «ОГО!Поліпшення» можлива тільки через АРМ УС фахівцями відділень «Телекомсервіс» та операторами контакт-центру (група telesales ).

Зміна тарифного плану у відділеннях «Телекомсервіс» відбувається лише за письмовою заявою абонента.

3. Переведення абонента на тарифний план «ОГО!Поліпшення» з діючих тарифних планів, які не передбачені умовами програми лояльності (варіанти, що не наведено в таблиці) – заборонено.

:0141:тепер краще видно?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Де тут підступ?

Ніде напвено, правда щоб відбулось "Поліпшення" потрібно чекати поки укртелеком зробить шось з лініями(а здається шо без знайомих в укртелекомі, або щоденних дзвінків це буде відбуватись дууже довго).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де тут підступ?

Підступу немає. Якщо маєш бажання скористатися тп поліпшений, то береш паспорт на кого зареєстрований №тел і йдеш на Перемоги 2 в абон. відділ і пишеш заяву, перехід на тарифні плани "поліпшений" тільки по письмовій заяві абонента. Перейти можна тільки з меншого ТП на більний, наприкл. з Легкого на Стандарт-поліпшений і якщо ти не користуєшся якимось ін акційним тарифом, ну і звичайно якщо профіль на порту відповідний

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТП )) Покращення ))

Зачот!

...хватить "стібатись" всі добре знають що УКРТЕЛЕКОМУ жопа ... перейдіть до іншого провайдера... імхо...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хай ціни збавляють і не буде жопа, не можуть забезпечити якість то нехай стануть доступними.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Де тут підступ?

Підступу немає. Якщо маєш бажання скористатися тп поліпшений, то береш паспорт на кого зареєстрований №тел і йдеш на Перемоги 2 в абон. відділ і пишеш заяву, перехід на тарифні плани "поліпшений" тільки по письмовій заяві абонента. Перейти можна тільки з меншого ТП на більний, наприкл. з Легкого на Стандарт-поліпшений і якщо ти не користуєшся якимось ін акційним тарифом, ну і звичайно якщо профіль на порту відповідний

я до цього рази три звертався в УТК з проханням підвищити тариф, на що мене посилали нафік і казали що моя лінія більше не витягне… я не вірю тому, що вони пропонують. у них нема вільних портів і свобідних каналів. иої знайомі роками в черзі стояли щоб підключитись до інету. і поки не знайшли знакомих в телекомі, то діло не двигалось. ширини каналу теж не вистачає — приходить вечір, і жопа, швидкість в деяких районах падає до нуля. одним з яскравих прикладів пару років тому був ОГО мобільний.

ТП )) Покращення ))

Зачот!

...хватить "стібатись" всі добре знають що УКРТЕЛЕКОМУ жопа ... перейдіть до іншого провайдера... імхо...

не жопа. не перейду. немає в мене інших на районі, бо живу в жопі приватному секторі.

Хай ціни збавляють і не буде жопа, не можуть забезпечити якість то нехай стануть доступними.

якість тут принципово не можлива. ну теоретично може бути, але у відсотків так 30. АДСЛ технологія, це як запорожець — їздити можна, але комфорту ніякого. навіть якшо його підкрутити до ідеального стану, після першого дощу в салон потіче вода…

Ціни не стануть доступними. Впевнений що АДСЛ обладнання дорожче в ціні та експлуатації ніж звичайні мережеві свічі.

блін, дивіться на речі тверезо! укртелекому потрібно вести нормальну політику і менеджмент. а дірєктарам частіше заходити до звичайних монтерів, аби ті в реалі показували своє хазяйство. а то понаписують заоблачні тарифи, уволять робітників, а народ страдає, обладнання захлєбається.

де обіцяна рік чи два тому виділена лінія для абонентів? уже давно могли б кінути декілька магістральних каналів і підключати абонентів в обласних центрах витою парою за відповідним тарифом. тоді б абоненти не спригували на лєво, а кієнтська база збільшувалася. вільні порти АДСЛ давались би людям в черзі, так само і тарифні плани не зажимали б.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Компанія Ахметова купує Укртелеком

Група СКМ придбала в групи EPIC 100% акцій компанії UA Тelecominvest Limited (Кіпр), що володіє 100% ТОВ ЕСУ (Україна), якій, у свою чергу, належить 92,79% акцій ПАТ Укртелеком - найбільшого українського гравця фіксованого зв'язку, а також оператора мобільної мережі 3G.

"Група СКМ стане власником компанії UA Telecominvest Limited і, відповідно, отримає контроль над 92,79% акцій ПАТ Укртелеком, після отримання всіх необхідних дозволів, у тому числі від антимонопольних органів", - вказують компанії у своєму спільному повідомленні.

Раніше повідомлялося, що в 2012-му чистий прибуток Укртелекому за міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ) склав 366,2 млн грн.

Кор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Народ подскажите что за фигня падет рррое соединение каждый час...Укртелеком

Лог D-link 2600U

post-90-0-35753600-1373380977_thumb.jpg

post-90-0-35753600-1373380977_thumb.jpg

Змінено користувачем chukatabra
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота?

Змінено користувачем Artis
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота?

Номер є ,але він тільки для технічної підтримки бізнес - абонентів.Там є ще й така категорія.

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота?

за номером 0-800-506-800 є пункт - "З"єднати з оператором"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота?

за номером 0-800-506-800 є пункт - "З"єднати з оператором"

Але той оператор в Києві в call -центрі .

  • -1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота?
Номер є ,але він тільки для технічної підтримки бізнес - абонентів.Там є ще й така категорія.
Велике підприємство з філіями по області рахується бізнес-абонентом? Якщо знаєте, чи можна номер в особисте повідомлення?
Є якийсь номер технічної підтримки Луцький, щоб можна було поговорити з людиною, а не слухати робота?
за номером 0-800-506-800 є пункт - "З"єднати з оператором"

Слухав три рази меню, так і не найшов з’єднання з оператором.

Змінено користувачем Artis
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але той оператор в Києві в call -центрі .

і що, що в Києві? Від спілкування з ним більше толку, ніж від спілкування тут на місці, повір мені ;)

Слухав три рази меню, так і не найшов з’єднання з оператором.

значить погано слухав. Чи просто не доганяв, що тобі потрібно. Там спочатку, здається, потрібно обрати тематику звернення (проблеми з інтернетом, там, чи щось інше) а вже там буде обрати оператора.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

значить погано слухав. Чи просто не доганяв, що тобі потрібно.

Мені потрібна інформація щодо пулу динамічних ІР адрес, що видаються на філії та інформація щодо можливості підключення такої послуги, як "статична адреса". Їхати в місцевий УкрТелеКом нема ні часу ні бажання. В пунктах меню нічого подібного для вирішення моїх питань я не знайшов.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тільки що спеціально спробував.

І з пункту 2 (Налаштування послуг, проблеми з послугами), і з пункту 5 ("інформація про послуги", а там далі здається 1 1 0) можна вийти на оператора. Не робіть з єрунди проблему.

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

теж тільки що попробував додзвонитися - 0-800-506-800. Коли почали перераховувати їхні послуги, одразу натиснув 0, послухавши декілька новинок, натиснув "2" (проблема у коритуванні послугами), перевело у чергу до оператора (чекав 1 хв.) і все.

П.С. До речі, з МТС на номери 0-800.... на теперішній час телефонувати безкоштовно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... Коли почали перераховувати їхні послуги, одразу натиснув 0, послухавши декілька новинок, ...
воно його (нуля) просто ігнорувало. Тобто сприйняло 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

прошу підказки в знаючих людей, маю проблему з нетом, плачу в укртелеком 140 грн в місяць (ого ультра+стац.тел), якістю вже просто доведений до відчаю, живу на Огієнка, над будинком натягнений оптичний кабель від київстару, але КС компанія порахувала, що наш 8ми квартирний будинок мабуть не рентабельний в плані надання послуги дом. інет, тому нету від КС нема, чи можливо якось підключитись від сусіднього будинку, відстань приблизно до 100м може й менше, розкажіть яким чином підключають абонентів КС у будинках, на даху є якийсь ящик? від якого тянуть вітупару чи якось по іншому?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...