Перейти до змісту

Укртелеком


Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 2,9 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

то чи можливий варіант підключення від сусіднього будинку якщо кабель натягнути, хтось з таким стикався?

Опубліковано

"Украинская биржа" приостановила торги акциями Укртелекома из-за обвала цен

12 августа 2013 | 17:30

Фондовая площадка "Украинская биржа" в 15:27 заморозила на час торги бумагами "Укртелекома" (тиккер UTLM) из-за ситуации ценовой нестабильности, передает на веб-сайте фондового учреждения.

Согласно информации местного ресурса, торги бумагами восстановятся в 16:26. За время приостановки торгов возможно снятие заявок, заключение соглашений на основе адресных заявок и РЕПО, а также пересылка их на расчеты.

По информации УБ, курс акций "Укртелекома" к 15:19 понедельника рухнул на 21,93% - до 0,11 гривен за штуку.

В то же время, торговый оборот с акциями составил 36,2 тысячи гривен.

Напомним, что "Укртелеком" почти в пять раз сократил чистую прибыль на фоне полумиллиардных убытков своего владельца.

Подробности

По материалам: Интерфакс-Украина

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

цілий день немає інтернета, надоїв він вже, але що робити якщо нічого іншого немає.

ти ніпавєріш, скільки можна зробити всього, коли зникає інтернет.

Опубліковано

Наприклад штурмувати гарячу лінію(0-800-506-800).

роблю все що можна))

штурмував 2 рази, але таке враження що там сидять одні ******** , я кажу що у мене немає підключення навіть з їхніми сайтами, а вони мене переводять до особи яка займаєтся юридичними справами.

можливо,я щось не розумію навіщо мені та дівка яка.займаєтся юридичними справами притому що, у мене проблема явно тех. параметру.

п.с завтра піду штурмити наш укртелеком^^

Опубліковано

п.с завтра піду штурмити наш укртелеком^^

лишня трата часу і нервів. краще і ефективніше на 0-800-506-800. тільки через колл-центр приймаються офіційні заявки.

Опубліковано

п.с завтра піду штурмити наш укртелеком^^

лишня трата часу і нервів. краще і ефективніше на 0-800-506-800. тільки через колл-центр приймаються офіційні заявки.

так пробував, посилають по розумному..

Опубліковано

чомусь інших не посилають, можливо ви не можете пояснити, що ви хочете. опишіть но свою проблему. можете в приват.

Опубліковано

да раніше я теж звонив все нормально було.

да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' ,

інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.

а проблема в тому що я навіть на початкову сторінку зайти не можу, навіть на їхні безкоштовні сайти, пише 'страница не найдена'

ось і все. на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится.

ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)

да раніше я теж звонив все нормально було.

да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' ,

інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.

а проблема в тому що я навіть на початкову сторінку зайти не можу, навіть на їхні безкоштовні сайти, пише 'страница не найдена'

ось і все. на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится.

ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)

да раніше я теж звонив все нормально було.

да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' ,

інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.

а проблема в тому що я навіть на початкову сторінку зайти не можу, навіть на їхні безкоштовні сайти, пише 'страница не найдена'

ось і все. на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится.

ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)

Опубліковано

давненько я такого брєду не читав.... не дивно, що колл-центр вас не зрозумів...

да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' ,

інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.

яка вишка? де вона взялася? можливо ви підключаєтесь через wi-fi точку укртелекому?

на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится.

о це вже ближче до правди. ще залишилось вказати яка модель вашого модема?

"dsl" світиться постійно чи періодично моргає?

ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)

Ваш (місцевий, Луцький) Укртелеком не зобов"язаний надавати технічну підтримку за телефоном, згідно організаційної структури це функції сервісного кол-центру (0-800-506-800).

То все ж таки, як ви підключаєтесь до інтернету? через публічний хот-спот Укртелекому чи через власний ADSL-модем?

Опубліковано

не новий, ще військові запаси) але в гарному стані. те що там мідні і сталеві жили - не впливатиме на адсл?

зараз на цій ділянці висить вита пара 2х0,5мм, є декілька скруток, є сенс міняти на п-274?

Опубліковано

сталева жила там для міцності в якості троса. в місцях підключення використовуйте тільки мідні жили, сталеві обкусіть кусачками.

перевірте скрутки, якщо неокислені та добре скручені, то проблем саме з цим куском лінії не повинно бути.

думаю, немає.

  • +1 1
Опубліковано

давненько я такого брєду не читав.... не дивно, що колл-центр вас не зрозумів...

да що описувати, немає підключення до інтернету,пише 'неідефікована мережа, без доступу без інтернету' ,

інтернет ого- віфі, захожу через віфі вишку укртелекома, щоб зайти в інтернет мені потрібно ввести в початковому вікні свій логін та пароль.

яка вишка? де вона взялася? можливо ви підключаєтесь через wi-fi точку укртелекому?

на модемі світится тільки wlan ta dsl, інтернет не світится.

о це вже ближче до правди. ще залишилось вказати яка модель вашого модема?

"dsl" світиться постійно чи періодично моргає?

ось таки пироги, телефоную до нашого укртелекому ніхто трубки не бере.є, ну цього стоїло очікувати)

Ваш (місцевий, Луцький) Укртелеком не зобов"язаний надавати технічну підтримку за телефоном, згідно організаційної структури це функції сервісного кол-центру (0-800-506-800).

То все ж таки, як ви підключаєтесь до інтернету? через публічний хот-спот Укртелекому чи через власний ADSL-модем?

так саме через цей віфі хот- спот.цей спот поставили дуже давно) з того часу до нього ніхто не приходив))

здаєтся .ZyXEL P600 ,дсл в більшості світится ніж блимає, дуже рідко може блимнути.

Опубліковано

можливо вся проблема в налаштуванні модема? скиньте до заводських Reset'ом та переналаштуйте.

можливо, мене питали логін до модема, але я його незнаю

а можна конкретніше?

Опубліковано

при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.

Опубліковано

при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.

цей логін і пароль має сис. адміністратор який встановлював цей хот- стоп.

я маю тільки свій логін та пароль до входу в інтернет.

при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.

цей логін і пароль має сис. адміністратор який встановлював цей хот- спот.

я маю тільки свій логін та пароль до входу в інтернет.

Опубліковано (змінено)

при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.

при PPP over Ethernet (PPPoE) треба було водити логінь і пароль, але останній раз коли налаштовували на роботі інтернет, сказали що тепер можна без логіну по MAC Encapsulation Routing (MER), правда вони дзвонили, щоб активувати підключення по MAC/ Не знаю, чи у всіх так можна, у нас бізнес лінія здається.

Змінено користувачем charlie
Опубліковано

так саме через цей віфі хот- спот.цей спот поставили дуже давно) з того часу до нього ніхто не приходив))

здаєтся .ZyXEL P600 ,дсл в більшості світится ніж блимає, дуже рідко може блимнути.

о, тепер трохи ясніше. де знаходиться цей хот-спот?

ви є в цьому переліку?

при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.

не радьте того, чого не знаєте достаменно. і не вводьте людей в оману.

то трохи інша історія. там трохи інший логін і пароль. і інша технологія налаштування.

Укртелеком давно перейшов на dhcp. Фтопку логін-пароль, vpi/vci 1/40 і все буде люкс.

не всі ще перейшли. не всі модеми то нормально підтримують.

Опубліковано

так саме через цей віфі хот- спот.цей спот поставили дуже давно) з того часу до нього ніхто не приходив))

здаєтся .ZyXEL P600 ,дсл в більшості світится ніж блимає, дуже рідко може блимнути.

о, тепер трохи ясніше. де знаходиться цей хот-спот?

ви є в цьому переліку?

при підключенні до ОГО Вам давали логін та пароль, який треба ввечти при налаштуванні модема. Відповідно, якщо Ви його не знаєте, то і підключення не буде.

не радьте того, чого не знаєте достаменно. і не вводьте людей в оману.

то трохи інша історія. там трохи інший логін і пароль. і інша технологія налаштування.

Укртелеком давно перейшов на dhcp. Фтопку логін-пароль, vpi/vci 1/40 і все буде люкс.

не всі ще перейшли. не всі модеми то нормально підтримують.

є)) на перемоги 32)

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...