Перейти до змісту

Нарушения ДАИшников


Egoist

Рекомендовані повідомлення

Висновки?
А де то взяти перелік доріг з вулицями, по яких вони проходять? В неті, крім цієї постанови, нічого толкового не знайшов.

Певно тре буде листа в ДАІ написати з проханням надати інформацію про дороги держ. значення, що проходять через Луцьк...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 591
  • Створено
  • Остання відповідь

А де то взяти перелік доріг з вулицями, по яких вони проходять? В неті, крім цієї постанови, нічого толкового не знайшов.

Певно тре буде листа в ДАІ написати з проханням надати інформацію про дороги держ. значення, що проходять через Луцьк...

Висновки зробив правильні :)

Не документ, але Гуглмапс показує номера доріг, від початку і до кінця. Тепер в протоколах, які складають дайці, вимагайте вказувати або самі вказуйте не тільки точне місцезнаходження (адресу) патруля, а й номер дороги, на якій це все відбувається. Так радять юристи.

Через Луцьк проходить 4 траси Н-17, Н-22, Р-14, М-19. Якщо по Гуглю складемо список вулиць, через які проходять ці траси, то на цих вулицях можна буде заставляти дайців стояти з увімкненими "люстрами", а це - "покращення життя вже сьогодні" © :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я відправляв їм інф. запит на рахунок місць концентрації ДТП а відповіді так і неотримав.

Розпорядник ДАІ УМВС України у Волинській області

Інформації:

Запитувач:

Запит на інформацію

Згідно ст. 9 ЗУ “Про інформацію”, всі громадяни України, юридичні особи і державні органи мають право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних їм для реалізації ними своїх прав, свобод і законних інтересів, здійснення завдань і функцій.

Кожному громадянину забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законами України.

Згідно п.9.6. “Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС”, затвердженої наказом №111 МВС України , “Розташування наряду (службового автомобіля) ДПС для здійснення профілактичних заходів у схемі маршуту патрулювання визначається виключно в місцях концентрації ДТП з урахуванням часу доби, інтенсивності руху та виду правопорушення, з причини яких стаються ДТП.”

Прошу, відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації ” надати відповіді на наступні питання:

1. Які ділянки доріг у м. Луцьк являються місцями концентрації ДТП?

2. В який час доби які правопорушення призводять до ДТП у цих місцях.

Запитувану інформацію прошу надати у визначений законом строк

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

sasha1991, а Ви по конкретному місцю краще спитайте статистику ДТП - так дієвіше: свого часу давав запит по ДТП в районі пішоходного переходу перед шляхопроводом Перемоги-Соборності і відповідь викладав на борду, здається в "Дорожню обстановку" чи в "Сьогоднішню чергову ДТП"...

Не документ, але Гуглмапс показує номера доріг, від початку і до кінця
Сам знаєш - гуглмапс не аргумент. Тре "писульку", чим і займусь в найближчі дні.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не документ, але Гуглмапс показує номера доріг, від початку і до кінця
Сам знаєш - гуглмапс не аргумент. Тре "писульку", чим і займусь в найближчі дні.

Про писульку повністю згоден, але ж у нас дайці як Чапаєв - "академиев не кончали", якщо вмієш бути достатньо переконливим, то можеш і усно загрузити.

Погуглив Погуглмапсив:

Н-17 (Львів - Радехів - Луцьк)

Львівська

Н-22 (Устилуг - Луцьк - Рівне)

Володимирська

Глінки

Ковельська

Набережна

Шевченка

Волі

Рівненська

М-19 (Доманове (на Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на Бухарест)) (Під'їзд до м. Луцьк)

Ковельська

Дубнівська

Об’їзна Рівненська – Дубнівська

Р-14 (Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ)

Ківецівська

Набережна

Головне розуміти, що не всі вулиці повністю являються частиною дороги державного значення. Зате деякі є частиною двох доріг державного значення (Ковельська, Набережна).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я лично уже 2 года без штрафов.
І 2 роки не порушуєте, так? І спиняли завжди "по-бєспрєдєлу"?

Чтобы вообще без нарушений нельзя сказать. Но мелкие бывают, я думаю как и у всех водителей. Но за такие мелкие нарушение надо просто припугнуть и их не будет. А по поводу останавливали раньше как попало ни за что. Поэтому и подчитал наши законы, которых кстати гаишники не знают. Теперь без штрафов, а сейчас почти не останавливают после сокращения... Только по делу. Но сами виноваты заставили выучить законы. Хотя я не лихачу...Да и вам не советую.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Голова МВС: буду жорстко карати за хамство з громадянами

Міністр внутрішніх справ Віталій Захарченко обіцяє жорстко карати своїх підлеглих за хамство й доручив створити єдине вікно реєстрації звернень громадян.

Про це він заявив у вівторок на засіданні розширеної колегії МВС, повідомляє "ЛІГАБізнесІнформ".

"Я вважаю своєчасним задекларувати принцип діяльності органів внутрішніх справ: людина вища за все. І ми як державний інститут повинні чимало зробити для її належного обслуговування – ставлю перед вами саме таку вимогу", - заявив міністр.

"Буду жорстко карати за прояв неповаги, непрофесіоналізм і хамство, недотримання професійної етики", - сказав Захарченко.

Він наголосив, що співробітники міліції не повинні намагатися позбутися людей, які звертаються до них із заявами.

За словами міністра, співробітники міліції мають забезпечити стовідсоткову реєстрацію заяв громадян.

"Моє термінове завдання заступникам міністра, головному штабу: вивчити питання введення єдиного вікна для приймання заяв і повідомлень громадян", - доручив Захарченко.

"Людина не повинна шукати в райвідділку чиновника, потрібно змінити ставлення до потерпілого. Він повинен залишати орган внутрішніх справ із упевненістю, що його проблеми будуть вирішені", - підкреслив він.

"На будь-яке звернення громадянина має слідувати відповідне реагування з належним ефектом: або не допустити правопорушення, або припинити його. У випадку його здійснення – забезпечити розкриття", - додав міністр.

Звертаючись до громадян через ЗМІ, Захарченко також закликав їх повідомляти йому через особистий блог на сайті МВС про всі факти негативного ставлення співробітників міліції до громадян.

"Усі факти протиправної поведінки будуть перевірені і вжиті відповідні заходи. Обіцяю реагувати на всі звернення без винятку", - цитує його УНІАН.

УП

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сподобався комент до відео:

Ах, какая красота, пересмотрел уже раз 30, не перестаю наслаждаться!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только что с семьей вернулись из Австрии, где были засыпаны снегом. Удалось нормально покататься на лыжах только последние дней пять, когда снегопад закончился, но речь не об этом.

Случилось со мной невероятное приключение: на шоссе, что идет по Австрии от Инсбрука в сторону Швейцарии, меня остановил за превышение скорости австрийский гаишник.

Невероятность заключается в том, что я уже лет 15 катаюсь по Европе за рулем, однажды проехал от Хельсинки до Лиссабона, но ни разу ни одного гаишника на дороге не встречал.

Особую пикантность событию придает то, что мы возвращались из Инсбрука, где я выпил кружку пива, а права взять забыл – пока шел снегопад, ездить было некуда, и я их выложил из кармана куртки.

Итак, диалог с австрийским гаишником – заметьте, немецкого я не знаю, говорим по-английски.

- Здравствуйте, Вы превысили скорость, вот на радаре 117 км/ч. Здесь разрешенная скорость 80 км/час, с вас 150 евро.

- Почему 80??? Здесь по трассе везде 100!!!

- Вы выехали из тоннеля, а в нем знак 80 висит.

- Да не может быть! Не видел я никакого знака!!

И тут гаишник произносит нечто невероятное для российского собрата:

- Точно не видели? Ну ладно, тогда раз не видели, превышение на 17 км/ч. С вас 35 евро. Пожалуйста, Ваши права.

Я лезу в карман и понимаю, что прав нет. Более того, в кошельке нет наличных, только мелочь.

- Извините, права я забыл. И денег у меня нет, только кредитка.

- Ничего страшного. У Вас в машине должен быть договор с Герцем (фирма, где я арендовал машину), там должны быть ваши данные. Пройдемте в мою машину, там заплатите с кредитной карты.

Заплатил, поехал дальше.

Вот думаю, что бы со мной сделали в родном Подмосковье, если бы ехал под пивом, без прав, без наличных, не зная русского языка и не заметив знака…

via newsland

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

культурний ДАЇшник ще попався...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@rescapade Памятка водієві: 10 корисних порад (як поводити себе з ДАІ, закони, права, телефони) http://www.ex.ua/vie...ge/509577540393 Pls RT

Прикріпив.

Pamyatka vodievi 10 porad.pdf

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь була темка про Луцьк на ютубі (там не один відеоролик))))

http://www.youtube.com/watch?v=T7wq5rLEuV0

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Єто пічально, сліпий ДАЄць... Прям Базіліо!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пузо зачотне в дайця!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь була темка про Луцьк на ютубі (там не один відеоролик))))

а чем закончилось? кто победил?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь була темка про Луцьк на ютубі (там не один відеоролик))))

А на мою думку даєць повністю адекватний (таких насправді зовсім небагато), а от про водія я б цього не сказав, на жаль.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Тре "писульку", чим і займусь в найближчі дні.

Є якісь новини?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є якісь новини?

Луцьке ДАІ переслало запит на Службу автодоріг, чиновник якої мені подзвонив і розпитував нашо мені така інформація. Моя відповідь його вочевидь задовільнила і він сказав що готує листа. Чекаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є якісь новини?

Луцьке ДАІ переслало запит на Службу автодоріг, чиновник якої мені подзвонив і розпитував нашо мені така інформація. Моя відповідь його вочевидь задовільнила і він сказав що готує листа. Чекаю.

Хм. логічна відповідь на всі його розпитування "ї@е чи просто цікавить? ". Це ж не його справа, виясняти для чого потрібна інформація....А от ненадання цієї інформації тягне за собою певну відповідальність...Чи не так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це ж не його справа, виясняти для чого потрібна інформація....А от ненадання цієї інформації тягне за собою певну відповідальність...Чи не так?

так, але я подумав що простіше йому пояснити що саме мені потрібно, ніж казати "тебе @бе?"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це ж не його справа, виясняти для чого потрібна інформація....А от ненадання цієї інформації тягне за собою певну відповідальність...Чи не так?

так, але я подумав що простіше йому пояснити що саме мені потрібно, ніж казати "тебе @бе?"

Та тут ти правий 100%...Я взагалі кажу)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні на перехресті Сенаторки Левчанської та Глушець, прямо під світлофором машина..а інспектор ще й подорозі ходив. Вибачайте за фото - телефон.

post-7540-0-47928200-1328625348_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отже, прийшла відповідь з Служби автодоріг області про дороги державного значення у Луцьку. Але спочатку цитата з Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС №111:

12.3. Під час несення служби на транспортних засобах застосовуються такі тактичні способи:

12.3.1. Рух у потоці транспортних засобів з увімкненими спеціальними світловими сигнальними пристроями синього кольору (для профілактики та попередження порушень ПДР) ( 1306-2001-п ).

Указаний тактичний спосіб застосовується під час патрулювання на дорогах державного значення, у тому числі на ділянках між стаціонарними постами ДПС.

{Підпункт 12.3.1 пункту 12.3 глави 12 в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }

Порівнявши згаданий раніше nickel-ем наказ 131 з наказом 111, бачимо цікаву штуку: тексти п.9.4 відрізняються!

Наказ 111 каже, що:

9.4. Дислокація маршрутів патрулювання і постів підрозділів ДПС розробляється командиром окремого стройового підрозділу в межах території, що обслуговується, на основі аналізу аварійності за місцями, днями, часом доби скоєння ДТП і з урахуванням інтенсивності руху, з обов'язковим погодженням начальником ОВС, затверджується керівником управління (відділу) Державтоінспекції МВС ГУМВС, УМВС і підлягає перегляду не менше одного разу на квартал. У разі необхідності дислокація переглядається негайно. Маршрут патрулювання визначається командиром (начальником) підрозділу ДАІ: { Пункт 9.4 глави 9 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( <a href="http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0552-11" target="_blank">z0552-11 ) від 08.04.2011 }

на автомобільних дорогах державного значення між стаціонарними постами ДПС; { Пункт 9.4 глави 9 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }

на автомобільних дорогах державного значення без стаціонарних постів ДПС у межах території обслуговування. { Пункт 9.4 глави 9 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }

У межах населених пунктів дозволяється піше патрулювання з використанням технічних засобів та приладів як спосіб несення служби. { Пункт 9.4 глави 9 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 131 ( z0552-11 ) від 08.04.2011 }

{ Пункт 9.4 глави 9 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ N 618 ( z1086-11 ) від 22.08.2011 }

Тоді як в 131-му наказі, яким вносились зміни в наказ 111, говориться що:

8. У главі 9:

доповнити пункт 9.4 абзацами такого змісту:

"Маршрут патрулювання визначається командиром (начальником) підрозділу ДАІ, при цьому несення служби нарядом здійснюється на службовому транспортному засобі Державтоінспекції з увімкненими спеціальними світловими сигнальними пристроями синього кольору для профілактики та попередження порушень ПДР ( 1306-2001-п ):

на автомобільних дорогах державного значення між стаціонарними постами ДПС;

на автомобільних дорогах державного значення без стаціонарних постів ДПС у межах території обслуговування.

У межах населених пунктів дозволяється піше патрулювання з використанням технічних засобів та приладів як спосіб несення служби.";

Виявляється, що я відкрив Америку наказом 618 від 22.08.2011 внесено зміни в наказ 111, а саме:

у пункті 9.4 слова "при цьому несення служби нарядом здійснюється на службовому транспортному засобі Державтоінспекції з увімкненими спеціальними світловими сигнальними пристроями синього кольору для профілактики та попередження порушень ПДР" виключити.

Тобто, ДПС з 22.08.2011 р. не зобов'язані включати люстру при русі по дорогах державного значення.

Сам лист з картинкою проходження доріг держзначення Луцьком викладу в "Дорожній обстановці" трохи пізніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні стояли внаглу на перехресті спуску з Соборності на Карпенка-Карого. В правій смузі перед самим світлофором, ДАЙці сиділи в машині з відчиненими дверима зі сторони водія, а поряд стояв мужик, який щось доводив. Простояв за ними 2 зелених, оскільки на сигнал не реагували.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Десь була темка про Луцьк на ютубі (там не один відеоролик))))

А на мою думку даєць повністю адекватний (таких насправді зовсім небагато), а от про водія я б цього не сказав, на жаль.

Так даєць адекватний?Подивись який штраф за проїзд на червоний сигнал.І вони до того купу людей там розвели.А сума штрафу як пенсія в Україні. І адекватна людина пішла б на те,як просив водій,передивитись запис і вирішити по суті.Можу тобі побажати зустрічі з таким *адекватним*дайцем,тільки без відеорегістратора.

P.S.Тут питали чим все закінчилося.А тим,що через 10 хвилин на запитання водія-*що дальше робимо?*даєць тупо глянув і відповів*Я ж сказав,що можете їхати*Хоча нічого не говорив.Це на рахунок адекватності .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...