Перейти до змісту

Нарушения ДАИшников


Egoist

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 591
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

да уж :) знатокі ПДР :)

слова "ПРИЛЕГЛИХ" про щось говорить? нє?

Слухай, "знаток":

прилегла територія — територія, що прилягає до краю проїзної частини та не призначена для наскрізного проїзду, а лише для в’їзду до дворів, на стоянки, автозаправні станції, будівельні майданчики тощо або виїзду з них;

Опубліковано

тягнемо за вуха? :)

вас би в "органи", справи шити білими нитками :)

Виїзду там нема, там глуха стіна, а виїзд навпроти, і ніякого відношення до тієї сторони дороги він не має.

Читаємо уважно:

"прилегла територія - територія, що прилягає до краю проїзної частини та не призначена для наскрізного проїзду, а лише для в'їзду до дворів, на стоянки, автозаправні станції, будівельні майданчики тощо або виїзду з них;"

і, УВАГА!

"проїзна частина - елемент дороги, призначений для руху нерейкових транспортних засобів. Дорога може мати декілька проїзних частин, межами яких є розділювальні смуги;"

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

УГАИ Киевской области использует фотошоп чтобы продемонстрировать свою борьбу с нарушителями закона. Так, на официальном сайте УГАИ появилось сообщение о том, что работниками Госавтоинспекции якобы был задержан грузовой автомобиль, который незаконно перевозил чернозем.

http://roadcontrol.org.ua/node/2269

Опубліковано

Мається на увазі неможливий рух зовсім,а не на 10-20 секунд.

в ПДР не уточнюється, скільки часу буде неможливий рух. наприклад, якщо по зустрічній рух безперервний (поблизу немає світлофора і ділянка дороги завантажена), то що - всі мають чекати, доки хтось на поворот пропустить? приведу для аналогії поворот наліво з Волі на Тещин язик, уявіть, що справа навпроти повороту хтось припаркувався. це нормально, без порушень?

Я не злосний цитатор пдр, але по пам'яті скажу, так, всі мають чекати, але не через тебе, а через того хто парканувся праворуч, навпроти перехрестя з прилеглою другорядною смугою, що робити забороняється за відсутності певної дистансії.

УГАИ Киевской области использует фотошоп чтобы продемонстрировать свою борьбу с нарушителями закона. Так, на официальном сайте УГАИ появилось сообщение о том, что работниками Госавтоинспекции якобы был задержан грузовой автомобиль, который незаконно перевозил чернозем.

http://roadcontrol.org.ua/node/2269

Це журналісти припи...лі або федерали лохонулись, у будь-якому випадку чиясь посада повинна полетіти. Я б за таке звільняв без виговору.

Опубліковано

Минулого тижня в суботу двоє на пріусі на цукровому взяли 1000 грн в мужика, який перед тим пив пиво. В той же час начальник жалівся, що не вистачає людей щоб забезпечити патрулювання віддалених районів

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

23-08-2014 повертався з роботи близько опівночі. На Шопена біля Палацу УМ стояв екіпаж ДАЙ з 3-х чоловік на авто Тойота Пріус Держ. номер 0619.

Зупиняли кожну першу машину. Ну і я зупинився, глянути, як наша доблесна служба виконує свої обов'язки. Тут зі сторони Перемоги їде джип, ну і один з стражів автоправопорядку, за звичкою, махнув палкою, а машина не зупинилась. Не зупинилась, тому що згідно ПДР, перед переходом, на переході та відразу за переходом зупинка заборонена. ДАЙ-шник не очікував такої наглості, всі троє екстенно завантажились в Пріус і рванули на розворот:

- через суцільну;

- не вмикаючи проблискових маячків;

- ще трішки і створивши аварійну ситуацію (машина, яка їхала повз змушена була пригальмуваьт і навіть посигналила) та забувши про водія вже зупиненої машини.

То фігня, що джип зупинився з дотримання ПДР, за переходом на потрібній відстані. ДАЙ-ці зупинили свою машину знову ж таки з порушенням ПДР, навіть не проїхавши лежачого за переходом брата.

На запитання, чому вони порушують ПДР відповіли, що вони виконують свою роботу, що маячків не зобов'язані вмикати в такій ситуації. Відверто грубили та відмовилися пред'являти свої документи, мотивуючи тим, що вони до мене не зверталися. В свою чергу стали вимагати пред'явлення документів мною. Жетони знаходились під жилетками.

Як висновок, досконалість чинного законодавства ніяка. Любий інспектор ДАЙ може відмовитись надавати для ознайомлення документи, якщо ти не водій, мотивуючи це тим, що він не звертався.

Як були вони ДАЙцями, так і залишаються до цього часу. Нічому їх життя не навчило...

От як з такими боротися?

Опубліковано

23-08-2014 повертався з роботи близько опівночі. На Шопена біля Палацу УМ стояв екіпаж ДАЙ з 3-х чоловік на авто Тойота Пріус Держ. номер 0619.

Зупиняли кожну першу машину. Ну і я зупинився, глянути, як наша доблесна служба виконує свої обов'язки. Тут зі сторони Перемоги їде джип, ну і один з стражів автоправопорядку, за звичкою, махнув палкою, а машина не зупинилась. Не зупинилась, тому що згідно ПДР, перед переходом, на переході та відразу за переходом зупинка заборонена. ДАЙ-шник не очікував такої наглості, всі троє екстенно завантажились в Пріус і рванули на розворот:

- через суцільну;

- не вмикаючи проблискових маячків;

- ще трішки і створивши аварійну ситуацію (машина, яка їхала повз змушена була пригальмуваьт і навіть посигналила) та забувши про водія вже зупиненої машини.

То фігня, що джип зупинився з дотримання ПДР, за переходом на потрібній відстані. ДАЙ-ці зупинили свою машину знову ж таки з порушенням ПДР, навіть не проїхавши лежачого за переходом брата.

На запитання, чому вони порушують ПДР відповіли, що вони виконують свою роботу, що маячків не зобов'язані вмикати в такій ситуації. Відверто грубили та відмовилися пред'являти свої документи, мотивуючи тим, що вони до мене не зверталися. В свою чергу стали вимагати пред'явлення документів мною. Жетони знаходились під жилетками.

Як висновок, досконалість чинного законодавства ніяка. Любий інспектор ДАЙ може відмовитись надавати для ознайомлення документи, якщо ти не водій, мотивуючи це тим, що він не звертався.

Як були вони ДАЙцями, так і залишаються до цього часу. Нічому їх життя не навчило...

От як з такими боротися?

А маячки на авто ввімкнені були, коли вони стояли і зупиняди всіх? Наскільки мені відомо, в ночі якщо немаж маячуів зупинятись не потрібно, можу помилятись.

Опубліковано

От як з такими боротися?

Отак як ти, спинятися, і парити їм мізки, вписувати себе в протокол як свідка, жахати їх АТО...

Молодець, що став.

Горбатого могила виправить, нажаль. (я про ДАЇ)

Опубліковано

А маячки на авто ввімкнені були, коли вони стояли і зупиняди всіх? Наскільки мені відомо, в ночі якщо немаж маячуів зупинятись не потрібно, можу помилятись.

Маячки зараз, здається не обов'язково вмикати в місті. Вони їх вмикають, коли самі стоять з порушенням ПДР

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Сьогодні поки їхав на роботу, двічі спостерігав за порушенням ДАЙців.

Перше - на Перемоги, мало того, що машинка повернула в сторону міськвідділу (на Грібоєдова односторонній рух), так після того віїхала звідти, стала на відстані 2,5 корпусів Ланоса за переходом (за авто, яке було зупинено пішим ДАЙцем), так ще й інспектори зупиняли авто за патрульним автомобілем (що заборонено). Так, звісно ж була ввімкнена синя люстра, що дає їм право відхилятись від дотримання ПДР. Не підходив, спостерігав здалеку. Потім під'їхав ближче помозолити очі. Помозолив, від'їхали в кишеню біля 5-ї школи.

Друга ситуація на перехресті К.-Карого - Конякіна. Екіпаж заїхав на горизонтальну розмітку (ту, що вони як правило називають остівцем безпеки, а згідно ПДР - 6.1.1 горизонтальна розмітка). Трішки постояли, потім з Конякіна під'їхав ще один екіпаж, розвернувся на перехресті, також присторівся на острівці, трохи постояв та поїхав у своїх справах. Все це супроводжувалося ввімкненою люстрою на обох машинках. Почав знімати, помітили, сіли в машинку та поїхали. Недалеко, Стали на стоянці навпроти автостанції, знову ж з порушенням ПДР. Під'їхав до них, запитав в інспектора, який був за кермом, чому порушують. Відповідь була передбачувана: люстра ввімкнена - не порушуємо. Інспектору ріспект, спілкувався пристойно, спокійно. Правда не надав доказів того, що він може порушувати ПДР. Але довго не стояли, поїхали далі порушувати.

Зараз можна зробити висновок, якщо ти з ввімкненими проблисковими маячками - значить будь-яке порушення ПДР для тебе не порушення? Чи таки існують якісь правила, при яких необхідно вмикати маячки?

Опубліковано

Чи таки існують якісь правила, при яких необхідно вмикати маячки?

Вмикати тільки при необхідній службовій операції!

Опубліковано

Чи таки існують якісь правила, при яких необхідно вмикати маячки?

Вмикати тільки при необхідній службовій операції!

Посилання на документ, в якому це вказано?

  • 5 місяців потому...
Опубліковано

Вчора був зупинений працівником ДАІ на вул.Набережній, за перетин двох суцільних сміг, (підрізав водій маршрутки), однак вказаний працівник ДАІ помітив лише моє порушуння ПДР. Врезультаті чого на мене був складений протокол про адміністративне правопорушення (заповнений частково). В ході складання вказаного протоколу мені було запропоновано підписати пустий протокол за що сума штрафу вказаного у постанові буде вказана мінімальна (виконувати запропоноване я відмовився). По закінченню заповнення постанови працівник ДАІ віддав мені лише копію постанови і побажав щасливої дороги. На моє запитання - де копія протоколу, він відповів - а для чого вона тобі? Я відповів, що для колекції після чого інспектор почав заповнювати пусті графи. Розрахунок на місці непропонував принципово!!!

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Останнім часом стоїть по 2-3 машини на Карпенка-Карого, відразу за заправкою Укрнафта з нази недалеко від моста! Стоять в більшості в темну пору доби, приблизно з 18:30 коли вже вмикають вуличне освітлення! Проблискових маячків не вмикають, деякі інспектори навіть не одягають салатові майки, і тупо в наглу спиняють усі машини які можуть спинити . На одного інспектора подекуди по 2 машини! Що собі вони думають? Хіба в темну пору доби можна спиняти в неосвітленому або не добре освітленому місці більше 1го авто? І взагагалі чого спиняти? Хоча є один нюанс на перехресті дубнівська к.карого-світлофор там відрегульований некоректно! На моє зауваження інспектор мені відповів :"ми їх не встановлюєм"і пішов з покерфейсом!

Опубліковано

В ході складання вказаного протоколу мені було запропоновано підписати пустий протокол за що сума штрафу вказаного у постанові буде вказана мінімальна (виконувати запропоноване я відмовився).

а прізвища і номери нагрудних знаків для історії?

Опубліковано

Ну от, борітеся - поборете, як то кажуть.

ДАІ почала штрафувати по фотографіях із Facebook

За повідомленням в мережі Інтернет керівництво Департаменту ДАІ призначило службове розслідування. Стосовно інспектора ДАІ склали протокол за скоєння адміністративного правопорушення. Порушник вже сплатив 255 гривень. Про це повідомила прес-служба Департаменту ДАІ МВС.

21 березня працівник ДАІ зупинив службове авто на вулиці Гната Юри на ділянці дороги, яка є шляхопроводом. Оштрафували інспектора за ч.1 ст. 122 (Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху) Кодексу України про адміністративні правопорушення.

Фотографія з порушенням з’явилась на сторінці спільноти «Герой парковки», автор — Валерій Чеканюк.

Опубліковано

Пару днів назад (на їх улюбленому місці) на набережній відразу за світлофором з ковельської ДАІшник бігав посеред дороги і по обох боках спиняв автомобілі... Вже потрібно купляти реєстратор. Це дуже смішно виглядало))

Опубліковано

Не особо питаю любовь к ДАИ. Но отъявленных козлов бог миловал за 25 лет вождения.

Но в данном случае автор видео не герой, а разводило ментов.

В ПДД есть статья об обязанности водителя включить дневные ходовые огни (п.9.8),

так же есть ответственность, согласно части 2 статьи 122 Кодекса Украины об административных правонарушениях - 450-510 грн.

Мент конечно не в лучшем свете, но и такие противоправные действия автора - не пример для подражания.

Опубліковано

Не особо питаю любовь к ДАИ. Но отъявленных козлов бог миловал за 25 лет вождения.

Но в данном случае автор видео не герой, а разводило ментов.

В ПДД есть статья об обязанности водителя включить дневные ходовые огни (п.9.8),

так же есть ответственность, согласно части 2 статьи 122 Кодекса Украины об административных правонарушениях - 450-510 грн.

Мент конечно не в лучшем свете, но и такие противоправные действия автора - не пример для подражания.

Ось текст ч.2 ст. 122 КУпАП:

Порушення водіями транспортних засобів правил проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз’їзду, безпечної дистанції або інтервалу, розташування транспортних засобів на проїзній частині, порушення правил руху автомагістралями, користування зовнішніми освітлювальними приладами або попереджувальними сигналами при початку руху чи зміні його напрямку, використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів, користування водієм під час руху транспортного засобу засобами зв’язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без допомоги рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання), а так само порушення правил навчальної їзди, -

тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти п’яти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Де тут згадка про санкцію за денні ходові вогні? Це типове "розведення" людей на гроші або написання неправомірних протоколів.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...