PR-Nick Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 15:34 Поділитися #1 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 15:34 Шановні форумчани!Судячи з поста Shura "Профессии форумчан" тут досить багато людей, що пов’язані рекламою.Пропоную створити тему "Луцьк рекламний" де будуть розглядатися питання, що стосуються реклами та маркетингу у нашому місті і не тільки. Наприклад:- Вибір підрядників та постачальників - Їхня репутація, строки, якість робіт і послуг- Список замовників, що можуть кинути з проплатами (актуально)- etc.Як Вам така пропозиція?P.S.: Не знаю, куди найкраще помістити цю тему... можливо в "lutsk.talks" нехай подумають адміністратори Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Harddriver Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 16:29 Поділитися #2 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 16:29 Я - за! Реклама - двигун торгівлі, потрібна всім, що цим займається. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Samhayne Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 18:19 Поділитися #3 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 18:19 Ну от я і почну.....Кілька місяців тому я представляла ТРК "Інтер-Волинь" у Луцьку (реклама на телебаченні, радіо, зовнішня реклама, івент події), наразі переїхала до Києва і представляю медіа-баїнгову компанію "ОРТ Україна" (розміщаємо будь-яку рекламу по всій Україні)....Щодо недобросовісних замовників можу озвучити кількох:1. Магазин "7-ий кілометер" - вона половині Луцька гроші винна2. Забудовник "Західпромбуд" - кілька років тому мали проблему з оплатою рахунків Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 18:37 Поділитися #4 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 18:37 это как бы в формате социальной рекламы товарищ, гражданин, пОмни! реклама - двигатель цен! помогая рекламщикам, ты переплачиваешь за товар. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Harddriver Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 18:51 Поділитися #5 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 18:51 Ну, не всі ж форум "купи/продай" читають На "подзабит-подзаброшеному" http://molotok.lutsk.ua/ - одні спам-боти постять всяку хRень непотемі. Бізнес-довідка - 068 - ідея була хороша, але своєю ціною в 100$ на рік - відмітає більшу частину дрібних суб'єктів підприємницької діяльності. Немассово, бо дорого та дорого, бо немассово. Типовий "волинський бізнес". Укрбізнес - не смішіть. Так що - газети, журнали і прочія ЗМІ, і так ще років з 10 уви Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Samhayne Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 19:40 Поділитися #6 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 19:40 это как бы в формате социальной рекламы товарищ, гражданин, пОмни! реклама - двигатель цен! помогая рекламщикам, ты переплачиваешь за товар. на захист рекламістів реклама - "двигатель торговли"..... чи не легше звернутись в одну агенцію,яка зробить для клієнта усі можливі і неможливі розрахунки, пропозиції, а потім же і з неї спитати за усі витачені кошти, аніж витачати час і обдзвонювати десятки каналів, сотні операторів зовнішньої реклами? Час ваитачений на дзвінки для декого дорожчий за комісійні посередницькій агенції.... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 20:49 Поділитися #7 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 20:49 Samhayne, это если исходить из понятий, что реклама должна быть такой как сейчас - навязчивой, надоедливой, "давящей на мозг", проталкивающей товар или услугу, зачастую бесполезную или сомнительного качества. разумеется, мысли вроде "хороший товар в рекламе не нуждается" являются глупостью - покупателю нужна информация о товаре, но не в том виде, в котором сейчас ее дают СМИ и "наружка". кроме того, при современной модели рекламы, imho, нет никаких гарантий кроме статистических исследований "целевых групп". вот, допустим, стоит щит на дороге с рекламой телеящиков по "очень низкой цене". где гарантия того, что за время существования щита мимо проедет N-ное количество лохов? или это своеобразный месседж на подкорку, "чтоб помнил"? но видел ли человек рекламу или нет - от 10% до 90% от стоимости товара за его рекламу он при покупке отдаст и никуда не денется - заложено производителем и всей цепочкой до покупателя. "рекламный налог" в современном обществе намного выше ПДВ, что бы нам не говорили про якобы дешевые СМИ и интернет-услуги живущие за счет рекламы. imho, рекламу и ее обслугу можно смело записать вторым пунктом в список бесполезностей для пост-кризисного общества. первым пунктом, разумеется, банковские услуги для частных лиц (обсуждалось с моим участием примерно неделю назад). идеальный вариант рекламы будущего - максимально обьемный каталог услуг и товаров. интерактивный, общедоступный и некоммерческий. где можно получить нужную информацию в полном обьеме, оставить свое мнение и прочитать чужие. многие крупные онлайновые магазины так и делают, но их информация специализированная и разобщенная (ведь магазину выгодно, чтобы покупали именно у них). хотя через несколько лет они прийдут к централизации - соразмерно снижению доверия к "традиционной" рекламе разумеется, отказ от рекламы существенно удорожит СМИ (газеты, журналы, телевидение), но в свою очередь это даст стимул зарабатывать не на бесполезной рекламе, а на более качественном материале. блокбастеры перестанут быть рекламной площадкой, актеры будут получать деньги от зрителей, а не найка, тойоты, сони.. мечта : отсутствие рекламных пауз, бигбордов, рекламных полос и другой мишуры. зато на всех товарах в обязательном порядке стикер : "за дополнительной информацией о товаре обратитесь по телефону XXX-XX-XX или вебсайт www.****/?23094890843. там же вы можете оставить свое мнение о товаре". где телефон и сайт - та самая организация, а не производитель товара без работы рекламщики точно не останутся. в крайнем случае пойдут на работу дизайнерами и расклейщиками стикеров Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори serega Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 21:01 Адміністратори Поділитися #8 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 21:01 Ось я про те - нинішніх рекламщиків і маркетоїдів давити в зародку! Бариги і обманщики! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 21:14 Поділитися #9 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 21:14 serega, кстати пункт первый (банковские услуги частным лицам) и пункт второй (реклама в СМИ + наружка) просто замечательно работают вместе на благо людей и общества. "Ты можешь себе это позволить!", "Долгосрочные депозиты в нац.валюте до XX процентов!", "Покупай XXX сегодня, плати завтра!", "Банк XXX точно знает как сберечь ваши деньги!", "Самые низкие проценты для долгосрочных кредитов!", ну все и так в курсе подобных "кричалок" Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
yurgen Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 22:27 Поділитися #10 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 22:27 2 Shkoder и serega. Углубившись в свои размышления Вы наверное забыли название темы и для кого она создана. Или на форуме двойственная политика - "что позволено Юпитеру, за то быка уже забанили бы давно?".Просьба - хотите поговорить о том, какая дерьмовая эта реклама и какие рекламисты все барыги - создайте тему где-нибудь во флейме, а эту оставьте людям, которым она действительно нужна. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 23:15 Поділитися #11 Опубліковано 25 Листопада, 2008 в 23:15 супер. ну может давайте еще выделим темы для наркоманов, педофилов, серийных убийц.. а ЧО? они ж тож люди для справки, в интернете спецфорумов по рекламе и маркетингу более чем достаточно Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yarchik Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 04:56 Поділитися #12 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 04:56 Як на мене, пора ввести відповідальність рекламістів спільно з виробниками продукції та послуг щодо їх якості. А то реклама пообіцяє "ефективне видалення плям" або ще щось - а насправді фіг там. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
yurgen Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 06:51 Поділитися #13 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 06:51 супер. ну может давайте еще выделим темы для наркоманов, педофилов, серийных убийц.. а ЧО? они ж тож люди для справки, в интернете спецфорумов по рекламе и маркетингу более чем достаточно как слепой с глухим... в первом посту темы прописана цель - реклама в Луцке, даже пункты расписаны, так нет - мы такие модные и умные, что имеем право обгадить кучу форумчан, только потому, что они занимаються рекламой. для справки, в инете более чем достаточно спецфорумов по велосипедам, юрисдикции, психологии, автомобилям, политике и тд...... так давайте на борде оставим только луцктолк, про форум и флейм, нахрена всё остальное? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
PR-Nick Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 08:59 Автор Поділитися #14 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 08:59 разумеется, отказ от рекламы существенно удорожит СМИ (газеты, журналы, телевидение), но в свою очередь это даст стимул зарабатывать не на бесполезной рекламе, а на более качественном материале. блокбастеры перестанут быть рекламной площадкой, актеры будут получать деньги от зрителей, а не найка, тойоты, сони.. А телеглядачі (ті ж самі пенсіонери) готові платити, на приклад, по 50 грн. за канал на ТВ в місяць чи 10 грн. за радіочастоту? мечта : отсутствие рекламных пауз, бигбордов, рекламных полос и другой мишуры. зато на всех товарах в обязательном порядке стикер : "за дополнительной информацией о товаре обратитесь по телефону XXX-XX-XX или вебсайт www.****/?23094890843. там же вы можете оставить свое мнение о товаре". где телефон и сайт - та самая организация, а не производитель товара зараз як раз і прослідковуються схожі тенденції без работы рекламщики точно не останутся. в крайнем случае пойдут на работу дизайнерами и расклейщиками стикеров Рекламісти - це не тільки копірайтери типу персонажа Бегбедера з "99 франків". Це - ті ж самі дизайнери, верстальщики, друкарі, коректори, монтажники, поклейщики, медіа-планери, менеджери, маркетологи, програмісти, веби, ситемні адміни, офіс-менеджери і т. д... Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Zheny@ Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 09:03 Поділитися #15 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 09:03 А чим реклама у Луцьку відрізняється від реклами по Україні в цілому?? Хіба що її кількістю та розмірами.. Тому недобросовісна реклама - вона і в Африці недобросовісна. А щодо кидалова чи репутації рекламщиків, то у розділі "Купи-продай", є підрозділ, де вписуються всі недобросовісні продавці. Поки лише із користувачів борди. Хоча ніхто не забороняє втулити туди і всім відомиих рекламщиків чи їх замовників. Та й поміж загального флейму у цій темі, той кому необхідно щось корисне, його знайде.. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
PR-Nick Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 09:03 Автор Поділитися #16 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 09:03 Щодо недобросовісних замовників можу озвучити кількох:1. Магазин "7-ий кілометер" - вона половині Луцька гроші винна2. Забудовник "Західпромбуд" - кілька років тому мали проблему з оплатою рахунків3. "Володимирцукор" - В.-Волинський цукровий завод4. "Атос" - волинські пельменщикі5. "НТ-систембоден" - теплі підлоги6. Волиньліс Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Harddriver Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 12:24 Поділитися #17 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 12:24 Хто повидаляв купу мессаг? Модери - або пишіть причину редагування, або закривайте топік, та й форум до кучі. Який смисл спілкуватися, якщо ти пишеш в /dev/null ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Samhayne Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 18:04 Поділитися #18 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 18:04 Хто повидаляв купу мессаг? Модери - або пишіть причину редагування, або закривайте топік, та й форум до кучі. Який смисл спілкуватися, якщо ти пишеш в /dev/null ? Пости, які не стосуються теми, були видалені модератором на моє особисте прохання! Оскільки лисина Ярчика не ні рекламованим продуктом, ні носієм реклами...... Хоча...... Дарую Ярчику ідею - Лисина, як носій реклами! 2 Harddriver - тут надто відхилилася від початкової ідеї. Ми мали ділитися досвідом про рекламу, посередників, рекламодавців. А скотилися до того, що почали обсирати факт реклами як такий.... Реклама є, була і буде. Це незаперечний фактъ, а наше завдання зробити її кращою! Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Harddriver Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 18:20 Поділитися #19 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 18:20 Знов починається - "бик", "юпітер". Уйду я от вас (в еміграцію) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Адміністратори kmd Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 18:40 Адміністратори Поділитися #20 Опубліковано 26 Листопада, 2008 в 18:40 Краще в еміграцію ніж на тиждень в РО за флуд.Тема поки що в підвісі. Завтра подумаємо куди її притулити. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Shkoder Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 02:09 Поділитися #21 Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 02:09 andynd, впечатлило, нет, правда! исповедь солдата, который искренне ценит искусство войны забывая о том, что там убивают людей. это что касается первой части опуса. любишь свою работу - уважаю. как наркодилера, который назначает встречи клиентам возле парка потому, что там свежий воздух и приятный вид по второй части, полагаю, что многие меня поддержат в следующем : 1. маркетинг створює прогрес. как мне кажется, это делают научные исследования, технологии, включая конверсионные. маркетинг выступает в роли паразита и тормоза, так как многие полезные изобретения и разработки ложатся под сукно в угоду маркетингу; 2. маркетологи вирішують, які властивості повинні бути у новому телефоні. покупатели, как реальные, так и потенциальные сделали бы это намного лучше кучки маркетологов. зачастую не хватает чего-то полезного потому, что какой-то пряник за нас решил - "не продастся", зато камер на 10 мегапиксел и 3D-мелодий всегда с избытком; 3. маркетологи вирішують дизайн нового телевізора і автомобіля. ну и доколе? дизайн должны разрабатывать дизайнеры с учетом эргономики и эстетики, а не чтобы было проще перевозить и впаривать. лично меня бесят вещи с полезными функциями, но ужасной эргономикой. юзабилити - наше всё; 4. та їх споживацькі характеристики. крайне вредное заблуждение требующее срочного исправления, так как товар "для продавца" - в корне неверно. товар должен быть разработан "для потребителя". хорошо, что пока еще компоненты для компьютеров можно купить по отдельности, но и это искореняется ноутбуками, ведь крупноузловой апгрейд - это для рынка невыгодно, апгрейд позволяет самому в какой-то мере задавать характеристики, экономить и конфигурировать, а значит реже покупать обьект целиком. вот прикрутить дешевые "свистелки и перделки" - пожалуйста, тут маркетологи просто счастливы; 5. маркетологи - це ті люди, які приймають рішення про те, що треба знижувати ціну на новий процессор і відеокарту і запускати в продажу нове і потужніше. а за месяц-два до этого, по их же решению, продавцы откровенно грабят и опускают покупателей решившихся на покупку новинки по откровенно завышенной цене, создавая искусственный дефицит и подогревая ажиотаж. подозреваю, что люди купившие первые Motorola Razr или Nokia N-серию с удовольствием проверили бы челюсти маркетологов этих компаний на прочность к боковым и фронтальным ударам; 6. маркетологи створюють конкуренцію і розвивають ринок. конкуренция на современном рынке - не более, чем видимость. ATI против nVidia, или Intel против AMD, Nokia против Samsung. армии фанатов, которым задурили головы "индивидуальностью", "стилем", "статусом" и подобными выдуманными маркетологами быдлохарактеристиками призванными впарить товар скрывая его действительно положительные и отрицательные стороны. кстати, я и сам был подвержен подобной ерунде пару лет назад "воюя за AMD" пока не понял, что разницы нет и вся эта шумиха - просто ловкий маркетинговый шаг. почитав характеристики, выбрал то, что действительно нужно; по поводу последнего абзаца - бесспорно, какая-то правда в этом есть, насчет искусства. чтобы запихнуть лоху в глотку кокаколу с новым вкусом, легкие чипсы, диетический бигмак, а его самого потом в стремительный форд-фокус - надо очень искуссно накидать лапши с экрана или разворота журнала. немудрено, что первые места в этих фестивалях получает как раз реклама транснациональных корпораций. действительно красивые работы, вроде упомянутой тобой Honda или последних работ "зеленой" Sony - исключение, а не правило. да и в СМИ они никогда не попадут, концепт и ширпотреб путать не надо. і можна створити не тему, а розділ. коммьюніті - потрібне. це приведення ринку до цивілізації. а я считаю, что гнать надо таких "цивилизаторов" поганой метлой на бесплатный хостинг. пусть сами и жрут продукты маркетинга в виде попапов и баннеров. баннеродавилки и спамфильтры нужно маркетоидам и рекламщикам отключать принудительно - прививать уважение к "труду" коллег і це теж, зрештою, розвиток громадянського суспільства. дешевые сигареты, водка и пиво, а также их реклама на каждом углу, большой выбор и удобная отгрузка в любое время суток для всех возрастов и любых слоев населения. а потом в ипотечную квартиру смотреть на кредитной плазме очередной проплаченный блокбастер в перерывах между рекламой. вот такое замечательное развитие гражданского общества. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Yarchik Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 06:20 Поділитися #22 Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 06:20 Цілком і повністю підтримую Shkoder'а. Багато користувачів самі в змозі вирішити, що їм треба. Наприклад, мені набагато більше треба звичайний дешевий міні/мікроUSB-порт на гаджеті, аніж складний широкий 25-піновий коннектор.... Але маркетологи вирішили інакше....Плюс до того, хороші речі нав'язливої реклами не потребують. Достатньо просто вказати, де вони продаються. Агресивної реклами потребує фуфло, якого багато, і яке погано продається. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Fagot Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 09:08 Поділитися #23 Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 09:08 Рекламісти і маркетологи тут вторичне зло - заме головне КОРПОРАЦІЇ в будь-якому їх прояві(починаючи від банків закінчуючи релігійними конфесіями і владними структурами).Рекламісти в даному випадку просто виконавці, це те саме що кілер і замовник - хто з них винен більше А тут серія Соус Парка в тєму, на мій погляд дуже вдала аналогія з реалністю Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
PR-Nick Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 12:10 Автор Поділитися #24 Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 12:10 Рекламісти і маркетологи тут вторичне зло - заме головне КОРПОРАЦІЇ в будь-якому їх прояві(починаючи від банків закінчуючи релігійними конфесіями і владними структурами).Рекламісти в даному випадку просто виконавці, це те саме що кілер і замовник - хто з них винен більшеПродовжую логічний ряд:Рекламісти і маркетологі - третинне зло.Корпорації та банки - вторинне зло.Гроші - первинне зло.Куда ідьомтє таваріщі? Соціалізм? Комунізм?А можливо сама людина - первинне зло? Може нам всім себе об стіну головою?імхо в рекламі як і в будь-чому іншом є як позитив так і негатив. Задача адекватного профі зробити так, щоб позитив все ж таки переважав. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Fagot Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 13:13 Поділитися #25 Опубліковано 27 Листопада, 2008 в 13:13 люди - первинне зло ти ж ту серію бачив я впевнений, там в кінці висновок навіть не зашторений, цілком прозорий, якби ми не потакали своїм слабкостям і не були "стадом", то нажаль реклама, маокетинг, і напевно взагалі споживча ланка як така(а значить і Корпорації ) перестали б існувати... Все це пусті слова - вони нічього не змінюють, але приємно спілкуватись з розуними людьми Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.