Перейти до змісту

Захист прав споживача в нашому місті


kichkarivka

Рекомендовані повідомлення

Зіткнувся з проблемою. Телефон час від часу не бачить Сім-картки. Сьогодні відніс в сервіс. Після запитання - коли забирати тел з ремонту, спокійно відповіли - протягом 31 календарного дня. Хоча точно знаю, що згідно Закону "Про захист прав споживачів" - гарантійний ремонт техніки складає 14 календарних днів, або за згодою сторін. Згоди на ремонт протягом 31 календарного дня я не давав, відповідно телефон мають відремонтувати протягом 2-х тижнів. Чи я не правий?

Коли здавав телефон щось підписував?

В мене було таке десь років 3 назад здав трубку в "Алло" (щоб його) підписав бумагу про здачу і про отримання через 21 день (кароче лоханувся я). Глянь мож тоже підписав таку фігню тоді нічого не доведеш, але якщо нічого такого як в мене тоді через 14 днів можеш йти до них за трубою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 74
  • Створено
  • Остання відповідь

є така фраза:

"-в разі затримки з постачанням запчастин, ремонт може здійснюватись в термін більш ніж 14 днів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От завдяки такій фразі можуть полоскати потім мозок. Але всеодно можна прилякати зверненням в захист прав споживачів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 робочих днів. Або грубо кажучи 21 день календарний. Це питання вже обсмоктувалося.

В Ярчик давав ясну відповідь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Зовсім забув про цю тему.

Так вот докладую :)

Чесно кажучи в судах буваю часто. але по роботі, як представник підприємства. Проблем ніколи не виникало, за винятком маленьких неприємностей, але це дрібниці.

Цього ж разу звернувся як громадянин і зрозумів настільки важко простим людям (а тим більше тим, які не мають відповідної юридичної освіти) доказати щось у суді.

Але це таке, суть не в цьому.

По дєлу.

Розглядала справу суддя БЕЗ ПРІЗВИЩ, якщо хтось знає таку :) Приємна така жіночка, хороша як людина, але на мою думку на статус кваліфіковоного судді вона мяко кажучи не дотягує.

По-перше, ЖОДНОГО РАЗУ слухання справи не починалася вчасно, в призначений час, (хоча таке в нашому міськрайонному суді буває не те що часто, а майже завжди) я просто до такого бардака не звик, бо більшість справ у мене в господарському суді, а там все на високому рівні, принаймі судді вміють спланувати свій час так, щоб не забирати багато часу на просиджування в коридорах судів у сторін по справі.

По-друге, було таке цікаве бажання в судді нас примирити, типу може ви на каву сходите і собі все вирішите, а на наступний раз прийдете і укладете мирову угоду чи подасте заяву про відмову від позову. В мене такі слова судді викликали дуже велике здивування.

По-третє, дуже було добре що в мене звичка є більше вірити документам ніж словам, бо якби я не писав заяв, клопотань і відзивів на заперечення відповідача, то всі мої слова до уваги не бралися б, в судовому засіданні просто на них (причому з посиланням на докази і норми відповідних нормативно-правових актів) чомусь не звертали уваги, а зупиняли або ж просто ігнорували.

Але "свершилось чудо" і лише через 9 місяців!!! я отримав довгожданий виконавчий лист на виконання рішення суду по якому мені задовольнили неустойку (той самий 1 %) + 500 грн. на відшкодування моральної шкоди.

Однак це по одній справі (Ельдорадо) по іншій - СЦ - повністю відмовили у звязку із тим, що я нібито не довів вини СЦ в затримці гарантійного ремонту, бо у їх квитанції було написано щось типу " у випадку відсутності запчастин гарантійний ремонт може бути продовжено на строк більше 14 днів".

Я написав на це твердження відповідача цілком обгрунтовані заперечення, однак судом вони чомусь до уваги не взялися.

Далі подав апеляційну скаргу. В суді як завжди щось наплутали (заяву подав не через канцелярію, а помічнику судді) і получилось так, що строк на апеляційне оскарження я пропустив.

Далі судитися я не став бо чесно кажучи надоїло, хоча всі підстави для апеляційного оскарження були, але хто писав апеляційні скарги на рішення нашого міськрайонного суду, той знає що такі апеляції ніколи не задовольняються а Апеляціний суд є лише необхідною процесуальною ланкою через яку треба пройти щоб справа попала до Верховного суду, де можливо судді будуть більш детально вивчати і пояснення сторін і всі докази в сукупності і лише тоді приймати рішення.

Пізніше зрозумів що дарма, треба було б іти до кінця, до Верховного суду і там були б всі шанси на перемогу, однак, що сталося то сталося.

Але це буде урок на майбутнє, гулі так сказати набив на цьому і вже трохи розбираюсь з деякими підводними каменями з якими можна стикнутися у таких випадках.

Скажу чесно, грошей цих я ще не отримав так як стикнувся із ще одним нашим "чудо-органом" - виконавчою службою.

Буду воювати і далі, бо тільки тоді коли не мовчати і не сидіти, а щось робити - можна чогось досягти.

Як тільки стягну гроші - відпишуся, хоча коли це буде точно сказати не беруся, дуже в нашій неньці все побудовано на "бєспридєлі", безвідповідальності і "кумовстві"

Всім хто бореться зі всякого роду наглими продавцями - УДАЧІ !!!

Пишіть в особисті повідомлення - чим зможу допоможу і підкажу :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

Вирішив не відкривати нову тему. В мене ось така проблемка. Купив 18.03.2009 ноут в магазині Комп'ютерний Всесвіт, що на Лесі Українки. Так склалось,що використовувався мало, за весь час користування циклів розрядки-зарядки було не більше 20. От недавно поставив Еверест (акум став візуально мало тримати, трохи більше години) і програмка показала, що акум зношений на 35%. Зразу скажу, що ноут працював за всіма рекомендаціями: довше ніколи не заряжав, ніж необхідно, в ігри на ньому не грав, акум не сильно нагрівався, надовго ноут виключеним не залишав. Ось сьогодні помітив, що за один цикл зарядки-розрядки акум зносився на 2 пункти по Евересту. Пішов в магазин спитати їхню думку з цього питання. Мене там культурно послали, заявивши що на акуми вони дають гарантію 6 місяців і мої проблеми їх не колишуть. Вдома знашов гарантію, там ні слова про ці 6 міс. Прошу поради від розумних людей, що варто робити в такому випадку. Скан гарантії прикладаю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А не хочеш написати в представництво Тошиби, щоб вони тобі повідомили, наскільки нормальним є за 10 місяців знос твоєї моделі акумулятора на 35%? Якщо вони дадуть відповідь, що нормально - значить, навряд чи щось доведеш. Якщо ж повідомлять, що має місце трабла - то добре, але в будь-якому випадку проси письмову відповідь. Тут на місці пиши письмову вимогу провести заміну, прикладай відповідь Тошиби. А там - по ситуації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Далі подав апеляційну скаргу. В суді як завжди щось наплутали (заяву подав не через канцелярію, а помічнику судді) і получилось так, що строк на апеляційне оскарження я пропустив.

Те, що ти порушив порядок подачі апеляційної скарги, означає, що в суді щось наплутали? Адже навіть неюристи знають, що документи здаються або в канцелярію, де тобі можуть на твоїй копії проставити вхідні реквізити, або поштою, рекомендованим або цінним листом.

Далі судитися я не став бо чесно кажучи надоїло, хоча всі підстави для апеляційного оскарження були, але хто писав апеляційні скарги на рішення нашого міськрайонного суду, той знає що такі апеляції ніколи не задовольняються а Апеляціний суд є лише необхідною процесуальною ланкою через яку треба пройти щоб справа попала до Верховного суду, де можливо судді будуть більш детально вивчати і пояснення сторін і всі докази в сукупності і лише тоді приймати рішення.

Ти категорично неправий. Апеляційна інстанція досить об'єктивно розглядає таку категорію спорів, і, у разі наявності підстав - скасовує рішення місцевого суду. В той же час добитися зміни у Верховному Суді України значно менш ймовірно і по часу - задача на рік а то й більше.

Взагалі, ріспект, що відстоюєш свої права, але на майбутнє просив би бути більш об'єктивним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 акамулятор треба відключати ,коли користуєшся блоком живлення ,буде майже вічний  ;) , перед користуваням потрібно було провести декілька циклів розряд- заряд акумулятора ,в інструкції повино бути  написано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А не хочеш написати в представництво Тошиби, щоб вони тобі повідомили, наскільки нормальним є за 10 місяців знос твоєї моделі акумулятора на 35%? Якщо вони дадуть відповідь, що нормально - значить, навряд чи щось доведеш. Якщо ж повідомлять, що має місце трабла - то добре, але в будь-якому випадку проси письмову відповідь. Тут на місці пиши письмову вимогу провести заміну, прикладай відповідь Тошиби. А там - по ситуації.

Спасибі, спробую. Результати повідомлю. До речі, найшов гарантійку на інший ноут (Асер). Там чітко написано, що на ноут гарантія 1 рік, а на акум 6 міс.

 акамулятор треба відключати ,коли користуєшся блоком живлення ,буде майже вічний  ;) , перед користуваням потрібно було провести декілька циклів розряд- заряд акумулятора ,в інструкції повино бути  написано.

Так, я про цей спосіб також чув. Але думки розходяться в різних людей. А на рахунок початкових циклів розряду-заряду також знав, бо колись міняв акум на новий в телефоні

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ти ніколи не цікавився, шо робилося з тим ноутом і його акуумом, поки ти його не купив :)

Він на вітрині міг надовго завіснути, і акуум був в ноуті, або валявся довго без підзарядки... Тут хз...

Но дефакто, на акууми гарантія 6 міс. і то не на знос на 35 чи 45 чи 50%, а на працездатність. акуум паше? Паше! Тримає зард? Тримає! Чо ше хцеш? Де сказано шо він після пів року чи скіко там, має тримати так то і так то? От якби він опше отказав, то да - гарантійо. а так... селяві )

Ярчик правдо каже - листа в Тошибу. Офіційного! Бомажного! І таку саму бомажну відповідь, бо в суді електронка не канає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Далі подав апеляційну скаргу. В суді як завжди щось наплутали (заяву подав не через канцелярію, а помічнику судді) і получилось так, що строк на апеляційне оскарження я пропустив.

Те, що ти порушив порядок подачі апеляційної скарги, означає, що в суді щось наплутали? Адже навіть неюристи знають, що документи здаються або в канцелярію, де тобі можуть на твоїй копії проставити вхідні реквізити, або поштою, рекомендованим або цінним листом.

Далі судитися я не став бо чесно кажучи надоїло, хоча всі підстави для апеляційного оскарження були, але хто писав апеляційні скарги на рішення нашого міськрайонного суду, той знає що такі апеляції ніколи не задовольняються а Апеляціний суд є лише необхідною процесуальною ланкою через яку треба пройти щоб справа попала до Верховного суду, де можливо судді будуть більш детально вивчати і пояснення сторін і всі докази в сукупності і лише тоді приймати рішення.

Ти категорично неправий. Апеляційна інстанція досить об'єктивно розглядає таку категорію спорів, і, у разі наявності підстав - скасовує рішення місцевого суду. В той же час добитися зміни у Верховному Суді України значно менш ймовірно і по часу - задача на рік а то й більше.

Взагалі, ріспект, що відстоюєш свої права, але на майбутнє просив би бути більш об'єктивним.

Дякую, але в чому полягає моя необєктивність?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 акамулятор треба відключати ,коли користуєшся блоком живлення ,буде майже вічний  ;) , перед користуваням потрібно було провести декілька циклів розряд- заряд акумулятора ,в інструкції повино бути  написано.

не згідний. в нас на роботі є кілька ноутів з яких батарея ніколи не виймалася і які успішно працюють вже по 5 років. в мене ж за півтора року батарая здехла повністю

тут кількість циклів заряд-розряд грає роль, а не те чи батарея в ноуті чи ні (навіть якщо ти лише 5% батареї використаєш, а потім під"єднаєш до мережі - то це рахуватиметься циклом)

А взагалі - не вважаю я що показник програми еверест буде вважатися офіційним доказом того що батарея зношується. Тут треба якезь заключення сервісного центру

і ще: пошукай якийсь рідний софт тошібовський для батарей - він тобі має показати реальну картину в якому воно стані 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не згідний. в нас на роботі є кілька ноутів з яких батарея ніколи не виймалася і які успішно працюють вже по 5 років. в мене ж за півтора року батарая здехла повністю

тут кількість циклів заряд-розряд грає роль, а не те чи батарея в ноуті чи ні (навіть якщо ти лише 5% батареї використаєш, а потім під"єднаєш до мережі - то це рахуватиметься циклом)

Які цикли? У сучасних ноутах бувають нікелеві батареї?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kichkarivka, я детально навів - по-перше, свою помилку ти подаєш, як ніби то в суді щось наплутали; по-друге, ти необ'єктивно оцінюєш роль апеляційної інстанції, яка, з мого власного судового досвіду, істотно коригує а то й скасовує акти місцевих судів - в т.ч. по справах про захист прав споживачів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kichkarivka, я детально навів - по-перше, свою помилку ти подаєш, як ніби то в суді щось наплутали; по-друге, ти необ'єктивно оцінюєш роль апеляційної інстанції, яка, з мого власного судового досвіду, істотно коригує а то й скасовує акти місцевих судів - в т.ч. по справах про захист прав споживачів.

Зрозуміло тепер, стосовно першого вина дійсно моя, бо повірив на слово секретарю, а вірити зараз нікому не можна :)

стосовно другого - також з власного досвіду і досвіду моїх знайомих ( справи не по захисту прав споживачів) знаю що воно так було багато разів, бачив апеляційні скарги які були написані дійсно юридично грамотно але зважаючит на те, що представник сторони на засідання не зявився - текст апеляційної скарги судді навіть в очі не бачили, як наслідок - юридично підкована людина, яка писала скаргу - справу програла :) Це моя думка, можливо просто поодинокі випадки, так як справ було не багато, але для себе висновок я зробив.

Що ж можливо все не так мрачно в нашому апеляційному суді як я собі думаю, якщо це дійсно так, то я тільки ЗА :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Які цикли? У сучасних ноутах бувають нікелеві батареї?

Яке відношення має тип елементів елементів до контроллера? Цикли заряд/розряд рахує контролер, який відповідно до цієї інформації і визначає "живучість" акуума.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайшов ось таку інформацію на їх сайті "Гарантийный срок на аккумуляторные батареи составляет 1 год для всех моделей ноутбуков." Чи можна це вважати серйозним аргументом? Повторюсь, в гарантії ні слова про 6 міс. Теоретично вони можуть заявити щось типу "Нічого не знаєм, як ви ноутбуком користувались, це ваші проблеми"? Чи mix_forever правий, що гарантія діє по факту працює акум або не працює і зношеність ролі не грає?

p.s. Найшов на форумі асера темку про зношеність акумів і способи протидії. Так от в коментарях багато повідомлень про зношеність 70 і більше % за період користування менше року. В таких випадках магазин замінив одному ноуту акум

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Знайшов ось таку інформацію на їх сайті "Гарантийный срок на аккумуляторные батареи составляет 1 год для всех моделей ноутбуков." Чи можна це вважати серйозним аргументом? Повторюсь, в гарантії ні слова про 6 міс. Теоретично вони можуть заявити щось типу "Нічого не знаєм, як ви ноутбуком користувались, це ваші проблеми"? Чи mix_forever правий, що гарантія діє по факту працює акум або не працює і зношеність ролі не грає?

p.s. Найшов на форумі асера темку про зношеність акумів і способи протидії. Так от в коментарях багато повідомлень про зношеність 70 і більше % за період користування менше року. В таких випадках магазин замінив одному ноуту акум

aburvalg, яких порад ти хочеш почути ще, окрім як звернутися за роз'ясненнями до виробника? Особисто я б на твоєму місці так і робив би.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Знову в мене проблема з моїм "улюбленим" супермаркетом "Наш Край" :angry:

Купив сир (на фото) і прийшовши додому побачив що дата виробництва яку зазначає виробник товару і дата упакування яку зазначає на етикетці "Наш Край" дуже різняться між собою (різниця складає 14 днів!!!)

Моїй злості не було меж, невже в Луцьку так ніколи і не зявляться супермаркети, де не буде обману покупців та простроченої продукції???

Це ж самий що не є ОБМАН ПОКУПЦІВ!!!

І такі випадки є досить частими (хто купував хоча б коли-небудь в "Нашому Краї" той мене розуміє)

Невже ви хочете і далі миритися з цим "бєспрідєлом"? Ми ж з вами отримуємо товар не безкоштовно, а ПЛАТИМО ГРОШІ, причому гроші не малі, зважаючи на рівень заробітних плат, який склався на сьогоднішній день!!!

Може хто підкаже чи є в Луцьку якась громадська організація, яка спеціалізується на захисті прав споживачів???

Якщо немає - то можливо час таку створити?

Можна залучити юристів, спеціалістів різних галузей, науковців з метою ЯКІСНОЇ реалізації та найосновніше ЗАХИСТУ своїх прав.

Чи є тут такі люди які підтримують таку ініціативу???

Відразу відповім мабуть на одне із перших запитань - "А хіба ви можете щось добитися в країні де все схвачено та куплено?" - відповідь - "так зможем, якщо будемо діяти не поодинці, а гуртом, всі разом іти проти системи, іти до кінця, наказувати, притягати до відповідальності винних (що в усі часи в нашій державі по суті було неможливим, адже так склалося що ніхто ні за що не відповідає) і показати що в нашій країні куплене ще не все і не всі, а споживачі готові відстоювати свої права"

Всі правові засоби для цього є в наявності.

РАЗОМ МИ ЗМОЖЕМО!!!

Чекаю ваших ідей, зауважень, ПРОПОЗИЦІЙ :)

post-3879-1265533517.jpg

post-3879-1265533517.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так там не має жодного порушення: глянь, коли виготовлено виробником, і коли термін стікає. В Наш Край наклейці - 90 днів приблизно - А термін сиру 120 днів. Ти купив сир НЕПРОТЕРМІНОВАНИЙ, а надпис 4.01 то коли сир поступив на прилавок в Наш Край. Вага заднє число не вибиває, то що мають вибити на наклейку ПРОДАВЦІ? ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Судячи із фото якщо магазин навіть дотримувався МІНІМАЛЬНИХ вимог по збереженню сиру, то його можна їсти зараз (21.12.09+90 днів >7.02.10). При дотриманні ж максимальних умов 120 днів (чотири місяці) це пізніше навіть чім 24.03.10....Про те, чи дотримали умов зберігання, ще можна сперечатись, як і про те, що розрізаний сир таки втрачає трохи в термінах придатності, але суто формально ІМХО придертись неможливо у цьому випадку..

P.S. А сир ІМХО смачний вибрано. :0111:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kichkarivka, та тобі з твоїми революційними закликами треба на трибуну якусь, чи хоча б на ящик з-під сиру - і перед натовпом виступати... :)

Дата виготовлення твого сиру (до якого прив'язується кінцевий строк зберігання) - 21.12.2009 р.

Як зазначено на етикетці - строк зберігання при ідеальних умовах - не більше 120 діб з дати виготовлення (а не дати упаковки - зверни увагу), при не дуже ідеальних умовах - 90 діб.

Якщо до дати виготовлення - 21.12.2009 р. додати 90 днів - виходить 21.03.2010 р., якщо додати 120 діб - то виходить 20.04.2010 р.

Ти ж домахався до зазначеної дати 24.03.2010 р. Тобто, якщо сир зберігати в ідеальних умовах - то пакувальник строк не пропустив. Якщо ж допустити, що сир з моменту виготовлення зьерігався при не дуже ідеальних умовах - то виробник допустив продовження строку на 3 дні.

ІМХО, навіть якщо допустити, що пакувальник приписав 3 лишні дні (що не факт, так як сир все-таки міг зберігатися частину терміну в ідеальних умовах), то великої біди я тут не бачу.

По-перше, для такого продукту, як сир, три дні - це фігня. Тільки смачніший стане. :)

По-друге, ти його купив сьогодні не для того, щоб тримати півтора місяці, а, швидше за все, вже через два тижні все, що лишиться від сиру - це повідомлення в цьому топіку.

По-третє, якби ти купив прострочений сир, а не придатний до вживання ще понад 40 днів...

Підсумовуючи. Твої заклики "з броньовика" висмоктані з пальця. Ти юрист? Вроді, так. То піди, посудися :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kichkarivka, та тобі з твоїми революційними закликами треба на трибуну якусь, чи хоча б на ящик з-під сиру - і перед натовпом виступати... :)

Дата виготовлення твого сиру (до якого прив'язується кінцевий строк зберігання) - 21.12.2009 р.

Як зазначено на етикетці - строк зберігання при ідеальних умовах - не більше 120 діб з дати виготовлення (а не дати упаковки - зверни увагу), при не дуже ідеальних умовах - 90 діб.

Якщо до дати виготовлення - 21.12.2009 р. додати 90 днів - виходить 21.03.2010 р., якщо додати 120 діб - то виходить 20.04.2010 р.

Ти ж домахався до зазначеної дати 24.03.2010 р. Тобто, якщо сир зберігати в ідеальних умовах - то пакувальник строк не пропустив. Якщо ж допустити, що сир з моменту виготовлення зьерігався при не дуже ідеальних умовах - то виробник допустив продовження строку на 3 дні.

ІМХО, навіть якщо допустити, що пакувальник приписав 3 лишні дні (що не факт, так як сир все-таки міг зберігатися частину терміну в ідеальних умовах), то великої біди я тут не бачу.

По-перше, для такого продукту, як сир, три дні - це фігня. Тільки смачніший стане. :)

По-друге, ти його купив сьогодні не для того, щоб тримати півтора місяці, а, швидше за все, вже через два тижні все, що лишиться від сиру - це повідомлення в цьому топіку.

По-третє, якби ти купив прострочений сир, а не придатний до вживання ще понад 40 днів...

Підсумовуючи. Твої заклики "з броньовика" висмоктані з пальця. Ти юрист? Вроді, так. То піди, посудися :)

Справа не в терміні придатності!!!

Хіба я згадував за строк придатності? До чого тут це???

Я мав на увазі обман з приводу дати виготовлення.

Зайдіть в Наш Край і подивіться на такий же сир - на місці де має бути дата виготовлення, яка зазначена виробником - наклеєна етикетка супермаркету Наш Край але з іншою датою, відмінною від тієї, яку зазаначив виробник!!!

Я взагалі не розумію навіщо Край клеїть такі етикетки, адже про дату дату виготовлення і кінцевий термін зберігання ЗАЗНАЧАЄ ВИРОБНИК!!!

Хоча з іншої сторони - можна наклеїти таку наклейку (і як свідчить досвід покупок в супермаркеті Наш Край не одну, а ніколи буває і по три штуки одна на одній) і тим самим відтермінувати дату кінцевого строку придатності!!!

Шановні захисники "чесних" супермаркетів - ви хоча б колись купували так, щоб вас не обманули? (мається на увазі не покупка насіння соняшника). Майже в 50 % випадків ціни на цінниках і ті що пробивають по касі не збігаються.

Продукція прострочена, а про парепакування сирів, ковбас, грибів і т.д. я взгалі мовчу, болюча тема :(

На рахунок моїх революційних закликів - що ТИ зробив або що зробив ХОЧА Б ХТОСЬ, хто відписувався в цій темі про порушення своїх прав як споживача, аби захистити свої права???

Нічого???

Чому???

Мабуть тому що мало хто хоче щось робити, а поговорити вміють всі!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...