Перейти до змісту

BYD Song Plus 2025 EV. Експлуатація китайця...


WebTraveller

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

Зроблю окрему тему, щоб не писати в темі про продаж другого авто.

Буду писати свої враження. Може комусь буде цікаво чи поржавіє китаєць за рік))

 

image.thumb.png.b16b31ecb326f9656be5c31a7cfcaf32.png

 

Так от. З перших вражень.:

- Приємно здивував розхід. Син забирав вчора у Львові, проїхав 170 км. Витратив 32% батареї. Швидкість 90-110

- Зовнішній вигляд вживу набагато краще як на фото. По салону все супер, приємні матеріали, ніяких сторонніх запахів.

- По посадці як для мене двометрового дядька місця могло б бути чуууууть більше. Ногам чуть по ширині місця не вистачає. Але після Сонати мені у всіх авто місця не вистачає))

- Сама посадка висока. Сідати в машину зручно з моїм зростом. То не "лягати" в седан. З цим круто.

 

Крута автопарковка є. Навіть з машини вийти можна, вона сама запаркується))) Не пробували ще. Мені воно не потрібно, а от жінці зайде:

Спойлер

 

 

Змінено користувачем WebTraveller
  • +1 7
Опубліковано (змінено)
В 02.12.2025 в 11:04, vampirich сказав:

а як ситуація з мовами в інтерфейсі?

Англійська в базі є. Тільки ота парковка чомусь китайська осталась. Але там тільки одна кнопка і все.

Все інше на англ. А 500 баксів на українізацію не хотів викидати. З англ в мене все добре))

При бажанні і лишніх грошах все українізується

 

Змінено користувачем WebTraveller
  • +1 1
Опубліковано
В 02.12.2025 в 11:09, WebTraveller сказав:

українізацію

 Меню самого авто так і лишається на англ. 

Лише додатки на нашій мові

Опубліковано (змінено)
В 02.12.2025 в 17:11, Oli сказав:

 Меню самого авто так і лишається на англ. 

Лише додатки на нашій мові

Ні. Все меню перекладане. Причом як планшет так і приборка.

Бачив такі машини. Повністю все меню українське. Навіть роблять що голосовий помічник розуміє українську/російську.

 

Вже є прошивки. Роки 2 тому ще не було. Зараз вже роблять

Змінено користувачем WebTraveller
  • +1 1
Опубліковано
On 12/3/2025 at 12:13 PM, WebTraveller said:

Прилетіла обнова по повітрю.

Там де автопаркінт був китайський, тепер все перекладено коректно на англ

шкода, втратив шанс вивчити китайську

Опубліковано
В 03.12.2025 в 16:47, case_l сказав:

шкода, втратив шанс вивчити китайську

Та там тільки 3 написи були китайською. Не думаю шо то мені дуже допомогло б. З таким словниковим запасом...

Сунь Хунь в Цяй було б..

  • Ха-ха 1
Опубліковано (змінено)

Трохи хейту. Досвід показує, що тяжко найти оригінальні запчастини на всі китайці. Поки нове - їздить. За пару років низ в рижиках, відповідно поки нове - обробка. Всі болти через 5-7 років відкрутити не можливо -  "закіпає" внутрі різьба, мінімум у підвісці. Всі деталі авто зроблені з мінімально можливими допусками по товщині, що неодмінно скажеться на витривалості через 3-5 років, я про ручки, перемикачі, вимикачі, весь пластик, навесні деталі кузова. Шумо-звукоізоляція умовна, краще доробити. Всі вузли, де може бути волога - обробити. 

Щодо ПО - майже все, що робиться китайцями, все для китайців. Відповідно я ще не бачив 100 відс. перекладеного ПО, все якесь криве і не точне.

Змінено користувачем foma144
Опубліковано
В 03.12.2025 в 18:42, foma144 сказав:

Трохи хейту. Досвід показує, що тяжко найти оригінальні запчастини на всі китайці. Поки нове - їздить. За пару років низ в рижиках, відповідно поки нове - обробка. Всі болти через 5-7 років відкрутити не можливо -  "закіпає" внутрі різьба, мінімум у підвісці. Всі деталі авто зроблені з мінімально можливими допусками по товщині, що неодмінно скажеться на витривалості через 3-5 років, я про ручки, перемикачі, вимикачі, весь пластик, навесні деталі кузова. Шумо-звукоізоляція умовна, краще доробити. Всі вузли, де може бути волога - обробити. 

Щодо ПО - майже все, що робиться китайцями, все для китайців. Відповідно я ще не бачив 100 відс. перекладеного ПО, все якесь криве і не точне.

Ти судиш із Cherry та Gilly (Чи як він там) ?

Чи є досвід ремонтів Xiaomi / Byd ? 

  • Дякую! 2
Опубліковано
В 03.12.2025 в 19:42, foma144 сказав:

Трохи хейту. Досвід показує, що тяжко найти оригінальні запчастини на всі китайці. Поки нове - їздить. За пару років низ в рижиках, відповідно поки нове - обробка. Всі болти через 5-7 років відкрутити не можливо -  "закіпає" внутрі різьба, мінімум у підвісці. Всі деталі авто зроблені з мінімально можливими допусками по товщині, що неодмінно скажеться на витривалості через 3-5 років, я про ручки, перемикачі, вимикачі, весь пластик, навесні деталі кузова. Шумо-звукоізоляція умовна, краще доробити. Всі вузли, де може бути волога - обробити. 

Щодо ПО - майже все, що робиться китайцями, все для китайців. Відповідно я ще не бачив 100 відс. перекладеного ПО, все якесь криве і не точне.

Є досвід володіння?

В мене сусід 10 років на Тігго5 відкатався. Продавав, ніяких критичних моментів не було

Вже роки 3 як жінці взяв новий Тігго7. Теж ніяких питань немає.

З запчастинами проблем немає. Син як забирав, я його просив саме про запчастини запитати. Його завели на склад. Основних запчастин у фірми-продавця вагон. Вже й розборки появляються.

Англійський переклад норм. Не побачив нічого критичного. Є вже нормальні українські переклади, нашими умільцями прошивки робляться. Ніяких проблем з ними теж немає. 

Шумоізоляція як для авто за такі гроші нормальна. По крайній мірі краща як в моєї Сонати, якою вже ніхто не хоче їздити. Всі хочуть на електричку.

Середня витрата по місту на сьогодні 18 кіловат, що по моєму тарифу нічному + тарифу на опалення складає біля 24 грн / 100 км. Якщо перевести в бензин, то це менше півлітра на 100 км

  • +1 3
Опубліковано (змінено)

До речі, про чері, раз вже згадали. 

До нас зараз УкрАвто завозить офіційно Джетури:

Спойлер

1400x936.jpg

1920x.jpg

Авто за 28 тищ доларів. Розмірами з Рав4, з класною комплектацією і матеріалами. 

На Волинь-авто можна пощупати. Так от, дають на нього гарантію 6 років або 200 000 км. Я думаю це про щось вже говорить.

Якби все так погано було через 3 роки, ніхто такої гарантії не давав би 

Змінено користувачем WebTraveller
Опубліковано
В 03.12.2025 в 21:23, WebTraveller сказав:

Середня витрата по місту на сьогодні 18 кіловат

Для такого розміру машини і нашого міста з світлофорами кожні 300м то досить чудова витрата.
В мене на гібриді менше 20 не виходило. В день, без клімата. А так то в пробках в шість вечора виходить і до 40квт

  • +1 1
Опубліковано
В 03.12.2025 в 19:54, Zheny@ сказав:

Ти судиш із Cherry та Gilly (Чи як він там) ?

Чи є досвід ремонтів Xiaomi / Byd ? 

1. Час від часу клієнти звертаються, але мало. 2. В інеті куча відео з обзорів та/чи розборок нових авто, де чітко видно всі проблеми і якість. Не може авто коштувати просто так дешевше, хтось на чомусь економить. 

Опубліковано
В 03.12.2025 в 21:18, WebTraveller сказав:

Уважно слухаю

Як думаєш, за скільки грошей зможеш продати через два роки?

і через 5?

 

Опубліковано
On 12/4/2025 at 12:14 AM, Nokian said:

Як думаєш, за скільки грошей зможеш продати через два роки?

і через 5?

 

ого ти оптиміст

Опубліковано
В 04.12.2025 в 00:14, Nokian сказав:

Як думаєш, за скільки грошей зможеш продати через два роки?

і через 5?

Взагалі про це не думаю. Я брав її для щоденного користування, а не думати через скільки продам через кілька років.

Як і будь-яку машину.. Люба нова машина виїжає з автосалону - зразу втрачає суттєво в ціні. Електрички тут не вийняток.

 

Ціна буде залежати від стану авто. І від ситуації на ринку. Сонату я брав за 13+ 2 роки назад. А зараз за 10 ніхто навіть не дивиться. Може за 8 і заберуть як поставлю. Але це вже ціна металолому.

Про стан батареї не переживаю. вона тут LFP. Переживе і сам автомобіль.

 

Плюс до цього з нового року повертається мито на електро. Тобто вони автоматично подорожчають процентів на 25.

Я того й спішив з покупкою  щоб встигнути до нового року. І роки за 2-3, якщо мито знов не відмінять, думаю можна буде продати за непогані гроші. Якщо ринок зовсім не вмре.

  • +1 1
Опубліковано
В 03.12.2025 в 23:33, foma144 сказав:

1. Час від часу клієнти звертаються, але мало. 2. В інеті куча відео з обзорів та/чи розборок нових авто, де чітко видно всі проблеми і якість. Не може авто коштувати просто так дешевше, хтось на чомусь економить. 

В неті куча відео як преміальні німці на сервісах капіталку моторів роблять)) Причому на смішних пробігах.

На жаль, нема в сучасних авто тієї якості, яка була 20 років тому. Нема вічних кузовів, вічних моторів.

Але ж купляють їх за оверпрайс...

 

А дешевше, тому що в китайців все схвачено по батареям. Іншим виробникам вони продають акуми в 3 рази дорожче як своїм. Тому й ціна така. По якості більш-менш все добре зараз в них. Кузова оцинковані повністю, не гниють. А по матеріалах інтер"єру при однаковій ціні європейці будуть просто табуретки

 

Опубліковано
В 03.12.2025 в 22:18, Dima4s сказав:

Для такого розміру машини і нашого міста з світлофорами кожні 300м то досить чудова витрата.
В мене на гібриді менше 20 не виходило. В день, без клімата. А так то в пробках в шість вечора виходить і до 40квт

Тищі 3 накатаю, тоді більш точний можна буде сказати

Зараз пробіг в основному по об"їзним.. З Боратина в унівєр малий їздить на Львівську, то в МРЕВ по рованцях через дубнівську.

То поки не зовсім місто. Чисто по місту може процентів 30 пробігу зараз.

Побачу на більш довгій дистанції. Поки що розхід приємно дивує...

  • +1 1
Опубліковано
В 03.12.2025 в 19:54, Zheny@ сказав:

Gilly

Нові Geely мають одну платформу та багато спільних деталей з Вольво, бо це одна фірма, так я б не був таким категоричним.

  • +1 1
Опубліковано

А ще таке нескромне питання.

Як ти оцінював ризик потенційної сраки з електрикою, коли замовляв це авто? Чи маєш якісь сонячні панелі або що? Бо як не крути енергетику все більше виносять :(

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


×
×
  • Створити...