Jump to content

Куплю б/в вел ростовка від 19-21


Recommended Posts

On 5/28/2023 at 10:20 AM, HWman said:

Ну так щоб літієвий акум заряждався від динамовтулки, звісно. 

пробував від своєї втулки заряджатись сьогодні, при швидкості 20км/год  дає 5В 0.3А

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, case_l said:

пробував від своєї втулки заряджатись сьогодні, при швидкості 20км/год  дає 5В 0.3А

Маєш якусь приблуду для зарядки від динамовтулки?

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, nickel said:

Маєш якусь приблуду для зарядки від динамовтулки?

після діодного моста з конденсатором поставив dc-dc перетворювач і все чудово працює

https://www.aliexpress.com/item/1005004214035627.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.73.5e5e1802frOGkv

Edited by case_l
  • Дякую! 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/31/2023 at 12:01 PM, vampirich said:

а щось не так зі 100 км?

щось я підозрюю, по 100 км на динамовтулках ніхто не катає
якщо мова про турінг, то серед усього барахла вага павербанка десь загубиться і буде в межах похибки

Link to comment
Share on other sites

А для турінгу довгого краще соняшну панельку на баул. Знов таки, якщо не користуваися благами цівілізації. А так можна на любій заправці підзарядитися та умитися.

Edited by romanc
  • +1 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, romanc said:

А для турінгу довгого краще соняшну панельку на баул. Знов таки, якщо не користуваися благами цівілізації. А так можна на любій заправці підзарядитися та умитися.

динамовтулка знадобиться на випадок ядерної зими, коли сонця не буде, або десь на Алясці чи в Норвегії, коли настає поляна ніч

Edited by case_l
  • Ха-ха 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, case_l said:

динамовтулка знадобиться на випадок ядерної зими, коли сонця не буде, або десь на Алясці чи в Норвегії, коли настає поляна ніч

Тебе Шльома вкусив?

  • Ха-ха 1
  • Збентежений 1
  • +1 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, case_l said:

динамовтулка знадобиться на випадок ядерної зими, коли сонця не буде, або десь на Алясці чи в Норвегії, коли настає поляна ніч

Для того в кожій український родині є бензогенератор...

Link to comment
Share on other sites

On 31.05.2023 at 10:44, alexvvv сказав:

так втулка тільки накат псує, коли їдеш більше 100км, то відчувається

Ну так, енергія для заряду повинна звідкись братись.
Варіант з компактною сонячною панелькою на ранці куди кращий в цьому змісті
 

Спойлер

Перша картинка з гугла
Сонячна панель Sunpower 10 Вт, 1x USB 5В: продажа, цена в Львове. Солнечные  панели от ""КАЗКА"" - 1628354327

 

Link to comment
Share on other sites

20 годин тому, case_l сказав:

пробував від своєї втулки заряджатись сьогодні, при швидкості 20км/год  дає 5В 0.3А

В принципі небагато, але і зусилля яке вона чинить відповідне, думаєте було б легше, коли видавало 5 В 3 А?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, HWman said:

В принципі небагато, але і зусилля яке вона чинить відповідне, думаєте було б легше, коли видавало 5 В 3 А?

навіть не підключена втулка чинить суттєвий опір

 

Link to comment
Share on other sites

Порівняно з опором повітря, шипами на задній покришці, широкою або приспущеною шиною - втрати на "холостій" динамовтулці мінімальні, можна сказати - невідчутні. На відео вище 15 секунд обертання для голого обода (можливо, навіть алюмінієвого) - дофіга. Достатньо легенько притулити палець, і колесо зупиниться моментально.  Якщо велосипедист для швидкості 25-30 км/год на рівній поверхні витрачає до 250 вт/год, то ці -3 вати вже задіяної втулки, як на мене - мізер. ККД генераторів більше 90%, наближається до 100%.

Бачу, зараз випускають динамовтулки з можливістю відключати опір холостого ходу, цікаво, який принцип.

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, YVitaliy said:

Порівняно з опором повітря, шипами на задній покришці, широкою або приспущеною шиною - втрати на "холостій" динамовтулці мінімальні, можна сказати - невідчутні.

а ти скільки накатав на динамовтулці, чи ти теоретик?

Link to comment
Share on other sites

8 хвилин тому, case_l сказав:

теоретик

А що не так? Так, теоретик. Давай свої аргументи, потеоретизуємо. Накатав достатньо на кривих дискових гальмах, коли забортоване колесо зупиняється вже на третьому-четвертому оберті: абсолютно не відчувається під час їзди, єдиний дискомфорт - звук тертя і биття під час гальмування. Достатньо накатав на шинах 29х2,5, щоб знати, що криві гальма проти широких покришок - ніщо. Так що 15 секунд вільного обертання - дофіга. Ну да, колись на "Україні" мав динамку, рахується? Там реально важко, що на холостому, що на робочому.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, YVitaliy said:

Накатав достатньо на кривих дискових гальмах, коли забортоване колесо зупиняється вже на третьому-четвертому оберті: абсолютно не відчувається під час їзди, єдиний дискомфорт - звук тертя і биття під час гальмування.

скільки км в день проїжджав на такому?

Link to comment
Share on other sites

34 хвилин тому, case_l сказав:

скільки км в день проїжджав на такому?

~15 вранці і 15 ввечері. 

Ось погуглив на тему "втрати на динамовтулці", чомусь адекватну інформацію знайшов тільки на .кацап сайті, таблицю скопіюю:

 

Скорость Полная мощность, развиваемая велосипедистом Стандартная герметичная передняя втулка SON28 (свет выключен) Снижение скорости (свет выключен) SON28 (свет включен) Снижение скорости (свет включен)
10 км/час 15 Вт 0,1 Вт +0,2 Вт (+1,3%) -0,1 км/час +3,3 Вт (+22%) -1,6 км/час
20 км/час 50 Вт 0,2 Вт +0,7 Вт (+1,4%) -0,1 км/час +5,3 Вт (+12%) -1,1 км/час
30 км/час 130 Вт 0,3 Вт +1,3 Вт (+1,0%) -0,1 км/час +6,7 Вт (+5,2%) -0,7 км/час
50 км/час 500 Вт 0,5 Вт +2,7 Вт (+0,5%) -0,1 км/час +9,0 Вт (+1,8%)

-0,36 км/час

 

 

Тобто, за одну годину на незадіяній динамовтулці втрачаєш 100 метрів ходу, на задіяній - 700 метрів (за 50 км/год сенсу вести розмову, думаю, немає).

  • Збентежений 1
Link to comment
Share on other sites

17 годин тому, YVitaliy сказав:

Бачу, зараз випускають динамовтулки з можливістю відключати опір холостого ходу, цікаво, який принцип.

Не впевнений чи ми про одне і те ж, але знаю, що є динамовтулки не з прямими магнітами(саме це чинить опір, коли статор переходить з одного магніту на інший), а коли магніти стоять під кутом, і рівномірно переходить від однієї катушки до іншої. За разунок цього "залипання" мінімальне

Link to comment
Share on other sites

Якщо докомплектувати якимись іоністорами на сотню фарад, то буде 10 хв зарядки при їзді, потім після зарядки зусилля на втулці впаде, так як іоністори зарядяться і буде практично так само, як і без динамки, що на 5 що на 100 км.

Спойлер

Купить 100 F - 2,7v (EDLC) Суперконденсатор- іоністор DB 22*45 SAMWHA, цена  291.60 грн — Prom.ua (ID#16622340)


Якщо заряджати щось більш ємке, звісно тоді буде важче на педалях, закон збереження енергії ніхто не відміняв.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, HWman said:

Не впевнений чи ми про одне і те ж, але знаю, що є динамовтулки не з прямими магнітами(саме це чинить опір, коли статор переходить з одного магніту на інший), а коли магніти стоять під кутом, і рівномірно переходить від однієї катушки до іншої. За разунок цього "залипання" мінімальне

найкраща динамовтулка - мотор колесо

  • Ха-ха 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Create New...