Перейти до змісту

Куплю б/в вел ростовка від 19-21


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
4 годин тому, vampirich сказав:

а щось не так зі 100 км?

 

Я щось подумав про швидкість...

 

 

  • Збентежений 2
  • +1 1
Опубліковано
On 5/28/2023 at 10:20 AM, HWman said:

Ну так щоб літієвий акум заряждався від динамовтулки, звісно. 

пробував від своєї втулки заряджатись сьогодні, при швидкості 20км/год  дає 5В 0.3А

Опубліковано
24 minutes ago, case_l said:

пробував від своєї втулки заряджатись сьогодні, при швидкості 20км/год  дає 5В 0.3А

Маєш якусь приблуду для зарядки від динамовтулки?

Опубліковано (змінено)
9 hours ago, nickel said:

Маєш якусь приблуду для зарядки від динамовтулки?

після діодного моста з конденсатором поставив dc-dc перетворювач і все чудово працює

https://www.aliexpress.com/item/1005004214035627.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.73.5e5e1802frOGkv

Змінено користувачем case_l
  • Дякую! 1
Опубліковано
On 5/31/2023 at 12:01 PM, vampirich said:

а щось не так зі 100 км?

щось я підозрюю, по 100 км на динамовтулках ніхто не катає
якщо мова про турінг, то серед усього барахла вага павербанка десь загубиться і буде в межах похибки

Опубліковано (змінено)

А для турінгу довгого краще соняшну панельку на баул. Знов таки, якщо не користуваися благами цівілізації. А так можна на любій заправці підзарядитися та умитися.

Змінено користувачем romanc
  • +1 2
Опубліковано (змінено)
1 hour ago, romanc said:

А для турінгу довгого краще соняшну панельку на баул. Знов таки, якщо не користуваися благами цівілізації. А так можна на любій заправці підзарядитися та умитися.

динамовтулка знадобиться на випадок ядерної зими, коли сонця не буде, або десь на Алясці чи в Норвегії, коли настає поляна ніч

Змінено користувачем case_l
  • Ха-ха 1
Опубліковано
2 minutes ago, case_l said:

динамовтулка знадобиться на випадок ядерної зими, коли сонця не буде, або десь на Алясці чи в Норвегії, коли настає поляна ніч

Тебе Шльома вкусив?

  • Ха-ха 1
  • Збентежений 1
  • +1 1
Опубліковано
2 hours ago, nickel said:

Тебе Шльома вкусив?

ще одна проблема вилізла, мій телефон не хоче брати заряд, тільки павербанк 

Опубліковано
3 hours ago, case_l said:

динамовтулка знадобиться на випадок ядерної зими, коли сонця не буде, або десь на Алясці чи в Норвегії, коли настає поляна ніч

Для того в кожій український родині є бензогенератор...

Опубліковано
On 31.05.2023 at 10:44, alexvvv сказав:

так втулка тільки накат псує, коли їдеш більше 100км, то відчувається

Ну так, енергія для заряду повинна звідкись братись.
Варіант з компактною сонячною панелькою на ранці куди кращий в цьому змісті
 

Спойлер

Перша картинка з гугла
Сонячна панель Sunpower 10 Вт, 1x USB 5В: продажа, цена в Львове. Солнечные  панели от ""КАЗКА"" - 1628354327

 

Опубліковано
20 годин тому, case_l сказав:

пробував від своєї втулки заряджатись сьогодні, при швидкості 20км/год  дає 5В 0.3А

В принципі небагато, але і зусилля яке вона чинить відповідне, думаєте було б легше, коли видавало 5 В 3 А?

Опубліковано
1 hour ago, HWman said:

В принципі небагато, але і зусилля яке вона чинить відповідне, думаєте було б легше, коли видавало 5 В 3 А?

навіть не підключена втулка чинить суттєвий опір

 

Опубліковано

Порівняно з опором повітря, шипами на задній покришці, широкою або приспущеною шиною - втрати на "холостій" динамовтулці мінімальні, можна сказати - невідчутні. На відео вище 15 секунд обертання для голого обода (можливо, навіть алюмінієвого) - дофіга. Достатньо легенько притулити палець, і колесо зупиниться моментально.  Якщо велосипедист для швидкості 25-30 км/год на рівній поверхні витрачає до 250 вт/год, то ці -3 вати вже задіяної втулки, як на мене - мізер. ККД генераторів більше 90%, наближається до 100%.

Бачу, зараз випускають динамовтулки з можливістю відключати опір холостого ходу, цікаво, який принцип.

Опубліковано
11 hours ago, YVitaliy said:

Порівняно з опором повітря, шипами на задній покришці, широкою або приспущеною шиною - втрати на "холостій" динамовтулці мінімальні, можна сказати - невідчутні.

а ти скільки накатав на динамовтулці, чи ти теоретик?

Опубліковано
8 хвилин тому, case_l сказав:

теоретик

А що не так? Так, теоретик. Давай свої аргументи, потеоретизуємо. Накатав достатньо на кривих дискових гальмах, коли забортоване колесо зупиняється вже на третьому-четвертому оберті: абсолютно не відчувається під час їзди, єдиний дискомфорт - звук тертя і биття під час гальмування. Достатньо накатав на шинах 29х2,5, щоб знати, що криві гальма проти широких покришок - ніщо. Так що 15 секунд вільного обертання - дофіга. Ну да, колись на "Україні" мав динамку, рахується? Там реально важко, що на холостому, що на робочому.

Опубліковано
9 minutes ago, YVitaliy said:

Накатав достатньо на кривих дискових гальмах, коли забортоване колесо зупиняється вже на третьому-четвертому оберті: абсолютно не відчувається під час їзди, єдиний дискомфорт - звук тертя і биття під час гальмування.

скільки км в день проїжджав на такому?

Опубліковано
34 хвилин тому, case_l сказав:

скільки км в день проїжджав на такому?

~15 вранці і 15 ввечері. 

Ось погуглив на тему "втрати на динамовтулці", чомусь адекватну інформацію знайшов тільки на .кацап сайті, таблицю скопіюю:

 

Скорость Полная мощность, развиваемая велосипедистом Стандартная герметичная передняя втулка SON28 (свет выключен) Снижение скорости (свет выключен) SON28 (свет включен) Снижение скорости (свет включен)
10 км/час 15 Вт 0,1 Вт +0,2 Вт (+1,3%) -0,1 км/час +3,3 Вт (+22%) -1,6 км/час
20 км/час 50 Вт 0,2 Вт +0,7 Вт (+1,4%) -0,1 км/час +5,3 Вт (+12%) -1,1 км/час
30 км/час 130 Вт 0,3 Вт +1,3 Вт (+1,0%) -0,1 км/час +6,7 Вт (+5,2%) -0,7 км/час
50 км/час 500 Вт 0,5 Вт +2,7 Вт (+0,5%) -0,1 км/час +9,0 Вт (+1,8%)

-0,36 км/час

 

 

Тобто, за одну годину на незадіяній динамовтулці втрачаєш 100 метрів ходу, на задіяній - 700 метрів (за 50 км/год сенсу вести розмову, думаю, немає).

  • Збентежений 1
Опубліковано
17 годин тому, YVitaliy сказав:

Бачу, зараз випускають динамовтулки з можливістю відключати опір холостого ходу, цікаво, який принцип.

Не впевнений чи ми про одне і те ж, але знаю, що є динамовтулки не з прямими магнітами(саме це чинить опір, коли статор переходить з одного магніту на інший), а коли магніти стоять під кутом, і рівномірно переходить від однієї катушки до іншої. За разунок цього "залипання" мінімальне

Опубліковано

Якщо докомплектувати якимись іоністорами на сотню фарад, то буде 10 хв зарядки при їзді, потім після зарядки зусилля на втулці впаде, так як іоністори зарядяться і буде практично так само, як і без динамки, що на 5 що на 100 км.

Спойлер

Купить 100 F - 2,7v (EDLC) Суперконденсатор- іоністор DB 22*45 SAMWHA, цена  291.60 грн — Prom.ua (ID#16622340)


Якщо заряджати щось більш ємке, звісно тоді буде важче на педалях, закон збереження енергії ніхто не відміняв.

Опубліковано
16 hours ago, HWman said:

Не впевнений чи ми про одне і те ж, але знаю, що є динамовтулки не з прямими магнітами(саме це чинить опір, коли статор переходить з одного магніту на інший), а коли магніти стоять під кутом, і рівномірно переходить від однієї катушки до іншої. За разунок цього "залипання" мінімальне

найкраща динамовтулка - мотор колесо

  • Ха-ха 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти

Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...