Перейти до змісту

Дайте поради


V.Wolf

Рекомендовані повідомлення

Вирішив нарешті прикупити собі мабуть потриману машинку. Гори матеріалу перечитано, але остаточно не вирішив, яку саме, і як вибрати. Тому прошу в цьому топіку форумчанам викласти свої думки, що до певних моделей авто, переваги недостатки, досвід юзання, слабкі місця, на що саме потрібно звертати увагу при купівлі і т.д.

Сумма в районі 10k$ хоча якщо потрібно буде зможу збільшити ще на половину.

Хочу ще дізнатися думку спеціалістів чи власників про такі авто: Scorpio, Mondeo, Golf 2-4, Jetta, Vectra. Реальна вартість ремонтів, економічність, зручність, надійність...

Що до нового авто то думаю що в такий грошовий коридор я не влізу: Ланус не подобаеться, Амулет сумнівають, в Фабії місця мало, хіба Авео - більш-менш задовільняє. Так що на рахунок нових також вітаються поради і пропозиції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 64
  • Створено
  • Остання відповідь
в Фабії місця мало, хіба Авео - більш-менш задовільняє.

в Fabia салон просторнее, чем у Aveo

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Смотря как смотриш на лотерею типа б/у. Я смотрю не очень - поєтому взял Авео. Мне на водительском месте просторнее чем в Фабиа. Дальше сильно спорить не буду, бо не знаю. Конечно движек у Фабия тот что 1,4 с кучей лошадок мне нравится, но дизайн мне больше нравится у Авео.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если хочешь комфорт бери Опель Омегу Б, у меня такая, машинка мягенькая

раджу теж брати ОМЕГУ В 96-тих років! За 10кг$мона найти в хорошому стані. В мене вже 2 рокі! Таку машину з нуля небуде їй ціни!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На цю суму ще можна знайти Audi 80 (б4) дизельну. Як на мене теж варіант непоганий (оцинковка, до 10кб знайдеш в доброму стані) по задоволенню від їзди на порядок вище шево-ланосів (хоч і не омега) і, що важливо, запчастин валом і недорогі (дешевші як на мерс, бмв чи ту ж саму ауді 100, а6 і тп).Не купуй машин з механічним інжектором (трапляються в авто до 95 р.в.) бо грамотного спеца в Луцько не знайдеш (є Юра біля 6 відділу, але 1 на місто якось малувато).

З приводу фордів скажу, що розташування виробника за океаном аж ніяк не сприяє забезпеченню запчастинами. Ще придивись на тойота каріна сердини 90-х трапляються чудові екземпляри. І головне НЕ КУПЛЯЙ АВТО НА ВСІ ГРОШІ бо одразу після покупки треба буде вкласти ще до 1000 у.е. (заміна ГРМ, всіх експлуатаційних рідин, можливо сальників і прокладок + вилізуть деякі баги)

Хоча може все ж варто взяти нову (ймовірність поломки в рази нижча) але попростіше (придивись до логана).

П.С. В самого А100 і міняти на шось свіже але б класу не бачу потреби.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Моє імхо:

Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип)

Омега - машина класна, безпечна, але для дальніх переїздів - в місті великий розхід і проблеми з парковкою.

Авео - бюджетник, невірю я в них, та й товщина заліза 0,4 мм. - це знущання.

Фабія - "табурєтка", дуже переоцінена, і лак нікудишній - сходить на мойках клаптями.

Німці "гольф классе" - непоганий вибір (міцне залізо кузова) але замучаєшся по розборкам гасати у пошуках з/ч, бо нові - "золоті".

Іномарки - взагалі разводняк.

Кетай - будеш щасливим у своєму виборі, але лише два роки (потім вона стане "вічною" :sm142: ).

Раша - краще вже Кетай :) (за ті-ж гроші)

Я обирав "нашемарку" - авео відпав, залишився Ланос і Дачія.

Ланос дешевше по запчастинам, але до нього треба багато доставляти - "підстаканники" під аморт, бо підвіска низька, оптику ксенон, бо погана і т.д. Та й жере 10-ку, хоть ти лусни.

Тому зараз катаюсь на Дачії - простенький, але економічний мотор, доступні з/ч, ДУЖЕ м'яка "довгоходова" підвіска під румунські (читай українські) дороги, головний критерій мого вибору :sm142:

За 10 к. вийде 2006 р. з ГУРом і кондеем, правда доведеться їхати в Київ або ще кудись за нею.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Был у меня гольф-2 89 г.в. 1.3 карб., ремонтировал подвеску и мотор. Что касается запчастей, это запчасть ВАЗ 2108/09 + 10% = запчасть гольфа + все и всегда есть на Формуле. Расход по городу был 5.8л -7.5л /100 км, в зависимости от езды.

Итог, машинка не плохая, но годы берут свое

borius

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо брати гольфа - то не менше "трійки" і посвіжіше, але люба машина то "на любителя", а про Омегу опеля можу сказати - що непогані апарати за свої гроші - якщо порівнювати з іншими авто, то ціна\якість\комфорт мають дуже хороше співвідношення :smile3:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

 Был у меня гольф-2 89 г.в.  ...касается запчастей, это запчасть ВАЗ 2108/09 + 10% = запчасть гольфа + все и всегда есть на Формуле.

На такі роки воно так і коштує. Але якщо брати поновіше - будеш спонсорувати економіку Німеччини, і то непогано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ОФФТОП

Не знаю як для вас але, для мене опель омега = краще не купувати.

Скільки я бачив їх, що жруть масло, гудять як трактори, після цього щось взагалі не хочеться про них думати.

Може попадалися на очі такі "екземпляри" просто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип)

В корне не согласен. Мало видимо ты дизелей видал ;)

А современный дизельный мотор - это ваще п№дец! Ехал по Польше на Kia cee'd с 1,6 Д - это ракета с расходом 5 литров на сотню при езде 120 км/ч. Так шо про дизеля не надо :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип)

В корне не согласен. Мало видимо ты дизелей видал ;)

А современный дизельный мотор - это ваще п№дец! Ехал по Польше на Kia cee'd с 1,6 Д - это ракета с расходом 5 литров на сотню при езде 120 км/ч. Так шо про дизеля не надо :(

В друга Audi 100 2.5 TDI Універсал 1991 http://www.di-mart.com/index.php?page=auto...odif&id=522

Їла 7 л дизеля на сотку в змішаному режимі. Бензин з такими витратами пального і динамікою за ціною 10к не знайдеш

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо ти морально готовий вкладати гроші у щойно куплене авто (а в моєму розумінні на б/у авто без ремонту їздити не можно), то можно купувати б/у.

Поясню своє ІМХО, якби я купив б/у то що б я робив: перевірка ходової та заміна при потребі стойок, дисків, барабанів, колодок всяких резинок та ричагів, заміна всіх технічніх рідин, диагностика двигуна та заміна всіх ременів, косметична первірка та ремонт невеличких недоліків в салоні, ну і думаю ще щось випливло. І от тільки піся цього я б довірив своє здоровья та здоровья пасажирів б/у авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

емонт  

Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип)

В корне не согласен. Мало видимо ты дизелей видал :)

А современный дизельный мотор - это ваще п№дец! Ехал по Польше на Kia cee'd с 1,6 Д - это ракета с расходом 5 литров на сотню при езде 120 км/ч. Так шо про дизеля не надо :blush:

Да, йде воно гарно, але:

1. дорогий ремонт паливної. А сучасні турбіровані мотори дають таке навантаження на кривошипно-поршньову, що ой

2. паливна апаратура і форсунки  що в "атмосфернику", що в CDI - прецезійні деталі, що руйуються нашою сорярою "з болотцем" - тіко в путь ;)

3. ремонт цього васього добра дорогий, і майстів знайти тяжко. Наприклад для простої заміни реміня ГРМ виставити шківи "по- міткам" недостатньо, тра регулювати паливну.

4. Нюхати і слухати цей "трактор" - то на любітєля :)

(я вже мовчу про запарафінені фільтри і колдовство взимку з керосином і паяльною лампою)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як тобі Мерседес W124 :0044:? Одне якщо брати дизель, то зараз дорого, хоч він і може брати 7-8 літрів, але ціни в нас скажені... :0044:

Ну типу щось такого

a11c9738fc50161f70da504e48667ba6.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую за поради! Коли їх опрацюю - видам більш конкретизоване питання.

В Фордах починаю розчаровуватись...

емонт
Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип)

В корне не согласен. Мало видимо ты дизелей видал :)

А современный дизельный мотор - это ваще п№дец! Ехал по Польше на Kia cee'd с 1,6 Д - это ракета с расходом 5 литров на сотню при езде 120 км/ч. Так шо про дизеля не надо ;)

Да, йде воно гарно, але:

1. дорогий ремонт паливної. А сучасні турбіровані мотори дають таке навантаження на кривошипно-поршньову, що ой

2. паливна апаратура і форсунки що в "атмосфернику", що в CDI - прецезійні деталі, що руйуються нашою сорярою "з болотцем" - тіко в путь ;)

3. ремонт цього васього добра дорогий, і майстів знайти тяжко. Наприклад для простої заміни реміня ГРМ виставити шківи "по- міткам" недостатньо, тра регулювати паливну.

4. Нюхати і слухати цей "трактор" - то на любітєля :)

(я вже мовчу про запарафінені фільтри і колдовство взимку з керосином і паяльною лампою)

) навіть з скутера 50 кубово можна вижати 20 конячок, "но ресурс господа увы..."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

(я вже мовчу про запарафінені фільтри і колдовство взимку з керосином і паяльною лампою)

это ты о чем?

да и вообще, перестаньте обсуждать дизельные моторы, старшие наших родителей. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Shura а як ти думаєш - чому деякі виробники офіційно не постачають авто з дизельним двигуном в Україну? Я повністю згідний з тим що сучасний дизельний двигун це дууже хороший двигун, який ще може дати фору бензиновому. Але все враженнявід двигуна псує якість нашого ДП ;)

А в б/у дизельному двигуні може потребуватись ремон ПНВТ та форсунок- що не є дешевим задоволенням.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 15-16 кусків можна взяти ауді А6, оце апарат дійсьно, років так 98-99

І скільки вона буде жерти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую за поради! Коли їх опрацюю - видам більш конкретизоване питання.

В Фордах починаю розчаровуватись...

А вот про Форди НЕ НАДО!!! Був в мене Скорпік 86 року - салон - огого, двигун огого, розхід 10 на 100, проблем з ним майже не мав - 2 рокі відкатав - зараз вже 3 таксист катає в Луцьку на ньому. Зараз Мондео 1.8 - також вже два рокі відкатав - нічого ніде не підводило, поміняв ремні колодки, масла.... До підвіски не залазив на Скорпу, на Мондео - резинки поміняв зпереду 100$ все! Резину вже міняв два рази... ;)))

Так що не треба на Форди!!!

P.S. Можу Мондевку продати, в хороші руки.... ;-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую за поради! Коли їх опрацюю - видам більш конкретизоване питання.

В Фордах починаю розчаровуватись...

А вот про Форди НЕ НАДО!!! Був в мене Скорпік 86 року - салон - огого, двигун огого, розхід 10 на 100, проблем з ним майже не мав - 2 рокі відкатав - зараз вже 3 таксист катає в Луцьку на ньому. Зараз Мондео 1.8 - також вже два рокі відкатав - нічого ніде не підводило, поміняв ремні колодки, масла.... До підвіски не залазив на Скорпу, на Мондео - резинки поміняв зпереду 100$ все! Резину вже міняв два рази... :())

Так що не треба на Форди!!!

P.S. Можу Мондевку продати, в хороші руки.... ;-)

Хороший вибір як на мене це КІА СІД є в різних 1.4, 1.6, 2.0 є дизеля і бензинові!!! Економічні !

Але нехочиця міняти ОИГУ В трошки жалко! Хочя нове то є нове....................

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 15-16 кусків можна взяти ауді А6, оце апарат дійсьно, років так 98-99

І скільки вона буде жерти?

Літрів 9-10

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

За 15-16 кусків можна взяти ауді А6, оце апарат дійсьно, років так 98-99

І скільки вона буде жерти?

Літрів 9-10

Це з яким таким диво двигуном? (2,5 тді за ті гроші навряд чи вийде не вбитий)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...