V.Wolf Опубліковано 25 Липня, 2008 в 08:48 #1 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 08:48 Вирішив нарешті прикупити собі мабуть потриману машинку. Гори матеріалу перечитано, але остаточно не вирішив, яку саме, і як вибрати. Тому прошу в цьому топіку форумчанам викласти свої думки, що до певних моделей авто, переваги недостатки, досвід юзання, слабкі місця, на що саме потрібно звертати увагу при купівлі і т.д.Сумма в районі 10k$ хоча якщо потрібно буде зможу збільшити ще на половину. Хочу ще дізнатися думку спеціалістів чи власників про такі авто: Scorpio, Mondeo, Golf 2-4, Jetta, Vectra. Реальна вартість ремонтів, економічність, зручність, надійність...Що до нового авто то думаю що в такий грошовий коридор я не влізу: Ланус не подобаеться, Амулет сумнівають, в Фабії місця мало, хіба Авео - більш-менш задовільняє. Так що на рахунок нових також вітаються поради і пропозиції.
Shura Опубліковано 25 Липня, 2008 в 08:57 #2 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 08:57 в Фабії місця мало, хіба Авео - більш-менш задовільняє.в Fabia салон просторнее, чем у Aveo
dimmon Опубліковано 25 Липня, 2008 в 09:14 #3 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 09:14 Если хочешь комфорт бери Опель Омегу Б, у меня такая, машинка мягенькая
VaLeRa Опубліковано 25 Липня, 2008 в 11:33 #4 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 11:33 Смотря как смотриш на лотерею типа б/у. Я смотрю не очень - поєтому взял Авео. Мне на водительском месте просторнее чем в Фабиа. Дальше сильно спорить не буду, бо не знаю. Конечно движек у Фабия тот что 1,4 с кучей лошадок мне нравится, но дизайн мне больше нравится у Авео.
LiBaK Опубліковано 25 Липня, 2008 в 14:12 #5 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 14:12 Если хочешь комфорт бери Опель Омегу Б, у меня такая, машинка мягенькаяраджу теж брати ОМЕГУ В 96-тих років! За 10кг$мона найти в хорошому стані. В мене вже 2 рокі! Таку машину з нуля небуде їй ціни!
ZaZik Опубліковано 25 Липня, 2008 в 15:57 #6 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 15:57 На цю суму ще можна знайти Audi 80 (б4) дизельну. Як на мене теж варіант непоганий (оцинковка, до 10кб знайдеш в доброму стані) по задоволенню від їзди на порядок вище шево-ланосів (хоч і не омега) і, що важливо, запчастин валом і недорогі (дешевші як на мерс, бмв чи ту ж саму ауді 100, а6 і тп).Не купуй машин з механічним інжектором (трапляються в авто до 95 р.в.) бо грамотного спеца в Луцько не знайдеш (є Юра біля 6 відділу, але 1 на місто якось малувато). З приводу фордів скажу, що розташування виробника за океаном аж ніяк не сприяє забезпеченню запчастинами. Ще придивись на тойота каріна сердини 90-х трапляються чудові екземпляри. І головне НЕ КУПЛЯЙ АВТО НА ВСІ ГРОШІ бо одразу після покупки треба буде вкласти ще до 1000 у.е. (заміна ГРМ, всіх експлуатаційних рідин, можливо сальників і прокладок + вилізуть деякі баги)Хоча може все ж варто взяти нову (ймовірність поломки в рази нижча) але попростіше (придивись до логана).П.С. В самого А100 і міняти на шось свіже але б класу не бачу потреби.
Harddriver Опубліковано 25 Липня, 2008 в 17:55 #7 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 17:55 Моє імхо: Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип) Омега - машина класна, безпечна, але для дальніх переїздів - в місті великий розхід і проблеми з парковкою. Авео - бюджетник, невірю я в них, та й товщина заліза 0,4 мм. - це знущання. Фабія - "табурєтка", дуже переоцінена, і лак нікудишній - сходить на мойках клаптями. Німці "гольф классе" - непоганий вибір (міцне залізо кузова) але замучаєшся по розборкам гасати у пошуках з/ч, бо нові - "золоті". Іномарки - взагалі разводняк. Кетай - будеш щасливим у своєму виборі, але лише два роки (потім вона стане "вічною" ). Раша - краще вже Кетай (за ті-ж гроші) Я обирав "нашемарку" - авео відпав, залишився Ланос і Дачія. Ланос дешевше по запчастинам, але до нього треба багато доставляти - "підстаканники" під аморт, бо підвіска низька, оптику ксенон, бо погана і т.д. Та й жере 10-ку, хоть ти лусни. Тому зараз катаюсь на Дачії - простенький, але економічний мотор, доступні з/ч, ДУЖЕ м'яка "довгоходова" підвіска під румунські (читай українські) дороги, головний критерій мого вибору За 10 к. вийде 2006 р. з ГУРом і кондеем, правда доведеться їхати в Київ або ще кудись за нею.
iriuss Опубліковано 25 Липня, 2008 в 19:33 #8 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 19:33 Был у меня гольф-2 89 г.в. 1.3 карб., ремонтировал подвеску и мотор. Что касается запчастей, это запчасть ВАЗ 2108/09 + 10% = запчасть гольфа + все и всегда есть на Формуле. Расход по городу был 5.8л -7.5л /100 км, в зависимости от езды. Итог, машинка не плохая, но годы берут своеborius
VovkleV Опубліковано 25 Липня, 2008 в 19:40 #9 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 19:40 якщо брати гольфа - то не менше "трійки" і посвіжіше, але люба машина то "на любителя", а про Омегу опеля можу сказати - що непогані апарати за свої гроші - якщо порівнювати з іншими авто, то ціна\якість\комфорт мають дуже хороше співвідношення
Harddriver Опубліковано 25 Липня, 2008 в 20:25 #10 Опубліковано 25 Липня, 2008 в 20:25 Был у меня гольф-2 89 г.в. ...касается запчастей, это запчасть ВАЗ 2108/09 + 10% = запчасть гольфа + все и всегда есть на Формуле.На такі роки воно так і коштує. Але якщо брати поновіше - будеш спонсорувати економіку Німеччини, і то непогано.
snight Опубліковано 26 Липня, 2008 в 07:11 #11 Опубліковано 26 Липня, 2008 в 07:11 ОФФТОПНе знаю як для вас але, для мене опель омега = краще не купувати.Скільки я бачив їх, що жруть масло, гудять як трактори, після цього щось взагалі не хочеться про них думати. Може попадалися на очі такі "екземпляри" просто.
difoto Опубліковано 26 Липня, 2008 в 08:59 #12 Опубліковано 26 Липня, 2008 в 08:59 Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип) В корне не согласен. Мало видимо ты дизелей видал А современный дизельный мотор - это ваще п№дец! Ехал по Польше на Kia cee'd с 1,6 Д - это ракета с расходом 5 литров на сотню при езде 120 км/ч. Так шо про дизеля не надо
Vaso Опубліковано 26 Липня, 2008 в 10:23 #13 Опубліковано 26 Липня, 2008 в 10:23 Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип) В корне не согласен. Мало видимо ты дизелей видал А современный дизельный мотор - это ваще п№дец! Ехал по Польше на Kia cee'd с 1,6 Д - это ракета с расходом 5 литров на сотню при езде 120 км/ч. Так шо про дизеля не надо В друга Audi 100 2.5 TDI Універсал 1991 http://www.di-mart.com/index.php?page=auto...odif&id=522 Їла 7 л дизеля на сотку в змішаному режимі. Бензин з такими витратами пального і динамікою за ціною 10к не знайдеш
VaLeRa Опубліковано 26 Липня, 2008 в 12:38 #14 Опубліковано 26 Липня, 2008 в 12:38 Якщо ти морально готовий вкладати гроші у щойно куплене авто (а в моєму розумінні на б/у авто без ремонту їздити не можно), то можно купувати б/у. Поясню своє ІМХО, якби я купив б/у то що б я робив: перевірка ходової та заміна при потребі стойок, дисків, барабанів, колодок всяких резинок та ричагів, заміна всіх технічніх рідин, диагностика двигуна та заміна всіх ременів, косметична первірка та ремонт невеличких недоліків в салоні, ну і думаю ще щось випливло. І от тільки піся цього я б довірив своє здоровья та здоровья пасажирів б/у авто.
Harddriver Опубліковано 26 Липня, 2008 в 14:10 #15 Опубліковано 26 Липня, 2008 в 14:10 емонт Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип) В корне не согласен. Мало видимо ты дизелей видал А современный дизельный мотор - это ваще п№дец! Ехал по Польше на Kia cee'd с 1,6 Д - это ракета с расходом 5 литров на сотню при езде 120 км/ч. Так шо про дизеля не надо Да, йде воно гарно, але: 1. дорогий ремонт паливної. А сучасні турбіровані мотори дають таке навантаження на кривошипно-поршньову, що ой 2. паливна апаратура і форсунки що в "атмосфернику", що в CDI - прецезійні деталі, що руйуються нашою сорярою "з болотцем" - тіко в путь 3. ремонт цього васього добра дорогий, і майстів знайти тяжко. Наприклад для простої заміни реміня ГРМ виставити шківи "по- міткам" недостатньо, тра регулювати паливну. 4. Нюхати і слухати цей "трактор" - то на любітєля (я вже мовчу про запарафінені фільтри і колдовство взимку з керосином і паяльною лампою)
ART Опубліковано 26 Липня, 2008 в 18:21 #16 Опубліковано 26 Липня, 2008 в 18:21 А як тобі Мерседес W124 ? Одне якщо брати дизель, то зараз дорого, хоч він і може брати 7-8 літрів, але ціни в нас скажені... Ну типу щось такого
V.Wolf Опубліковано 26 Липня, 2008 в 20:18 Автор #17 Опубліковано 26 Липня, 2008 в 20:18 Всім дякую за поради! Коли їх опрацюю - видам більш конкретизоване питання. В Фордах починаю розчаровуватись... емонт Дизель - забудь, неварто воно того (хіба на джип) В корне не согласен. Мало видимо ты дизелей видал А современный дизельный мотор - это ваще п№дец! Ехал по Польше на Kia cee'd с 1,6 Д - это ракета с расходом 5 литров на сотню при езде 120 км/ч. Так шо про дизеля не надо Да, йде воно гарно, але: 1. дорогий ремонт паливної. А сучасні турбіровані мотори дають таке навантаження на кривошипно-поршньову, що ой 2. паливна апаратура і форсунки що в "атмосфернику", що в CDI - прецезійні деталі, що руйуються нашою сорярою "з болотцем" - тіко в путь 3. ремонт цього васього добра дорогий, і майстів знайти тяжко. Наприклад для простої заміни реміня ГРМ виставити шківи "по- міткам" недостатньо, тра регулювати паливну. 4. Нюхати і слухати цей "трактор" - то на любітєля (я вже мовчу про запарафінені фільтри і колдовство взимку з керосином і паяльною лампою) ) навіть з скутера 50 кубово можна вижати 20 конячок, "но ресурс господа увы..."
Shura Опубліковано 26 Липня, 2008 в 22:00 #18 Опубліковано 26 Липня, 2008 в 22:00 (я вже мовчу про запарафінені фільтри і колдовство взимку з керосином і паяльною лампою) это ты о чем? да и вообще, перестаньте обсуждать дизельные моторы, старшие наших родителей.
ariman Опубліковано 27 Липня, 2008 в 07:55 #19 Опубліковано 27 Липня, 2008 в 07:55 За 15-16 кусків можна взяти ауді А6, оце апарат дійсьно, років так 98-99
VaLeRa Опубліковано 27 Липня, 2008 в 08:00 #20 Опубліковано 27 Липня, 2008 в 08:00 Shura а як ти думаєш - чому деякі виробники офіційно не постачають авто з дизельним двигуном в Україну? Я повністю згідний з тим що сучасний дизельний двигун це дууже хороший двигун, який ще може дати фору бензиновому. Але все враженнявід двигуна псує якість нашого ДП А в б/у дизельному двигуні може потребуватись ремон ПНВТ та форсунок- що не є дешевим задоволенням.
ART Опубліковано 27 Липня, 2008 в 11:23 #21 Опубліковано 27 Липня, 2008 в 11:23 За 15-16 кусків можна взяти ауді А6, оце апарат дійсьно, років так 98-99І скільки вона буде жерти?
datacopy Опубліковано 27 Липня, 2008 в 11:23 #22 Опубліковано 27 Липня, 2008 в 11:23 Всім дякую за поради! Коли їх опрацюю - видам більш конкретизоване питання.В Фордах починаю розчаровуватись... А вот про Форди НЕ НАДО!!! Був в мене Скорпік 86 року - салон - огого, двигун огого, розхід 10 на 100, проблем з ним майже не мав - 2 рокі відкатав - зараз вже 3 таксист катає в Луцьку на ньому. Зараз Мондео 1.8 - також вже два рокі відкатав - нічого ніде не підводило, поміняв ремні колодки, масла.... До підвіски не залазив на Скорпу, на Мондео - резинки поміняв зпереду 100$ все! Резину вже міняв два рази... )) Так що не треба на Форди!!! P.S. Можу Мондевку продати, в хороші руки.... ;-)
LiBaK Опубліковано 27 Липня, 2008 в 13:41 #23 Опубліковано 27 Липня, 2008 в 13:41 Всім дякую за поради! Коли їх опрацюю - видам більш конкретизоване питання.В Фордах починаю розчаровуватись... А вот про Форди НЕ НАДО!!! Був в мене Скорпік 86 року - салон - огого, двигун огого, розхід 10 на 100, проблем з ним майже не мав - 2 рокі відкатав - зараз вже 3 таксист катає в Луцьку на ньому. Зараз Мондео 1.8 - також вже два рокі відкатав - нічого ніде не підводило, поміняв ремні колодки, масла.... До підвіски не залазив на Скорпу, на Мондео - резинки поміняв зпереду 100$ все! Резину вже міняв два рази... )) Так що не треба на Форди!!! P.S. Можу Мондевку продати, в хороші руки.... ;-) Хороший вибір як на мене це КІА СІД є в різних 1.4, 1.6, 2.0 є дизеля і бензинові!!! Економічні ! Але нехочиця міняти ОИГУ В трошки жалко! Хочя нове то є нове....................
ariman Опубліковано 27 Липня, 2008 в 14:49 #24 Опубліковано 27 Липня, 2008 в 14:49 За 15-16 кусків можна взяти ауді А6, оце апарат дійсьно, років так 98-99І скільки вона буде жерти?Літрів 9-10
ZaZik Опубліковано 27 Липня, 2008 в 16:50 #25 Опубліковано 27 Липня, 2008 в 16:50 За 15-16 кусків можна взяти ауді А6, оце апарат дійсьно, років так 98-99І скільки вона буде жерти?Літрів 9-10Це з яким таким диво двигуном? (2,5 тді за ті гроші навряд чи вийде не вбитий)
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.