serasker Опубліковано 12 Листопада, 2019 в 20:24 #1 Опубліковано 12 Листопада, 2019 в 20:24 Всім привіт! Маю VW Golf IV 1.9tdi, 2002 року. Придбав його лише з 1 ключем. Ось і хочу зробити повноцінний дублікат з чіпом, але ціни в майстрів кусаються. Вирішив робити та прошивати сам, інструкцій та програм в інтернеті вистачає. Замовив викідні ключі, чіпи id48, адаптер kkl vag-com 409.1 для діагностики і прошивки, поставив необхідний софт. З VAG COM-ом подружив, але зчитати пароль імобілайзера в програмі VAG EEPROM Programmer за допомогою даного кабелю так і не вийшло. Грішу на Win10 або на необхідність іншого кабелю. Якщо в когось є можливість здати в оренду адаптер VAG K+CAN Commander 1.4. або допомогти зчитати пароль приборки за символічну плату, буду дуже вдячний!
yu2007 Опубліковано 12 Листопада, 2019 в 22:19 #2 Опубліковано 12 Листопада, 2019 в 22:19 1 hour ago, serasker said: допомогти Ну @EleKtrik певно зміг би. А "ціни кусаються" - це скільки просять за цю послугу?
serasker Опубліковано 13 Листопада, 2019 в 06:39 Автор #3 Опубліковано 13 Листопада, 2019 в 06:39 8 годин тому, yu2007 сказано: А "ціни кусаються" - це скільки просять за цю послугу? Лише цю послугу взагалі не знаю чи надають. А щоб зробити дублікат ключа 2200-3000 грн
natalka) Опубліковано 13 Листопада, 2019 в 07:24 #4 Опубліковано 13 Листопада, 2019 в 07:24 45 минут назад, serasker сказал: Лише цю послугу взагалі не знаю чи надають. А щоб зробити дублікат ключа 2200-3000 грн В оф.салоні WV перекодування оригінального ключа 500-600 грн., дублікат - 5000 грн.+кодування дубліката (500-600 грн.)
Harddriver Опубліковано 13 Листопада, 2019 в 09:36 #5 Опубліковано 13 Листопада, 2019 в 09:36 А на форди хтось робить в Луцьку по вміняємим цінам? 1 ключ є запаска, але нідочого вона не підходить, навіть до лючка бензобака (
Тьомич Опубліковано 13 Листопада, 2019 в 10:46 #6 Опубліковано 13 Листопада, 2019 в 10:46 14 годин тому, serasker сказано: Всім привіт! Маю VW Golf IV 1.9tdi, 2002 року. Придбав його лише з 1 ключем. Ось і хочу зробити повноцінний дублікат з чіпом, але ціни в майстрів кусаються. Вирішив робити та прошивати сам, інструкцій та програм в інтернеті вистачає. Замовив викідні ключі, чіпи id48, адаптер kkl vag-com 409.1 для діагностики і прошивки, поставив необхідний софт. З VAG COM-ом подружив, але зчитати пароль імобілайзера в програмі VAG EEPROM Programmer за допомогою даного кабелю так і не вийшло. Грішу на Win10 або на необхідність іншого кабелю. Якщо в когось є можливість здати в оренду адаптер VAG K+CAN Commander 1.4. або допомогти зчитати пароль приборки за символічну плату, буду дуже вдячний! Робив дублікат на свій Гольф 4 на Формулі місяць тому. Чіп+робота коштувала 1000 грн.(ключ викидний вже мав) Зайняло близько 30-40 хвилин. При вході на центральні ворота формули повертаєте направо, і якщо не помиляюсь 2 ряд зліва на кутку майстерня ключів.
serasker Опубліковано 10 Грудня, 2019 в 19:29 Автор #7 Опубліковано 10 Грудня, 2019 в 19:29 Всім дякую, зробив сам! Логін вийшло витягнути звичайним kkl vag-com 409.1 адаптером за 120 грн за допомогою програми VAG K+CAN Commander 2.5 (підключаємо адаптер до авто, запускаємо програму, вибираємо Engine Control Unit -> у вікні що відкрилося у випадаючому списку Choice ECU type вибираємо VAG-EDC15x, натискаємо Read EEPROM -> Логін появиться в віконичку Login). Вставив чіпи id48 (28 грн кожен) в викидні ключі (леза нарізав на формулі, там де підказав @Тьомич, обійшлося 200 грн за ключ. Також пропонували 1000 грн за програмування, але відмовився). Прийшов додому втсановив Vag-COM та успішно прошив всі три ключі. Це виявилось значно легше, аніш витягнути сам логін. Інструкцій по прошивці зі знанням логіна в інтернеті достатньо.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.