Перейти до змісту

Допоможіть зчитати пароль імобілайзера Golf IV


serasker

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт!

Маю VW Golf IV 1.9tdi, 2002 року. Придбав його лише з 1 ключем. Ось і хочу зробити повноцінний дублікат з чіпом, але ціни в майстрів кусаються. Вирішив робити та прошивати сам, інструкцій та програм в інтернеті вистачає. Замовив викідні ключі, чіпи id48, адаптер kkl vag-com 409.1 для діагностики і прошивки, поставив необхідний софт. З VAG COM-ом подружив, але зчитати пароль імобілайзера в програмі VAG EEPROM Programmer за допомогою даного кабелю так і не вийшло. Грішу на Win10 або на необхідність іншого кабелю.

Якщо в когось є можливість здати в оренду адаптер VAG K+CAN Commander 1.4. або допомогти зчитати пароль приборки за символічну плату, буду дуже вдячний!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 hour ago, serasker said:

допомогти

Ну @EleKtrik певно зміг би.

 

А "ціни кусаються" - це скільки просять за цю послугу?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, yu2007 сказано:

А "ціни кусаються" - це скільки просять за цю послугу?

Лише цю послугу взагалі не знаю чи надають. А щоб зробити дублікат ключа 2200-3000 грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

45 минут назад, serasker сказал:

Лише цю послугу взагалі не знаю чи надають. А щоб зробити дублікат ключа 2200-3000 грн

В оф.салоні WV перекодування оригінального ключа 500-600 грн., дублікат - 5000 грн.+кодування дубліката (500-600 грн.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на форди хтось робить в Луцьку по вміняємим цінам? 1 ключ є запаска, але  нідочого вона не підходить, навіть до лючка бензобака (

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 годин тому, serasker сказано:

Всім привіт!

Маю VW Golf IV 1.9tdi, 2002 року. Придбав його лише з 1 ключем. Ось і хочу зробити повноцінний дублікат з чіпом, але ціни в майстрів кусаються. Вирішив робити та прошивати сам, інструкцій та програм в інтернеті вистачає. Замовив викідні ключі, чіпи id48, адаптер kkl vag-com 409.1 для діагностики і прошивки, поставив необхідний софт. З VAG COM-ом подружив, але зчитати пароль імобілайзера в програмі VAG EEPROM Programmer за допомогою даного кабелю так і не вийшло. Грішу на Win10 або на необхідність іншого кабелю.

Якщо в когось є можливість здати в оренду адаптер VAG K+CAN Commander 1.4. або допомогти зчитати пароль приборки за символічну плату, буду дуже вдячний!

Робив дублікат на свій Гольф 4 на Формулі місяць тому. Чіп+робота коштувала 1000 грн.(ключ викидний вже мав) Зайняло близько 30-40 хвилин. При вході на центральні ворота формули повертаєте направо, і якщо не помиляюсь 2 ряд зліва на кутку майстерня ключів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Всім дякую, зробив сам!

Логін вийшло витягнути звичайним kkl vag-com 409.1 адаптером за 120 грн за допомогою програми VAG K+CAN Commander 2.5 (підключаємо адаптер до авто, запускаємо програму, вибираємо Engine Control Unit -> у вікні що відкрилося у випадаючому списку Choice ECU type вибираємо VAG-EDC15x, натискаємо Read EEPROM -> Логін появиться в віконичку Login).

Вставив чіпи id48 (28 грн кожен) в викидні ключі (леза нарізав на формулі, там де підказав @Тьомич, обійшлося 200 грн за ключ. Також пропонували 1000 грн за програмування, але відмовився).

Прийшов додому втсановив Vag-COM та успішно прошив всі три ключі. Це виявилось значно легше, аніш витягнути сам логін. Інструкцій по прошивці зі знанням логіна в інтернеті достатньо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...