Перейти до змісту

CityCard - система безготівкової оплати проїзду у громадському транспорті Луцька


Рибка

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
14 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

Абсолютно непотрібна річ =/

та ладно, можна не тільки вбити час (якщо його забагато) а ще й турецьку підучити )))

  • Відповідей 2,3 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
2 хвилин тому, Harvester сказано:

Тепер, коли є карточки, це зробити набагато простіше

якщо мова про людей з прямими руками - тоді так, але ж це ініціатива міськради...

Опубліковано
1 хвилина тому, Ghost_manka сказано:

і як, усе вже працює? чи просто "з'явився":

15 хвилин тому, Electronshik сказано:

Може хто в темі, як цим користуватись? Бо їх гаряча лінія до дупи, там тупо ніхто трубку не бере...

ОПЛАТИТИ ПРОЇЗД У ЛУЦЬКУ МОЖНА ЧЕРЕЗ СМАРТФОН. ДЕ СКАЧАТИ МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК

 

Додаток скачати можливо, тільки ніяк не зрозуміло як ним користуватись,  на їх сайті інструкція відсутня. 

Чи все ж таки доведеться купляти їх картку

 

17 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

4200 Юро страшна цифра..... для вчительки молодших класів .....

 

ділимо на 12.... = 350 Юро в місяць якщо за рік відбити..

якщо відбити за 3 роки = 117 Юро в місяць якщо за 3 роки відбивати

 

по курсу переводимо в грн = 3050грн

  Показати прихований контент

благо курск гарний :)

бо не барига при владі

  Показати прихований контент

то для дуала :)

 

 

не така і страшна цифра

і звідки такі екунумісти лізуть, зациклені на якихось Юро(ах)? цікаво ж порахувати чужі гроші...

3050х12х3=109800грн. власник може покласти в банк під 17% річних, і мати 109800х17%/12= 1555.5грн./міс. процентного доходу від депозиту, тобто через три роки в нього буде на руках первісна сума плюс відсотки за три роки мінімум 165798грн., тобто прямі втрати недоотриманої вигоди 55998грн. за цих три роки

 

навіть якщо валідатори поставлять безкоштовно, то вони (власники бенефіціари системи) частину виручки забирають на себе, і при незмінній вартості квитка 6грн. перевізник отримає зменшення надходжень з кожного проданого квитка:

Цитувати

Сіті кард систем» отримає за своє обладнання та функціонування системи 8% від продажу повних квитків та 4% від продажу пільгових квитків в місті. За приблизними підрахунками «Сили правди» це понад 20 мільйонів гривень на рік

а 20 мільйонів на 200 маршруток - це вже 8 333.33грн./міс. з маршрутки, а це вже співставно з зарплатою водія за місяць

якщо ще й за валідатори заплатити треба - то ще "цікавіше" для перевізника. а заплатити мабуть треба:

Цитувати

впровадження е-квитка оцінили у 48,5 мільйонів гривень – у 15 разів дорожче, ніж це передбачали при першій спробі. Але із міського бюджету на це розраховували витратити лише 6,55 мільйонів гривень. Решту, 42 мільйони гривень, очікували залучити з інших джерел, в тому числі 40 мільйонів – від оператора системи, а 2 мільйони – від перевізників

третя витрата - це кожному перевізнику доведеться поповнювати обігові кошти. хто працював з еквайрингом - зрозуміє, хто ні - хай займеться економічною самоосвітою трохи.

Опубліковано
8 хвилин тому, SunSeth сказано:

В якому форматі вводити номер? +380, а далі ХХХХХХХХ, тобто одна цифра у номері зайва, вводив повністю - помилка

з номером тупняк у них, з другої спроби регнувся, формат - дві цифри оператора і далі свій номер

Опубліковано
1 хвилина тому, Deemon сказано:

з номером тупняк у них, з другої спроби регнувся, формат - дві цифри оператора і далі свій номер

Там виявляється потрібно тапнути на абсолютно не явну сцилку знизу "Реєстрація", а не вводити номер в формі, яка показується відразу.

Опубліковано
1 година тому, Bliksss сказано:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/354-93-п

Безоплатний проїзд затверджений законодавчо у постанові КМУ і зворотньої дії немає. Тому, все, що говорять місцеві діячі - це бла-бла-бла і пряме порушення закону.

Краще б промоніторили, зробили статистику по пільговим категоріям і внесли би якісь пропозиції щодо монетизації цих витрат. Але ж це певно не у нашій державі...

Опубліковано
4 хвилин тому, LenKa сказано:

Краще б промоніторили, зробили статистику по пільговим категоріям і внесли би якісь пропозиції щодо монетизації цих витрат.

Та це зрозуміло, але не з нашими "дєятєлями", нащо щось моніторити і робити статистику (по суті, виконувати свою роботу, за яку вони отримують гроші) якщо можна взяти і обмежити...

Опубліковано
1 година тому, rrid сказано:

і звідки такі екунумісти лізуть, зациклені на якихось Юро(ах)? цікаво ж порахувати чужі гроші...

ага

я перший почав жалітися на 4200

 

і проффесіонали економісти керують - "рєзультат на ліцо"

 

 

p.s. от і дуал тебе підтримав :)

Опубліковано
55 хвилин тому, rrid сказано:

третя витрата - це кожному перевізнику доведеться поповнювати обігові кошти. хто працював з еквайрингом - зрозуміє, хто ні - хай займеться економічною самоосвітою трохи.

ну раз на те пішло то поясни переваги безкоштовної (сарказм.... а може і ні, може вона і справді безкоштовна) інкасації перед еквайрингом

Опубліковано
1 година тому, Basil сказано:

причина не тільки в цьому.

поставити валідатор, і перейти повністю на безготівковий розрахунок - це вийти "з тіні". то треба буде показати свої доходи реальні, водію платити білу реальну зряплату, відповідно збільшиться база оподаткування... як кажуть, у мутній воді рибу легше ловити...

вихід, це перехід на муніципальні автобуси... імхо 

є цілком собі комунальне підприємство - Луцьтепло. Повністю отримує в безготівковій формі від побутових споживачів реальні  доходи. Тарифи - неадекватні, причому оплачуються двічі - один раз завищеними тарифами споживачами, другий раз - покриттям збитків з міського бюджету (тільки за минулий рік - отримали з міського бюджету понад 28млн.грн.).

є цілком собі державне підприємство - Нафтогаз. збитків не має, але вартість тарифів різко виросла після "прикриття схем" - хоча й раніше, і зараз населення (побутові споживачі) платили на компанію тільки повністю безготівковим розрахунком.

 

є мінципальне підприємство, яке "займається" перевезеннями - ЛПЕ. результати діяльності - відомі: згноєні на металобрухт автобуси з лізингу від "Богдана", хронічні мільйонні збитки (коло двох млн.дол. за 2008р. в еквіваленті як приклад). яке знову ж на всіх лучан (в т.ч. і тих, які не користуються тролембусами) вішає багатомільйонний валютний кредит на 30 нових тролейбусів. досвід покупки нових 46шт. нових автобусів за понад 4млн.дол. вже є - ні грошей, ні прибутків, ні автобусів (тут трохи деталей - http://nashigroshi.org/2019/04/03/poroshenku-hladkovs-komu-zaplatyly-20-mil-yoniv-za-avtobusy-shcho-tak-i-ne-distalys-mistu/ )

 

і є близько 200 приватних маршруток, кожна з яких коштувала біля 30тис.дол. новою - приватні інвестори вклали сумарно біля 6млн.дол. в цю справу. і не беруть на покриття своїх збитків коштів з бюджету.

так, є проблеми з дотриманням графіку й моніторингу.

але прозоре оподаткування - це не те, про що варто мріяти в першу чергу.

Опубліковано

сиров"ялене лайно...

навіть готову, турецьку шляпу і ту толком не змогли напильником обтесати...

Пов’язане зображення'

 

screenshot-1819.jpg

 

Опубліковано
34 хвилин тому, rrid сказано:

так, є проблеми з дотриманням графіку й моніторингу.

забув стан маршруток і про психологічний стан частини водіїв)

Опубліковано

17:00 е-квиток - нагле "збивання" грошей?!

Лютую!!! Скачав додаток, ніде не писали про стягнення абонплати, мудрі люди "нарили" - гривня в місяць.

Подзвонив у СітіКард за телефоном на сайті, говорять що платно, але ще не знають скільки...

Невже мало брати відсотки з кожного квитка...

Додаток e-квитка платний?! Серйозно?!....

Трачу з нього всі гроші й видаляю до біса!
 

 

Опубліковано
19 хвилин тому, Dima4s сказано:

Трачу з нього всі гроші й видаляю до біса!

пізно,

ти вже в базі, яку успішно провтикають десь на флешці

 

 

Опубліковано
11 хвилин тому, Zevs_Isver сказано:

пізно,

ти вже в базі, яку успішно провтикають десь на флешці

 

 

це якийсь тотальний ппц)

Опубліковано
53 хвилин тому, Dima4s сказано:

 Трачу з нього всі гроші й видаляю до біса!

 

А смисл? За те що маєш картку теж 1грн в місяць

Опубліковано
7 хвилин тому, Oli сказано:

За те що маєш картку теж 1грн в місяць

А З5 грн. за що?

Треба ж туркам-інвесторам, чи хто там за ними стоїть свої інвестиції відбити і помножити... а тут ціле місто Лохуцьк

Опубліковано
14 минут назад, Basil сказал:

А З5 грн. за що?

Треба ж туркам-інвесторам, чи хто там за ними стоїть свої інвестиції відбити і помножити... а тут ціле місто Лохуцьк

Вас православних не паймьош. Не має валідатора - погано, водії наживаються на пересічному. Є валідатор, і тут зрада, турки.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...