Unknown Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 13:54 #451 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 13:54 ну і не забувайте, що якщо не зовсім пороблено роботодавцю, то вже зараз водій на мінімалку оформлений, і трохи податків відповідно платить.
nickel Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 13:59 #452 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 13:59 6 минут назад, Unknown сказал: Трохи поправлю. З 1000 тис. окладу податки такі будуть: 220 ЄСВ, + 195 ПДФО з ВЗ. Але, на руки не 1000, а "1000-195=805 грн". Тобто податків 220+195=415. На руки 805. Навантаження = 415/805=51,55%. Ну це якщо немає пільг по ПДФО, там ще бувають нюанси. Не треба поправляти, 10 000 я писав на руки, тобто після вирахування 19,5%. Оклад, звичайно, буде більшим на цю суму.
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:02 #453 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:02 Та яка різниця, ми запутались десь на 2тис грн/міс, але суть не в цьому. Суть в тому на скільки з тих 1200 чи 2000грн/день власник захоче ділитися з учасниками системи
Unknown Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:02 #454 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:02 4 хвилин тому, nickel сказано: Не треба поправляти, 10 000 я писав на руки, тобто після вирахування 19,5%. Оклад, звичайно, буде більшим на цю суму. ще раз уточню. Навантаження виходить не 41% від того, що на руки, а 51,6%. Тобто щоб 15к. на руки дати, то податків буде 15000*0,5155=7732,9грн. А "10к на руки" податків 5155грн.
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:19 #455 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:19 Яка зараз вартість нового богдадана 092 хто зна?
nickel Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:43 #456 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:43 40 минут назад, Unknown сказал: ще раз уточню. Навантаження виходить не 41% від того, що на руки, а 51,6%. Тобто щоб 15к. на руки дати, то податків буде 15000*0,5155=7732,9грн. А "10к на руки" податків 5155грн. Я потім виправився.
n_a_p Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:59 #457 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 14:59 38 хвилин тому, Ukrainec сказано: Яка зараз вартість нового богдадана 092 хто зна? Богдан не знаю, а ЗАЗ на авторіа від 52тисяч баксів
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 15:38 #458 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 15:38 Ок, нехай 60тис.х25 = 1,5млн грн. вартість 1шт А092 З однієї маршрутки власник грубо отримує 1600грн/день. в середньому 1 маршрутка працює 28днів/міс протягом року, ТО1, ТО2, КР (теж занижено) Вартість обслуговування 74тис в рік беремо грубо враховуючи 0,8грн на 1км пробігу. Як рахував маршрут 9 дистанція 17км, 7кіл і того 17х2*7*28днів*12міс. = 60тис. реальні затрати і того можуть бути менше Неоподаткований дохід власника в рік 1600грн* 28днів * 12міс. = 540тис.грн. Термін окупності 1500/480=3,1роки Я не знаю який рівень прибутків декларують власники, але дохід до оподаткування в них при найгірших розкладах 480тис грн/рік., тобто автобус себе відкатує за 3-4роки. Але скоріш за все покатавши цей термін він йде на ріа за половину вартості, дехто ще +2 роки катає і вартість його падеє до 1/5 і авто теж продається комусь добивати на села. Особливо жадні експлатують бідолагу до дир в салоні, а це >10років. Тобто у власника, після 2,5 років експлуатації бусика стоїть питання: продати нафіг чи експлатувати далі? Тобто якщо власник буде бачити зниження перспектив прибутку, то є ймовірність що він "скине" тягар і подасться на всі тяжкі, але якщо це велике атп, і людина присв"ятила життя цій справі не думаю що він зможе стати раптом аграрієм, чи фермером, чи випускати айфони. Думаю просто далі займе нішу, придушить свої амбіції і буде займатись улюбленою справою. Треба почекати і як тут писали, з розумінням поставитися до колапсу 11.11 підвозити людей зранку ці кілька днів, може тиждень, макс. 2тижні! п.с. прошу не пинати за розрахунки, інформацію взято з загальних джерел.
WebTraveller Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 15:54 #459 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 15:54 27 минут назад, Ukrainec сказал: Як рахував маршрут 9 дистанція 17км, 7кіл і того 17х2*7*28днів*12міс. = 60тис. реальні затрати і того можуть бути менше А заправити? Більше 1000 грн буде тільки паливо
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 16:12 #460 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 16:12 Візьмето АТП 10701 найбільшого "крикуна" і "плаксія" Дьоміна З цього документу 2013р: Спойлер informaciya_pro_prat.doc випливає що атп налічує 48 транспортних засобів з цього документу 2017р випливає, що атп платить 350тис.грн податків на місяць. Спойлер тобто 1 автобус приносить дохід 45тис.грн/міс. атп приносить дохід 45тис х 48 = 2,16млн.грн. тобто лише 2160000/35000 = 6,17% податків від доходів підприємство сплачує до бюджету чи як?!?!?!??! 6% - Чо за нах? 22 хвилин тому, WebTraveller сказано: А заправити? Паливо вже враховано, зараз заправляється водіями. Чи як всі в цьому процесі зараз отримують свою частку?
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 17:31 #461 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 17:31 Ще трохи математики що ми маємо 2,16млн. доходу, з них -0,35млн податків = 1,8млн.грн 1,8 - 0,65млн на утримання апарату 50 працівників (це я оптимістично, не правда?) = 1,15млн. грн 1,15млн. - 50тис.грн на отримання адмінбудівлі, опалення, зв"язок, тощо = 1,1млн.грн. 1,1 - 0,4млн на запчастини і ремонт. = 0,7 млн. 0,7млнгрн - 0,5млн на амортизацію автобусів і покупку нових 0,2млн - це приблизно чистий прибуток що йде на депозит власнику. Я точно не знаю, все це доволі грубо рахувалося щоб не обідити власника, в реалі ця цифра десь може бути і 400+тис.грн/міс. менше АТП думаю має білшу ефективність з одного авто. А тепер припустімо що влада хоче забрати 10%, тобто з біомаси якої годується вся ця екосистема забираємо -10% - 2,16млн.грн - 210тис. = 1,95млн.грн. Тобто на чомусь з цього всього треба буде власнику заощатити, щоб не бути лохом, і не дійти до рівня доходу 100тис.грн/міс як власник кількох продуктових кіосків, цей чувак опирається. Опирається бо знає, що він на краю нового "шухера". Я впевнений що місквлада не поступиться своїм рішенням, тоді цей чувак буде змушений шукати гроші з інших джерел. Ви б на його місці з його рівнем наглості де би взяликошти, щоб не виглядати лохом??? правильно! Залізе в кишеню водіям. Підставою назве діджіталізацію! З кожного водія буде збрито по 2-3тис.грн. бо зараз водій видає гроші власнику, міг збрехати, а скоро вини поміняються ролями. Власник з рахунків буде видавати ЗП водіям. Ось тут і спрацює режим трансформатора і згадування всіх обід, хто кому що не додав, адже всі водії формально працюють на мінімалку. Шкода, але наступним на черзі бунт водіїв, яких будуть кидати в перших рядах на амбразури, тобто міськраду з вимогою підняти вартість проїзду. А все чому? Знову ж таки, бо якийсь чувак, або група людей хочуть мати стабільний дохід на звичному рівні з відсутністтю формального контролю. На неформальному рівні 1 на 1я впевнений всі знають хто скільки кладе під матрас, тому розмови про 9,5 грн немають ніякого сенсу.
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 17:40 #462 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 17:40 А і ще одне, ЗП водіїв як була сіра так і залишеться, бо та біомаса коштів з вартості квитка в 6грн не здатна підняти податкове навантаження ЗП водіїв. Тому трикутник: податкова, міскрада, власники АТП знову підуть на усний компроміс як вони робили до цього, що офіційно ЗП водії будуть отримувати мінімальну, а решту буде доплачуватись сірим налом. Бо щоб ЗП водіїв вивести з тіні можливо так, вартість має становити ті 9,5грн про які торочили, на що до виборів точно ніхто не піде. Та й після виборів певно теж, доки водії самі не почнуть цього хотіти. Піднімуть проїзд на весну-осінь 2020го до 7 грн і на тому зійдуться
romanc Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 19:54 #463 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 19:54 4 часа назад, Ukrainec сказал: Ок, нехай 60тис.х25 = 1,5млн грн. вартість 1шт А092 З однієї маршрутки власник грубо отримує 1600грн/день. в середньому 1 маршрутка працює 28днів/міс протягом року, ТО1, ТО2, КР (теж занижено) Вартість обслуговування 74тис в рік беремо грубо враховуючи 0,8грн на 1км пробігу. Як рахував маршрут 9 дистанція 17км, 7кіл і того 17х2*7*28днів*12міс. = 60тис. реальні затрати і того можуть бути менше Неоподаткований дохід власника в рік 1600грн* 28днів * 12міс. = 540тис.грн. Термін окупності 1500/480=3,1роки Я не знаю який рівень прибутків декларують власники, але дохід до оподаткування в них при найгірших розкладах 480тис грн/рік., тобто автобус себе відкатує за 3-4роки. Але скоріш за все покатавши цей термін він йде на ріа за половину вартості, дехто ще +2 роки катає і вартість його падеє до 1/5 і авто теж продається комусь добивати на села. Особливо жадні експлатують бідолагу до дир в салоні, а це >10років. Тобто у власника, після 2,5 років експлуатації бусика стоїть питання: продати нафіг чи експлатувати далі? Тобто якщо власник буде бачити зниження перспектив прибутку, то є ймовірність що він "скине" тягар і подасться на всі тяжкі, але якщо це велике атп, і людина присв"ятила життя цій справі не думаю що він зможе стати раптом аграрієм, чи фермером, чи випускати айфони. Думаю просто далі займе нішу, придушить свої амбіції і буде займатись улюбленою справою. Треба почекати і як тут писали, з розумінням поставитися до колапсу 11.11 підвозити людей зранку ці кілька днів, може тиждень, макс. 2тижні! п.с. прошу не пинати за розрахунки, інформацію взято з загальних джерел. цену денег не учел. процент по кредиту или стоимость лизинга (крупные города перешли на лизинг коммунального транспорта)
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:00 #464 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:00 3 хвилин тому, romanc сказано: цену денег не учел. процент по кредиту или стоимость лизинга (крупные города перешли на лизинг коммунального транспорта) Та перестань, основні Луцькі автогравці вже зо 10років таким не бавляться, може ще є кого не виключено.
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:10 #465 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:10 Св'ято переноситься, є інфа що в маршрутках готівку відмінять з 21го, якщо не домовляться з місцевими
natalka) Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:10 #466 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:10 5 часов назад, Ukrainec сказал: Яка зараз вартість нового богдадана 092 хто зна? Підпорчу трохи розрахунки Нових 092 здається вже не випускають. А аналоги (малі міські) нові від 3 млн.грн.
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:14 #467 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:14 2 хвилин тому, natalka) сказано: Підпорчу трохи розрахунки Нових 092 здається вже не випускають. А аналоги (малі міські) нові від 3 млн.грн. Тю! це просто нам довше їздити в дряблих треба буде і не нити, що погано
Zevs_Isver Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:40 #468 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:40 забрала мама пенсійну карточку, нормальна НФС карточка, якщо на неї закидата гроші і платити в валідаторі то норм буде, головне щоб були доступні способи поповнення
romanc Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:41 #469 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:41 http://nashigroshi.org/2019/02/22/mykolaiv-za-lizynhovoiu-skhemoiu-kupyv-bilorus-ki-avtobusy-vartistiu-94-mil-yony/
volks Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:46 #470 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:46 21 минуту назад, natalka) сказал: А аналоги (малі міські) нові від 3 млн.грн. Не розумію цього приколу. Шкільні постачали за 1.94 млн. грн 33 минуты назад, natalka) сказал: Нових 092 здається вже не випускають. Випускають. Тільки рестайл. На презентації ціна була 65000 дол https://kievspecteh.com/catalog/avtobusy/avtobus-miskogo-klasu-a092n6
volks Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:55 #471 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 20:55 9 минут назад, romanc сказал: http://nashigroshi.org/2019/02/22/mykolaiv-za-lizynhovoiu-skhemoiu-kupyv-bilorus-ki-avtobusy-vartistiu-94-mil-yony/ І Житомир, і Львів, і Запоріжжя і т.д.
nickel Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 21:03 #472 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 21:03 2 часа назад, Ukrainec сказал: А і ще одне, ЗП водіїв як була сіра так і залишеться, бо та біомаса коштів з вартості квитка в 6грн не здатна підняти податкове навантаження ЗП водіїв. Тому трикутник: податкова, міскрада, власники АТП знову підуть на усний компроміс як вони робили до цього, що офіційно ЗП водії будуть отримувати мінімальну, а решту буде доплачуватись сірим налом. Бо щоб ЗП водіїв вивести з тіні можливо так, вартість має становити ті 9,5грн про які торочили, на що до виборів точно ніхто не піде. Та й після виборів певно теж, доки водії самі не почнуть цього хотіти. Піднімуть проїзд на весну-осінь 2020го до 7 грн і на тому зійдуться Не все так просто просто: за обналічку, якщо не помиляюся, беруть 13%. Тобто щоб водію дати налік, то з кожної тисячі тепер прийдеться 130 гривень віддавати комусь за обнал. І тоді ЗП водіїв не впишеш у витрати. бо офіційно вона у них залишиться мінімальною. В любому випадку життя маршрутних олігархів ускладниться, але це не значить що в нас спроститься, скоріше навпаки - на наші плечі додатково ляжуть: заробіток турецького оператора (8%) і його відкати нашим чинушам.
Ukrainec Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 21:09 #473 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 21:09 4 хвилин тому, nickel сказано: Не все так просто просто: за обналічку, якщо не помиляюся, беруть 13%. Тобто щоб водію дати налік, то з кожної тисячі тепер прийдеться 130 гривень віддавати комусь за обнал. І тоді ЗП водіїв не впишеш у витрати. бо офіційно вона у них залишиться мінімальною. В любому випадку життя маршрутних олігархів ускладниться, але це не значить що в нас спроститься, скоріше навпаки - на наші плечі додатково ляжуть: заробіток турецького оператора (8%) і його відкати нашим чинушам. Ну от бачиш! Ти вже бачу себе морально готуєш до вартості 7грн
Zevs_Isver Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 21:15 #474 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 21:15 4 хвилин тому, Ukrainec сказано: Ну от бачиш! Ти вже бачу себе морально готуєш до вартості 7грн і по 9ть будемо їздити.... от на вулиці дощ (зараз) .... а на роботу треба.... і будемо платити
nickel Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 21:17 #475 Опубліковано 4 Листопада, 2019 в 21:17 2 минуты назад, Ukrainec сказал: Ну от бачиш! Ти вже бачу себе морально готуєш до вартості 7грн Морально я вже давно нічому не дивуюся, але собівартість дороги від дому до роботи на власному авто я знаю. Будуть зажератися - зимою пересяду на авто, а, в теплу пору року (квітень-вересень), я вже і так два роки ходжу на роботу пішки (4-4,5 км), а якщо куплю ровера, то майже круглий рік зможу хєрити їхні ініціативи.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.