Перейти до змісту

Електровелосипед самотужки


laser

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Думаю запихнути АКБ на 36 Вольт з фосфатів 32700  ( 2p-12s)  тобто 24 банки разом в такий корпус. Готовий вимикач є (тільки через потужне реле тре заживити вихід бо вимикач поплавиться через великі струми) плюс на задній стінці готові роз"єми на зарядку і вихідний на контролер.Корпус металевий.Якщо все вірно порахував то влазить  по 6 банок в 4 шари.

IMG_20200527_111231 (1).jpg

  • +1 2
  • Відповідей 376
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано

хороша ідея з корпусом! там сталюка добротна.

я б на вашому місці думав не в сторону реле, а поставив силовий роз'єднувач типу такого https://new.abb.com/news/ru/detail/29388/vykliuchatieli-v-boksakh-one20-nadiezhnaia-rabota-v-liubykh-usloviiakh

вони є різних типорозмірів і амперажів. тільки треба гуглити шукати. є і на постійний струм.

на крайняк навіть банальний автомат на ДІНрейку. але тоді постарайтесь найти на постійний струм https://good-elektrik.com.ua/p1043266850-avtomat-postoyannogo-toka.html , бо звичайні на змінний не парцюватимуть належним чином (захист може не спрацювати чи контакти деградують чи щось таке...), но не критично думаю.

Опубліковано

оскільки передня перекидка постійно засрана болотом, а на електротязі педалі практично простоюють, або завжди на максимальній передачі, вирішено відмовитись від перемикача передач, а шатун-зірки зазнав значних "вдосконалень" :0016:

в загашніку лежав вже зношений в хлам (середня зірка стерта). він і пішов під експерименти - вибиті заклепки, мала зірка демонтована ,а велика зміщена до середини. штатний платиковий захист залишився щоб приховати від очей це неподобство :D

прикручено і центровано вінтами, закріплено сваркою.

 

image.png.46b74ec91fabe11e98d4cd4105e84ae9.pngimage.png.d976384c7fcb3dcc334118732693969c.png

  • +1 3
  • 5 тижнів потому...
Опубліковано (змінено)

Зібрав батарею. З цею БМС зарядив до 42.3 в. І почала батарея розряжатись сама по 1 вольту за добу. Впала до 39.8 і вроді як тримається, то так має бути? 
Читав що в цій БМС є недолік, йде постійно розряд через перший балансовий резистор, зараз не можу поміряти бо запакував батарею.
І плівка термоусадка так негарно звузилась, грів феном для волосся) хз.

Незнаю де сумку на багажник купити, в Луцьку нема вибору.
 

Screenshot_11.jpg

Screenshot_12.jpg

Screenshot_10.jpg

Screenshot_13.jpg

Змінено користувачем trionix
  • +1 2
Опубліковано

я ще не зібрав електровела але теж задумувався над таким можливим розвитком подій.в моєму баченні в акум батарею чи ще десь можна непомітно пристроїти радіомаяк десь на 433-434 МГц  Це значно пришвидшить пошуки вкраденого велоконя тим більше в народу повно рацій на таких частотах працює.Можна швидко зловити "біп-біп" в радіоефірі локалізувавши таким чином район перебування  .

  • Подобається 1
  • +1 1
Опубліковано

Хто знає, є якесь готове рішення для батареї, плата перетворювач з 36-40 вольт на 5 вольт - зарядку смартфона?

Опубліковано

звичайно.

шукай по - LM317 step down converter (~1.5А на виході)

якщо треба із запасом - XL4016 step down converter (до 9А на виході)

Опубліковано

це будуть понижаючі модулі, тут вже або ставити автошну розетку під 12В і туди зарядку чи інший споживач, або QC module

QC3-0-2-0-Fast-Quick-Charging-Module-USB-DC-DC-Buck-Converter-Board-Car-Phone-SW

  • Подобається 1
Опубліковано

Розібрав назад батарею щоб перемістити БМС, заміряв, з батареї йде 41.5в, а через БМС - 40.5в, десь 1 вольт втрачається

Опубліковано
4 годин тому, trionix сказано:

Розібрав назад батарею щоб перемістити БМС, заміряв, з батареї йде 41.5в, а через БМС - 40.5в, десь 1 вольт втрачається

 

Сама бмс живиться теж

  • Подобається 1
Опубліковано

Підключаю замість батареї - Зарядку на 42.3 вольт, колесо крутить.

На батареї 40.5 вольт. При підключенні батареї на ній падає напруга до 18в, а якщо включити контроллер то 3.4в.
Нерозумію в чому проблема. Чи контролер чи БМС, куди занести на перевірку?

Опубліковано
2 годин тому, trionix сказано:

На батареї 40.5 вольт. При підключенні батареї на ній падає напруга до 18в, а якщо включити контроллер то 3.4в.
 

нефіга не зрозумів з написаного ...До чого підключається батарея що на ній просадка аж до 18 Вольт?  І як вона велючається-окремо від контролера? В якій точці міряється напруга-на виході батареї???

Опубліковано
19 минут назад, ar-s сказал:

До чого підключається батарея що на ній просадка аж до 18 Вольт?

та до контроллера, міряю на виході батареї, і так само на силових проводах що йде на мотор, тоже 18в

Опубліковано

1-щось напутано з пайкою плати БМС

2-десь в батареї є погані банки 

3-несправна плата БМС

  • +1 1
Опубліковано
21 час назад, Oli сказал:

Бмс яка?   6s 7s ?

10s
п.с.
Значить включив я напряму поза БМС на контроллер, все робе, круте і газує, напруга просідає при газуванні на 0.1-0.2 вольта, тоєсть норм.
Замовив модну БМС DALY на АЛІ офсторе. ждун.

Опубліковано
2 минуты назад, ar-s сказал:

Що там з вкраденим електровелом...Знайшли?:huh:

Не відомо. У ФБ жодного коментаря під постом.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано
On 3/8/2020 at 12:00 PM, laser said:

я наразі переключився на мрію дитинства - самокат =) проект для фана як то кажуть. якраз сьогодні займаюсь установкою акумулятора

якшо когось цікавить цей проект, то пишіть, буду більш детальніше розказувати

як там проект? що в результаті вийшло?

  • -1 1
Опубліковано

Судячи з того що laser довго не з"являється в темі-нічого хорошого не вийшло. :blink:

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Щось тема зовсім затихла..Де Laser пропав?  Розказуйте, хто що наваяв з електротранспорту.

Опубліковано
38 хвилин тому, ar-s сказано:

Щось тема зовсім затихла..Де Laser пропав? 

вже мабуть награвся і купив мотоцикл  

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...