Перейти до змісту

Електровелосипед самотужки


laser

Рекомендовані повідомлення

  • 1 рік потому...
  • Відповідей 376
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
12 хвилин назад, Oli сказав:

Яка зарядка, з реле?

Бмс що там...?

Спойлер

IMG_20240203_221344.thumb.jpg.8ae040409d10a19ded6b1f3581313838.jpgIMG_20240203_221321.thumb.jpg.e5c9f39651fdb11415b5c4fb1878f0fd.jpg

Звичайне китайзарядне. При підключенні горить постійно зелене світло, має червоне при зарядці. Акум по бортовому показує 48v+

Опубліковано
22 хвилини назад, Серега89 сказав:
  Приховати контент

IMG_20240203_221344.thumb.jpg.8ae040409d10a19ded6b1f3581313838.jpgIMG_20240203_221321.thumb.jpg.e5c9f39651fdb11415b5c4fb1878f0fd.jpg

Звичайне китайзарядне. При підключенні горить постійно зелене світло, має червоне при зарядці. Акум по бортовому показує 48v+

 

В мене теж таке...

 

Замкни виходи, чи буде червоне? Точніше спочатку червоне на пару секунд, а потім зелене, типу спрацює захист

Опубліковано
9 хвилин назад, Oli сказав:

 

В мене теж таке...

 

Замкни виходи, чи буде червоне?

Наче нічого не міняється. Можна коли підїхати твоє підключити? 

Опубліковано
9 хвилин назад, Серега89 сказав:

Наче нічого не міняється. Можна коли підїхати твоє підключити? 

 

В мене на 36, але плата ідентична.

Опубліковано
2 хвилини назад, Oli сказав:

 

В мене на 36, але плата ідентична.

Ясно, мож власник 48 найдеться, відгукнеться. Даремно купувати не хочеться, хіба більш потужну взяти, ампер на 5 хочаб... 

Опубліковано
9 годин назад, Серега89 сказав:

Ясно, мож власник 48 найдеться, відгукнеться. Даремно купувати не хочеться, хіба більш потужну взяти, ампер на 5 хочаб... 

відгукуюсь ) є на 48

  • 3 місяця потому...
Опубліковано
В 24.10.2022 в 17:16, Cniperman сказав:

 

Пройшло трохи часу. Елетровеликів все більше і більше. Іноді здається що бачиш більше на трасі ніж простих) 

Опубліковано
В 08.05.2024 в 03:42, Cniperman сказав:

Пройшло трохи часу. Елетровеликів все більше і більше. Іноді здається що бачиш більше на трасі ніж простих) 

Якщо зібрати на правильних компонентах і хорошій рамі, одне задоволення від пересування на цьому виді транспорту, практично в любу пору року. Якщо вибір перед поїздкою стоїть авто чи електро вел - обираю завжди вело, за вийнятком дощу, морозу, та наявністю обємного багажу.

Опубліковано (змінено)
On 5/8/2024 at 3:42 AM, Cniperman said:

Пройшло трохи часу. Елетровеликів все більше і більше. Іноді здається що бачиш більше на трасі ніж простих) 

В нас в принципі мало велосипедів на вулицях, хто приїхав з села жити в Луцьк на велосипед зазвичай не сідає.

Змінено користувачем case_l
Опубліковано
В 08.05.2024 в 11:19, Серега89 сказав:

Якщо зібрати на правильних компонентах і хорошій рамі, одне задоволення від пересування на цьому виді транспорту, практично в любу пору року. Якщо вибір перед поїздкою стоїть авто чи електро вел - обираю завжди вело, за вийнятком дощу, морозу, та наявністю обємного багажу.

Живучи близько від міста, на авто пересуваюсь тільки при крайній необхідності/ поганій погоді або ж щось більш важче та габаритне перевезти. Маю кілька варіантів великів. Основний - велик дружини. Найстабільніший вийшов прототип) Батарея з пакетів що описував раніше 20 Ампер з хеbike. Ємності 20 там не чути особливо, але близько. Найкраще в ній відносно низька вага( 3-4 кг) та малий внутрішній опір та хороша токовіддача. Дає малу просадку та хорошу динаміку.

Ровер простий типу трикутник, дорожній, на 26 колесах та трьхшвидкісній планетарці. Вилка проста сталева. Класичний дорожник. На раму встановлюється дитяче крісло, правда малий ледве в нього влазить) Але покататись можна. Змайстрував корпус з дерева, трошки громісткий але краще стяжок/ сумок проводів. Запас ходу максимально 70 км, це минулого літа з сином катався. Вага нас разом біля 100 кг. Так заряджаюсь в середньому при просадці до 36 вольт, далі падає швидкість і динаміка. Викинув дешеві контролери, замінив на синус. Зросла плавність та швидкість. Мотор 350 вати редукторний, практично не гріється. Так як дороги в нас файні, замінив покришки з шипованих на вужчі дорожні. Плюс кілометр максималки і кращий накат. І мінус шум покришки. Навіть не знав що вони так можуть шуміти. Максималка 33 на повному заряді, падає до 28 і йде заряджатись

  • +1 4
Опубліковано

Додатково ще придбав перетворювачі 36-12 вольт. І організував світло/габарит, повороти, сигнал. Сигнал з мотоцикла то взагалі бомба. Дітей з дороги зганяти як їдуть на всю ширину)

Опубліковано

Швагрові також зробив дерев'яний короб, в нього прикольніше виглядає, на байк схожий) Але батарейка з 21700 тесловських не радує токовіддачею, під мною 80кг трохи в'яло. Але ємність відчувається більше. От тільки на війні він більше року. І велосипед в основному простоює

Опубліковано
On 5/8/2024 at 1:34 PM, Cniperman said:

Так заряджаюсь в середньому при просадці до 36 вольт, далі падає швидкість і динаміка.

Можна ставити dc-dc, щоб не падала швидкість і динаміка, типу такого :

ᐉ Модули питания Повышающий DC-DC преобразователь 1800W 10-60V/12-90V  купить в Киеве • IMRAD - украинский интернет магазин радиодеталей

Опубліковано

Корпус робив з перестінного профілю для гіпсокартону та композиту. В інтернеті нічого толкового по виготовленню не знайшов, всі якісь *дешманські" та страшненькі роблять... 

Зробив поки тимчасового, зараз шукаю хто зробить з якогось склопластику і т. д. Бо маю намір перейли на lifepo4 формату 40160/32700 або прямокутні 20х101х140.

І потрібно буде поєднати якось акб з корпусом. IMG_20240508_185817.thumb.jpg.bf869e172df6a29ce3b8087c08408193.jpg

Спойлер

IMG_20240508_185743.thumb.jpg.c282342274519986233549c5593744be.jpgIMG_20240508_185759.thumb.jpg.a1cc7b35bfdc23562933f2109b868531.jpgIMG_20240508_185754.thumb.jpg.0f10c1f49e2efc33cea4614288c47305.jpgIMG_20230322_014218.thumb.jpg.daf38d823d785e4558b9ef2c48f21916.jpgIMG_20230315_175126.thumb.jpg.79004e468f91660878737de22f3b8fe3.jpg

 

  • +1 3
Опубліковано

В тебе є де розігнатись з такою "діркою", на 150км можна запакувати, у швагра також можна ще між двома рамами допакувати і ящик нижче опустити, щоб вагу до низу змістити.. Зараз прибамбаси з алі (фари, юсб розєми для зарядки і тд) є заточені під вольтаж до 80 вольт, щоб без перетворювачів. фару собі взяв на лінзах, світить майже як в авто, з стг та ближнє\дальнє щоб нікого не сліпити, бо часом самого бісять велосипедисти з ліхтариками, які світять прямо в очі.

проблем з вилкою не має?, якась вона геть тоненька....

Опубліковано
В 08.05.2024 в 22:17, Серега89 сказав:

Зараз прибамбаси з алі (фари, юсб розєми для зарядки і тд) є заточені під вольтаж до 80 вольт, щоб без перетворювачів.

Є не спорю. Але все це гроші. А тут назбиралось дешевого барахла з розпродажів, та й працює. Фару да, треба нормальну. Ці сліплять трохи, але нагнув щоб перед колесом світило, достатньо щоб побачити вночі і менш сліпило. 

Опубліковано

Дальності вистачає що там що там, якби не війна то були б можливо і інші вимоги. 60-70 км обидва проїдуть. Поки більше не треба. Батареї не важкі, зміщення ваги абсолютно не відчувається. Вилка на диво досить добре тримається, хоча на початку трошки переживав. Минулого року добавив саморобного підсилювача їй.

Опубліковано

На зеленому то ще й постійно дружину до зупинки підвожу, їй більше подобається ніж йти 1.5 км на автобус) То від 50 кг пасажира на багажнику немало спиць потріскало)

Є ще прототип на 60 вольт 30 Ампер батарейкою. Але ніяк доробити не можу. То щось передумаю, то не до того.

Ще минулого року матір електрифікував) Їй на роботу їздити 3-4 км. То теж задоволена. Спочатку зібрав з тесловських 21700 10s2p, але за слабка вийшла. Купив б/у з Європи 10 чи 12 Ампер на багажник в пакетах, перепаяв бмс, то їй на 30-40 км вистачає. 

  • +1 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...