Перейти до змісту

Позитив України


zaHARE

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
7 хвилин тому, volks сказано:

Тобто будують першу за роки незалежності бетонку, а вона буде не найсучаснішою, а однією з найсучасніших. Тобто на рівні побудованих 30 років тому. Шикарно.

А що не сподобалось? Не будувати? З якої печери виліз?

  • Відповідей 2,5 тис
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
1 час назад, bormotuha сказал:

З якої печери виліз?

З Оптимістичної.

1 час назад, bormotuha сказал:

А що не сподобалось?

Не сподобалось, що не будують дорогу сучаснішу ніж 30 років тому.

1 час назад, bormotuha сказал:

Не будувати? 

Будувати, будувати і ще раз будувати. Тільки за сучасними технологіями, бажано чотирьохполоску і в обхід населених пунктів.

Опубліковано

21:0725.09.2018

Ще сім локомотивів General Electric "Тризуб" прибули до України

 

До Чорноморська (Одеська обл.) прибули сім локомотивів General Electric (GE) TE33AC "Тризуб", а прибуття наступної партії очікується через два тижні, повідомив в.о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов.

"Ще сім нових тепловозів GE вночі прибули до Чорноморська. З США вони виїхали приблизно місяць тому. Через кілька днів - відправляються на доукомплектування до України", - написав Є.Кравцов у вівторок увечері в своїй сторінці в соцмережі Facebook і опублікував короткий відеоролик із порту.

За словами Є.Кравцова, вже в листопаді 8 локомотивів GE Evolution будуть в роботі на залізниці: "Плануємо задіяти їх для перевезень у південному напрямку".

В.о. голови правління "Укрзалізниці" висловив сподівання, що перші 30 тепловозів українська сторона зможе отримати до кінця поточного року.

"Наступну партію чекаємо за два тижні", - додав він.

Як повідомлялося, на початку серпня General Electric Transportation відправила до України перший із 30 локомотивів GE TE33AC. 11 вересня він прибув до України.

Рамкова угода між "Укрзалізницею" і GE передбачає 15-річне партнерство із поновлення і модернізації тягового рухомого складу, перший етап якого - поставка "Укрзалізниці" в лізинг 30 нових дизельних локомотивів GE TE33AC із рівнем локалізації 10%.

Компанія GE Transportation і Крюківський вагонобудівний завод на початку червня підписали угоду про локалізацію виробництва 30 локомотивів TE33A серії Evolution. Передбачалося, що перші тепловози "Укрзалізниця" отримає наприкінці 2018 року.

Опубліковано
6 годин тому, jack74 сказано:

 

"Таблєтка"-швидка ж коштує трішки більше 12тис$

Так що з УАЗом не зрівняєш

 

 

Цена 479 600 грн. (від 17 тис$)

Цитувати

Автомобиль специальный - неотложной медицинской помощи для перевозки больного и 4-х человек (медицинского персонала), не включая водителя , категории М1.
Комплектация: 1-о открывающееся  окно, носилки армейского образца

 

484 000 грн.

Цитувати

Автомобиль специальный - неотложной медицинской помощи для перевозки больного и 4-х человек (медицинского персонала), не включая водителя , категории М1.
Комплектация: 1-о открывающееся  окно, улучшенные носилки

 

Максимальная скорость, км/ч 127
Расход топлива при 90 км/ч, л / 100 км 13,5

 

Богдан-2251

Цитувати
  • Екіпаж: 3 чол
  • Поранені (хворі), що транспортуються:
    • лежачи на ношах: 4
    • лежачи на ношах + сидячи 2+4
    • тільки сидячи: 8
  • Кількість осіб для перевезення (в тому числі, водій-санітар та два медпрацівники): не більше ніж 11

 

Цитувати

Медичне обладнання:

  • Ноші санітарні типу 11-2200 (ГОСТ 16940-89): 4 шт.
  • Інгалятор кисневий типу КІ-4М: 1 шт.
  • Набір медичних шин для верхніх та нижніх кінцівок: 2 компл.
  • Апарат портативний для штучного дихання типу АДР-2 або ДП 10.02: 1 шт
  • Рюкзак з медичною комплектацією: 1 шт.
  • Гачки для розміщення систем інфузійної терапії: 4 шт.

 

 

Цитувати

  Богдан 2251 — санітарний автомобіль розроблений корпорацією «Богдан»на основі китайського Great Wall Wingle 5 і призначений для вивозу поранених з медичних підрозділів військової ланки до госпіталів/лікувальних закладів та надання у разі необхідності медичної допомоги пораненим за базовим та І рівнем в процесі евакуації.

 

Привід на всі колеса. Максимальна швидкість – 130 км/год, Запас ходу по шосе – 600 км. Об'єм паливного бака – 70 л.

«Богдан-2251» є санітарним автомобілем, призначеним для надання невідкладної медичної допомоги військовослужбовцям. Він може комплектуватися як штатним обладнанням для санітарних автомобілів класу А, так і додатковим обладнанням для машин класу А1/А2. Це світлозвукова сигналізація, проблискові маячки, додатковий комплект акумуляторів, адаптер змінного струму (220), автономний обігрівач Webasto. З суто медичного обладнання зазначимо систему штучної вентиляції легенів, кисневий апарат КИ-2 (КІ-4), диспенсер, складані ноші з кріпленням. Машина комплектується кондиціонером. Кузов надбудова виконана з легких алюмінієвих сендвіч-панелей і в разі необхідності може бути легко переставлена на інше шасі. 

Опубліковано
4 хвилин тому, jack74 сказано:

шо хтів цим сказати?

Для початку хочаб раз прокататись в буханці. 

А остальне, хто захоче - зрозуміє

Опубліковано

Україна і Македонія підписали ветеринарний сертифікат для експорту молочної продукції.

Про це повідомила прес-служба Державної служби безпеки харчових продуктів і захисту споживачів України.

Відповідний сертифікат був узгоджений Держпродспоживслужбою і компетентним органом Македонії.

У 2017 році українські виробники збільшили експорт молочної продукції на 82,4% в порівнянні з 2016 роком.

Основними споживачами української молочної продукції були Польща, Нідерланди, Фінляндія.

За даними Державної служби статистики, виробництво молока в Україні в 2017 році склало 950 тис. тонн, що на 2% більше, ніж у 2016 році.

Опубліковано

Експорт товарів легкої промисловості за півроку 2018-го зріс на 20%. Про це повідомляє Укрінформ.

“Легка промисловість в Україні розвивається – за півроку 2018-го обсяг експорту зріс на 20%. Відповідно росте і зарплата працівників галузі – цьогоріч +27,5% у порівнянні з минулим роком (у грудні 2017 р. середня зарплата у галузі досягла 6,0 тис.грн. – ред)”, – йдеться у повідомленні.

Найбільше Україна експортує текстиль та текстильні вироби, взуття, головні убори, парасольки, хутрову сировину, хутро та вироби зі шкіри. При цьому майже 83,8% всієї продукції направляється до країн Європейського Союзу.

Загальний обсяг виробництва минулого року зріс на 6,3 % Обсяг реалізованої продукції за 2017 рік склав 23 млрд грн. Експорт здійснюється у 150 країн.

Легка промисловість України – це понад 2,3 тис. підприємств, понад 80 тис. працівників. Останні два роки галузь нарощує потужності. Так, зростання капітальних інвестицій по галузі склало понад 24%, а зростання експорту – 43 %.

Опубліковано

Геть, іноземні велосипеди! Бувай, американська Electra за 20 тисяч гривень! Бувай, німецький Drossiger за 15 тисяч гривень! Тепер у нас є український стильний велосипед Dorozhnik. Вже зачарував прогресивну молодь, і коштує всього 6 тисяч гривень!

Опубліковано
29 хвилин тому, zaHARE сказано:

Тепер у нас є український стильний велосипед

Ще не вмерла "Україна"... (ровер тобто).

Йоханий ти бабай, овер 17 кг при сучасних то технологіях.

І гарантія аж 18міс. В китайського гайнта і то в двічі більше.

Мдя, ХВЗ застряв в СССР надовго.

 

Опубліковано
1 час назад, S30 сказал:

ХВЗ застряв в СССР надовго.

Не Дорожнік - це не хвз. Хоча ХВЗ те ж саме.

 

2 часа назад, zaHARE сказал:

Геть, іноземні велосипеди! Бувай, американська Electra за 20 тисяч гривень! Бувай, німецький Drossiger за 15 тисяч гривень! Тепер у нас є український стильний велосипед Dorozhnik. Вже зачарував прогресивну молодь, і коштує всього 6 тисяч гривень!

І через декілька років прощай дорожнік. Бо так як він гниє, то залишиться лише гума.

Опубліковано
23 годин тому, rl72 сказано:

Для початку хочаб раз прокататись в буханці. 

А остальне, хто захоче - зрозуміє

в мене "буханка" одна з двох робочих машин, я на ній 20 років катаюсь і я тобі кажу - аналогів нема. Для того, щоб їздити по полях-лісах-снігах-болотах і для того, щоб ще й щось в ній робити. Є ще в нас і L200, і повнопривідний "Соболь", але "буханка" краща.

Опубліковано
2 годин тому, jack74 сказано:

в мене "буханка" одна з двох робочих машин, я на ній 20 років катаюсь і я тобі кажу - аналогів нема. Для того, щоб їздити по полях-лісах-снігах-болотах і для того, щоб ще й щось в ній робити. Є ще в нас і L200, і повнопривідний "Соболь", але "буханка" краща.

Цікаво як буханка по трасі л200 взуває) реактивний двигун у кузові поставили?)

Опубліковано

Цікаво, ти просто прикидуєшся дурником, чи ... Хто говорив про трасу і чого вона має "взувати"? Я ж чітко написав 

2 годин тому, jack74 сказано:

Для того, щоб їздити по полях-лісах-снігах-болотах і для того, щоб ще й щось в ній робити

спробуй читати слова

 

А "взуває" вона L200 по ціні, по прохідності і по внутрішньому корисному об'єму.

Опубліковано
20 хвилин тому, jack74 сказано:

Цікаво, ти просто прикидуєшся дурником, чи ... Хто говорив про трасу і чого вона має "взувати"? Я ж чітко написав 

спробуй читати слова

 

А "взуває" вона L200 по ціні, по прохідності і по внутрішньому корисному об'єму.

Так тоді ти теж спробуй прочитати про буханку і Богдан. Технічні харектиристики й можливості медикіа я спеціально підібрав в один коментар.

 

П.с. ні буханка ні Богдан не призначені для вивозу поранених з переднього краю. Те, що за ввдсутнісю броньованої техніки використовують для таких цілий буханку, я знаю. Як і Богдан (фото спаленого від обстрілу неважко нагуглити).

 

Опубліковано
39 хвилин тому, rl72 сказано:

ні буханка ні Богдан не призначені для вивозу поранених з переднього краю. Те, що за ввдсутнісю броньованої техніки використовують для таких цілий буханку, я знаю.

І який висновок напрошується?

Опубліковано
1 година тому, rl72 сказано:

ні буханка ні Богдан не призначені для вивозу поранених з переднього краю.

Та до чого тут взагалі "передній край"?! Ти ж глянь минулу сторінку, про шо мова!

 

пиСи: Крім того, пишеш про "взути на трасі" і тут же про "передній край"... кидаєшся в протилежності...

 

І взагалі, який сенс порівнювати те, що існує ("буханка"), і те, котрого нема (отой віртуальний Богдан)?

 

 

Опубліковано
11 хвилин тому, jack74 сказано:

і те, котрого нема (отой віртуальний Богдан)?

А чого нема? Того року 100 поставили у військо, цього  - 50. 

Заміть, тепер навіть Сандалов "буханок" не ганяє на передок.

Опубліковано
2 годин тому, Віталій СК сказано:

тепер навіть Сандалов "буханок" не ганяє на передок.

:D Дмитро єдиний хто волонтерить, чи то всі "буханки", що на передку, він загнав?

Тебе в інтернеті забанили, чи шукаєш по принципу "тут чітать, тут нє чітать, тут риба била завєрнута".

Все більше виникає враження, що не так страшні "кремлівські боти", як ви, хлопята.

А може ви і є отими "кремлівськими ботами"?;)

Опубліковано
31 хвилин тому, S30 сказано:

Все більше виникає враження, що не так страшні "кремлівські боти", як ви, хлопята.

А може ви і є отими "кремлівськими ботами"?;)

Ти хворий чи може читаєш якось по діагоналі? Я за три з половиною роки написав аж вісім сотень повідомлень! Я просто офігенно лінивий бот.

44 хвилин тому, S30 сказано:

Дмитро єдиний хто волонтерить, чи то всі "буханки", що на передку, він загнав?

А я десь написав, що всі? @difoto загнав їх багато і якби зрадо*оби не витіснили його з форуму, то він написав би скільки загнав і чому перестав.

1 година тому, S30 сказано:

Тебе в інтернеті забанили, чи шукаєш по принципу "тут чітать, тут нє чітать, тут риба била завєрнута".

А в чому проблема? @jack74 написав, що їх немає, я написав, що є. Якщо в тебе є протилежні дані, то виклади посилання, а не відправляй в Гугл.

І взагалі, якщо ти десь між рядками побачив у моєму повідомленні фразу на кшталт "слава Порошенку", то це твої проблеми.

Опубліковано
1 минуту назад, Віталій СК сказал:

У Ромахи в профілі пише, що він в бані до 11 листопада.

 

Ну то певне зрадофіли зробили :D.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки


×
×
  • Створити...