Перейти до змісту

Мы готовим детей к позавчерашнему миру


madkot

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Але всі ці балачки - переливання пустого у порожнє.
Хочете щоб ваше чадо отримало правильні знання - займайтесь навчанням самостійно.
 

2 минуты назад, volks сказал:

Бо лише 10-20% йдуть у виші за знаннями.

І більшість з них як правило розчаровуються ;)

Опубліковано

А заради чого ці знання? напевно заради того щоб потім заробляти гроші!

І дуже доброе якщо вчасно виявилась якась схильність до чогось, потім підкріпилась знанням і відточилась практикою та досвідом. Так і з'являються професіонали

Опубліковано
28 хвилин тому, Electronshik сказано:

А заради чого ці знання? напевно заради того щоб потім заробляти гроші!

А ви людей оцінюєте по тому скільки вона заробляє? 

Опубліковано

Кратко об образовании в Финляндии. 
«Счастливый двоечник лучше отличника с комплексами».
- произвольная комбинация предметов. 
- пропаганда «расслабленной концентрации внимания»
- никакого принуждения
- одна из самых эффективных моделей образования в мире
- 9 лет Финляндия занимала лидирующие позиции в главном мировом мониторинге PISA (Международная программа по оценке образовательных достижений учащихся)
- принцип гуманизма
- финский учитель обладает достаточной свободой в выборе методики преподавания, принимает самостоятельно решение об изменении методики в зависимости от ситуации.
- стимулируется самостоятельная познавательная активность у детей
- единое обучающее пространство, без делений на уроки по 45 мин. 
- Финляндия занимает 7 место в мире по уровню владения английским языком среди неанглоязычных стран
- финский школьник покидает школу с родным языком и ещё 4 иностранных
- государство не устраивает никаких инспекций и проверок, максимально сокращая отчетность
- система настроена так, чтобы обучение модно было продолжать всегда
- конкурс на преподавательские специальности в Университет превышает 10 чел на место
- цель учителя - воспитать привычку думать
- никаких монологов, всегда диалог. 
- никаких делений на сильные и слабые группы
- частных школ в стране практически нет
- в раннем обучении, в детских садах, акцент делают не на математику, чтение или письмо, а на творчество 
- в дошкольных центрах детей учат общаться, дружить, уважать других
- в одном из известном детском саду один взрослый на 4-х детей
- игры учат вовлечённости в процесс обучения, развивая уже с раннего возраста мотивации совершенствоваться
- максимальная стоимость за детский сад в месяц 290 евро, малообеспеченные семьи ничего не платят
- в школах нет конкуренции, нет рейтингов, тестирования. Все школы равны. 
- родители, чьи дети не умеют читать, писать или считать не переживают, что ребёнка не возьмут в школу, у каждого есть право учиться 
- удовольствие от процесса главная мотивация к учебе. 

https://yankovsky.com.ua/obrazovanie-v-finlyandii-gotova-li-ukraina-k-innovaciyam-v-obrazovanii/

 

Опубліковано

Давно все обжовано. Той же Жак Фреско, крутий дядько був. Головна його теза, не тільки критикуй а й пропонуй ідеї для вирішення.

Опубліковано

Донька навчається в українсько-американському виші, її однокласник - в престижному українському, на однакових факультетах. Він вчить інтеграли, похідні і іншу "вишку". Вона - системи ціноутворення, оптово-роздрібні ціни і т.п. Їй - в кайф, однокласник - плюється.

Нафіга менеджеру інтеграли???

Опубліковано
4 часа назад, difoto сказал:

Він вчить інтеграли, похідні і іншу "вишку". Вона - системи ціноутворення, оптово-роздрібні ціни і т.п. Їй - в кайф, однокласник - плюється.

Нафіга менеджеру інтеграли???

Про що ти говориш, Ді... В нас, мало того, що у вишах вчать всяку муру, яка нафіг нікому не треба, так і теорія по спеціальності відірвана від практики. Прикладів застосування в економіці тих законів 0. Я вчився на фінансовому в період кризи 2008-2009. Думаєте, ми розглядали на парах її причини, причини падіння гривні, і як з цим всім боротися. Ага. Краще на лекції надиктувати те, що можна і так в підручнику прочитати, а на семінарі те все переказати. Результат - 5 років, викреслених з життя, знання на рівні шкільних і з вищою фінансовою освітою працюю водієм. Добре, що хоч вчився на державному, не так обідно.

 

Опубліковано
10 часов назад, case_l сказал:

А ви людей оцінюєте по тому скільки вона заробляє? 

Звичайно що ні. Це може бути один з критеріїв оцінки, але не виключно єдиний фактор.

 

 

Опубліковано

недавно познайомився із людиною, котра працює в ІТ  - надає консультації по напрямку DevOps.  він працював у крупних компаніях та з крутими людьми, зараз у нього команда, котра допомагає вирішувати  проблеми різним клієнтам. зп у нього від 5000$ та вище, в залежності від місяця. так ось - у нього не має вищої освіти, бо він не вважає за потрібне тратити час на неї, хоч з легкістю може поступати у більшість престижних вишів світу на ІТ напрямок.  але знання у нього такі, що викладачів унівеситетів може навчати - бо у нього практичні навики, а не скучна теорія.

у нас все так - економіку вчать ті, хто з нею не працював,  юрисприденцію - ті, хто знає лише теорію, іноземні мови - ті, у кого як мінімум з вимовою складності, і.т.д.

але в той же час, усі ті, хто вкладає у свій розвиток час, гроші, інші ресурси -     вони досягають хороших результатів

 

Опубліковано
37 хвилин тому, madkot сказано:

у нас все так - економіку вчать ті, хто з нею не працював,  юрисприденцію - ті, хто знає лише теорію, іноземні мови - ті, у кого як мінімум з вимовою складності, і.т.д.

Ну не кругом, я ж навів приклад :) Можливо треба правильно виш вибрати?

Шукати (вже , за два-три роки до вступу) приватний іноземний ВНЗ з акредитацією(в Україні таких немало), а не цілитись на держзамовлення, так-так - збирати гроші на навчання, дуже круто, якщо англійська буде хоча б на розмовному рівні (в доньки майже всі предмети викладають англійською носії мови - іноземні проіесора).

Як приклад - українсько-американський вісконсінський інститут бізнесу. Все, про що ви пишете, там.... НЕМА!

Ну і бонусом буде стажування за кордоном, купа друзів - іноземців, більша лояльність від роботодавців і т.п.. 

Опубліковано
Щойно, difoto сказано:

Ну не кругом, я ж навів приклад :) Можливо треба правильно виш вибрати?

Шукати (вже , за два-три роки до вступу) приватний іноземний ВНЗ з акредитацією(в Україні таких немало), а не цілитись на держзамовлення, так-так - збирати гроші на навчання, дуже круто, якщо англійська буде хоча б на розмовному рівні (в доньки майже всі предмети викладають англійською носії мови - іноземні проіесора).

Як приклад - українсько-американський вісконсінський інститут бізнесу. Все, про що ви пишете, там.... НЕМА!

Ну і бонусом буде стажування за кордоном, купа друзів - іноземців, більша лояльність від роботодавців і т.п.. 

я ж не казав - що абсолютно все так. ти правильно все описав, але це більше виключення з правил

Опубліковано

Не зовсім згідний з тезами 3-5, що це застарілі ідеї.

"Лишні" знання ще нікому не мішали, не думаю, що це зміниться і в майбутьому. На рахунок, що все треба робити якісно та проявляти старанність - якраз з цим негаразди в нашій країні. Проблема з якісними послугами, проблема з великою кількістю молоді, яка хоче отримати все відразу, при мінімумі зусиль,  склавши при цьому руки.

Опубліковано
27 минут назад, Cherman сказал:

"Лишні" знання ще нікому не мішали, не думаю, що це зміниться і в майбутьому. 

Тут палка з двома кінцями. Зараз знання дуже легко гугляться, немає потреби їх складувати в себе в голові для "а вдруг пригодяться", з другої сторони чим ширший у людини кругозір і багаж знань, тим більше рішень вона зможе знайти при вирішенні певної проблеми. Бо шуруп можна і молотком забивати, але якщо я цього не знатиму, то вперто гуглитиму де купити викрутку. Хтось в освіті має визначати баланс знань, які нам необхідно тримати в голові як базові, а решту залишити для гугла і сьогодні цих базових знань треба мати набагато менше ніж до ери інтернету. Людина-енциклопедія зараз нічим не виграє перед школярем з смартфоном.

Опубліковано
27 хвилин тому, nickel сказано:

Тут палка з двома кінцями. Зараз знання дуже легко гугляться, немає потреби їх складувати в себе в голові для "а вдруг пригодяться", з другої сторони чим ширший у людини кругозір і багаж знань, тим більше рішень вона зможе знайти при вирішенні певної проблеми. Бо шуруп можна і молотком забивати, але якщо я цього не знатиму, то вперто гуглитиму де купити викрутку. Хтось в освіті має визначати баланс знань, які нам необхідно тримати в голові як базові, а решту залишити для гугла і сьогодні цих базових знань треба мати набагато менше ніж до ери інтернету. Людина-енциклопедія зараз нічим не виграє перед школярем з смартфоном.

 

 

все правильно - треба навчити людину бути гнучкою, шукати різні варіанти вирішення, і при цьому не  обов'язково мати  в голові повне зібрання енциклопедії

Опубліковано
39 хвилин тому, alexvvv сказано:

@madkot Наскільки я Вас зрозумів, Ви розглядаєте освіту як інструменту набуття цінностей загниваючого капіталізму? :)

 

я розглядаю зараз варіанти альтернативної освіти, котра в першу чергу ставить за задачу розвитку індивідуальних особливостей кожної дитини з додатком загально необхідних дисциплін та знань. а не так як у нас- усіх під одну лінійку, де ти або такий як всі. або "не нормальний"

а потім дивишся на тих дітей - вони не знають що робити далі, бо у головах багато формул та енциклопедичних знань і ні каплі розуміння з тго - що у нього виходить найкраще і де він може себе застосувати  по максимум, отримуючи задоволення та розвиток.

 у нас зараз багато  випускників вишів, котрій шли отримувати "престижні" професії, але котрі не люблять їх і часно ненавидять. багато людей працюють не про спеціальності бо це не їхнє, тобто вони можуть бути хорошими спеціалістами, але не любити свою роботу. 

в результаті у нас нація соціально незадоволених людей, котрі не реалізовані за власними бажаннями

Опубліковано
1 час назад, nickel сказал:

Людина-енциклопедія зараз нічим не виграє перед школярем з смартфоном.

Вміння гуглити - це теж знання. І, воно є, далеко не в всіх людей.^_^

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...