Перейти до змісту

Петиція. Створення примусового обмежувача швидкості по вул.Огієнка


Vadimm

Рекомендовані повідомлення

Прошу підтримати петицію. Часто ходжу через цей перехід, а також ходять мої близькі. Переходити дорогу там небезпечно.

Петиція тут http://e-dem.in.ua/lutsk/Petition/View/997

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Переходити будь-яку дорогу завжди небезпечно, але це не є приводом для марнування доріг по всьому місту. Цю тему вже не раз на Борді обхоліварювали. Невже ти сподіваєшся, що, по-перше, петиція набере 300 голосів (я сумніваюсь), а по-друге, що буде ефект від цієї петиції?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+1

там дорогу як зробили, перейти неможливо, машини просто літають і перед переходом рідко хто зупиняється

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, Cherman сказано:

Марнування доріг? Шта? Джек, ти ж в нас ппц який європеєць, ну принаймні їздиш на бляхах. Так от, з'їзди десь в ЄС, та подивися, як там усіма доступними способами обмежують швидкість у місті.

 

Я думаю там і не літають по місту, не об'їзджають лежачі поліцейські по зустрічній(як на кравчука біля 21 школи).Доречі вчора пацики на "бляхах" збили там стовб і дерево...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Покажіть мені хоч оду вулицю де не літають? Бляхи тут не причьом.

Давайте ще мотоциклам на Карпенка забороним їздити, я там живу і дратує, але що зробиш... нічьо...

Вобшем я проти, там сам часто катаюсь і мені то не довподоби.

Який я бачу вихід: нанесіть нову зебру, яскраву і встановіть нормальні знаки, можна навіть з підсвіткою. Попросіть поліціянтів щоб там патрулювали, стаціонарно стояли якщо це потрібно, якщо і це не подіє тоді згоден бо розумію що там і діти і не раз інциденти були, тож както так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 часов назад, jack74 сказал:

Переходити будь-яку дорогу завжди небезпечно, але це не є приводом для марнування доріг по всьому місту. Цю тему вже не раз на Борді обхоліварювали. Невже ти сподіваєшся, що, по-перше, петиція набере 300 голосів (я сумніваюсь), а по-друге, що буде ефект від цієї петиції?

В усьому світі міська влада та фахівці з урбаністики міркують над тим, як створити більший простір для пішоходів і обмежити простір для автомобілів. В Європі пішоходи та велосипедисти є найбільшим пріоритетом, саме на них орієнтується вся дорожня інфраструктура.
Гетеборг – місто, де автомобілі їздять зі швидкістю пішоходів
https://hmarochos.kiev.ua/2016/09/08/geteborg-misto-de-avtomobili-yizdyat-zi-shvidkistyu-pishohodiv/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не забувайте що там поряд школа, батьки бояться дітей самих відпускати саме через це перехрестя. Купі народу щодня доводиться переходити цю вуличку мінімум двічі щоб дістатись проспекту Перемоги.

Або вже світлофор, але його там ніхто не поставить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже як мінімум одна така петиція була раніше.Невже недостатньо результату?

Ви б краще петицію за встановлення світлофора з ручним вмиканням створили (як біля Мотору). Я б тоді також проголосував за неї. А то он вже є "лежачі поліцейські" біля входу в парк на Глушець. Чи є там пішоходи чи немає (а в основному немає) - мусиш стрибати. Та сама історія і на Огієнка буде - сьогодні їхав десь о 7:50-8:00 - жоден пішоход переді мною не переходив - і це в час, коли вже йдуть до школи/на роботу.

 

P.S. А взагалі, на мої думку, в системі петицій варто було б обліковувати не тільки голоси "за", але й надати можливість голосувати "проти" (і обліковувати різницю між "за" і "проти"). Це б показало реальне відношення людей по кожному окремо взятому питанню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, Cherman сказано:

Там нормальна, яскрава зебра, яку не побачить тільки сліпий. Патрулювання не допоможе, хіба, біля переходу посадити поліціянта на цеп, щоб цілодобово патрулював.:D

Я не пам'ятаю який саме, але точно не яскравий, такий запамятав би, напевне, пішком там рідко ходжу а пішоходів там раз в місяць пропускаю бо на мою зміну їх там навіть близько не попадає)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

8 годин тому, Vadimm сказано:

Не забувайте що там поряд школа, батьки бояться дітей самих відпускати саме через це перехрестя. Купі народу щодня доводиться переходити цю вуличку мінімум двічі щоб дістатись проспекту Перемоги.

Або вже світлофор, але його там ніхто не поставить.

А лежачі зачить поставлять...так?

Думаю автономний світлофор від кнопки коштує як 2-3 дежачих снігерса)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, Ivanna сказано:

В усьому світі міська влада та фахівці з урбаністики міркують над тим, як створити більший простір для пішоходів і обмежити простір для автомобілів. В Європі пішоходи та велосипедисти є найбільшим пріоритетом, саме на них орієнтується вся дорожня інфраструктура.
Гетеборг – місто, де автомобілі їздять зі швидкістю пішоходів
https://hmarochos.kiev.ua/2016/09/08/geteborg-misto-de-avtomobili-yizdyat-zi-shvidkistyu-pishohodiv/

давайте не смішіть людей прикладами чудаків, котрі є рідкістю. Тим більше чудаків з Швеції, котрі можуть дозволити собі різні чудасії. Я впевнений, що виробничі потужності там не знаходяться в межах культурного міста, не в "спальних" районах, а тому вони можуть дозволити утворити собі "пішохідний рай" серед урбанізації. 

Ми ж такої розкоші на даний момент (та й назавжди) не маємо, в нас все перемішано - і приватні будинки, і багатоповерхівки; і "спальні" райони, і виробництва; і парки відпочинку, і офісні центри, і т.д.

Сучасне місто - це не парк відпочинку, не рай пішоходів, велосипедистів, мамочок з колясками і т.д. МІСТО, мегаполіс, - це центр урбанізації. Це місце концентрації засобів виробництва та маси робочої сили. А тому тут повинна бути добре розвинена ТРАНСПОРТНА мережа, для забезпечення того всього "наконцентрованого", для доставки як ресурсів для виробництв, так і ресурсів для нормальної життєдіяльності тієї "наконцентрованої" робочої сили. 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 годин тому, san4ez1 сказано:

 об'їзджають лежачі поліцейські по зустрічній(як на кравчука біля 21 школи).

 Дійсно,там взагалі пипець,всі! їх минають по зустрічній і летять далі.Саме найгірше може бути,що люди привикнуть через місяць і будуть думати,що там лежачий поліцейський і ніхто не буде летіти,а якесь дибільне всерівно як летіло так і буде летіти тільки по зустрічній.Кароч,коли переходиш дорогу,завжди треба бути уважним,бо ніякі лежачі поліцейські нічого по великому рахунку не вирішують,ну мож на 20% стане безбечніше.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в нас би і на Волі якби могли то поставили лежачі і на Відродження і на Соборності і на трасі Луцьк Львів. Це не вихід 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

13 годин тому, jack74 сказано:

Я впевнений,

Ти б хоча б глянув на карті гугл той Гетеборг, а тоді б розписував свої домисли про виробничі потужності в межах культурного міста. Порт і електростанція в центрі - це так, фігня? Наш Луцьк таки унікальний мегаполіс, раз в ньому перемішані парки і багатоповерхівки з приватною забудовою, да. 

А обмеження швидкості автомобіля швидкістю велосипедистів на окремих ділянках - для цього треба мати бюджет міста такий як в Гетеборзі для реалізації? Як на мене - Гетеборг - цілком прийнятний приклад.

 

Наша розумово обмежена міська влада не може точково розрулити проблеми заторів на деяких ділянках, зате шукає розробників комплексного підходу, який не буде реалізований через класичну відмазку - "грошей нема". Вже пропонувалось в одній з петицій, в т.ч. і тут на борді, заборонити поворот наліво на перехресті Перемоги - 8 березня (з проспекту Перемоги) чи якимсь іншим чином розрулити постійні затори і дрібні аварії в цьому місці - елементарна ініціатива буде розглядатись роками. Бо завжди знайдуться важливіші питання.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На разі Україна - на рівні держав третього світу, а відповідно і переважна більшість міст - з тієї категорії. Тому нема смислу ставити в приклад міста з нормальними бюджетами і нормальними управлінцями.

 

В нас от на Ковельській (як їхати до 3-ої поліклініки) і на Братському мості ще по весні зняли асфальт і досі не поклали. Відкритий люк на Львівській, в який потрапипо авто, більше тижня стояв відкритий (поклали декілька шин без будь-яких попереджувальних знаків), і ніхто ним не займався. В нас коли кладуть новий асфальт, закатують ливньовки, а потім через тиждень приїзжають розривають новопокладений асфальт і ставлять нові решітки для ливньовок.

 

Це лише декілька прикладів. І такий маразм я спостерігаю на кожному кроці. А ви тут про якесь "сучасне урбаністичне планування", "приклад Гетерборба". В плані інфрастуктури нам би для початку піднятися хоча б до якогось провінційного міста Китаю, а тоді вже замахуватися на щось серйозніше.

 

А по факту буде як завжди: коштів не вистачило / не надійшло, а ті, що надійшли - половину роздеребанили, а на решту зробили якусь халтуру, яку через рік прийдеться переробляти.

 

А оті Гетерборги.... В рамках Луцька - це просто утопічний пізд*ож. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 годин тому, vaks сказано:

В підтвердження того, що проблема не в містах, а в головах.

Цілком згоден, проблема в головах. Цієї теми не було б, якби водії пригальмовували при наближенні до зебри, коли бачать що людина збирається перейти. Ато сцикотно навіть ногу на проїзджу частину поставити.

 

4 годин тому, Savage сказано:

А оті Гетерборги.... В рамках Луцька - це просто утопічний пізд*ож

Якщо в якійсь умовній Рязані буде ситуація чуть краще ніж в нас, то хулі нам прагнути до рівня Гетеборга, керуватись психологією влади Гетеборга, досить з нас і умовної Рязані. Іш куди замахнулись.

А щодо нормальних управлінців - ну да, адепт Палиці і Укропу, який утворює більшість в міській раді, вдруг згадав що в нас управлінці ненормальні :lol:. Вибач що приплів політику.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, Vadimm сказал:

то хулі нам прагнути до рівня Гетеборга

Якщо прагнення залишиться на рівні "бла-бла-бла", то так, звичайно, можна прагнути все, чого заманеться. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гетеборг – місто, де автомобілі їздять зі швидкістю пішоходів

можливо того що там по іншому не виходить????

 

а на рахунок переходу то зробити нормальний тротуар з двох боків вулиці і перенести той  пішоходний перехід ближче до середини вулиці от і все рішення даної проблеми...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Щеб якісь обмежувачі-електрошокери для пішоходів які не вміють( не в встановленому місці) переходять дорогу, а то вони тими обмежувачами можуть пробку зробити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У нас,в Україні ,єдиний спосіб обмеження швидкості,то не робити дороги,ями по коліно краще різних лежачих поліцейських)))))) 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...