artikice Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 19:15 Поділитися #1 Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 19:15 Ситуація- дівчина купила подарунок- смарт годинник. Після отримання подарунку виявилось що з телефоном не працює належним чином та не підійшов по браслету. Куплено було 26 серпня- сьогодні оглянуто(ще й битий піксель на дисплеї є) і звернулись в магазин для повернення. Продавці його покрутили і виявили мікроскопічну царапину- більш ніж впевнений що впарили разом із нею оскільки їх ніхто не чіпав. Повертати кошти відмовились. Спілкувались у досить грубій формі- підходьте завтра і будемо говорити з менеджером. Є якісь поради- як повернути цей товар? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Такер Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 20:26 Поділитися #2 Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 20:26 У службу захисту прав споживачів звертайтесь, пригрозіть в магазині таким зверненням якщо впевнені у своїй правоті. Чесно кажучи про битий піксель я щось погано зрозумів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AnimaNoir Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 21:21 Поділитися #3 Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 21:21 Якщо товар розпаковувався, і одягався на руку, він уже був у користуванні і поверненню не підлягає, згідно закону. Треба було на місці дивитись і перевіряти. Але раджу, дзвонити на гарячу лінію магазину, пояснювати ситуацію та розбиратися з ними. Також не зрозуміло 26 куплено-сьогодні оглянуто. Товар був запакований? тоді варіант з мікроцарапинами практично виключається. Якби я був на вашому місці, вимагавби офіційну відмову від повернення - гаряча лінія, далі спілка споживачів. Міняли набагато дорожчі речі без проблем. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
artikice Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 21:44 Автор Поділитися #4 Опубліковано 27 Серпня, 2017 в 21:44 Товар був розпакований. Таке враження ніби на вітрині стояв- куча подрапин та потертостей. Язичок для зняття плівки знайшов наклеєну всередині коробки. Впарили дівчині яка не розбирається от і все. На чорному фоні видно битий піксель, теж буду про це повідомляти. ПС куплено було 26 числа, 27 мені його подарували, я його навіть на руку не одягав) Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
artikice Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 12:01 Автор Поділитися #5 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 12:01 Завдяки настоюванню та адекватності адміністратора товар було повернено і отримані за нього кошти. Дякую усім за пораду, тему можна в смітник Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 12:18 Поділитися #6 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 12:18 15 часов назад, AnimaNoir сказал: Якщо товар розпаковувався, і одягався на руку, він уже був у користуванні і поверненню не підлягає, згідно закону. Чєпуха. Я маю право розпакувати годинник і одягти на руку ще до купівлі. Відповідно купується розпакований і "вдіваний" годинник. Тобто, по твоїй логіці, його не можна повернути апріорі? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 12:29 Поділитися #7 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 12:29 Добре що питання ТС успішно вирішилося. Поки тему не закрили, цікавить наступне. Може хтось знає. 15 годин тому, AnimaNoir сказано: Якщо товар розпаковувався, і одягався на руку, він уже був у користуванні і поверненню не підлягає, згідно закону. Де і в якому законі прописано поняття користування? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 12:41 Поділитися #8 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 12:41 5 минут назад, Саня сказал: Де і в якому законі прописано поняття користування? Наскільки відомо мені, то ніде. Законодавство прописано лише в загальних рисах, судових спорів по цьому закону дуже мало в порівнянні з західним світом. Тому немає нагальної потреби приймати додаткові закони чи зміни до них, щоб конкретизувати і закрити те чи інше спірне питання. Реалії такі, що обидві сторони намагаються уникати українських судів, крім особливо упоротих або дійсно і жостко обманутих. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
AnimaNoir Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 17:32 Поділитися #9 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 17:32 4 часа назад, nickel сказал: Наскільки відомо мені, то ніде. Законодавство прописано лише в загальних рисах, судових спорів по цьому закону дуже мало в порівнянні з західним світом. Тому немає нагальної потреби приймати додаткові закони чи зміни до них, щоб конкретизувати і закрити те чи інше спірне питання. Реалії такі, що обидві сторони намагаються уникати українських судів, крім особливо упоротих або дійсно і жостко обманутих. Тим не менше саме покупцяя найчайстіше намагаються зробити самдурак. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 17:40 Поділитися #10 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 17:40 8 минут назад, AnimaNoir сказал: Тим не менше саме покупцяя найчайстіше намагаються зробити самдурак. Де: в судах чи магазинах/СЦ? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
MANJAK11 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 18:32 Поділитися #11 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 18:32 21 час назад, AnimaNoir сказал: Якщо товар розпаковувався, і одягався на руку, він уже був у користуванні і поверненню не підлягає, згідно закону. Треба було на місці дивитись і перевіряти. Але раджу, дзвонити на гарячу лінію магазину, пояснювати ситуацію та розбиратися з ними. Також не зрозуміло 26 куплено-сьогодні оглянуто. Товар був запакований? тоді варіант з мікроцарапинами практично виключається. Якби я був на вашому місці, вимагавби офіційну відмову від повернення - гаряча лінія, далі спілка споживачів. Міняли набагато дорожчі речі без проблем. якому закону ? цьому ? Цитата Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості 1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. {Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010} Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром. одягався на руку й був у використанні то як би не одне й те ж саме. Коли ви міряли черевики й вони вам здавались впору, а вдома переміряли, ще й з теплими шкарпетками й черевики таки малі, то вони вже були у використанні ? Ну то ви вже значить купили річ б/у, ви ж міряли в магазині, значить виріб вже був у використанні Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 19:35 Поділитися #12 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 19:35 Купуючи технічно складний товар не завжди є можливість безпосередньо в магазині оцінити його споживчі властивості. Зазвичай пишуть, що перед початком експлуатації треба ознайомитись з інструкцією. Так от, ТС отримав подарунок, покрутив в руках, спробував спарувати його з телефоном, перевірити роботу заявлених функцій... Виявилось, що товар йому не підійшов. Має він право на обмін згідно ст. 9 чи повернення товару відбулося незаконно? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 20:21 Поділитися #13 Опубліковано 28 Серпня, 2017 в 20:21 10 часов назад, Саня сказал: Купуючи технічно складний товар не завжди є можливість безпосередньо в магазині оцінити його споживчі властивості. Зазвичай пишуть, що перед початком експлуатації треба ознайомитись з інструкцією. Так от, ТС отримав подарунок, покрутив в руках, спробував спарувати його з телефоном, перевірити роботу заявлених функцій... Виявилось, що товар йому не підійшов. Має він право на обмін згідно ст. 9 чи повернення товару відбулося незаконно? Якщо "забути" про подряпини, то, безперечно, має. Якщо не забувати, то питання спірне. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
flashmax Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 11:50 Поділитися #14 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 11:50 16 годин тому, Саня сказано: Купуючи технічно складний товар не завжди є можливість безпосередньо в магазині оцінити його споживчі властивості. Зазвичай пишуть, що перед початком експлуатації треба ознайомитись з інструкцією. Так от, ТС отримав подарунок, покрутив в руках, спробував спарувати його з телефоном, перевірити роботу заявлених функцій... Виявилось, що товар йому не підійшов. Має він право на обмін згідно ст. 9 чи повернення товару відбулося незаконно? складний технічний товар, при поверненні, має пройти експертизу, тільки тоді кошти або інший товар в таких випадках, краще про поломки не заїкатись Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Саня Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 12:14 Поділитися #15 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 12:14 Який порядок проведення експертизи і хто її оплачує? У випадку ТС "битий біксель" - несправність? Якщо є несправність, то повернення по ст. 9 не проходить. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
flashmax Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 14:08 Поділитися #16 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 14:08 1 година тому, Саня сказано: Який порядок проведення експертизи і хто її оплачує? У випадку ТС "битий біксель" - несправність? Якщо є несправність, то повернення по ст. 9 не проходить. за рахунок продавця. порядок не знаю, не стикався. так, битий піксель йде уже по гарантії, тому краще про нього не говорити, включити дурника. можливо не помітять. інакше чекати доведеться довго(( при купівлі будь-яких товарів, тре детально дивитись візуальний стан. я теж недавно попав трохи(( Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 15:30 Поділитися #17 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 15:30 1 час назад, flashmax сказал: ... краще про нього не говорити, включити дурника. можливо не помітять. інакше чекати доведеться довго(( От нащо давати такі поради? На кожного хитрови*баного покупця, знайдеться такий же манагер. Вони таких покупців бачать кожен день і не по одному, брехню за кілометр відчувають. Тоді чекати прийдеться не довго, але гол буде в свої ворота. Особливо, коли такі розумні починають вимагати письмові відмови і т.д.. Щоб отримати, якусь письмову відповідь, треба спочатку самому письмово звернутися з якоюсь вимогою. І там детально описати, що не влаштовує / не працює / не пляше. Так от ваша брехня та ще й в письмовому вигляді, дуже швидко вспливе і обрубає надію на хоч якийсь крок назустріч зі сторони магазину. І навпаки: нормальні покупці, отримують адекватну реакцію, як у випадку з автором теми. А якщо і проканає, то вльот буде в іншому місці і набагато більший - карма вона така. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
flashmax Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:25 Поділитися #18 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:25 49 хвилин тому, nickel сказано: От нащо давати такі поради? На кожного хитрови*баного покупця, знайдеться такий же манагер. Вони таких покупців бачать кожен день і не по одному, брехню за кілометр відчувають. Тоді чекати прийдеться не довго, але гол буде в свої ворота. Особливо, коли такі розумні починають вимагати письмові відмови і т.д.. Щоб отримати, якусь письмову відповідь, треба спочатку самому письмово звернутися з якоюсь вимогою. І там детально описати, що не влаштовує / не працює / не пляше. Так от ваша брехня та ще й в письмовому вигляді, дуже швидко вспливе і обрубає надію на хоч якийсь крок назустріч зі сторони магазину. І навпаки: нормальні покупці, отримують адекватну реакцію, як у випадку з автором теми. А якщо і проканає, то вльот буде в іншому місці і набагато більший - карма вона така. а хто каже брехати? сказати як є, не підійшов. про недоліки не згадувати. якщо вони виявляться - нічого покупцю не буде, ніякий гол у власні ворота і щоб отримати письмову відмову, не завжди потрібно письмово звертатися ну і карма це для діток Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:26 Поділитися #19 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:26 Только что, flashmax сказал: а хто каже брехати? сказати як є, не підійшов. про недоліки не згадувати. якщо вони виявляться - нічого покупцю не буде, ніякий гол у власні ворота і щоб отримати письмову відмову, не завжди потрібно письмово звертатися ну і карма це для діток 2 часа назад, flashmax сказал: включити дурника Бачу ти вже включив чи виключити забув після походу магазин? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Dima4s Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:42 Поділитися #20 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:42 12 хвилин тому, nickel сказано: Бачу ти вже включив чи виключити забув після походу магазин? Брехня в цьому випадку - поняття відносне. Можно не сказати тому що влаштовує битий піксель. Це ж не покупець зробив піксель битим. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
flashmax Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:47 Поділитися #21 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:47 19 хвилин тому, nickel сказано: Бачу ти вже включив чи виключити забув після походу магазин? я раджу як без заморочок розійтись з продавцем а ви ерунду пишите, і тикати не треба Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:53 Поділитися #22 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 16:53 6 минут назад, Dima4s сказал: Це ж не покупець зробив піксель битим. От звідки мені (як продавцю) це знати? Зі слів покупця? 1 минуту назад, flashmax сказал: я раджу як без заморочок розійтись з продавцем "ви ерунду пишите" 1 минуту назад, flashmax сказал: тикати не треба ТИ ж не вчора на Борді зареєструвався, міг би знати неписане правило, не тільки Борди, а й всія інтернету: ТИ - мій друг або пішли ВИ на йух. То мені до до тебе як звертатися? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 17:09 Поділитися #23 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 17:09 1 час назад, nickel сказал: От нащо давати такі поради? На кожного хитрови*баного покупця, знайдеться такий же манагер. Вони таких покупців бачать кожен день і не по одному, брехню за кілометр відчувають. Тоді чекати прийдеться не довго, але гол буде в свої ворота. Особливо, коли такі розумні починають вимагати письмові відмови і т.д.. Щоб отримати, якусь письмову відповідь, треба спочатку самому письмово звернутися з якоюсь вимогою. І там детально описати, що не влаштовує / не працює / не пляше. Так от ваша брехня та ще й в письмовому вигляді, дуже швидко вспливе і обрубає надію на хоч якийсь крок назустріч зі сторони магазину. І навпаки: нормальні покупці, отримують адекватну реакцію, як у випадку з автором теми. А якщо і проканає, то вльот буде в іншому місці і набагато більший - карма вона така. Ну брехати і не казати всієї правди трошки різне. Оскільки політика НАШИХ магазинів побутової техніки і електроніки полягає не ЯК ЯКІСНІШЕ ОБСЛУЖИТИ КЛІЄНТА, а як знайти тисячу причин щоб його відшити. Така реальність, нажаль. Тому іноді треба грати "хитрови*баного покупця. От я раніше бачив, як відшили покупця, що приніс електрочайник, бо він виявився шумним, Причина відмови: він вже вмикався з водою (тобто був в експлуатації) і шум - це робоча особливість цієї моделі . А як клієнт мав перевірити його, не наливши води? Ніяк. При купівлі манагер лише вмикає його для перевірки працездатності, без води. Я посміхнувся, пожалів того горепокупця. Поки не подарували і мені чайник. По кольору він не дуже пасував до кухні. але подарунок є подарунок. Налив очищеної води, увімкнув... І що ж ти думаєш, він виявився на стільки шумний, що чути його було в дальній спальні при закритих дверях. Витер я чайничок, гарно зібрав в коробочку і повернув у магазин, вже досвідчений, мотивуючи "не підійшов по кольору". Я не змінив його характеристик, зовнішнього виду, не експлуатував по призначенню. А якби я ще сказав, що спробував і він шумний - все, мав би геморой. Ну і що я такого погано зробив? А був випадок, що при розпаковці випадково подряпав річ, яка мені, як виявилося не потрібна. Але до сих пір десь валяється. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
nickel Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 17:15 Поділитися #24 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 17:15 2 минуты назад, vaz75 сказал: Ну брехати і не казати всієї правди трошки різне. Ага, це як з машинами на польських номерах. Я тебе зрозумів. Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
vaz75 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 17:16 Поділитися #25 Опубліковано 29 Серпня, 2017 в 17:16 Только что, nickel сказал: Ага, це як з машинами на польських номерах. Я тебе зрозумів. Тобто? Посилання на коментар Поділитись на інші сайти Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.