Перейти до змісту

Уживане авто з Канади в Україну – 0% мита!?


kushmiruk

Рекомендовані повідомлення

1 година тому, MANJAK11 сказано:

ви скрізь пишете Канада і Америка, й відношення до авто, ну от перегляньте хоч 20 хвилин відео, взнаєте багато нового про їх відношення до авто

саме головне він написав і показав себе критим знавцем ринку )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 хвилин тому, Vect0r сказано:

 

Пару хвилин подивився на сайтах канадських на ціни.

За приклад взяв Хонду Сівік (один з найдешевших авто які виробляются у Канаді). 11-12 року.  Найдешевша на Україні в районі 11 тис у.е. 

В Канаді 7 тисяч у.е, http://www.autotrader.ca/a/Honda/Civic/Laval/Quebec/5_33696728_20110705092402247/?ursrc=hl&showcpo=ShowCPO&orup=23_15_7247. Далі треба рахувати. Думаю, хлопці які відписувались раніше в темі, які мають практичні і реальні знання по цифрах допоможуть з розрахунком. 

 Моя думка на бюджетних авто виграш в порівнянні з цінами на авто у нас не буде чуттєвим, для преміум классу "зазор" буде цікавішим. Наприклад, популярний в нас Lexus RX 350 - в Канаді стартує з 20 тис у.е.,в Україні ж він стартує з 29 тис. 

різниця в ціні на Цівіку в 5000 баксів, з них 3000 (якщо не більше) зїсть доставка, плюс інші платежі крім 0 мита, і чи варта шкурка вичинки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 минуту назад, rl72 сказал:

різниця в ціні на Цівіку в 5000 баксів, з них 3000 (якщо не більше) зїсть доставка, плюс інші платежі крім 0 мита, і чи варта шкурка вичинки

Звідки інфа про 3000 ? Не претендую на експерта у цій темі, но Zeuss на попередній сторінці озвучував цифру 1200 у.е. От уже інші платежі, це вже друге питання + по американським авто є питання з сертифікацією ( фари, скло і т.д.), як в цьому плані канадські авто треба компетентна інформація

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 minutes ago, rl72 said:

різниця в ціні на Цівіку в 5000 баксів, з них 3000 (якщо не більше) зїсть доставка, плюс інші платежі крім 0 мита, і чи варта шкурка вичинки

Ну так саньок про це і пише вище. 

Для хліборобів і інших пересічних - особливого резону немає. А от для папіків на якомусь Ескалейді вже якісь 5-10 тисяч вийде зекономити. Дрібниця (для нього), а приємно ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 минуты назад, Hemingue сказал:

машина машині рознь, не дивіться на смачні ціни наприклад якоїсь  одної пропозиції в америці чи канаді наприклад полюбому є якісь нюанси, по великому рахунку в нас бушні іномарки таких років легше перевірити і вони можуть бути навіть в кращому стані ніж там, там  справді за машинами не дивляться так,  якщо наприклад приходить час заміни розхідників більш тудоємкісних робіт, наприклад заміни цепа, чи починають стукати гідрокомпенсатори, по ходовій деякі роботи там це якшо в негарантій випадок  то влітає в кругленьку суму от такі машини і виставляються на продаж, робота там дорога, в нас це копійки, також ви неперевірите того сівіка за 7 на всі його пригоди, там люди на такому не зациклюються, є і влітають на гроші з автівками на вторинному ринку, а буває і виграють. 

Все правильно, я й зразу навів приклад не найдешевшого варіанта які починаються з 5000 у.е. А вибрав приблизну ціну 40-50 автівок. 

Купівля б/у авто, то в любому випадку лотерея, навіть оглядаючи його візуально як самому так і на СТО, просто вживу відсоток вибрати нормальну машину вищий. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щойно, Vect0r сказано:

Звідки інфа про 3000 ? Не претендую на експерта у цій темі, но Zeuss на попередній сторінці озвучував цифру 1200 у.е. От уже інші платежі, це вже друге питання + по американським авто є питання з сертифікацією ( фари, скло і т.д.), як в цьому плані канадські авто треба компетентна інформація

так у нас вроді і на європейські авто треба сертифікація)))

12 хвилин тому, Vect0r сказано:

Звідки інфа про 3000 ? Не претендую на експерта у цій темі, но Zeuss на попередній сторінці озвучував цифру 1200 у.е. От уже інші платежі, це вже друге питання + по американським авто є питання з сертифікацією ( фари, скло і т.д.), як в цьому плані канадські авто треба компетентна інформація

я також не експерт, але озвучувалась цифра і в 5000 баксів за доставку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 хвилин тому, rl72 сказано:

так у нас вроді і на європейські авто треба сертифікація)))

я також не експерт, але озвучувалась цифра і в 5000 баксів за доставку

Ось вам ціни на доставку з США, наприклад - 1 авто 2 тис., а контейнер з трьома авто 2600 у.е. це в Україну, а в Німеччину 800 і 2400 відповідно.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 минут назад, rl72 сказал:

так у нас вроді і на європейські авто треба сертифікація)))

Мається на увазі. що європейські норми збігаються з нашими, а Канадські і Американські - ні. Наприклад, пучок головного світла не має чіткої правої границі, тому, щоб довести це до наших стандартів треба замінити головну оптику (фари) на європейські. Теж саме стосується покажчиків повороту задніх ліхтарів, там вони червоні і інтегровані в стопи, у нас - жовті, роздільні, Градація температурних норм -  в градусах фраенгейта, одометр в милях. Тобто щоб довести авто до українських стандартів і сертифікувати його треба добре вкластися в запчастини. Але в нашому гондурасі це вирішується за енну суму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, дійсно... Контейнер коштує приблизно 3к єнотів (з порту в порт). В контейнер влазить 3 авто середні (мінівен, паркетник, великий бізнес седан) або 4 якихось "хетча"... 

Тобто море грубо кажучи виходить касарь зільонкі + касарь по платежах на всякі послуги і нюанси. Коротше двуха за тачку по доставці в Одесу вже капне. + ціна авто, ну і доставка в Луцьк, сертифікація і якщо повезе, то поміняти тільки оптику. Кожен автомобіль треба рахувати окремо. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

4 минуты назад, vaz75 сказал:

Градація температурних норм -  в градусах фраенгейта, одометр в милях.

Канада використовує метричну систему.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, Bliksss сказано:

Ось вам ціни на доставку з США, наприклад - 1 авто 2 тис., а контейнер з трьома авто 2600 у.е. це в Україну, а в Німеччину 800 і 2400 відповідно.

 

Як будемо жити в Німеччині, то буде для нас цікаво.

а поки що це все для пересічного українця мимо. ((( максимум, це лах за 1000 євро на литовських бляхах на рік, і то не для всіх

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 minutes ago, kushmiruk said:

Так, дійсно...

 

ПДВ (20%) не рахуєш? Акциз? Він хоч і "євро-п'ятий", але двигун певно буде не "дизель до 1,5 л". 

Наталка про це на початку першої сторінки писала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

16 хвилин тому, Hemingue сказано:

Це якісь розводи і сайт цей теж, займаються доставкою, а нормативних документів нуль на сайті, і ціни просто теж написані без уточнення процесу доставки

Сайт навів для прикладу, попитайтесь в людей які возять автомобілі саме з США і Канади, побачите - 1200-1500 це максимум за доставку автомобіля.

P.S. Пару років тому - навіть дешевше трохи було, знаю - бо кум собі з Америки авто купував ;).

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 минуты назад, Cherman сказал:

Мені здається, нічого там доводити до наших стандартів не треба. Як привезли - так і їздять.

Повторюю

27 минут назад, vaz75 сказал:

Але в нашому гондурасі це вирішується за енну суму.

Тому і їздять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

18 хвилин тому, Cherman сказано:

Мені здається, нічого там доводити до наших стандартів не треба. Як привезли - так і їздять.

так, Ваз75 і написав про енну суму. за яку центр стандартифікації і метрології підтверджує відповідність застарілим нормам українським.

раніше і для європейських легкових авто ця "сертифікація" була обовязкова (у 2015 вродь відмінили її)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, Hemingue сказано:

це випадково не той форд F350 Super Duty здається коняку 6-ти літрову в луцьку бачив?  

Форд, але трохи менший габаритами. Тай об'єм десь 4,5 здається ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 хвилина тому, Hemingue сказано:

класна тільки певно їсть бензину немало.

Йому для роботи, а не для понтів, тому - на бензин не звертає уваги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

випливла  така думка що журналісти щось недопоняли, і мито таки буде але 6.1

https://www.volynnews.com/news/all/bezmytnoho-vvezennia-v-ukrayinu-avto-z-kanady-ne-bude/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

теж знайшов ось таке...

 

Показати прихований контент  

"Немного #зрады нам в ленту. Как Украина и Канада соглашение о беспошлинной торговле подписывали…)))
Последние пару дней в СМИ упорно муссируются слухи о якобы беспошлинном ввозе с Канады б/у авто. Но как оказалось у нас банальное торговое соглашение может превратится в театр, цирк и мыльную оперу в одном флаконе.
Далее привожу цитату Олег Назаренко - Генеральный директор в Всеукраинская Ассоциация автомобильных импортеров и дилеров:
«Полночи читал Угоду между ЕС и Канадой( ошибка по Фрейду)) считаюУкраину уже в ЕС)) Конечно ж Украина/ Канада))) и могу с уверенностью сказать. Никакой отмены пошлины на импорт б/ у авто с Канады НЕТ! Есть уменьшение до 6,1%. Вся информация в СМИ, заявления чиновников и политиков о отмене пошлины на б/у авто и уменьшение до 7% на новые авто из Канады - ошибка.Кстати, меня тоже немного в заблуждение ввела уверенная единая позиция СМИ, чиновников, политиков, експертов о отмене пошлин на б/ у авто из Канады.На самом деле, отменяется пошлина при импорте б/ у авто из Украины в Канаду! И все!!!Простите за правду, но надо внимательнее читать документы!»
В общем если кому лень читать - по сути отмены нет, а есть небольшое снижение.
Далее еще одна его цитата:
«Со мной продолжают спорить ( даже сопредседатель Таможенного Комитета Евробизнессассоциации Александр Лазарев )мол в УГОДЕ Канада/ Украина в Тарифном плане для Украины указана нулевая ставка для подержанных авто. Ну и что??Ведь это тарифной график для украинских товаров !!!А нам надо смотреть другое:"Тарифний графік КанадиВідповідно до статті 2.4.2 та параграфу 1 Додатку 2-В наступні перехідні категорії застосовуються для скасування та зниження ввізних мит для товарів походженням з Канади:"и дальше указаны ставки пошлин 6,1% , а не 0%!!То есть, для авто происхождением из Канады не ноль, а 6,1%!!!»
В общем, получается что немного нас обманули политики, зрада, возможно, но тут в процессе дискуссии выясняется еще более интересные моменты источник на скриншоте.
Кому лень читать - у каждой стороны два своих варианта «договора» которые кардинально отличаются, и что наши напререводили и главное как под большим вопросом, как и то что у нас ВР принимает законы походу их даже не читая. Так можно и пол страны по договору отписать узнав уже после принятия закона. Если честно такие финты ушами наших законотворцев в Радеи Кабмине навивают невеселые мысли("

EKv5wVo2O54.jpg

Hide  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...