Перейти до змісту

Їзда накатом - на нейтралці чи на передачі?


sergkots

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
17 хвилин тому, uagav сказано:

Дайте будь ласка посилання на технічну літературу де таке сказано. Мені дуже цікаво яким чином при цьому працює газорозподільний механізм. Чисто професійний інтерес. Раніше завжди вважав що таке просто неможливо. Наперед вдячний.

Тут розжували

Программа отключает топливоподачу в течение периодов глубокого замедления для того, чтобы минимизировать потребление топлива. Этот алгоритм активизируется, когда выполняются все следующие условия:

· В комплектации разрешено отключение топлива.
· Скорость автомобиля больше величины "Скорость разрешения отключения топлива"
· Дроссельная заслонка закрыта (положение менее, чем "Положение закрытого дросселя")
· Температура двигателя больше значения "Температура разрешения отключения топлива"
· Обороты двигателя находяться в заданных пределах.
· Условия выполняются в течение времени "Задержка отключения топливоподачи"

Это для инжекторов. На карбюраторах тоже применяется. Когда двигатель находиться в таком режиме - работает как компрессор, или как тормоз. На камазах даже "горные" тормоза по этому принципу устроены, чтобы не перегревать тормоза на затяжных спусках.

  • Відповідей 180
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
2 годин тому, uagav сказано:

Вам запропонували провести експеримент для того щоб розставити всі крапки:

 

В карбюраторі є лише "ЄПХХ"? Чиати теорію потрібно все-таки Вам, або провести експеримент (вище) щоб заохотило.

P.s.: наскільки я зрозумів, "з толкача" машину Ви не заводили? Інакше, як мінімум, потрібні були з'явитися сумніви принаймні.

Як би то коректніше відповісти, так щоб не образити. Як ви , знатоки, підзаїбморили трішки своїм переливанням з пустого в порожнє.

Уяви собі, да, в карбах є економайзер примусового хол хода. Тебе це напрягає? Чи викликає сумнів? Да, він задля того, щоб зекономити паливо (в яких кількостях це окрема тема) в режимі гальмування двигуном, або при спуску в горах. Да, в карбі є ще багато чого, дивно , правда? І мова частково йшла про економію (нульовий розхід при гальмуванні двигуном), а про що говориш ти, можу лише здогадуватись.

Що до теорії. На відміну від ВАС теорією не страдаю, бо пройшов її на практиці і точно знаю що у 2105 є, а чого нема (їзджу я на ній і ремонтую при потребі сам).

Так зрозуміліше?

Опубліковано
8 минут назад, Юріч сказал:

 

 

24 минуты назад, Юріч сказал:

 

Є три вида "наката", про які в цій темі йде мова (є ще четвертий, як говорив Серьога, тягнути авто конями, але то дорого для цього коней утримувати :)):

 

1) Накат на нейтралці (хто хоче - на вижатому щепленні). Паливо бере, але мало, до 1.5 л/100км;

2) Накат на передачі (гальмування двигуном). Проїдеш коротший шлях, ніж накатом на нейтралці (п.1), але в новіших автівках паливо перекривається і тому розхід 0 л/100км. Двигун продовжує працювати без палива (колінвал вертиться, поршні ходять) за рахунок енергії коліс, які провертаються по інерції і через коробку передають оберти на колінвал).

3) Ну і самий небезпечний, накат з вимкнутим двигуном, тобто заглушеним ключем. Розхід 0 л/100км, пройдений шлях такий самий як в п.1, при одинакових умовах. Але то вже треба з головою не дружити, щоб користуватися таким способом.

трошки не так ;)

припустимо ідеально пряма дорога, без підйомів і спусків,

пускаємо машину в накат з швидкості 80км/год

1) пункт все вірно машина проїде, припустимо 800м

2) теж вірно, але мінімальна доза палива надходить у циліндри, машина проїде, припустимо 400м

3) не віроно, машина проїде не більше 200м, в залежності від передачі і типу двигуна, компресіїї 

якось так ;)

принаймні на двох попередніх авто саме так було, тільки в цифрах невпевнений

Кенго 1.9д 2000р.в , Авео 1,5 2008р.в

Опубліковано
1 час назад, S30 сказал:

Так зрозуміліше?

Ні. За що відповідає економайзер примусового холостого ходу? В слові холостий ход відповіді не вбачаєте? Так буде мотор працювати чи ні? А якщо буде то за рахунок якго святого духу, чи все-таки паливної суміші в склад якої мусить потрапляти пальне? Бачу пішло по колу.

Так, говорили саме за економію, а не за зупинку двигуна.

1 час назад, sergkots сказал:

Тут розжували

...
Это для инжекторов. На карбюраторах тоже применяется. Когда двигатель находиться в таком режиме - работает как компрессор, или как тормоз. На камазах даже "горные" тормоза по этому принципу устроены, чтобы не перегревать тормоза на затяжных спусках.

Цитата

1 сторона - это невозможно, двигатель должен работать, без бензина он заглохнет
2 сторона - двигатель крутят колеса, бензин ему не нужен. ...
1-я сторона более ознакомлена с физикой работы двигателя, 2-я сторона рассуждает логически
...Яндекс не рассудил.

Яндекс і не розсудить, бо він тільки відображає те що туди втиснуть і не факт що правду.

За тих умов, що Ви навели, можливо отримати 0 витрату палива. Але це можливо лише в одиницях авто і я дуже сумніваюся що в їх власників виникне питання що тут обговорюється.

Тобто як компресор, або як тормоз. Саме до цього я і вів, тому що в наших авто, на яких ви хочете зекономити пальне, компресор = тормоз (в якому з ваших авто двигун працює в якості компресора? та й для цього він повинен мати особливу конструкцію). І в разі зупинки двигуна, а він лише можливий в разі несправності системи холостого ходу, запалення або інших причин, що веде до "зупинки" двигуна і після наступного його включення в роботу буде супроводжуватися ривком(ривками). Можливо й без ривків, за умови достатньої швидкості та слабкої компресії, але за цієї умови говорити про економію взагалі смішно. Саме тому я й запитав про роботу ГРМ, бо при "заглохлому" двигуні плавна робота можлива лише за умови відкриття клапанів або чогось схожого, щоб не бути гальмом.

14 минуты назад, Dim@ сказал:

3. Вірно. Тому що мається на увазі з вимкненим двигуном на нейтралці.

Можливо за умови що ви їдете з гори. Але в цьому випадку ви просто самогубець, я б не ризикнув. Інакше ви проїдете небагато і при наступному пуску двигуна втратите більше палива, ніж його зекономите (На початку 90х, коли пальне було страшним дефіцитом такі речі практикувалися постійно, поки не порозумнішав, і на газоліні їздив, але то окрема тема).

Опубліковано
29 хвилин тому, uagav сказано:

Але це можливо лише в одиницях авто і я дуже сумніваюся що в їх власників виникне питання що тут обговорюється.

На всіх автомобілях, що були у мене подача палива припинялась коли відпустити газ. Звісно коли виконувались умови, що навів вище. Навіщо щось вигадувати, візьміть технічну документацію і читайте її. Коли знайдете там докази свої правоти пишіть.

 

Опубліковано
1 година тому, uagav сказано:

Ні. За що відповідає економайзер примусового холостого ходу? В слові холостий ход відповіді не вбачаєте? Так буде мотор працювати чи ні? А якщо буде то за рахунок якго святого духу, чи все-таки паливної суміші в склад якої мусить потрапляти пальне?

Пан має надлишкову хромосому? Чи просто словосполучення "холостий хід" призводить до когнітивного дисонансу.

Я вже радив звернутися до мануала, але бачу лінь, краще "растєкашися мислєю по дрєву".

Тримай, спеціально для вас. Якщо і після цього буде не зрозуміло - нічим не допоможу.

Опубліковано
20 минут назад, S30 сказал:

Бля, ще один теоретик-експериментатор.

 

Та ні, практик - він абсолютно правий. Зупинка подачі палива і відключення системи запалення приведуть до абсолютно ідентичного результату, бо саме повітря не горить. Да, це не стосується руху на нейтральній передачі.

Пан має надлишкову хромосому? Чи просто словосполучення "холостий хід" призводить до когнітивного дисонансу.

Я вже радив звернутися до мануала, але бачу лінь, краще "растєкашися мислєю по дрєву".

Тримай, спеціально для вас. Якщо і після цього буде не зрозуміло - нічим не допоможу.

Гарні слова знаєте, але читати і розуміти не вмієте. "Отключение топливоподачи через систему холостого хода" значить що відключається подача пального через систему холостого ходу, а через інші жиклери воно поступає! Відключає тільки через систему ХХ!

Ну не зрозуміла ворожа російська мова, то є перекладачі. Ось хоча б на рідній: http://faqukrs.xyz/avtomobili/legkovi-avtomobili/487-jak-vlashtovanij-karbjurator-ozon.html, просто інше шукати ліньки.

Опубліковано

Ау, тєорєтікі, а я кажу що не пройдуть однакову відстань при ідеально однакових умовах. А ви подумайте чому. Але я  так думаю хєр догадаєтесь.

Ви ж "матчасть"  вчити не маєте бажання, краще потеоризувати про сферичного коня в вакуумі.;)

Опубліковано
9 хвилин тому, uagav сказано:

Зупинка подачі палива і відключення системи запалення приведуть до абсолютно ідентичного результату, бо саме повітря не горить. Да, це не стосується руху на нейтральній передачі.

А що ви хотіли сказати? 

Іронія "дурачка", який хоче бути розумним, але не наважується прочитати попередні меседжі - вона й залишться іронією дурачка.

Опубліковано
1 час назад, Dim@ сказал:

Щоб припинити суперечки, проведіть експеримент. Якщо при відпущеній педалі газу припиняється подача палива, то авто на передачі повинно проїжджати однакову відстань з ввімкненим запалюванням, і з вимкненим. Так що просто на пустій рівній дорозі перевірте це. Якщо шлях однаковий - значить витрата 0.

 

Вище @sergkots приводив умови, при яких розхід 0 на передачі, накатом. Читати не вмієте? Від себе скажу, що якщо швидкість велика (наприклад 80-100), двигун прогрітий, передача 5-6, то при відпусканні акселератора (це така педалька з самого права, газ по народному), на передачі, розхід буде 0, але коли швидкість падає десь до 50 і нижче, починає брати паливо (зовзім трохи, десь так само як на нейтралці), це я вам кажу з практики, так як в мене є очі і комп'ютер в машині, який все показує. Тому Ваш метод для перевірки некорректний.

Опубліковано
25 хвилин тому, uagav сказано:

"Отключение топливоподачи через систему холостого хода" значить що відключається подача пального через систему холостого ходу, а через інші жиклери воно поступає! Відключає тільки через систему ХХ!

Эта пяць.:D. Іди вчи буквар.

Де ви тільки ,нах, такі беретесь.

 

ПС Хєрово, що тепер ,коли вчать на права, не вимагають матчастину авто знати. Значно поменшало би прокладок за кермом.

Опубліковано
26 минут назад, uagav сказал:

 

Та ні, практик - він абсолютно правий. Зупинка подачі палива і відключення системи запалення приведуть до абсолютно ідентичного результату, бо саме повітря не горить. Да, це не стосується руху на нейтральній передачі.

Гарні слова знаєте, але читати і розуміти не вмієте. "Отключение топливоподачи через систему холостого хода" значить що відключається подача пального через систему холостого ходу, а через інші жиклери воно поступає! Відключає тільки через систему ХХ!

Ну не зрозуміла ворожа російська мова, то є перекладачі. Ось хоча б на рідній: http://faqukrs.xyz/avtomobili/legkovi-avtomobili/487-jak-vlashtovanij-karbjurator-ozon.html, просто інше шукати ліньки.

 

 

Опубліковано

Хлопята, та ну вас туди.

Не хочу навіть опускатися до вашого рівня, бо тут ви непереможні.

Та і про що з вами балакати, коли твій попередник починає втирати про роботу ЄПХХ навіть не маючи уявлення про будову карба.

Бля, це ж треба придумати "через інші жикльори" :D. Через сраку, а не жикльори.

Йдіть он пасочки ліпше поліпіть, тіорєтікі.

 

ПС Доречі я ніде не казав, що вам в викладачі найматимуся.

ППС А за настрій дякую, поржав, хоча і сумно.

Опубліковано
16 минут назад, Юріч сказал:

 

Зрозумів, більше триндіти не буду, але на останок для S30: http://avtogid.co.ua/remont/67-prinzip-raboty-ekonomayzera.html

Цитата

...Для виключення цього спрацьовує ЕПХХ, і надходження палива припиняється. У режимі примусового холостого ходу надходження бензину переривається за допомогою електромагнітного клапана, керованого досить простим електронним блоком.

Ви тільки до цього момента читали? Але є ще й далі:

Цитата

Вихідними даними для спрацьовування ЕПХХ (електромагнітного клапана) є сигнал датчика про закритій заслінці і підвищений число оборотів коленвала. Такий режим ЕПХХ підтримує поки:
• швидкість руху при відпущеної дросельної заслінки не зменшиться;
• Не буде вимкнена передача і автомобіль почне рухатися в режимі звичайного холостого ходу;
• водієм не натиснути педаль газу і рух продовжиться з підвищеною швидкістю, економайзер вимкнеться по положенню заслінки.

 

Робота економайзера у складі карбюратора забезпечує збагачення ТВЗ при підвищеному навантаженні, а також економію палива і кращу ефективність гальмування мотором в режимі примусового холостого ходу.

Тобто повторю ще раз що в режимі холостого ходу двигун працює, шевелить поршнями за рахунок згоряння паливно-повітряної суміші, а отже і споживає пальне, яке є складовою частиною цієї суміші.

Чесно, сміятися не буду, бо вже наржався спочатку, та й сумно що люди не хочуть (або не можуть) зрозуміти елементарні речі які дуже просто провірити на практиці, не можуть до кінця текст дочитати, дослухати тощо. Вибачте за внесені мною незручності, нічого особистого.

Опубліковано

Хлопче, ти дійсно ідіот, чи лише прикидаєшся?

Ти вже якщо вже понависмикував цитат, то приводь іх повністю, де описуються умови роботи ЄПХХ.

І визначся нарешті що таке ХХ і чим він характеризується.

А то люди прочитають твої домисли з цитатами і , не дай Бог, подумають що ти геній.

І не потрібно мене тикати в мурзілку знайдену в мережі.Повір я її краще за тебе знаю і повір не з вікі.

І що таке карб, його принцип і що з ним робити, на відміну від тебе, знаю не лише з літератури.

Далі не бачу ніякого сенсу сперечатися.

ПС

22 хвилин тому, uagav сказано:

Чесно, сміятися не буду, бо вже наржався спочатку

Тобі не сміятися, а плакати потрібно.

 

ППС Не позорся. Якщо дійсно цікаво, а не просто нема куди час діти, почитай літературу, але хоча б на профільних сайтах.

Опубліковано
17 минут назад, Dim@ сказал:

А де ця суміш візьметься, якщо електромагнітний клапан перекриває подачу палива через жиклер хх?

Я буду рахувати що ви просто знущаєтеся, бо весело, бо інакше... Принцип роботи карбюратора почитайте, будь ласка, через які жиклери, отвори, дифузори що проходить, для чого і як що тарується, що таке ЕХХ, для чого слугує, що таке ЕПХХ я привів вище посилання. Більш детальніше на українській мові матеріалів в інтернеті не існує, якщо підходити саме з професійної точки зору.

А взагалі то ви всі класні хлопці, я оцінив. Чи мені повірити що ви всерйоз? Ладно, я пошуткував...

Та й взагалі в сучасних двигунах, які управляються комп'ютерами, їзда накатом, окрім деяких незручностей, суттєвої економії не принесе.

Опубліковано
46 хвилин тому, uagav сказано:

Зрозумів, більше триндіти не буду, але на останок для S30: http://avtogid.co.ua/remont/67-prinzip-raboty-

Тобто повторю ще раз що в режимі холостого ходу двигун працює, шевелить поршнями за рахунок згоряння паливно-повітряної суміші, а отже і споживає пальне, яке є складовою частиною цієї суміші.

і  тут  запитання: ти  розрізняєш  режим  холостого  ходу (коли  двигун  працює  за рахунок згоряння  паливоповітряної суміші)  і так званий режим "примусового  холостого  ходу", коли  колінвал  двигуна  крутиться  за  рахунок  енергії,  що  передається  від  коліс.

Ото  в  другому  випадку  всі  сучасні  авто  відсікають  подачу  пального  в  циліндри, навіть  купа  старих  карбюраторів  це  роблять, про  що  чітко  ще в  радянських  інструкціях  до  авто  писали.

Опубліковано
On 30.05.2017 at 21:02, Vetal999 сказано:

Постійно користуюсь їздою "накатом", але нейтралку не вмикаю, достатньо нажати педаль зчеплення.

Наш народ ще той. Знайомий хвалився, що знайшов цікавий спосіб їзди. Газ тримаю стабільно, а швидкість регулюю педаллю щеплення. Так, кажу йому. Спосіб дієвий взнати, скільки коштує для твоєї машини диск щеплення і скільки коштує його поміняти.  При натиснутій педалі щеплення колінвал притиснутий в одну сторону. Чим грозить, мотористи скоро розкажуть.

Опубліковано

В мене на авто є заводський комп.  Деякі  показники витрати бензину - прогрів холодного мотора  1.3 л\год і падає до 0.8 л\год. На першій на розгоні показує до 30 л\100км. При швидкості 90-100   5.5-6 л\100км.  Коли торможу двигуном на спуску 0.0 л\100км. Якщо пустити на нейтралці -буде 0.8. Але коли потім тисну газ на підйомі  може показувати 15-18 л\100км.     Якщо  гальмувати двигуном  буде 0.0 л до моменту коли колеса перестануть крутити двигун( наприклад закінчиться спуск і почнеться підйом) і він щоб не захлохнути почне брати тих 0.8л . Це може бути на будь якій швидкості,  і на 50 і на 10км ч, головне щоб колеса перестали крутити двигун.

 

По карбюратору грубо, тільки те , що стосується теми.. В ньому є дроссельна заслонка. Нижче неї  є канал холостого ходу, а вище неї єканал  розпилювача. Якщо заслонка відкрита розрідження ( всмоктування) повітря тягне бензинз каналу вище заслонки. Якщо заслонка закрита з верхнього каналу не тягне, а тягне з каналу Х,Х,.   В ВАЗ 01  при гальмуванні двигуном все одно тягнуло бензин з каналу Х,Х, . В новіших в канал Х,Х поставили єлектроклапан і при гальмуванні двигуном  клапан перекривав канал і бензин не витрачався.

 

Опубліковано

 До швидкості   десь 5 км\ч показує саме  в л\год  при більшій в л\100км. Бо це логічно -коли мотор працює на стоячому авто, то  витрачає літри за годину , а не за 100 км . Але це опустимо, щоб ще більше не путатись :)

 Ну і комп не міряє механічно скільки бензину протекло по шлангу, а вираховує по показниках датчиків, по часу роботи форсунок. Тобто їду на бензині 100км\ч  показує наприклад 6л . Переходжу на газ все одно показує , але на 1 л більше. Хоч реально бере десь на 2 л більше.

 На нейтралці не кочусь ніколи.

 

Опубліковано

Ото зайшов в цю тему і уся ця єресь нагадала про "брєд п'яних". Усі говорять про щось своє, яке на якусь долю процента є правдою. І вірять в це як Степан Бандера вірив в союз з Германією.

Опубліковано
15 хвилин тому, Kiodinn сказано:

Ото зайшов в цю тему і уся ця єресь нагадала про "брєд п'яних". Усі говорять про щось своє, яке на якусь долю процента є правдою. І вірять в це як Степан Бандера вірив в союз з Германією.

Не соромся детально розпиши де єресь а де алкогольне бурмотіння.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...