Юріч Опубліковано 20 Березня, 2017 в 20:39 #26 Опубліковано 20 Березня, 2017 в 20:39 18 минут назад, St@S_ сказал: як варіант Opel Vectra A, бажано з 2,0 - більш надійніші двигуни і кпп. Або Кадет останніх років. Гнилякі ще ті. Якщо хочеться новішого "кадета", то ось: https://auto.ria.com/auto_daewoo_nexia_19366493.html https://auto.ria.com/auto_daewoo_nexia_17739054.html https://auto.ria.com/auto_daewoo_nexia_19058218.html
Саня Опубліковано 20 Березня, 2017 в 21:00 #27 Опубліковано 20 Березня, 2017 в 21:00 В такий бюджет ще Škoda Felicia може бути кінця 90-их.
host1303 Опубліковано 21 Березня, 2017 в 08:27 #28 Опубліковано 21 Березня, 2017 в 08:27 17 годин тому, PEACH сказано: не повірите, але на туж популярну іномарку кінця 80 почкатку 90 років (Опель, Фолькс, Мазда 6, Форд,...) ціна на задні аморти з роботою не була б більшою Не хочу робити флуду, але глянув на ціну відбійників і їх чохлів до Мазди 6 http://dok.dbroker.com.ua/doc/car/16686/4/103/244?sort=cheap Середня ціна: 650 грн комплект на одну вісь, на дві буде: 1300 - це 48$ тільки без роботи.
Юріч Опубліковано 21 Березня, 2017 в 20:47 #29 Опубліковано 21 Березня, 2017 в 20:47 12 часа назад, host1303 сказал: Не хочу робити флуду, але глянув на ціну відбійників і їх чохлів до Мазди 6 http://dok.dbroker.com.ua/doc/car/16686/4/103/244?sort=cheap Середня ціна: 650 грн комплект на одну вісь, на дві буде: 1300 - це 48$ тільки без роботи. Ти трошкі не слідкуєш за ходом розмови, певно... Мається на увазі Мазда 626, адже мова йдеться про популярні іномарки 80-х, початку 90-х років . Мазда 6 почала випускатись в 2002-му році, тому такі й ціни.
host1303 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 06:57 #30 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 06:57 @Юріч може і малось на увазі Мазда 626, але ж писало то Мазда 6:
Deemon Опубліковано 22 Березня, 2017 в 07:34 #31 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 07:34 початок 90х це і Mazda Xedos 6 (Д клас ), прямий предок - Mazda6/Atenza
Savage Опубліковано 22 Березня, 2017 в 08:51 #32 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 08:51 Я би в сторону старих японців навіть не дивився, бо дуже мало розборок. Якщо раптом знадобляться запчастини до двигуна, коробки, кузовщина, елементи салону, електрика, різні блочки, то оригінал влетить в копійку. Та й аналоги (якщо вони випускаються на такі старі моделі) будуть коштувати в рази дорожче, ніж ті самі запчастини на шроті.
Unknown Опубліковано 22 Березня, 2017 в 09:16 Автор #33 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 09:16 Що знаючі люди думають про такий варіант? Лумачість, вартість утримання, розхід пального ?
host1303 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 11:50 #34 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 11:50 2 годин тому, Unknown сказано: Що знаючі люди думають про такий варіант? Ти ж хотів економне і не ржаве авто, а тут: 1,8Бенз 26 років..... Ось тобі економне після 2000 року і цікавіше за дев'ятку: https://auto.ria.com/auto_dacia_solenza_19212106.html
PEACH Опубліковано 22 Березня, 2017 в 12:17 #35 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 12:17 24 хвилин тому, host1303 сказано: Ти ж хотів економне і не ржаве авто, а тут: 1,8Бенз 26 років..... Ось тобі економне після 2000 року і цікавіше за дев'ятку: https://auto.ria.com/auto_dacia_solenza_19212106.html десь на обному рівні з 2109, + ціни на запчастини більші Пасат як варіант, тим більше з пробігами 5-7 тис км в рік особливо з розходом не варто заморочуватися, краще взяти щось надієне, щоб не витягував кошти на постійні дрібні ремонти, хоча в таких рокахвони потійно будуть
Unknown Опубліковано 22 Березня, 2017 в 12:32 Автор #36 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 12:32 Продавець пише, ще не гнилий і не ржавий пасат. Чи може таке бути в реальності ? Хто що думає про фіат пунто 97-99 років, з двигуном 1.1? В Польщі ніби є купа дешевих запчастин, та самих машин-донорів. Як у них з корозією?
Unknown Опубліковано 22 Березня, 2017 в 12:36 Автор #37 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 12:36 Соленза на славуту подібна трішки))) Малопоширена у нас, що із запчастинами і спеціалістами-ремонтниками?
Kiolan Опубліковано 22 Березня, 2017 в 16:58 #38 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 16:58 В Солензи мотор і підвіска від рено логан. А от капот б.в. коштує 3-3.5 тис. грн. ще й треба пошукати. Була така в ремонті в минулому році. Для порівняння до славути капот гривень 500.
lanima Опубліковано 22 Березня, 2017 в 21:12 #39 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 21:12 8 годин тому, Unknown сказано: Продавець пише, ще не гнилий і не ржавий пасат. Чи може таке бути в реальності ? Хто що думає про фіат пунто 97-99 років, з двигуном 1.1? В Польщі ніби є купа дешевих запчастин, та самих машин-донорів. Як у них з корозією? знайоме мені це: не бите не ржаве, не фарбоване, навіть мухи не какали))) по фото не надто розбереш. але здається мені, не гниле не ржаве бо перекрашене з рік тому. коли придивитися, то видно що пройоми мають інший відтінок. отже є всі шанси, що ще через пів року- рік ржавчина і повилізає. тому на огляд тільки з товщиноміром фарби, щоб бачити реальний стан речей. теж дам голос в підтримку фіат уно. дуже гарні машинки. і це тільки зовні вони видаються маленькими. насправді там досить місця. ми в своєму першому возили що завгодно. листи гіпсокартону, шиферу, бляхи, холодильники, пралки, розібрану стінку волинь) до речі маю дуже достойний екземпляр зараз. викладала фото в своїй темі про фарбування навіть.. але не продам))) . сама пару місяців шукала. машина з 87 року.. но!! в одному місці маленька дірочка в порозі і в одному місці маленька дірочка на днищі. і все! весь багажник всередині ще фарба навіть не обтерлася. купувала повністю всю підвіску нову. тобто все, що тільки міняється, замінилося на нове. плюс ремені, фільтра, масла, рідини інші.вклалася, якщо пам'ять не зраджує, в 350 доларів. запчастини, якщо знати де брати, обходяться на рівні жигулів а то й дешевше. якщо керуватиме також дружина, то взагалі уно ідеальний варіант. легкий в управлінні, маневренний, в любий закапелок заїде.один радіус повороту колеса чого вартий. принаймні для мене)) своїм уником розвертаюся майже на місці, жигульом( їздила на дев'ятці і сімці) мені дороги не вистачає, щоб зі своєї полоси розвернутися. крутиш того руля, крутиш і всерівно на бровці))) розхід палива теж радує. 4,5-5,5 літра. на мою думку, в такому ціновому діапазоні слід вибирати не марку, а конкретне авто. їхати й дивитися. п'ять, десять, двадцять. поки не трапиться підходящий варіант.
lanima Опубліковано 22 Березня, 2017 в 21:19 #40 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 21:19 On 20.03.2017 at 22:39, Юріч сказано: Гнилякі ще ті. Якщо хочеться новішого "кадета", то ось: https://auto.ria.com/auto_daewoo_nexia_19366493.html https://auto.ria.com/auto_daewoo_nexia_17739054.html https://auto.ria.com/auto_daewoo_nexia_19058218.html на останньому я би каталася)) гарненька.
lanima Опубліковано 22 Березня, 2017 в 22:21 #41 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 22:21 36 хвилин тому, Cherman сказано: червоний колір.. не можу перед ним встояти))) і кататися не означає хотіти купити. останнім часом мій брат хвалить черрі амулета. хоча раніше тільки фиркав при згадці про китай. за рік часу жодної поломки. машині вже трохи є років. але якихось проблем по кузову я не помітила. за решту нічого сказати не можу, я в тому не спеціаліст.зовнішній вигляд, салон все норм.
lanima Опубліковано 22 Березня, 2017 в 22:46 #42 Опубліковано 22 Березня, 2017 в 22:46 для мене" колхоз тюнінг "звучить простіше)) та про смаки не сперечаються. якщо комусь таке подобається, то його справа. мій попередній уник з розмальованим капотом теж не всім подобався. але він подобався мені. решта мене нічуть не хвилювала. якщо авто реально не фарбоване, значить полоси вініл також. фен пару годин і матимемо просто червоне авто. задні арки півкругом і трохи дуті мені більше подобаються, ніж оригінальні рівні. пластиковий обвіс теж подобається. в оригіналі без нього гірше виглядає.інше питання, що під пластиком пороги на ура гниють.спойлера нафіг. але то все питання смаку і можливостей. власнику добре значить і добре))
Zheny@ Опубліковано 23 Березня, 2017 в 06:32 #43 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 06:32 Це стайлінг, швидше, а не тюнінг. Тюнінг - це трошки уже інше.
lanima Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:00 #44 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:00 3 годин тому, Zheny@ сказано: Це стайлінг, швидше, а не тюнінг. Тюнінг - це трошки уже інше. ви праві. просто в нас все підряд тюнінгом називають. тому і колхоз тюнінг.
Deemon Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:15 #45 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:15 ...тому що у нас відсутня ця культура у широких масах, є лиш викривленне розуміння, і бідота ліпить страшні слова SPARCO, REMUS + 2 полоси через всю баржу, разом з тим більш "багатші "власники геліків та іксів (на газу, нунах за бензу стільки башляти!) обвішують по кругу ліваком Brabus\AMG\Hamann.
Zheny@ Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:27 #46 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:27 4 хвилин тому, Deemon сказано: ..тому що у нас відсутня ця культура у широких масах, є лиш викривленне розуміння, а всьо патаму, шо воно коштує бєшених бабок. Наклейка і "спойлєри з оптєкатєлями" дешевше.
Harddriver Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:32 #47 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:32 12 часа назад, lanima сказал: але якихось проблем по кузову я не помітила. за решту нічого сказати не можу, я в тому не спеціаліст Кажуть кузовщики від китайців шарахаються, типу "фольга, немає до чого вчепитися". Правда?
host1303 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:37 #48 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 10:37 3 хвилин тому, Harddriver сказано: Кажуть кузовщики від китайців шарахаються, типу "фольга, немає до чого вчепитися". Правда? Колись колега розказував що збив ворону (не знаю як, не допитувався) Чері Амулетом, то потім замовляв новий бампер.
Deemon Опубліковано 23 Березня, 2017 в 11:49 #49 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 11:49 китаєць 2007 року , вцілому об"єктивно
lanima Опубліковано 23 Березня, 2017 в 12:39 #50 Опубліковано 23 Березня, 2017 в 12:39 2 годин тому, Harddriver сказано: Кажуть кузовщики від китайців шарахаються, типу "фольга, немає до чого вчепитися". Правда? фольга не тільки в китайцях. під сливкою стояв шевролет лачетті, впала на полочку крила зелена сливка. і зробила яму)) то на моїх очах. те ж саме можна сказати про більшу половину нових машин. наприклад в мегані крило руками рихтується. причому моїми, жіночими. зараз всі виробники роблять з тонкої бляхи. тому що за кордоном то все коштує, образно кажучи ,копійки. і ніхто його не рихтує, не варить. пішла корозія,поїхав взяв нову деталь. або взагалі нову машину. то тільки в наших реаліях роблять капремонти різним лахманам родом з 70-80. бо просто не мають іншого виходу. на мою думку, краще взяти черріка за дві штуки з 2008 р http://m.rst.ua/oldcars/chery/amulet/chery_amulet_6717062.html ніж щось за ті ж гроші, на десять двадцять років старіше, але типу не китай. з нашими дорогами люба машина за кілька років потребуватиме ремонту.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.