Перейти до змісту

Магазин Comfy видав російський гарантій талон на пралку Індезіт


Skorpio76

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 минуту назад, Skorpio76 сказал:

справа в тому, що ціни знову підскочили. і та інша модель, яку планував придбати перед цією Індезіт стала дорожча.

Якщо підскочила ціна і на твою модель, то маєш право вимагати повернення суми на ціннику в день повернення, а не в день покупки. Тобто якщо різниця була на 500 гривень і обидві подорожчали, то різниця залишиться десь в тих межах.

Опубліковано
8 хвилин тому, nickel сказано:

Якщо підскочила ціна і на твою модель, то маєш право вимагати повернення суми на ціннику в день повернення, а не в день покупки. Тобто якщо різниця була на 500 гривень і обидві подорожчали, то різниця залишиться десь в тих межах.

я це все знаю. ця здорожчала на 299 грн інша -на 499 грн. Ще один момент - "купівлю" додаткової гарантії за рахунок типу знижки я оплатив живими грішми. Очевидно, при розірванні договору купівлі-продажу цю суму я не отримаю. Та й товар вже поступив в господарське використання.

Опубліковано
1 minute ago, Skorpio76 said:

Ще один момент - "купівлю" додаткової гарантії за рахунок типу знижки я оплатив живими грішми. Очевидно, при розірванні договору купівлі-продажу цю суму я не отримаю. Та й товар вже поступив в господарське використання.

 

Як живими? То ж писалось, що за рахунок бонусних 5%?  

Опубліковано
9 хвилин тому, yu2007 сказано:

 

Як живими? То ж писалось, що за рахунок бонусних 5%?  

сплачуючи 5000 грн, я мав право на 250 грн обрати подарунок. для виходу з ситуації мене змусили відмовитися від цих "плюшок". Врезультаті було сплачено 5000 грн, з них десь 4455 - пралка, решта - типу гарантійка - добровільне страхування. Отже, повернувши пралку,5000 грн не отримав би.

Тобто, втрати - це сумнівна гарантія (на російському бланку та на касовому чеку замість нормального гарантійного талона на 24 місяці як було обіцяно цінником і менеджмером) і 250 грн "плюшок". А зараз ще додалося витрати часу і нервів на "дуже предменте" спілкування з Індезіт і Комфі.

Опубліковано
1 minute ago, Skorpio76 said:

сплачуючи 5000 грн, я мав право на 250 грн обрати подарунок. для виходу з ситуації мене змусили відмовитися від цих "плюшок". Врезультаті було сплачено 5000 грн, з них десь 4455 - пралка, решта - типу гарантійка - добровільне страхування. Отже, повернувши пралку,5000 грн не отримав би.

 

Аа, тобто на ціннику пралки писалось 5000. Після купівлі ти мав отримати щось типу сертифікату на 250 грн. на наступну покупку. Через "непорозуміння" з терміном гарантії виходом з ситуації стало наступне: в чекові написали ціну пралки 4455 і ще 545 грн. вартість "страховки" (подовжений термін гарантії). Так?

І щось не зрозумів, на скільки часу подовжили, 12 + 24 чи 12 + 12?

Опубліковано

а я звідки знаю на скільки продовжили? що в мене є нормальний гарантійний талон чи договір страхування - немає. є чек з якою загальною назвою "страховка. сервісна програма". на 250 грн мені пропонували відразу взяти товар.

Опубліковано
35 хвилин тому, nickel сказано:

Якщо підскочила ціна і на твою модель, то маєш право вимагати повернення суми на ціннику в день повернення, а не в день покупки.

Це відколи таке нововведення? Завжди було так:

Цитувати

Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

  3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі.

Про захист прав споживачів

Опубліковано
13 minutes ago, Skorpio76 said:

а я звідки знаю на скільки продовжили? що в мене є нормальний гарантійний талон чи договір страхування - немає. є чек з якою загальною назвою "страховка. сервісна програма". на 250 грн мені пропонували відразу взяти товар.

 

А на словах скільки казали?

 

Ще подумалось. Ви, як обирали пралку в магазині, не поцікавились в консультанта на рахунок того, чи в цьому індезіті розбірний бак?

Опубліковано
43 минуты назад, Serpent сказал:

Це відколи таке нововведення? Завжди було так:

Про захист прав споживачів

Вибачаюся за дезінформацію. Дійсно перерахунок відбувається лише. якщо товар неналежної якості.

"Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

7, ...

При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. "

Опубліковано
17 годин тому, yu2007 сказано:

 

А на словах скільки казали?

 

Ще подумалось. Ви, як обирали пралку в магазині, не поцікавились в консультанта на рахунок того, чи в цьому індезіті розбірний бак?

цікавився. зі слів менеджмера іншого магазину - баки практично в усіх пралках нерозбірні. Здаєть, лише крім Самсунг (чи ЛЖ)

Опубліковано

Переглянув кілька моделей індезіт на сайті комфі в цій ціновій категорії. Гарантія 1 рік. 

Що вони вам "застрахували" я так і не зрозумів. Підозрюю, це може бути "безкоштовний сервіс" протягом продовженого терміну (ще + рік чи два).

 

уявімо (тьхутьхутьху) після закінчення року гарантії від виробника в пралці загудить/захрустить підшипник. По регламенту мінятися має весь бак в зборі (адже він не розбірний). Вартістю мінімум третина від нової машинки, а може й більше. Так от цікаво, та додаткова гарантія покриє його вартість чи лише саму роботу по заміні? Ви коли розрулювали питання це не уточнювали?

Опубліковано
33 хвилин тому, yu2007 сказано:

мінятися має весь бак в зборі

 

навіть в дешевих буває розбірний.

Опубліковано
9 часов назад, yu2007 сказал:

уявімо (тьхутьхутьху) після закінчення року гарантії від виробника в пралці загудить/захрустить підшипник.

нэ ачкуй, захрустить років через 10, нормальні люди вже давно викидають і купляють нову, а ми ще парємонтіруєм і паєздім ;)

і бак распілять не проблема - штука грн і весь ремонт (ну може більше троха) і взагалі - електро-мехполомки це мєлочь, кітайзапчастин валом, іліктроніка аби не здохла

во машина - бімба! ремонт по гарантіі - 6 раз! не витримує мєстні 220В, треба ставити стабілізатор ілі шота тіпа

інша техніка з цієї цінової категорії -не вийо працює норм

а по темі, просто, в чувака підгорає, як так, москаль-машинз, країна-виробник акупант, і взагалі, на русском пише, ще й наєбахтунг з додаткогарантіями (добре, хоч в ціну входить, а не як в лохфоксстроті)

Опубліковано
8 hours ago, volker78 said:

нэ ачкуй,

не буду.

захрустів значно раніше. пиляв (собі), пиляю і буду пилять (в батьківській хаті теж індезіт). при цьому колись вартість "пиляння" була 800 грн., що дорівнювало тоді 100$, це зараз штука вже не гроші ;) . 

 

у мну зараз гнусмас екобаба. давольний!!! і савсем нєдогага, якщо дивитись на прайс тієї бімби з твого поста.

Опубліковано

Ситуація така - завдяки "промиванню мізків" бонусні плюшки у сумі 250 грн на картку зарахували.

Але приколи з Комфі продовжилися.

Нещодавно на Вайбер Комфі надіслало рекламну пропозиції з дуже привабливою ціною на пилосмок. Повна вартість 1500 грн, акційна вартість - 50% (750 грн).

Думаю куплю. Заходжу на сайт - цінник не активний на цю модель, тобто немає в наявності. Телефоную у колцентр. Мене повідомляють - акція лише для тих магазинів, де є товар у наявності і вести у Луцьк вони не будуть. А пропозиція було зі словом "Наприклад", тобто з їх точки зору, це треба розуміти як "не обов"язково". Ніяких застережень стосовно території дії акції, щодо можливої відсутності товару у повідомленні не було. Лише обмеження щодо строку дії.

От так Комфі чи свідомо вводить в оману споживачів, чи відповідальні працівники не дуже відповідальні.

Опубліковано
В 02.03.2017 at 16:53, yu2007 сказал:

.

 

уявімо (тьхутьхутьху) після закінчення року гарантії від виробника в пралці загудить/захрустить підшипник. По регламенту мінятися має весь бак в зборі (адже він не розбірний). Вартістю мінімум третина від нової машинки, а може й більше. Так от цікаво, та додаткова гарантія покриє його вартість чи лише саму роботу по заміні? Ви коли розрулювали питання це не уточнювали?

Коли у моїй шліфмашині Метабо через 10 місяців загудів підшипник то сказали, що то не гарантійний випадок.

Опубліковано

Коли купував холодильника, обійшов декілька магазинів, зупинився на холодильнику в магазині Ельдорадо, що в Слоні, вже майже заплатив гроші, коли виявилось, що майстер, який перенавішує двері, у відпустці на два тижні!! (мені двері обовьязково мусово було перенавісити на іншу сторону), ну фіг з ним, пішли на запасний варіант у Комфі. В понеділок заплатили гроші, знижка, те се, то не важливо, але мало того, що холодильник привезли лише в четвер, так майстер, двері перенавісити, прийшов лише в наступний понеділок, тобто через тиждень з моменту покупки й карячився на кухні бульше години, щоб на такій малій замкнутій площі перенавісити двері. Отримати товар, живучи від нього за кілометр, один прикол, чекати майстра по суті тиждень - другий й чому не перенавісити двері в спокойній обстановці, при вільному доступі й лежачому холодильнику прямо в магазині (як колись в Сатурні на В. Інтернаціоналістів) - для мене загадка. Подивився я на той *сервіс* й інші цирки й вирішив, що ще щось в них я купувати буду лише в крайньому випадку й коли вже не буде альтернативи

Опубліковано
23 годин тому, Skorpio76 сказано:

акційна вартість - 50% (750 грн)

 

може з вітрини?

я так колись витяжку купив, десь на складі стукнули і вмятина, навіть з коробки не виймалася...

Опубліковано
20 хвилин тому, Oli сказано:

 

може з вітрини?

я так колись витяжку купив, десь на складі стукнули і вмятина, навіть з коробки не виймалася...

ні, схоже загальноукраїнська акція. Але саме анонсований в рекламі товар, як виявляється, є не скрізь. і, що обурює, доставити в Луцьк вони не беруться

Опубліковано
On 03.03.2017 at 02:19, volker78 сказано:

нэ ачкуй, захрустить років через 10, нормальні люди вже давно викидають і купляють нову, а ми ще парємонтіруєм і паєздім ;)

і бак распілять не проблема - штука грн і весь ремонт (ну може більше троха) і взагалі - електро-мехполомки це мєлочь, кітайзапчастин валом, іліктроніка аби не здохла

во машина - бімба! ремонт по гарантіі - 6 раз! не витримує мєстні 220В, треба ставити стабілізатор ілі шота тіпа

інша техніка з цієї цінової категорії -не вийо працює норм

а по темі, просто, в чувака підгорає, як так, москаль-машинз, країна-виробник акупант, і взагалі, на русском пише, ще й наєбахтунг з додаткогарантіями (добре, хоч в ціну входить, а не як в лохфоксстроті)

а якщо потекло масло звідкись але не чути щоб щось хрустіло?)
в мене в zanussi вертикалці так..

Опубліковано
1 час назад, Dima4s сказал:

а якщо потекло масло звідкись але не чути щоб щось хрустіло?)
в мене в zanussi вертикалці так..

сальнік колінвала потік..

точно масло?, в машинці масла чуть болєє чєм ніфіга, амортізатор трошкі має і все, може з нього, їх там два

підшипники на барабані закриті, сальнікі помазані спецсмазкою, по мірі роботи стіралки, туда попадає вода (закладено в конструкцію виробником ;) ) - приходить звізда підшипникам, машинка буде крутити і гудіти з часом, на малих обертах туда-сюда, майже непомітно, а от на віджимі - істрібітєль на взльот іде (а по баку течуть тонкі ржаві струйкі води СОЖ...)

 

Опубліковано
On 13.03.2017 at 00:10, volker78 сказано:

сальнік колінвала потік..

точно масло?, в машинці масла чуть болєє чєм ніфіга, амортізатор трошкі має і все, може з нього, їх там два

підшипники на барабані закриті, сальнікі помазані спецсмазкою, по мірі роботи стіралки, туда попадає вода (закладено в конструкцію виробником ;) ) - приходить звізда підшипникам, машинка буде крутити і гудіти з часом, на малих обертах туда-сюда, майже непомітно, а от на віджимі - істрібітєль на взльот іде (а по баку течуть тонкі ржаві струйкі води СОЖ...)

 

можливо то і ржавчина.. але я її ще довго відіпрати з білих майок не міг. на майці був такий ляп.. ніби хтось пензлем замахнувся і попав на майку)

Опубліковано

шукав духовку і поверхню в кухню.

Комфі відпало саме собою. 1) ціни 9високі) , 2) асортимент (галімий)

 

Пішов таки у Фокстрот.  Вони поруч в ПортСіті.  Манагер також намагався мені фтюхати якусь "додаткову гарантію" , мовляв,(увага!) : перепад напруги, щось згорить, то безкоштовно поміняємо / замінимо.

Ну я ж то із гарантією мав справу, і знаю, що перепад напруги ВЗАГАЛІ не гарантійний випадок. Після цих слів я зрозумів, що  мене хочуть натягнути на 1000 грн (саме стільки коштувала додаткова гарантія). Я відмовився.

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...