Перейти до змісту

softportalkp7 зняв самостійно гроші


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

В мене контракт,на угоді 3 телефонних номера.Одним не користуюсь.Один у батька.Щомісяця сплачую 30 грн. Але закидаю на рахунок по 50 гривень.На початок січня на рахунку було більше 100грн.А на початку лютого блоканули вихідні дзвінки за борг.Борг виліз майже 200грн.Почав розбиратись.Вияснив,що на батьків телефон самопідключилась послуга  "softportalkp7".Він 100% нічого не відправляв.СМС користуватись не вміє,навіть їх не читає.В СМСці сказано,що "ви підключені до ......., щоденна плата 5 грн,для відключення скиньте СМС на номер....." Що це за хернЯ і як з нею боротись? Чи несе за це відповідальність Водафон-МТС? Дзвонив їм вони кажуть шо не при ділах. В кого було щось подібне?  Є ліки?

 

Опубліковано

вони відправляють каверзні смс типу "вам підключено безкоштовно лалалала.. через  тиждень буде зніматись плата в розмірі лалала. Щоб відмовитись -відправте смс на номер...."
Я подзвонив до оператора і попросив вимкнути всі такі смс і не підключати мене без мого відома до будь яких БЕЗКОШТОВНИХ акцій.. З того часу тиша.

Опубліковано
2 часа назад, Dima4s сказал:

вони відправляють каверзні смс типу "вам підключено безкоштовно лалалала.. через  тиждень буде зніматись плата в розмірі лалала. Щоб відмовитись -відправте смс на номер...."

Знаю, що саме таким способом люди попадали на гроші. Але в основному абоненти передплати, на контракті такого не повинно було б бути, але вище наведене зображення - то напевно вже всіх абонентів стосується.

Опубліковано
13 годин тому, zaHARE сказано:

softportalkp7

 

Зареєстрований на Вергінських островах Англія і адрес реєстрації ІР адреса - Road Town, Tortola

Опубліковано

То що всі ті шарашкіні кантори зареєстровані в офшорах і кінців не найти ніколи то й так розуміло.

При підключенні подібних акцій завжди йду на сайт оператора в свій профіль і відключаю там. Колись давно були дістали таким підключаловом то звонив до оператора сварився і забулись про мене на кілька років. Але недавно знову подібна байда приходила(мабуть гроші крепко знову знадобились) хоча тільки один раз, якщо підуть повтори знову прийдеться сваритись і вправляти мозги оператору.

Опубліковано

оператори мають з того трохи більше половини... от і проштовхують як можуть :(

а "дєвачєк" в колцетрі спеціально навчають віднєкуватися

Опубліковано
32 хвилин тому, Barugan сказано:

Нічо так послуга по 5 грн на добу знімати.

Це один з самих дешевих тарифів, вони "поставили" по мінімуму, з розрахунку на те, що хоча б такі гроші є на рахунку "неуважного" абонента ))) Це все через те, що в деяких сусідніх країнах тарифи на цей "розводняк" в рази більші, по одній простій причині - в тих країнах, послуги передплаченого зв'язку можуть надаватись в кредит, а у нас ні ))) Тобто ,у нас більше ніж є на рахунку - не спишуть, а в "деяких країнах", навіть якщо нульовий баланс - послуга надається в борг. Оператор в жодному разі не програє, в разі відмови оплати боргу - номер блокують, а контент-провайдер - "іде лісом", бо оператор скаже що це "фрод",ось так..

Опубліковано

Цей номер в користуванні мого батька,він старша людина і СМС не вміє ні читати ні відправляти.В інтернеті свій номер,тим більше,не введе.Користується тільки скайпом,погода,новини.

Перевірив всі СМС,ні одного відправленого.Тобто ніяких підтверджень про послугу ніхто не відправляв.Перевірив ноутбук історію за 2 місяці-ніяких підозрілих сайтів.

Звідси й зробив висновок,що вони підключили цю послугу самостійно.

Передплатники на рахцнках, зазвичай,не тримають великі суми і в "мінус" їх не заженеш.Тому й переключились на контрактників,де запросто оператор дасть в борг.

Я так розумію,що оператор ні за що не відповідає? Але таким чином можна доїти нонстоп!

 

Опубліковано
В 05.02.2017 at 09:41, Oli сказал:

@zaHARE мені приходило таке, відразу відіслав СТОП

 

а хто невміє читати смс що тоді?

   Іноді донці(брав спеціально дитячий тариф,на який,як казали на офісі МТС,ніякі рекламні СМС не будуть приходити),приходять СМС про якісь виграші,підключення і т.ін. Для підтвердження(відмови) просять скинути СМС з кодом або словом "стоп". Гуглив такі номера,народ пише,що такі СМС списуть дикі гроші,бо це якісь платні номери.

Опубліковано

Думаю відключити вхідні і вихідні СМС,але тоді я можу навіть не дізнатись про примусове підключення?

 

Опубліковано
1 минуту назад, Oli сказал:

@zaHARE

 

погугли, люди пишуть якщо ти не користувався сервісом то можна повернути кошти.

гуглив,щось нічого не знайшов.

 

Опубліковано

@zaHARE

 

Kyivstar Anya, кошти за необплачені дні не зніматиме.

Якщо Ви бажаєте повернути кошти якщо підпискою не користувалися то необхідно звернутися в підтримку за номером 0487377366,09: 00 - 21:00 Пн.-Сб., тарифікація як на міський номер.

Опубліковано
Служба поддержки абонентов
Напишите нам письмо, указав все детали проблемы, связанной с использованием платных коротких номеров. Обязательно укажите свой E-mail адрес, адрес сайта на котором производилась оплата, дату и время платежа, свой номер мобильного телефона. Сотрудники службы поддержки в течение 24 часов рассмотрят Ваше сообщение и дадут подробный ответ, отправив письмо на Ваш E-mail адрес.
 
Вернуться на главную
 
Телефон: +38 (048) 737 736 6 (без выходных, с 9.00-21.00)
E-Mail Поддержки: [email protected]
Служба поддержки абонентов: Тарифы и Обратная связь

http://mob-help.net/contact.php

 

6694433d6016.jpg

 

 

 

 

Показати прихований контент  

Пунктом 3 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 (далі – Правила), визначено, що контент-послуга – це інформаційна, довідкова, замовна, розважальна або інша послуга, в тому числі за кодом послуги 900, що надається операторами телекомунікацій або операторами, провайдерами з використанням телекомунікаційних мереж, технічних засобів телекомунікацій та оплачується, зокрема шляхом списання коштів з особового рахунка абонента, споживачем операторові, провайдерові, до мереж та/або технічних засобів якого підключене кінцеве обладнання абонента.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно пункту 39 Правил, у разі наданні контент-послуги оператор телекомунікацій зобов’язаний:
забезпечити до початку її надання повідомлення споживачів про найменування такої послуги і тариф на її отримання, а також безоплатне надання споживачам можливості підтвердити згоду на отримання зазначеної послуги чи відмовитися від її отримання (тривалість безоплатного повідомлення споживачів становить 12 секунд);
розпочинати надання послуги виключно після повідомлення споживачів про її надання в порядку, встановленому цими Правилами, та наявності їх згоди на отримання послуги;
не пропонувати споживачам послугу, яка вимагає обов’язкову відмову шляхом вчинення або утримання від вчинення певних дій;
інформувати абонента про суму коштів, списану з його особового рахунка безпосередньо після отримання послуги (за наявності технічної можливості відповідних мереж та обладнання).

10. Куди звертатись у разі неналежного надання телекомунікаційних послуг?

Відповідно до пункту 82 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 споживач має право відповідно до законодавства подавати операторові, провайдерові звернення (заяви, скарги, пропозиції) щодо надання та отримання послуг.
У зверненні споживача щодо ненадання чи неналежного надання послуг зазначаються дата, час, умови, за яких споживач намагався отримати послугу, результат її отримання, номер чи інший мережевий ідентифікатор кінцевого обладнання або адреса пункту колективного користування чи таксофона, з якого замовлялася послуга, номер кінцевого обладнання або адреса пункту колективного користування, що викликався, тощо.
Якщо Ваше питання не вирішено оператором, Ви можете звернутися до НКРЗІ, яке розглядає відповідно до законодавства звернення споживачів щодо надання та отримання послуг, отримує з цією метою від операторів, провайдерів необхідні документи та інформацію і вживає у межах повноважень заходів до захисту прав споживачів.
Водночас повідомляємо, що згідно з пунктом 13 частини першої статті 32 Закону України „Про телекомунікації”, споживачі під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг мають право оскарження неправомірних дій операторів, провайдерів телекомунікацій, зокрема, шляхом звернення до суду. Відповідно до частини третьої статті 40 Закону питання відшкодування завданих споживачеві фактичних збитків, моральної шкоди, втраченої вигоди через неналежне виконання оператором, провайдером телекомунікацій обов’язків за договором про надання телекомунікаційних послуг вирішуються в судовому порядку.

Hide  
Опубліковано
11 хвилин тому, zaHARE сказано:

МТС-Водафон сказали,що послуга не їхня.

 

підараси-підарасами :(

 

от що відповіли:

ми не бачимо зміст смс. Ми лише забезпечуємо їх доставку. Фільтрувати смс за змістом ми не можемо. 

 

 

Опубліковано

Саме так,вони тільки заблокували мені цю послугу,але не дають гарантій,що це не повториться.100% вони в долі.

Думаю,що таким чином можуть мене видавлювати з мого модного тарифу.

Опубліковано
30 хвилин тому, zaHARE сказано:

МТС-Водафон сказали,що послуга не їхня

 

звичайно ні, це ТОВ "Українська Мобільна Група"

 

 

 

 

один і той самий шаблон на різних доменах...

 

dating4you-cc.com, dating4you-cc.org, dating4you-nn.com, dating4you-nn.org, file4youcc.com, file4youcc.org, filebitzz.org, fileloadxx.org, fileportal2nn.com, fileportalnn.com, fileportalnn.org, filesearchnn.org, filesharecc.org, filezillacc.org, filezillann.org, filezillaxx.org, free4youcc.com, free4youcc.org, freesoftzz.org, load4youcc.com, load4youcc.org, load4younn.com, load4younn.org, loadgidnn.com, loadgidnn.org, loadgidsd.com, loadgidsd.org, loadzillacc.org, megafilescc.org, megafilesnn.com, megafilesnn.org, megasoftnn.org, nonamefilescc.com, nonamefilescc.org, nonamefilesnn.com, nonamefilesnn.org, soft4youcc.com, soft4youcc.org, softlistcc.org, softlistnn.org, softlistxx.org, softportalkp7.org, softportalmtskp7.org, softportalzz.org, zzztestadult.com, zzztestadult.info, zzztestadult2.info, zzztestadult3.info, zzztestadult4.info, zzztestcc.com 

Опубліковано

Схожа фігня в малої сталася... Я ще й насварив, що, певно, десь лазила в інеті і засвітила номер десь зареєструвавшись. Але ні в історії браузерів, ні в вихідних СМС чи дзвінків нічого не знайшов. Сварка з "електронною дівчинкою" підтримки нічого не дало (оператор Лайф був).

Мусив все ж послати "СТОП" і тоді відключились, уроди.

 

Мораль: Не варто мати "зайві" кошти на рахунках.

Опубліковано
14 часа назад, jack74 сказал:

Мораль: Не варто мати "зайві" кошти на рахунках.

  Це добре коли ти на передоплаті,а я на контракті. Тільки що спілкувався з оператором:

- Ви можете заблокувати на моїх номерах можливість підключення платних послуг?

- Ні.

- Ви можете заблокувати надання послуг в борг?

-Ні.

-Яким чином мене без мого відома підключають до платних послуг?

-Ви дали підтвердження.

-Ні,я не давав підтвердження.Ви можете перевірити чи відправлялись від мене СМС на платні номери.

- Ви давали підтвердження.

- Ви можете назвати мені дату коли я дав підтвердження? Ви ж бачите всю історію СМС

-Ви могли підтвердити без СМС.

- ????

-Просто натиснути якусь кнопку.

-???!!!!!!!  

-В інтернеті тисячі дописів про цих шахраїв і всі пишуть,що їх підключили всліпу без згоди!

-Ну,в інтеренті багато чого пишуть.

- Тобто єдиний вихід для мене,щоб убезпечити себе від шахраїв розірвати з вами контракт?

-Ви можете написати лист на наш офіс і через місяць вам нададуть відповідь.

  Занавєс.

 

 

ЗІ: переходжу в КС "розмови регіон"-20грн/міс.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...