Перейти до змісту

Допоможіть вибрати авто до 3000$


Amor

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Доречі мені авто дуже подобається, особливо його стан. Якби була змога розмитнити, то я напевне погодився б і на 3000. Тільки через рік :)

  • Відповідей 188
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Зараз все більш популярною маркою авто в Україні стає Chery. Десь читала, що вже продано більше 75 000 всього за 7 років.
Отож, як вам такий варіант?
http://prntscr.com/eibv33

Опубліковано
1 час назад, NikkiMinaj сказал:

Зараз все більш популярною маркою авто в Україні стає Chery. Десь читала, що вже продано більше 75 000 всього за 7 років.
Отож, як вам такий варіант?
http://prntscr.com/eibv33

Ахаха. Згадую, як купував Ланоса вибирав між ним і Чері Амулет (клон Сеата Ібіци). Про Ланос знав все, тому сів на тестдрайв за кермо Амулета. Ну запах, такий собі розгін, це так. Але коли треба було гальмувати перед іншим авто, натиснув на гальма, а їх НЕМА. Тоді за долі секунди перед очима пробігло дитинство, юність, нездійснені мрії, ненароджені діти... Спрацював досвід- встиг викрути і прокачавши декілька разів педаль, гальма з'явилися. Менеджер (бренд-керівник Чері) сказав: "так іноді буває". Що я купив зрозуміло. Більше китайців не хотілося.

Опубліковано
56 хвилин тому, vaz75 сказано:

Ахаха. Згадую, як купував Ланоса вибирав між ним і Чері Амулет (клон Сеата Ібіци).

Не Ibiza, а SEAT Toledo першого покоління, який випускався в 90-их роках

Опубліковано
On 07.03.2017 at 14:43, Amor сказано:

Усе закінчилось тим що взяв авто на європейських номерах. Opel Astra G 2000 рік. 

Незнаю чим це ще все закінчиться, але я задоволений :)

Правильно зробив, поки "совєтчики" тобі будуть казати що буде через рік, чи а як там буде, катайся. Я три дні назад собі взяв Пассат Б5.

Опубліковано
6 хвилин тому, Такер сказано:

Якщо то не секрет то напишіть скільки обійшлась, рік і обєм. 

Пассат Б5 2000 рік 1.9 ТДІ 85 кВт, 2300 уо. В неділю приженуть знову, але не знаю яку.

Опубліковано
8 хвилин тому, Такер сказано:

Якщо то не секрет то напишіть скільки обійшлась, рік і обєм. 

Пассат Б5 2000 рік 1.9 ТДІ 85 кВт, 2300 уо. В неділю приженуть знову, але не знаю яку.

Опубліковано
1 час назад, vnuchok сказал:

Пассат Б5 2000 рік 1.9 ТДІ 85 кВт, 2300 уо. В неділю приженуть знову, але не знаю яку.

 

Я пассат відсіяв через вартість підвіски :) 

Але в основному все залежить від стану. Якщо його приженуть в шикарному стані, нічого не треба робити то хороший варіант

Опубліковано
1 час назад, Віталька сказал:

щось дорого і навіть дуже.

якщо вже готовий викласти такі гроші, то підзбирай ще трішечки і купуй щось такого плану

тиц  або тиц

Ти серйозно? Трилітровий? 15л\100км?

Опубліковано

@vaz75 ну щось такого плану ))

але якщо чесно, то цей варіант не поганий,а також цей чи цей

варіантів є вагон і ще трішечки, головне оприділитися спочатку для чого:

1. возити свою елегантну попку;

2. поїздки з сімєю;

3. кидати "панти";

4. робоча конячка;

5. аби щось було;

Опубліковано
51 минуту назад, Віталька сказал:

@Cherman трішечки не так:

зато мерс, дешевий в ремонті, якісний по металу і ще й прослужить років 20 за ціною лайноса

 

Як рихтовщик з 15-тилітнім стажем скажу, що гниють ті мерси як має бути... Звичайно, якщо ти не купив собі мерса представницького класу після 2009 року випуску.

Опубліковано
2 часа назад, Віталька сказал:

зато мерс, дешевий в ремонті

Особливо той на, який ти дав посилання: автомат + двигун, якому регулярно давали під зад. Дійсно, що ж може бути дешевше в ремонті. :)

Опубліковано
3 часа назад, Віталька сказал:

@Cherman трішечки не так:

зато мерс, дешевий в ремонті, якісний по металу і ще й прослужить років 20 за ціною лайноса

Шо ти куриш? Як це Мерс дешевий в ремонті? Ти його маєш? Ремонтував? Надійним був лише авто до 124 кузова включно, інші - ні.

Опубліковано

В мене був 123 мерін,1981року випуску. Служив вірою і правдою з 2012 року поки в лютому не потрапив в ДТП. Жодного разу не підвів,виручав будь якої пори року і часу доби.  Запчастини по мерседесовські дорогі,як нові так і бв. Правда я міняв тільки розхідники,попався "живий" екземпляр. Хотів зробити діагностику двигуна-ніхто не захотів братися. Висновок такий- якщо знайдеться непоганий варіант,то ще послужить. Брати що небудь  і ремонтувати -дуже дорого і не вигідно.  

Опубліковано

Шановні та дорогі форуму користувачі, прошу не флудити і тупити. Якщо є власний досвід пишемо, якщо немає купуємо і ділимось враженнями. А то грамотних багато, як спитати то всі в кущі. Соррі кого образив. Знаєте, старе авто не старе, і ми не молодіємо! Всім удачі.

Опубліковано

@vnuchok , а ти типу в долі з баригами, що так активно штовхаєш литовські бляхи? Чи теж вважаєш що за останні 3к$ треба брати 203-го Мерса з топовим двигуном?

Опубліковано
7 часов назад, Віталька сказал:

@Cherman трішечки не так:

зато мерс, дешевий в ремонті, якісний по металу і ще й прослужить років 20 за ціною лайноса

чувак, лайнос секс, хз якого року завтра гляну, 10 років приблизно, проєзд - 130 штук км, мотор заз 1.4

із пантов - ніфіга нема, крім майтфуна. ворон гласс

за єто суровоє время, мєнялось наступне  - покришкі, фільтра, масло, тосолум

1. радіатор пєчкі - кривими руками, зараз недогріває, треба як завжди, все робити самому - нема кали (по плану - весна-літо ;) )

2. маслонасос в зборі з пердньою кришкою колінвала і сальніком (1300 - запчасть і робота пітсот)

і то, там шарік обратного клапана ізнос/мусор попав, ну, вже неважно

3. тормозні колодкі передні - 2 раза

4. акб - 2 раза

генератор - регулятор і діодний міст (випрямітєль) (фірма ВТН, те ж какаха, діодний міст вроді ок, а от регулятор здох через рік, акб закіпів, пришлось доработать регулятор самому напільніком паяльніком, за неімєнієм достойной альтернатіві, ну, заміну гени на імпорт, тут, рассматрівать нє будєм))

5. розширювальний бачок - ріщина по шву ззаду - обпісяв щит моторного віддлення - заміна  - 120 грн за бачок і сам сєбє мастєр

амортзатори ззаду- мона було б поміняти

гальмівні колодки ззаду - треба поміняти (нема кали, періодично піщіть заднє ліве)

передні стійки - якісь вони вже дубові - як каже президент - незабаром модернізуємо, а поки мона іздити

рульове слєгка стучить в шарнірах вроді

свєчі - хз чі тесть міняв, я туда вже два роки не лазив

жрьот - бензиніум відро по місту, 7-8 за, масло - майже не жрьот, за 10 тисяч залив десь 200 грам було біля мін, стало між мін і макс по середині десь

по кузову

ну пороги вже почали дутися ззовні, болгарка, щітка і какая-то мама, влітку, покаже, на яку висоту малювати ватерлінію, возможно буде зварювання

 

ну вродє усьо, з светофора канєшно пациков нє уделать, но єхать мона, заводицца з полутика, по іжекторам проблем нема, кроме врождьонних, для цього мотора, якщо мотор поставити як в Е. Ремарк "Три товарища" то, буде чуток лутше :)

 

Опубліковано

а от у колегі опель комбо дізель шось там 1,2 чі скіко, ЕГР, сажевий всьо родноє, груз, передєл на пассажир, колхоз варіант - не докінця, половину сам, половину фірма, ну не важно. мона холодільник везти, мона пару тєл

іздить і гуд 3 роки, цеп поміняв помню - ну тут не проблема -рівень жигуля.

прошло 3-4 роки і внєзапно

здох генератор, а там стоїть, хто в тємє (ой, сорі, зараз всі в тємє, то ж інтернет є ;) ) спец муфта, плюс, сказали на фірмє - регулятор здох (шо дивно) - короче 1700 з роботою

свєчі накала - шось там не помню, сам крутити ачканул, ключ на 8" трубка моцний нада і вабще опит і всьо такоє - шось там теж штука- півтори, ну мєлочь впринципі

тепер матюкається лампочка  - по сімптомам із інтернета - клапан ЕГР почистити

ну, апарат не жигуль, самому, без ключа на 52 тяжко, і левела 80 слесаря широкого профіля мона запутацца, і вобще, треба просто мотор зняти, так проще ;)

ну якби нічого страшного нема, є спеціально обучені люди і не так вже дорого

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...