Перейти до змісту

Стидоба України (самокритика)


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано (змінено)

Вже колись писав про засилля білоруської техніки в державних і комунальних підприємствах. Мабуть хтось добряче їх лобіює.

А сьогодні побачив ще одного представника білоруської промисловості - ліфт у перинатальному центрі. При тому, що в нас в Україні виготовляють OTIS. Ладно якби ще якісніший був. Але двері скриплять, вібрація під час руху, цифри на циферблаті відображаються не повністю. І це менше року експлуатації.20200122_110020.thumb.jpg.651a0ab28915ef55d22e10a447a647ea.jpg

 

Змінено користувачем volks
  • Дякую! 1
  • +1 1
Опубліковано

не виключатиму корупції, але думаю усе простіше, часто білоруське на порядок дешевше, тому бюджетники беруть

  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, volks сказал:

Вже колись писав про засилля білоруської техніки в державних і комунальних підприємствах. Мабуть хтось добряче їх лобіює.

А сьогодні побачив ще одного представника білоруської промисловості - ліфт у перинатальному центрі. При тому, що в нас в Україні виготовляють OTIS. Ладно якби ще якісніший був. Але двері скриплять, вібрація під час руху, цифри на циферблаті відображаються не повністю. І це менше року експлуатації.20200122_110020.thumb.jpg.651a0ab28915ef55d22e10a447a647ea.jpg

 

такі ж ліфти в ЖК Карамель

Опубліковано
5 минут назад, paksivatova сказал:

такі ж ліфти в ЖК Карамель

Це приватна структура. То їх справа. Хоча жк карамель - це суцільна стидоба.

Опубліковано

Якщо надійно працює, має гарантійне обслуговування і вдвоє дешевший, то з неповними цифрами можна змиритись. Хоча це непатріотично.

  • Подобається 1
Опубліковано
2 минуты назад, jurgen007 сказал:

Якщо надійно працює, має гарантійне обслуговування і вдвоє дешевший, то з неповними цифрами можна змиритись. Хоча це непатріотично.

Я ж здається написав як надійно працює.

24 минуты назад, Revolver сказал:

але думаю усе простіше, часто білоруське на порядок дешевше, тому бюджетники беруть

Не виключаю і нашу дибільну тендерну систему.

  • +1 2
Опубліковано
2 часа назад, volks сказал:

Це приватна структура. То їх справа. Хоча жк карамель - це суцільна стидоба.

мені подобається )

правда я туди лише в гості ходжу )

Опубліковано
6 часов назад, paksivatova сказал:

мені подобається )

Навіть не хочу починати, бо від однієї згадки про цей жк перетрясає.

Опубліковано
3 часа назад, paksivatova сказал:

а почніть)

мені цікаво чому ?!

По-перше, будинки будують на місці ЄДИНОГО на весь 40-й і 33-й ВЕЛИКОГО футбольного поля. 

По-друге, спочатку будинки мали бути спокійних кольорів, але потім Вайман подумав, що краще розфарбувати в шапіто.

По-третє, Вайман обіцяв благоустрій парку. Навіть проект показував. Минуло 4 роки, а в парку і далі хащі.

 

  • +1 1
Опубліковано
1 hour ago, volks said:

По-перше, будинки будують на місці ЄДИНОГО на весь 40-й і 33-й ВЕЛИКОГО футбольного поля. 

По-друге, спочатку будинки мали бути спокійних кольорів, але потім Вайман подумав, що краще розфарбувати в шапіто.

По-третє, Вайман обіцяв благоустрій парку. Навіть проект показував. Минуло 4 роки, а в парку і далі хащі.

Додам тільки, що з архітектурної точки зору - ніякі (як і 95% інших новобудов Луцька), розташування будинків - наліпити максимальну кількість на кв.км., двори - парковка і для вигляду дитмайданчик. Що казати, навіть вхід в під'їзд - і те не змогли на рівні землі зробити, зробили вузесеньким прохід (ноу хау місцеве). Гетто через 10-15 років.

Опубліковано
24 хвилин тому, Cherman сказано:

В нас, всередині країни, на дорогах справжня війна.  4 тисячі загиблих  і 32 тисячі травмованих за минулий рік. І, то, ця міліцейська статистика цілком може бути заниженою.  За рік на дорогах вбивається майже стільки людей, скільки за 6 років війни на Донбасі.

https://www.pravda.com.ua/news/2018/09/3/7190964/

ага і винен у всьому Порошенко! ;) 

  • -1 1
Опубліковано

Брагар "мочить" далі

Скандальний "слуга" Брагар вважає, що патріотичне кіно не варте фінансування

Цитувати

Ще одна заява нардепа від "слуги народу" Євгена Брагаря знову викликала хвилю обурення. Цього разу скандальний нардеп заявив, що патріотичне кіно не варто фінансувати, оскільки кіноіндустрія – це бізнес.

Натомість є фільми, які "нормально фінансувались і повернули витрати". Серед них – фільми "95 кварталу", про це сказав Брагар в ефірі телеканалу "Рада".

 

  • +1 2
  • -1 1
Опубліковано

А я от сьогодні слухав ЧЛЕНкиню НКРЕП Ольгу Бабій, яка прокоментувала чергове підвищення цін на вдопостачання і водовідведення на 15-20 %. Щоб ви розуміли, ця ЧЛЕНкиня переконана, що 15-20 % не є суттєвим подорожчанням, тому що середня зарплата виросла до 12 000 гривень. І взагалі, це все закономірно. Чекаємо далі...

Опубліковано

Ну що ж, те, чим так пишався у Давосі Гончарук - свєршилось!

Владік Криклій, той що міністр, повідомляє:

"Завтра приїздить німецька делегація, і ми будемо підписувати документи з ними, меморандум вже про співпрацю, а не про розуміння. І, власне, ми будемо це в кілька етапів робити, ніхто не квапиться, щоб приймати всліпу рішення. Ми маємо чітко зрозуміти, які максимальні вигоди ми від цього отримаємо, від цієї співпраці... Мають бути конкретні показники, відповідальність, яка фінансова мотивація, фінансова відповідальність, що вони інвестують, на яких етапах. Ось коли ми всі ці речі пропрацюємо, тоді ми зможемо сказати, який механізм це буде"

https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2869563-memorandum-pro-spivpracu-z-deutsche-bahn-pidpisut-vze-zavtra-kriklij.html

Тобто про розуміння того, що це БУЛА наша Укрзалізниця, вже не йдеться.

Опубліковано (змінено)

"ВАША"? цікаво...

Мож ти вже розжуєш нам недолугим, в чому ж тут "стидоба"? Бо по тону подачі інформації відчуваю, що типу "фсьо погано", але от що саме?

Якщо "стидоба" те, що за 28 років ми так і не змогли довести свою залізницю до нормального рівня, то я повністю погоджусь - стидоба. Укрзалізниця як була в стані, отриманому від Совка, так і досі в такому стані. Ну, сайт хіба що зробили.

Але ж ти ж отим "БУЛА наша" натякаєш про щось інше, так же? Ну то розтолкуй, розтолкуй

Змінено користувачем jack74
  • Ха-ха 1
Опубліковано (змінено)
12 годин тому, risenseven сказано:

Ну що ж, те, чим так пишався у Давосі Гончарук - свєршилось!

Владік Криклій, той що міністр, повідомляє:

"Завтра приїздить німецька делегація, і ми будемо підписувати документи з ними, меморандум вже про співпрацю, а не про розуміння. І, власне, ми будемо це в кілька етапів робити, ніхто не квапиться, щоб приймати всліпу рішення. Ми маємо чітко зрозуміти, які максимальні вигоди ми від цього отримаємо, від цієї співпраці... Мають бути конкретні показники, відповідальність, яка фінансова мотивація, фінансова відповідальність, що вони інвестують, на яких етапах. Ось коли ми всі ці речі пропрацюємо, тоді ми зможемо сказати, який механізм це буде"

https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2869563-memorandum-pro-spivpracu-z-deutsche-bahn-pidpisut-vze-zavtra-kriklij.html

Тобто про розуміння того, що це БУЛА наша Укрзалізниця, вже не йдеться.

 

прокатайся німецькою залізницею і тоді подумай, чи варто починати "зраду"

як на мене, залучення DB - дуже позитивний момент

Змінено користувачем Werwolf777
  • +1 1
Опубліковано
6 минут назад, Werwolf777 сказал:

 

прокатайся німецькою залізницею і тоді подумай, чи варто починати "зраду"

як на мене залучення DB - дуже позитивний момент

Відчуваю німців розведуть як маладих, це по типу там дали тобі корито в плачевному стані, а ти такий совісний то ще й з свого карману будеш інвестувати аби було все глянцево.

А коли буде ляля то попросять і поставлять своїх у руля, от ті нарулять так що повернемся знову назад - це моя особиста думка.

Опубліковано
2 хвилин тому, MACCEN сказано:

Відчуваю німців розведуть як маладих, це по типу там дали тобі корито в плачевному стані, а ти такий совісний то ще й з свого карману будеш інвестувати аби було все глянцево.

А коли буде ляля то попросять і поставлять своїх у руля, от ті нарулять так що повернемся знову назад - це моя особиста думка.

те, що кинуть німців - цілком можливо... але це уже перспектива років 10 мінімум

а поки, на мою думку, німці приведуть до порядку хоч трохи ті сараї на коліях

Опубліковано
13 минут назад, Werwolf777 сказал:

те, що кинуть німців - цілком можливо... але це уже перспектива років 10 мінімум

а поки, на мою думку, німці приведуть до порядку хоч трохи ті сараї на коліях

Тільки вн ашій країні збиткові підприємства по типу залізниці, укрпошти, напевно і атомні станції теж збиткові, металургійне виробництво :)

  • +1 1
Опубліковано
11 хвилин тому, MACCEN сказано:

Тільки вн ашій країні збиткові підприємства по типу залізниці, укрпошти, напевно і атомні станції теж збиткові, металургійне виробництво :)

 

ага, і люди, що показують в податковій нульові, чи мінімальні прибутки (добре, якщо взагалі показують), катаються на Мерседесах останніх років і живуть у 2-поверхових будинках

Опубліковано
51 хвилин тому, MACCEN сказано:

Відчуваю німців розведуть як маладих, це по типу там дали тобі корито в плачевному стані, а ти такий совісний то ще й з свого карману будеш інвестувати аби було все глянцево.

А коли буде ляля то попросять і поставлять своїх у руля, от ті нарулять так що повернемся знову назад - це моя особиста думка.

Маю великий сумнів, що легко буде кинути німців))) Гроші ж не малі, і "подарунків на шаріка", вони точно не зроблять)))) Та й ніхто, з тих хто інвестував в Україну,  не втратить своїх вигод...Єдине, що за "розпил" інвестицій, платитиме, як завжди, український народ...

Опубліковано
10 часов назад, Werwolf777 сказал:

 

прокатайся німецькою залізницею і тоді подумай, чи варто починати "зраду"

як на мене, залучення DB - дуже позитивний момент

Катався, гарно. Але невже ти вважаєш українців настільки тупими, що вони не здатні самостійно навести порядок у Укрзалізниці? І невже ти думаєш, що німці це добрі феї? Згадай соросят - багато добра зробили? 

Опубліковано
24 минуты назад, risenseven сказал:

Але невже ти вважаєш українців настільки тупими, що вони не здатні самостійно навести порядок у Укрзалізниці? І

Я вважаю. Українці не здатні навести порядку в жодній сфері. 

Найбільше порядку в двох містах України. Харків і Вінниця. При владі два щирих українця - Кернес і Гройсман.

  • +1 2
Опубліковано

а зачем нам новые поезда? с нашим обслуживанием долго не прослужат. Посмотрите, что со Шкодами двухэтажными... а 40 летние поезда ездят...

Пока железка не станет в нескольких частных компаниях, толку не будет, это про перевозки. А путевое хозяйство можно и немцам отдать)

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...