Harddriver Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 09:26 #1 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 09:26 45-55 А./Год. Обслуговуваний (всеодно вода випаровується, і треба "підводити" / доливати). Дорогого, брендового не хочу, технологія - та сама, тай можна нарватись на підробку. І де купувати краще?
sobchuk30k Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 10:48 #2 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 10:48 Запропоную Volta,виробник завод Іста 50 А/г,пусковий струм 420А. 880грн.1,5роки гарантії.0962923860
Marshall Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 10:52 #3 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 10:52 на свою поставив excite, 6 баняків крутить справно
jack74 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 11:31 #4 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 11:31 @Harddriver вже тих таких тем в неті і на Борді море (напр, 1, 2, 3, 4)... Особливо, як правило :), вони з'являються перед похолоданнями І не важливо, за який рік тема нічого не змінюється Акумулятор - лотерея. Я на беушному "нонеймі" (якийсь "LION" з машини з Англії), їжджу вже 5-й рік! При мені він вже на третій машині! І невідомо, скільки він до мене відходив А в моєму автожитті дві хвалені "Варти" і один "Бош" по року-два роки всього відхожували і здихали... Так що ЛО-ТЕ-РЕ-Я Удачі!
snouden Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 11:36 #5 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 11:36 Я брав Исток, спокійно відпрацював десь 5-6 років, і зараз взяв знову Исток. Брав в магазині на Рівненській відразу біля мосту. АТЛ
difoto Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 11:58 #6 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 11:58 Краще свіжий китаєць, ніж трьохрічний бош.
Harddriver Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 19:16 Автор #7 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 19:16 @jack74 Теж почитав ті теми, намалював такий хітпарад: + Westa + Исток + Force + Mutlu + / - Тав Polar - Ista - A-Mega Буду брати щось саме з них з технологією кальцій/кальцій. Саме з таких стояв на машині ще з заводу 6 років і благополучно пережив пару розрядів "в нуль", здох від старості.
Soprano Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 20:34 #8 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 20:34 Почитайте за 4max. Всі ті, що були у мене прекрасно себе зарекомендували. + купую на днях ще два нових для авто, 60Ah i 100Ah
volker78 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 21:32 #9 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 21:32 9 часов назад, snouden сказал: Я брав Исток, спокійно відпрацював десь 5-6 років, і зараз взяв знову Исток. Брав в магазині на Рівненській відразу біля мосту. АТЛ та сама веста, і, о май год, курский аккумулятор, паддєржал акупанта взяв такий там само ( в магазині на Рівненській відразу біля мосту. АТЛ ) а. взагалі, ціна акб на сьогодні сміщна, 50бакс, якщо і рік проходить, викинув нах здав на метал і купив новий і виготовляють їх всі однаково - щоб довго не ходив, ібо нєфіг
natalka) Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 21:50 #10 Опубліковано 29 Жовтня, 2016 в 21:50 12 часа назад, Harddriver сказал: Обслуговуваний (всеодно вода випаровується, і треба "підводити" / доливати). Більше мороки, а "ходять" то так само... P.S. Були проблеми з новою на гарантії Ista - не куплю більше ніколи, і нікому не пораджу
Harddriver Опубліковано 30 Жовтня, 2016 в 08:08 Автор #11 Опубліковано 30 Жовтня, 2016 в 08:08 10 часов назад, natalka) сказал: Більше мороки, а "ходять" то так само... Якщо є доступ до горловин заливки - напівживий аккум можна реанімувати. Не обов'язково самому, в любому АТП є акумуляторник з усім необхідним приладдям і досвідом. Після цього можна ще сезон їздити, чи 2 роки відпаше в UPS-і. В мене саме такий, живиться від "підгулявшого" автоакумулятора. А тоді вже не гріх і на лом
jack74 Опубліковано 30 Жовтня, 2016 в 10:19 #12 Опубліковано 30 Жовтня, 2016 в 10:19 Не рівняй стартерні акумулятори з УПСовими. Якщо акум здох, то він здох! І ніякі "реанімації" йому не допоможуть! Максимум на місяць-два, до морозів , чи до першої розрядки (у cамий потрібний момент, зазвичай ). І приладдя в мене було, і якраз з досвіду я це стверджую.
St@S_ Опубліковано 30 Жовтня, 2016 в 13:09 #13 Опубліковано 30 Жовтня, 2016 в 13:09 В 29.10.2016 at 14:58, difoto сказал: Краще свіжий китаєць, ніж трьохрічний бош. з Китая акумуляторів у нас майже немає - дорого транспортувати, в основному в Україні продаються українські акумулятори 50% ринку, + з сусідніх держав і держав європи 50%
St@S_ Опубліковано 30 Жовтня, 2016 в 13:14 #14 Опубліковано 30 Жовтня, 2016 в 13:14 17 часов назад, Harddriver сказал: @jack74 Теж почитав ті теми, намалював такий хітпарад: Буду брати щось саме з них з технологією кальцій/кальцій. Саме з таких стояв на машині ще з заводу 6 років і благополучно пережив пару розрядів "в нуль", здох від старості. дивно, саме Ca/Ca бояться розрядів в "0" для обслуговування краще шукати Ca/Se він же "гібридний"
Harddriver Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 16:50 Автор #15 Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 16:50 Куплено Mutlu кальцієва-срібний, тему можна закривати.
jack74 Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 17:06 #16 Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 17:06 нашо закривати?!Напиши де купляв, за скільки... а за рік-другий ще й хтось запитає, як він там себе показав
Harddriver Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 17:41 Автор #17 Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 17:41 Той магазин що Сноуден давав - не знайшов. Вірніше в самому АТЛ аккуми продають, але дорогі, типу Warta, Bosh. На Набережній в магазині теж дивився - немає вибору, одні Гром і Feon, тому купляв на базарі, на розі Карпенка-Карого ближче до Юванту. Взяв на 62 ампергодини за 1800 грн. Поки задоволений, помітив що фари навіть стали яскравіше горіти і тяга двигуна на низах збільшилась. Напевно скоро пора свічки міняти.
jack74 Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 18:15 #18 Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 18:15 ну, тяга двигуна точно до акума не має відношення То ти, певно, просто настільки під враженням Взяв, наскільки я розумію, на початку (від Юванта) ряду понад К.-Карого (повно, там, де я теж писав)? Яку гарантію зара дають? Залежить гарантія від марки акума, чи на всі однакова?
Harddriver Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 18:23 Автор #19 Опубліковано 1 Листопада, 2016 в 18:23 Вроді 12 міс. на все. Про бренди не питав.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.