Перейти до змісту

energoaydut

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
В 29.01.2017 at 13:38, energoaydut сказал:

Система опалення складатиметься з твердопаливного котла (буде основним) + бак акумулятор на 1000л, + 250л бойлер непрямого нагріву, а також із конденсаційного газового котла. Згодом в систему будуть додані сонячні колектори (в баці акумуляторі і бойлері передбачені теплообмінники для цього). Все це керуватиметься спеціальною автоматикою із тижневими програматорами для економії теплової енергії. Магістралі опалення і тепла підлога будуть виконані трубою Rehau Stabil та Rautherm S, обвязка котельні - мідь.

в зимовий період тепло від СК йде у систему опалення, тут все зрозуміло. а що буде влітку? система ГВ не "з"їсть" все тепло від СК, куди воно (тепло) буде витрачатись

 

і друге питання: чи є різниця між Вашою схемою ГТ (ревізійний колодязь-вхідна шахта-труба-будинок) та наступною схемою вхідна шахта-труба-ревізійний колодязь-вхід в будинок? якщо можна, вкажіть плюси, мінуси цих схем. дякую.

  • Відповідей 269
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
Только что, Антон135 сказал:

в зимовий період тепло від СК йде у систему опалення, тут все зрозуміло. а що буде влітку? система ГВ не "з"їсть" все тепло від СК, куди воно (тепло) буде витрачатись

Не правильно Ви зрозуміли! В зимовий і літній періоди тепло від сонячного колектора йтиме в бойлер непрямого нагріву води для гарячого водопостачання, а якщо, як Ви сказали система ГВ не "з"їсть" все тепло від СК, то тепло йтиме в бак-акумулятор системи опалення, а його об"єм 1000л! (для цього в нього є спеціальний змійовик-теплообмінник). модель бака-акумулятора Drazice NAD 1000 V4 якщо цікаво! Ну але якщо розбору не буде і сонце зможе нагріти 1250 л води до 90+ градусів, то тоді треба буде поставити датчик-термостат, який подасть напругу на нормальнозакритий соленоїдний кран, який відкриється і вода буде кудись витікати, наприклад влючиться автополив, тільки вихід на автополив треба щоб був після трьохходового змішувального клапана, який подасть на полив воду не 90+ градусів, ну а хоча б 40-45... якось так, але як буде точно скажу після того як змонтую цю систему!:)

Только что, Антон135 сказал:

чи є різниця між Вашою схемою ГТ (ревізійний колодязь-вхідна шахта-труба-будинок) та наступною схемою вхідна шахта-труба-ревізійний колодязь-вхід в будинок? якщо можна, вкажіть плюси, мінуси цих схем. дякую.

Основною особливістю другого варіану (вхідна шахта-труба-ревізійний колодязь-вхід в будинок) є те, що стікання конденсату влітку відбуватиметься за рухом повітря і ніби має покращити його відвід, адже рух повітря не створюватиме опору потоку конденсату

 

В моїй схемі (ревізійний колодязь-вхідна шахта-труба-будинок) виходить, що конденсат стікатиме проти руху повітря, але тут є велике АЛЕ!!! В моїй схемі перепад між входом труби в будинок і відміткою дна конденсатовідвідника складає більше 1,5 м!!! Тобто ухил труби (більше 6 см на кожен метр труби) я вважаю без проблем забезпечить стікання конденсату! 

А тепер про перевагу моєї схеми! Як Вам напевно відомо тепле повітря легше за холодне і відповідно завжди прагне підійматись вверх. Тому логічно, що повітрю набагато легше гравітаційним способом йти по трубі, яка підіймається по ходу до будинку. Якщо ж труба від повітрозабірника до будинку буде опускатись, то відповідно гравітаційний рух повітря (без вентилятора) буде ускладнений, а може й взагалі дуже слабкий... Тому вважаю, що моя схема більш правильна при умові дотримання правильних ухилів і дозволить взимку працювати теплообміннику навіть без приточного вентилятора! Але вирішувати як завжди Вам!:)

Опубліковано

12.02.2017р Проведено чергові випробування грунтового повітряного теплообмінника:

 

Температура повітря на вулиці:  -7ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1,3ºС       

Після того як  було запущено вентилятор на повну потужність, тобто 405 м3/год. температура в теплообміннику через 15 хв роботи опустилась до +0,9ºС  і так трималась протягом години роботи.

Далі я поїхав у своїх справах, залишивши увімкненим вентилятор на повну потужність. Повернувшись через 2 години, теплообмінник на виході видавав +0,3 ºС. Вимкнувши вентилятор, через 3 хв при доволі потужному гравітаційному потоці (без вентилятора) з теплообмінника на виході встановилась температура +0,9 ºС.

 

Висновок: за 3 години роботи через теплообмінник пройшло приблизно 1200 м3 повітря нагрівшись при цьому на 7,5ºС! Але найголовніше, що при такій серйозній швидкості протоку повітря за 3 години роботи він всерівно видавав плюсову температуру, тобто навіть при таких об"ємах повітря мій рекуператор не замерз би (якби був встановлений:):):))

 

За розрахунками отримано близько 3 кВт/год теплової енергії за 3 години роботи, тобто 1 кВт/год за одну годину роботи... 

 

Опубліковано
2 часа назад, energoaydut сказал:

Ну але якщо розбору не буде і сонце зможе нагріти 1250 л води до 90+ градусів, то тоді треба буде поставити датчик-термостат, який подасть напругу на нормальнозакритий соленоїдний кран, який відкриється і вода буде кудись витікати, наприклад влючиться автополив, тільки вихід на автополив треба щоб був після трьохходового змішувального клапана, який подасть на полив воду не 90+ градусів, ну а хоча б 40-45... якось так, але як буде точно скажу після того як змонтую цю систему!:)

буду чекати результатів роботи. сподіваюсь, чекати встановлення СК довго не доведеться )). а якісь теоретичні розрахунки щодо теплової потужності від СК в літній день та швидкості нагрівання бака-акумулятора в 1000 л до критичної температури проводились? чи така подія взагалі може статись? розумію, що це також залежить від кількості панелей...

по другому питанню, дякую за роз"яснення

Опубліковано
10 часов назад, Антон135 сказал:

а якісь теоретичні розрахунки щодо теплової потужності від СК в літній день та швидкості нагрівання бака-акумулятора в 1000 л до критичної температури проводились? чи така подія взагалі може статись? розумію, що це також залежить від кількості панелей...

Цього року СК не будуть встановлюватись із-за обмеження в бюджеті, тому точних розрахунків не проводив... Для початку потрібно зробити щоб хоча б дровами та газом все нагрівалось, а потім і про сонечко подумаємо!:)

Опубліковано

13.02.2017р.  Вечір

Температура повітря на вулиці:  -7ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1,3ºС

IMG_20170212_153858.jpg

 

 

Температура грунту на глибині 1,5 метра (0,5 метра над поверхнею труби теплообмінника, контрольна шахта №2 по-середині труби): +3,2ºС

IMG_20170213_164424.jpg

Опубліковано
2 годин тому, energoaydut сказано:

Температура грунту на глибині 1,5 метра (0,5 метра над поверхнею труби теплообмінника, контрольна шахта №2 по-середині труби): +3,2ºС

А якби закопати ще нижче? В підземеллях під костьолом +8 тримається.

Опубліковано
В 09.12.2016 at 21:09, energoaydut сказал:

Поки робив заміри лише в шахті №2, бо це 2-х метрова трубка, під землю заходить на 1,5 м (в мене термометр з виносним датчиком із кабелем довжиною 2м)

Це було 

07.12.2016р. 

Температура повітря на вулиці:  -5ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +3ºС

Вологість повітря на виході з теплообмінника 60%

Температура грунту на глибині 1,5 м: +6ºС

 

Тобто більше ніж 2 місяці назад температура на дні цієї шахти була +6ºС, а зараз +3,2ºС. Це при тому, що теплообмінник порацює майже без перерви і на вулиці цієї зими досить холодно! Тому глибше закопувати немає сенсу! Цікаво було б ще поміряти грунт на глибині 2м в шахті №1, але поки немає чим, бо там потрібен датчик з довжиною дрота більше 2,5м... (така довжина трубки, в яку слід опускати термодатчик/термометр)

Опубліковано

15.02.2017р.  (з примусовою циркуляцією)

Температура повітря на вулиці:  +0ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +1,9ºС

Опубліковано

Зявилась така думка: якщо використати ГПТ в парі з тепловим насосом повітря/вода, чи можливо буде обігрівати невеликий будинок?

Опубліковано
В 19.02.2017 at 14:48, RojkFV сказал:

Зявилась така думка: якщо використати ГПТ в парі з тепловим насосом повітря/вода, чи можливо буде обігрівати невеликий будинок?

В теорії ГПТ повинен дати додаткові кіловати для такого типу теплового насоса, але як на практиці це реалізувати??? Щоб ГПТ підігрівав теплообмінник теплового насоса, це потрібно влаштувати обдув цього теплообмінника повітрям з ГПТ, теплообмінник т. насоса ставлять на вулиці на відкритому повітрі, як в таких умовах повітря з ГПТ підігріватиме його??? Хіба влаштовувати якусь конвекційну камеру навколо теплообмінника т. насоса куди буде подаватись повітря з ГПТ, але це вже якийсь "дибілізм" вибачте...

Опубліковано

Якщо підєднати трубу ГПТ як на схемі? Якщо температура повітря на вході в ТН буде => нулю, то згідно графіку ця схема повинна непогано справлятись. А якщо ще для його живлення використати фотовольтаніку то виходить афігенно крута система. ГПТ+рекуператор, ГПТ+ТН повітря/вода (опалення і гаряча вода) + Сонячні панелі.

heat-pumps1.jpg

графік.gif

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

А тепер тестуємо як система працює на охолодження!

 

01.04.2017р.  (з примусовою циркуляцією)

Температура повітря на вулиці:  +21,5ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +9,1ºС

 

Дослідження проводилося протягом 1 години з продуктивністю 400 м3/год

 
Охолоджує повітря більше ніж на 12ºС! Супер!!!
 
Далі буде.
  • 4 місяця потому...
Опубліковано

02.08.2017р.  (з примусовою циркуляцією)

Температура повітря на вулиці:  +33ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +18,8ºС

 

Дослідження проводилося протягом 3 годин з продуктивністю 400 м3/год

 
Охолоджує повітря більше ніж на 14ºС! 
Опубліковано

 

В 03.08.2017 в 18:03, Scorpio сказал:

 

 

Ще стадія будівництва чи вже живете?

Блін чувак, 1 година ночі понеділка... Пішов передивлюватись ДМБ.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

19.08.2017р.  (з примусовою циркуляцією)

Температура повітря на вулиці:  +31ºС

Температура повітря на виході з теплообмінника: +19,6ºС

 

Дослідження проводилося протягом 2 годин з продуктивністю 400 м3/год

 
Охолоджує повітря більше ніж на 11ºС! 
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Привіт. Вже рік проживаю в будинку з ГТО і рекуперацією. Зиму пройшли не просто добре, а чудово. Ефективність мене вразила. При найнижчій температурі - 21 на дворі, в ГТО була температура +12,3. (Показники знімались щодня. Система працювала не менше як 14 годин на добу, а інколи декілька днів поспіль). В мене є тема на російському форум.хаус (бо більшість інформації брав звідти). Якщо дозволите то скопіюю сюди. Доречі, 2 дні тому робили дезінфекцію ГТО. Про це також напишу. Зараз температура в ГТО +19,5, на дворі +17,0, надходить в будинок після рекуператора 23,1, витягує 23,5. :)
м.Рівне

Опубліковано
11 годин тому, pray сказано:

Привіт. Вже рік проживаю в будинку з ГТО і рекуперацією. Зиму пройшли не просто добре, а чудово. Ефективність мене вразила. При найнижчій температурі - 21 на дворі, в ГТО була температура +12,3. (Показники знімались щодня. Система працювала не менше як 14 годин на добу, а інколи декілька днів поспіль). В мене є тема на російському форум.хаус (бо більшість інформації брав звідти). Якщо дозволите то скопіюю сюди. Доречі, 2 дні тому робили дезінфекцію ГТО. Про це також напишу. Зараз температура в ГТО +19,5, на дворі +17,0, надходить в будинок після рекуператора 23,1, витягує 23,5. :)
м.Рівне

ви пишіть, думаю всім буде цікаво, ви вже більше юзаєте систему можливо розкажете нюанси

Опубліковано

Процитую.
И так, более года назад был реализован грунтовый теплообменник (ГТО) с рекуперацией в городе Ровно, Украина. Начиная с сентября месяца и по сегодняшний день, каждый день я снимал показатели (температура воздуха на улице, температура после ГТО, температура подачи в дом после рекуператора и температура вытяжного воздуха). Рекуператор работал каждый день не менее 14 часов, а иногда и несколько суток подряд. Стабильно нон - стоп работал ночью (самое холодное время суток). Показатели всегда снимались утром. Честно говоря, я был очень удивлен результатом. Я не ожидал такой эффективности как от ГТО так и от самого рекуператора.

Расскажу о технической стороне вопроса. Дом одноэтажный, площадь 160 м кв. Рекуператор установлен в котельной на стене. Модель рекуператора ВЕНТС ВУТ 300 Э2В ЕС. Разводка воздуховодов сделана на втором этаже трубами 160 с переходом в 125 на выходе. Так как чердак не отапливается, все воздуховоды были утеплены и уложены в минеральную вату толщиной 40 см, а сверху уложена доска 40 мм. Сделано 6 точек подачи (4 в комнатах и 2 в зале) и 3 точки забора (2 в санузлах и 1 в простирочной). Были сделаны еще 2 точки забора по рекомендации монтажников в коридоре, но мы их заглушили и не используем.

Перейдем к ГТО. ГТО смонтирован з канализационных ПВХ труб, диаметром 160 мм. Общая длинна около 60 м, плюс 12 метров под домом. Три труби (по 20м) уложены «веером» и сведены в одну точку, где сделан дренаж, а от дренажа идет одна труба (12м) под домом к рекуператору. Соответственно сделано три воздухозаборника, спрятанных под деревянными коробами. Дренаж негерметичный.

А теперь об эффективности. За время наблюдения температура в ГТО не опускалась ниже 12,8 С (на улице -18 С, -21 С). А под конец февраля, начало марта восстановилась к 14,0 С. Разница температур подачи/забора воздуха в доме колебалась от 0,5 до 1,5 С, но в основном держалась около 1,0 С, а это эффективность порядка 95% (достигнута, конечно, при помощи подогретого воздуха з ГТО). Как бонус сделан также забор воздуха напрямую з под кровли, использовался в солнечные, но холодные дни, но очень редко. Думаю, что в межсезонья будем использовать чаще.

Если подвести итог, хочу сказать, что мы остались очень довольны данной системой, а ее эффективность превзошла все наши ожидания. Лично для меня данная система это прежде всего комфорт и здоровья, а уже потом экономия. Хотелось, конечно, посчитать сколько энергии удалось сэкономить, но пока не было времени изучить как правильно это сделать.

P3082289.JPG

P3082290.JPG

P3082291.JPG

P3082292.JPG

P30822931.jpg

Без імені.jpg

Опубліковано

Два дні тому робили дезінфекцію ГТО. Спочатку планувалося затопити систему водою з розчином хлораміну (розчин 10мл на 1 літр). Це був би досить трудомісткий процес. Крім того були певні зауваження від користувачів на іншому форумі. Я з цими зауваженнями не згідний, але тим не менше. А потім натрапили на спосіб яким дезінфікують медичні, виробничі та інші приміщення. Цей спосіб виявився дуже простим і швидким. Надіюсь не менш ефективним. Встановлювалась спеціальна парова гармата в один з повітрозабірників, два інших на цей час закривались. Вентиляція в самому будинку закривалась, а рекуператор працював прямо на вулицю. Таким чином заповнювали гілку ГТО , після чого її закривали і переходили до іншої. Коли продули всі гілки, систему закрили на кілька годин (рекомендують не менше 2). А ввечері відкрили і продули. І знову користуємось :) Весь процес зайняв десь хвилин 20 і обійшовся нам в 5 літрів води і 300 грн :)
П.С. спеціаліст з фітосанітарної інспекції казав, що зробив концентрацію 20 мл на 5 літрів води, хоча при дезінфекції приміщень від туберкульоз (найважче вбити саме туберкульозну паличку) роблять концентрат 2,5 мл на 1 літр. Це з його слів.

P8303682.JPG

P8303686.JPG

P8303685.JPG

P8303687.JPG

Опубліковано
1 час назад, pray сказал:

Модель рекуператора ВЕНТС ВУТ 300 Э2В ЕС

Ця установка має два електричних нагрівача повітря. Ви їх відімкнули?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...