sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:04 #1 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:04 Виникає потреба у 7-ми місному сімейному автомобілі. Бус не розглядаю так як багато їзди в місті. Поки бачу наступні варіанти: VW Sharan Toyota Prius + Toyota Verso VW Touran певно буде тісний в 7-ми місному варіанті. Ford-и не сильно хочу - мав колись проблеми із запчастинами на ескорт. Які ще варіанти можна розглядати? Які недоліки в цих автомобілів?
Юріч Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:20 #4 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:20 З менших: Мазда 5, Мазда МPV, Мазда Premacy, Опель Зафіра, Мітсубісі Грандіз, Honda Stream, Рено Гранд Сценік, Пежо 307 (308) SW, Сітроен Гранд Пікассо, Kia Carnival, Kia Carens, Шевролет Орландо... З більших: Пежо 807, Сітроен С8, Рено Еспейс (Гранд Еспейс), Форд Гелексі, Сеат Alhambra, Крайслер Вояджер, Додж Караван, Тойота Превіа, Хонда Одіссей...
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:25 Автор #6 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:25 Важливо: коробка автомат та комфортна підвіска. Часто далеко їздимо.
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:31 Автор #7 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:31 Мій втик. Авто хочу пригнати з Німеччини під новий закон, тому євро 5. Ну і хочу вкластись до 15-17 тис. у.е.
Юріч Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:39 #8 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:39 Якщо економія не на першому місці, то Грандіз м'яка і комфортна машинка...і автомат є, і доворі шустра. Хоча... сім місць там з натяжкою. P.S. Сам зараз цікавлюсь саме цією темою. Хочу свою Мазду 5 поміняти на схоже 7-місне авто з коробкою-автомат (хоча б 6-ти МКПП) і круїзом. Під новий закон напевно не попадаю, так як бюджет біля 10 тис $.
HelloBoy Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:48 #9 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:48 купляйте в мене гранд сценіка) мені бус потрібен)
MANJAK11 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:53 #10 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 17:53 49 минут назад, sergkots сказал: Бус не розглядаю так як багато їзди в місті Версо довжина 4370 ширина 1770 Шаран довжина 4854 ширина 1740 бус транспортер Т4 довжина 4707 ширина 1840 бус віто довжина 4659 ширина 1880 Я так розумію, що незалежно від покоління цих бусів і мінівенів ( бо я не дивився на покоління коли розміри шукав) розміри залишаются більш меньш сталими. То в чому прикол вищенаведеної цитати, не розумію
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:00 Автор #11 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:00 6 хвилин тому, MANJAK11 сказано: Версо довжина 4370 ширина 1770 Шаран довжина 4854 ширина 1740 бус транспортер Т4 довжина 4707 ширина 1840 бус віто довжина 4659 ширина 1880 Я так розумію, що незалежно від покоління цих бусів і мінівенів ( бо я не дивився на покоління коли розміри шукав) розміри залишаются більш меньш сталими. То в чому прикол вищенаведеної цитати, не розумію Думав, що буси довші...
MANJAK11 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:06 #12 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:06 багато цінної інформації тут http://forum.autoua.net/postlist.php?Cat=0&Board=carchoice , але потрібно відсіяти *зьорна от плєвєл*, тобто сидіти читати не один день, а не так з бухти барахти. Оприділитися більш меньш по моделям й потім *курити* профільні форуми по *болячкам* конкретно взятої моделі, конкретно взятого року випуску, з конкретно взятим мотором і т.д
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:18 Автор #13 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:18 Подивився дизельні Віто - витрата пального десь на 1-2 л буде більше порівняно із дизельним шараном.
Zheny@ Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:23 #14 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:23 Ніхто не згадав Opel Zafira
Harddriver Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:23 #15 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:23 Є ще семимісна версія Logan MCV, автомата там правда не буде (тай на дальні поїздки він особо не потрібен, всеодно їдеш на 5-й передачі). Зате дешева в експлуатації, бо на базі "бюджетника" до якого в неважливі місця можна ставити румунські з/ч ASAM, по-ціні як до Жигуля ) Підвіска там "невбиваєма", роблена під румунські дороги, які (на той час) не відрізнялись від наших.
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:31 Автор #16 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:31 5 хвилин тому, Zheny@ сказано: Ніхто не згадав Opel Zafira Їздили - підвіска не сподобалась. У нас зараз Гольф плюс - значно комфортніше.
Zheny@ Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:32 #17 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:32 1 хвилина тому, sergkots сказано: Їздили - підвіска не сподобалась. У нас зараз Гольф плюс - значно комфортніше. То мо варто заглядати на щось типу Vito ?
Юріч Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:34 #18 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:34 12 минуты назад, Zheny@ сказал: Ніхто не згадав Opel Zafira 1 час назад, Юріч сказал: Опель Зафіра 43 минуты назад, MANJAK11 сказал: То в чому прикол вищенаведеної цитати, не розумію Як на мене, буси не такі зручні в місті, по стилю їзди, по комфорту, на поворотах креняться надто...та й перероблений вантажний бус, це далеко не заводський мінівен, по салону, по підвісці... Це суто моя думка, так як 5 років до цього їздив на переробленому Сітроєн Джампі, зараз на Мазда 5 - різниця в класі і комфорті відчутна...Хоча раніше захищав тут свій Джампі))). Все познається в порівнянні...
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:44 Автор #19 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:44 10 хвилин тому, Zheny@ сказано: То мо варто заглядати на щось типу Vito ? Ніколи не їздив. Хтось може сказати як вони по комфорту, витрата пального в місті?
MANJAK11 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:47 #20 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:47 8 минут назад, Юріч сказал: Як на мене, буси не такі зручні в місті, по стилю їзди, по комфорту, на поворотах креняться надто...та й перероблений вантажний бус, це далеко не заводський мінівен, по салону, по підвісці... Це суто моя думка, так як 5 років до цього їздив на переробленому Сітроєн Джампі, зараз на Мазда 5 - різниця в класі і комфорті відчутна...Хоча раніше захищав тут свій Джампі))). Все познається в порівнянні... так людина *звідти* гнати збираєтся, відповідно скоріше за все, буде *чистий пасажир*, а не перероблений, відповідно й підвіска друга. В любову випадку, людина відкинула буси ввіду розмірів, я на цифрах доказав, що вони (буси) по розмірам нічим від мінівенів не відрізняются. На трасі можливо то і є недолік, що на поворотах кренятся, але то на яких то швидкостях, та й по наших дорогах, треба *літати*, щоб крени стали реально дискомфортими ? В місті тим більше. Ну і головне ще взнати, скільки те все добро *там* вартує в середньому, бо можна вибирати і те і се, а воно в бюджет може не влізти
MANJAK11 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:50 #21 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 18:50 14 минуты назад, Юріч сказал: .та й перероблений вантажний бус, це далеко не заводський мінівен, по салону, по підвісці це коли він пустий :), а як запакуєш *під потолок*, то нічо, мьякий стає
Zheny@ Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:03 #22 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:03 17 хвилин тому, sergkots сказано: Ніколи не їздив. Хтось може сказати як вони по комфорту, витрата пального в місті? Мерс то є мерс. А якщо оригінальний пасажир, а не переробок, то тим паче. А розхід - багато факторів. Дивився тут.
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:10 Автор #23 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:10 Якщо зважусь на бус - то буде пасажир. В принципі є дешеві але пробіг не маленький у всіх. Чув, що Віто буде значно комфортнішим та Т4. Це так? І як Віто в порівнянні із тойотами та фольц шараном? Можливо хто їздив на перелічених авто?
Юріч Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:18 #24 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:18 Новіші віто (пасажирські Віано) заднєприводні. Для мене це рішаючий момент, щоб його не купувати.
sergkots Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:27 Автор #25 Опубліковано 26 Серпня, 2016 в 19:27 14 хвилин тому, Zheny@ сказано: Мерс то є мерс. А якщо оригінальний пасажир, а не переробок, то тим паче. А розхід - багато факторів. Дивився тут. Добре п’є. По витраті пального пріус плюс певно буде лідером економії.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.