BFX Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:20 #1 Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:20 Юристи, підключив інтернет від укртелекому, а потім повівся на їхні реклами на рахунок ТВ Ні те ні інше практично не працює- якшо йде дощ, то можна вимикати компьютер.. ПИТАННЯ: Чи можна їх послати, тобто відключити інет та інтерактивне ТВ? Контракт на ТВ ще більше ніж на рік. Можна, наприклад, перестати платити?
Dima4s Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:26 #2 Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:26 А прочитати контракт не пробував?) там багато цікавого.
BFX Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:30 Автор #3 Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:30 3 minutes ago, Dima4s said: А прочитати контракт не пробував?) там багато цікавого. мені нічього крім приставки і модему не давали
Dima4s Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:34 #4 Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:34 зайти в телеком і попитати там. мотивувати бажання розірвати договір неякісним наданням послуг? як варіант. та все ж я б почав з читання договору.
BFX Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:36 Автор #5 Опубліковано 4 Червня, 2016 в 20:36 1 minute ago, Dima4s said: зайти в телеком і попитати там. мотивувати бажання розірвати договір неякісним наданням послуг? як варіант. та все ж я б почав з читання договору. Варіант непоганий. одного разу вони мені зробили інет і все робили нормально, але не довго.. дякую, що відгукнулись!
sss381 Опубліковано 4 Червня, 2016 в 22:03 #6 Опубліковано 4 Червня, 2016 в 22:03 1 час назад, BFX сказал: Ні те ні інше практично не працює- якшо йде дощ, то можна вимикати компьютер Приватна забудова?
Basil Опубліковано 5 Червня, 2016 в 06:28 #7 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 06:28 10 годин тому, BFX сказано: Юристи, підключив інтернет від укртелекому, а потім повівся на їхні реклами на рахунок ТВ Ні те ні інше практично не працює- якшо йде дощ, то можна вимикати компьютер.. ПИТАННЯ: Чи можна їх послати, тобто відключити інет та інтерактивне ТВ? Контракт на ТВ ще більше ніж на рік. Можна, наприклад, перестати платити? Не платити не варіант. Скільки разів ви телефонували на гарячу лінію 0-800-506-800 і реестрували заявки на своі проблеми і вимагали розірвати договір із-за неякісного надання послуги?
Basil Опубліковано 5 Червня, 2016 в 06:35 #8 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 06:35 9 годин тому, BFX сказано: Варіант непоганий. одного разу вони мені зробили інет і все робили нормально, але не довго.. дякую, що відгукнулись! За@# буйте іх скаргами на гарячу лінію 0-800-506-800 і тільки сюди. Добивайтесь, щоб скарги ваші були зареестровані. Вимагайте або нехай надають якісну послугу, або відмовляють у наданні послуги з технічних причин і власноі неспроможності. Останне малоймовірно, тому змушені будуть ремонтувати.
BFX Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:12 Автор #9 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:12 10 hours ago, sss381 said: Приватна забудова? звичайно! 1 hour ago, Basil said: Не платити не варіант. Скільки разів ви телефонували на гарячу лінію 0-800-506-800 і реестрували заявки на своі проблеми і вимагали розірвати договір із-за неякісного надання послуги? Звонив лише ра на гарячу лінію, ходив до них залишав заявки, і на сайті через зворотній звязок. дякую за пораду, я так і зроблю
Basil Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:28 #10 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:28 9 хвилин тому, BFX сказано: Звонив лише ра на гарячу лінію, ходив до них залишав заявки, і на сайті через зворотній звязок. дякую за пораду, я так і зроблю Ходити до них не рахуеться, хіба що тільки з письмовою заявою-скаргою. І то обов'язково вимагай, щоб іі зареестрували (повідомили тобі вхідний номер, а ще краще щоб поставили його на копіі заяви). Тобі траба довести, що послуга надаеться неякісно, а кропітка морока.
BFX Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:30 Автор #11 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:30 1 minute ago, Basil said: Ходити до них не рахуеться, хіба що тільки з письмовою заявою-скаргою. І то обов'язково вимагай, щоб іі зареестрували (повідомили тобі вхідний номер, а ще краще щоб поставили його на копіі заяви). Тобі траба довести, що послуга надаеться неякісно, а кропітка морока. я ходив і вони при мені подали заявку і через кілька днів зробили інет, але проробив він лише кілька місяців
Basil Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:39 #12 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:39 Як тільки е проблеми, відразу мае бути заявка.
BFX Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:49 Автор #13 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 08:49 9 minutes ago, Basil said: Як тільки е проблеми, відразу мае бути заявка. я зрозумів, дякую
sss381 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 11:03 #14 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 11:03 В принципі, все що я хотів висловити, вже описали вище. З теперішньою структурою Укртелекома тільки постійні скарги на 0 800 506 800 можуть щось вирішити. На Кривий Вал 28 можна занести письмову скаргу. Ну і на крайняк зловити укртелекомівського монтера і домовитись з ним про заміну лінії, правда за гроші. Бо зазвичай всі проблеми Укртелекома саме в лініях а не в обладнанні, ну і мала кількість людей теж не остання причина.
san4ez1 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 19:05 #15 Опубліковано 5 Червня, 2016 в 19:05 Я в датагрупі пару разів контракт достроково розривав.
BFX Опубліковано 8 Червня, 2016 в 08:18 Автор #16 Опубліковано 8 Червня, 2016 в 08:18 On 05.06.2016 at 10:05 PM, san4ez1 said: Я в датагрупі пару разів контракт достроково розривав. здерли штраф мабуть?
san4ez1 Опубліковано 8 Червня, 2016 в 16:42 #17 Опубліковано 8 Червня, 2016 в 16:42 Ніякого штрафу не було ні разу -договора розривав, коли кінчався акційний рік і далі швидкість мала бути значно меншою за ті ж гроші....Робіть просто, типу ви переїзджаєте, а новий договір оформляєте на жінку,маму, бабу....і все.Через рік зновуд на себе і т.д.))))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.