Перейти до змісту

Чи можливо позбутись укртелекомовського інтернету?


BFX

Рекомендовані повідомлення

Юристи, підключив інтернет від укртелекому, а потім повівся на їхні реклами на рахунок ТВ :(

Ні те ні інше практично не працює- якшо йде дощ, то можна вимикати компьютер.. ПИТАННЯ: Чи можна їх послати, тобто відключити інет та інтерактивне ТВ? Контракт на ТВ ще більше ніж на рік. Можна, наприклад, перестати платити? :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 minutes ago, Dima4s said:

А прочитати контракт не пробував?) там багато цікавого.

мені нічього крім приставки і модему не давали :)

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зайти в телеком і попитати там. мотивувати бажання розірвати договір неякісним наданням послуг? як варіант.
та все ж я б почав з  читання договору.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, Dima4s said:

зайти в телеком і попитати там. мотивувати бажання розірвати договір неякісним наданням послуг? як варіант.
та все ж я б почав з  читання договору.

Варіант непоганий. одного разу вони мені зробили інет і все робили нормально, але не довго.. дякую, що відгукнулись!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, BFX сказал:

Ні те ні інше практично не працює- якшо йде дощ, то можна вимикати компьютер

Приватна забудова?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 годин тому, BFX сказано:

Юристи, підключив інтернет від укртелекому, а потім повівся на їхні реклами на рахунок ТВ :(

Ні те ні інше практично не працює- якшо йде дощ, то можна вимикати компьютер.. ПИТАННЯ: Чи можна їх послати, тобто відключити інет та інтерактивне ТВ? Контракт на ТВ ще більше ніж на рік. Можна, наприклад, перестати платити? :D

Не платити не варіант. Скільки разів ви телефонували на гарячу лінію 0-800-506-800 і реестрували заявки на своі проблеми і вимагали розірвати договір із-за неякісного надання послуги?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 годин тому, BFX сказано:

Варіант непоганий. одного разу вони мені зробили інет і все робили нормально, але не довго.. дякую, що відгукнулись!

За@# буйте іх скаргами на гарячу лінію 0-800-506-800 і тільки сюди. Добивайтесь, щоб скарги ваші були зареестровані. Вимагайте або нехай надають якісну послугу, або відмовляють у наданні послуги з технічних причин і власноі неспроможності. Останне малоймовірно, тому змушені будуть ремонтувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 hours ago, sss381 said:

Приватна забудова?

звичайно!

 

1 hour ago, Basil said:

Не платити не варіант. Скільки разів ви телефонували на гарячу лінію 0-800-506-800 і реестрували заявки на своі проблеми і вимагали розірвати договір із-за неякісного надання послуги?

Звонив лише ра на гарячу лінію, ходив до них залишав заявки, і на сайті через зворотній звязок. дякую за пораду, я так і зроблю

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 хвилин тому, BFX сказано:

Звонив лише ра на гарячу лінію, ходив до них залишав заявки, і на сайті через зворотній звязок. дякую за пораду, я так і зроблю

Ходити до них не рахуеться, хіба що тільки з письмовою заявою-скаргою. І то обов'язково вимагай, щоб іі зареестрували (повідомили тобі вхідний номер, а ще краще щоб поставили його на копіі заяви). Тобі траба довести, що послуга надаеться неякісно, а кропітка морока.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 minute ago, Basil said:

Ходити до них не рахуеться, хіба що тільки з письмовою заявою-скаргою. І то обов'язково вимагай, щоб іі зареестрували (повідомили тобі вхідний номер, а ще краще щоб поставили його на копіі заяви). Тобі траба довести, що послуга надаеться неякісно, а кропітка морока.

я ходив і вони при мені подали заявку і через кілька днів зробили інет, але проробив він лише кілька місяців :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

9 minutes ago, Basil said:

 Як тільки е проблеми, відразу мае бути заявка.

я зрозумів, дякую :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В принципі, все що я хотів висловити, вже описали вище. З теперішньою структурою Укртелекома тільки постійні скарги на 0 800 506 800 можуть щось вирішити. На Кривий Вал 28 можна занести письмову скаргу. Ну і на крайняк зловити укртелекомівського монтера і домовитись з ним про заміну лінії, правда за гроші. Бо зазвичай всі проблеми Укртелекома саме в лініях а не в обладнанні, ну і мала кількість людей теж не остання причина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

On 05.06.2016 at 10:05 PM, san4ez1 said:

Я в датагрупі пару разів контракт достроково розривав.

здерли штраф мабуть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніякого штрафу не було ні разу -договора розривав, коли кінчався акційний рік і далі швидкість мала бути значно меншою за ті ж гроші....Робіть просто, типу ви переїзджаєте, а новий  договір оформляєте на жінку,маму, бабу....і все.Через рік зновуд на себе і т.д.))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...